Er waren wel meer losse verhalen ja, ik hoop dan ook dat die 'trend' door blijft gaan en South Park weer eens terug naar de basis gaatquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ten opzichte van seizoen 20 (member berries) hadden 21 en 22 wel meer losse verhalen volgens mij, wel met terugkerende dingen.
Die school schootings waren wel grappig
Amazon duurde te lang
Het begint weer met Tegridy Farmsquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Redelijke laatste aflevering van vorig seizoen wel, maar veel meer dan één of twee keer een glimlachje kwam er niet af
Hopelijk zijn ze vanaf komend seizoen écht klaar met die doorgaande verhaallijnen en is het gewoon weer losstaand allemaal. Zal wel niet, maar goed.
Vrijdag 27 september 22:03 herhaling op Comedy Centralquote:Op vrijdag 27 september 2019 15:02 schreef Gehenna het volgende:
Oh fuck ze zijn al begonnenKomend weekend maar even kijken
Dat ja. South Park is natuurlijk al jaren zijn shock factor kwijt, al was het maar omdat je er als kijker aan gewend raakt, maar het kijkt vaak nog wel prima weg.quote:Op vrijdag 27 september 2019 16:44 schreef Poes. het volgende:
Ik vond het best geinig. Geen hoogstaand succes, maar goed genoeg
Ik ramde vanneweek een paar keer op de ''random episode'' knop op southpark.nlquote:Op vrijdag 27 september 2019 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ja. South Park is natuurlijk al jaren zijn shock factor kwijt, al was het maar omdat je er als kijker aan gewend raakt, maar het kijkt vaak nog wel prima weg.
Oh ik heb geen tv, kijk het zo op de sitequote:Op vrijdag 27 september 2019 18:25 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Vrijdag 27 september 22:03 herhaling op Comedy Central
Ja, tijd voor wat andersquote:Op zaterdag 28 september 2019 09:35 schreef Gehenna het volgende:
Hmmm... Op zich ok deze, maar wordt een beetje moe van die tegridy, nu al
Succubus niet..die selectie van beste afleveringen is matigquote:Op zaterdag 28 september 2019 16:23 schreef ok01 het volgende:
Het staat nu ook gedeeltelijk op netflix
Klopt, ik mis Cartman's silly Hate Crime en Sexual Harrassment panda ook..quote:Op zondag 29 september 2019 10:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Succubus niet..die selectie van beste afleveringen is matig
Ziplining staat echt in mijn bottom 10 lijst, samen met Million Little Fibers en Pip.quote:Op maandag 30 september 2019 21:15 schreef TLC het volgende:
Mijn favoriet by far is de Zip Lining aflevering, tegenwoordig vind ik de SP's maar
Ik kan inderdaad zo snel geen slechtere dan ziplining bedenken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:20 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ziplining staat echt in mijn bottom 10 lijst, samen met Million Little Fibers en Pip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |