Dat kwam vast door de blingbling in de kerstboom.quote:
Laten we het daar op houden .. Fijn dat je het hebt willen delenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kwam vast door de blingbling in de kerstboom.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden .. Fijn dat je het hebt willen delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speelde vroeger ook veel buiten maar je had binnen minder te doen. Wij hadden geen computerspelletjes, internet etc. Overdag was er ook nauwelijks tv behalve op de woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:12 schreef funnywell het volgende:
Een ding weet ik wel, men was vroeger veel meer op straat en er heerste leven op straat. Niet alle ouders waren aan t werk. Ik merk dat goed nu ik zelf ouder ben en ik t een goed plan vond om minder te werken en voor de kleine te zorgen en nu die naar school gaat thuis te zijn als die uit is. Maar hij is behoorlijk uitzondering op de regel. Kan m net zo goed ook naar de bso doen, meestal zijn er toch geen vriendjes. Of een ouder die m dan maar niet naar de bso stuurt en bij mij thuis kan spelen.
De emancipatie is goed misbruikt door de overheid haha
op je 9e pas? ik dook met 5 al van de 3 meterplankquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn eerste en enige zwemdiploma behaald.![]()
![]()
![]()
1981, 9 jaar oud.
[ afbeelding ]
Ik ook zoiets maar ik had nog geen zwemdiploma.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
op je 9e pas? ik dook met 5 al van de 3 meterplank
Ah OK.. ik heb er verder ook maar 1 ..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook zoiets maar ik had nog geen zwemdiploma.
We hadden in de duinen het Soesternatuurbad en die had een 3m en 5m duikplank. Helaas was het zwembad niet rendabel en is het in 1990 gesloten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. ik heb er verder ook maar 1 ..
Nijntje met hangorenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleine oma-Nijn, alhoewel ik toen die bijnaam nog niet had.
Volgens mij 1968, ik werd 5 dat jaar.
Jurkje zelf gemaakt door mijn moeder![]()
#Verkaptekinderarbeidopdekleuterschool![]()
[ afbeelding ]
Zo'n aanrechtblad had mijn buuroma ook. Daar mocht ik een minikampvuurtje van lucifers op stoken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nijntje met hangoren![]()
Leuke fotoDat aanrechtblad komt me ook heel bekend voor.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nijntje met hangoren![]()
Dat is geen info van FOK!
Leuke fotoDat aanrechtblad komt me ook heel bekend voor.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleine oma-Nijn, alhoewel ik toen die bijnaam nog niet had.
Volgens mij 1968, ik werd 5 dat jaar.
Jurkje zelf gemaakt door mijn moeder![]()
#Verkaptekinderarbeidopdekleuterschool![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, jij kon keren in een tl-buisquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn eerste en enige zwemdiploma behaald.![]()
![]()
![]()
1981, 9 jaar oud.
[ afbeelding ]
Kreng.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje, jij kon keren in een tl-buis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:31 schreef chufi het volgende:
Bekend Frans pleintjeWij schelen niet zoveel qua bouwjaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik was eens de jongste op 40+quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij schelen niet zoveel qua bouwjaar
Ik ben uit 1963. Ik word 57 dit jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens de jongste op 40+
Ouwe geit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben uit 1963. Ik word 57 dit jaar.
Je bent zo jong als je je voeltquote:
Ja, treintjes spelen.quote:
Precies. Ik heb paar weken geleden mijn 1ste paar dr. martens gekocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
Nieuwbouw uit het verledenMijn ouderlijk huis staat er bijna op geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die we niet gaan benoemen
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
En iets recenter[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOjij gaat een leuke avond krijgen
![]()
Jij ook, als je je nog bedenktquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine Domni
[ afbeelding ]
En iets recenterLeuk je al te zien Domnivoor en je lijkt op iemand die kende vroeger...…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je en ik ben benieuwd. Als het Paskal Jakobsen is: dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:51 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk je al te zien Domnivoor en je lijkt op iemand die kende vroeger...…
Toen nog welquote:
Wat een prachtige foto. Die kan zo aan de muurquote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:56 schreef cafca het volgende:
Ik was op jonge leeftijd ook al met fietsen bezig:
[ afbeelding ]
Die laarsjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 07:56 schreef cafca het volgende:
Ik was op jonge leeftijd ook al met fietsen bezig:
[ afbeelding ]
Ik zou niet gauw een foto van mezelf ophangen, maar ik vind het ook wel een mooie fotoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto. Die kan zo aan de muur
Jij hebt het gewoon al eens gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn eerste parachutelanding.
[ afbeelding ]
Ja, ooitquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt het gewoon al eens gedaan
Ze hadden er zin inquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:06 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben als kind veel mishandeld door mijn zussen. Hier probeerden ze me te koken
Toffe fotoquote:Op donderdag 9 september 2021 09:51 schreef cafca het volgende:
Nog net kind, al dacht ik daar toen waarschijnlijk anders over
[ afbeelding ]
Je bedoelt op zeker: "lekker ding"quote:
Wat een leuke gast!quote:Op donderdag 9 september 2021 09:51 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
knappe jongenquote:Op donderdag 9 september 2021 09:51 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe foto!!quote:Op donderdag 9 september 2021 09:51 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel schattigquote:Op dinsdag 14 september 2021 03:27 schreef RAVW het volgende:
Mijn eerste "Selfie" foto
[ link | afbeelding ]
1971
[ link | afbeelding ]
1985 / 86
Wat leuk zo op een rijquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Al krijgt een aap een baard het is en blijft een lelijk ding.
"leuk" zou ik het niet noemen, je maakt over de jaren wel steeds minder pasfoto's merk ik.quote:
Je hebt ze nu maar af en toe nodig voor paspoort, ID kaart of rijbewijs. Ik zou niet weten waar ik tegenwoordig nog pasfoto's voor moet hebben. Eerder ook voor sportpasjes, studentenkaarten, ov-kaart etc.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
"leuk" zou ik het niet noemen, je maakt over de jaren wel steeds minder pasfoto's merk ik.
Uitermate tof en alsmede ook tof, zo'n timeline!quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Al krijgt een aap een baard het is en blijft een lelijk ding.
Wrijf het maar in...quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:09 schreef Blues het volgende:
Dat jij hier al mag posten BB. Leuke collage
Wat ben jij een hunk zegquote:Op donderdag 9 september 2021 09:51 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
PS dit is dus van nu 2 dagen voor dat ik 50 wordquote:Op dinsdag 14 september 2021 03:27 schreef RAVW het volgende:
Mijn eerste "Selfie" foto
[ link | afbeelding ]
1971
[ link | afbeelding ]
1985 / 86
Beter dan die mat, moet ik zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
PS dit is dus van nu 2 dagen voor dat ik 50 word
[ link | afbeelding ]
Net zo kaal als toen ik geboren werd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |