Zo'n aanrechtblad had mijn buuroma ook. Daar mocht ik een minikampvuurtje van lucifers op stoken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nijntje met hangoren![]()
Leuke fotoDat aanrechtblad komt me ook heel bekend voor.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nijntje met hangoren![]()
Dat is geen info van FOK!
Leuke fotoDat aanrechtblad komt me ook heel bekend voor.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleine oma-Nijn, alhoewel ik toen die bijnaam nog niet had.
Volgens mij 1968, ik werd 5 dat jaar.
Jurkje zelf gemaakt door mijn moeder![]()
#Verkaptekinderarbeidopdekleuterschool![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, jij kon keren in een tl-buisquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn eerste en enige zwemdiploma behaald.![]()
![]()
![]()
1981, 9 jaar oud.
[ afbeelding ]
Kreng.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje, jij kon keren in een tl-buis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:31 schreef chufi het volgende:
Bekend Frans pleintjeWij schelen niet zoveel qua bouwjaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik was eens de jongste op 40+quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij schelen niet zoveel qua bouwjaar
Ik ben uit 1963. Ik word 57 dit jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens de jongste op 40+
Ouwe geit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben uit 1963. Ik word 57 dit jaar.
Je bent zo jong als je je voeltquote:
Ja, treintjes spelen.quote:
Precies. Ik heb paar weken geleden mijn 1ste paar dr. martens gekocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
Nieuwbouw uit het verledenMijn ouderlijk huis staat er bijna op geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die we niet gaan benoemen
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
En iets recenter[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOjij gaat een leuke avond krijgen
![]()
Jij ook, als je je nog bedenktquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine Domni
[ afbeelding ]
En iets recenterLeuk je al te zien Domnivoor en je lijkt op iemand die kende vroeger...…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je en ik ben benieuwd. Als het Paskal Jakobsen is: dat hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:51 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk je al te zien Domnivoor en je lijkt op iemand die kende vroeger...…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |