oh je bedoelt Belgiëquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onder Nederland makker, onder Nederland.
is vaak zeker zo ja. Maar dezequote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die AH recepten nooit echt 'af' ofzo.
wat vind je van Jamie Oliver dan? Meestal als ik denk dat er nu genoeg in zit is hij pas op de helftquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die AH recepten nooit echt 'af' ofzo.
wiequote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:36 schreef Elan het volgende:
Dat Italiaanse mokkeltje op 24 Kitchen kookt over het algemeen wel aardige dingen.
Leuk wijfie ook wel.
pics?!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:36 schreef Elan het volgende:
Dat Italiaanse mokkeltje op 24 Kitchen kookt over het algemeen wel aardige dingen.
Leuk wijfie ook wel.
Ik vind dat zijn recepten niet kloppen vaak qua verhouding van de ingrediënten. Zo doet hij er bijvoorbeeld altijd extreem veel citroen in waardoor je een compleet gerecht verneukt als je hem volgt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vind je van Jamie Oliver dan? Meestal als ik denk dat er nu genoeg in zit is hij pas op de helft
Miljuschka?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:36 schreef Elan het volgende:
Leuk wijfie ook wel.
inderdaad hij gaat altijd te ver en spuugt zo in het eten, ik krijg er nooit trek vanquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat zijn recepten niet kloppen vaak qua verhouding van de ingrediënten. Zo doet hij er bijvoorbeeld altijd extreem veel citroen in waardoor je een compleet gerecht verneukt als je hem volgt.
HappyChefTV?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe heet die gast ook alweer die zo gebrekkig Nederlands praat (niet Rudolph)
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad hij gaat altijd te ver en spuugt zo in het eten, ik krijg er nooit trek van
Wordt gesponsord door Bertolli denk ik jaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ook al die fucking olie man. Gadverdamme.
voor u door unileverquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt gesponsord door Bertolli denk ik ja
funest is dat ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:49 schreef Elan het volgende:
nu zit ik weer allemaal kookvideo´s te kijken terwijl ik pas over anderhalf uur kan eten verdomme
Is wel bier wat je darmen prima verdragen makker. Geen grap.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij dat lekker vindt, lekker doen. Ik vind het niet te zuipen.
Ik heb het geprobeerd in de brouwerij in Dublin, mooie plek ervoor. Maar ik vind het echt niet lekker, of gewoon vies. Maar ik vind bier over het algemeen niet lekker.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel bier wat je darmen prima verdragen makker. Geen grap.
En baco?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd in de brouwerij in Dublin, mooie plek ervoor. Maar ik vind het echt niet lekker, of gewoon vies. Maar ik vind bier over het algemeen niet lekker.
Dat lust ik welquote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lust ik wel![]()
Al heb ik sowieso moeite met de alcoholprikkel, die vind ik heel lastig, maar Baco lust ik wel, helaas zo duur (op stap). Al moet ik geen Oakheart meer pakken want van die kruiden ga ik meteen schijten.
WANBELEIDquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
@GGMM z'n topic
...aaaaand its gone.
Wel verdomme, Haags weer bezig.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
@GGMM z'n topic
...aaaaand its gone.
Kuttopicquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
@GGMM z'n topic
...aaaaand its gone.
Dat krijg je als niemand ene neuk geeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:13 schreef KingRoland het volgende:
ik heb eigenlijk weinig vijanden in de sc
kan er niet een noemen eigenlijk
wow wtfquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat krijg je als niemand ene neuk geeft.
wowquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat krijg je als niemand ene neuk geeft.
Link?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hem al uitgebreid beschreven in de SC.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Begrijpend lezen moet je duidelijk ook nog leren
Zo dan. Jammer dat ik dit heb moeten missen. Kan iemand mij de winnaar aanwijzen van deze beef?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent niet volwassen als je geen andijvie lust?
Hoe kun je jouw statement anders lezen dan wijsneus?
quote:
mad.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die plaatjes elke keer zijn minstens even autistisch als al die teltopics.
misschien ff verder lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo dan. Jammer dat ik dit heb moeten missen. Kan iemand mij de winnaar aanwijzen van deze beef?
SC teruglezenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien ff verder lezen
Holbewoner
Dat zijn posts waar mijn laptop op achter is gebleven, idioot.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
je quote zelf posts van 2 uur geleden?
Jajaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn posts waar mijn laptop op achter is gebleven, idioot.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn posts waar mijn laptop op achter is gebleven, idioot.
Op de schaal van pijnlijk slaat deze uit in het rood.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
je quote zelf posts van 2 uur geleden?
De laatste stuiptrekkingen van onlogisch zijn een feit.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapi is iemand die gaat huilen als je boe roept. Ik raak hier niet van onder de indruk.
Beetje onnodig om nog verder in te hakken op iemand die al dood en begraven is, inderdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
Uiteraard ga ik verder niet inhakken op mijn vriend onlogisch, we zijn immers kameraden.
Slap wijf dat je bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:49 schreef kapiteintje het volgende:
Uiteraard ga ik verder niet inhakken op mijn vriend onlogisch, we zijn immers kameraden.
bedanktquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
Nog steeds hardop aan het lachen om JC z'n post.
Je ziet gewoon ook onlogisch z'n kop voor je wanneer hij weet dat hij gepakt is.
Gelukkig hebben we redelijke brandslangen hangen anders hadden we die hoogte niet gered.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:52 schreef GGMM het volgende:
Zowel JanCees als Kapi hebben een plasje gedaan over Onlogisch.
Andijvie is dan ook kankergoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten (geen andijvie).
Onvolwassen van jequote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom zou iemand denken dat je andijvie hebt gegeten, wanneer je aankondigt witlof te gaan eten?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet boerenkool.quote:
Wat eet je er dan bij? Het klinkt anders wel een beetje saai.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef GGMM het volgende:
Zonder spekjes en worst uiteraard, maar dat was denk ik wel duidelijk.
Een beetje peper.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat eet je er dan bij? Het klinkt anders wel een beetje saai.
Boerenkool vries ik ook altijd eerst in voordat ik het opeetquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die wordt pas echt lekker als het heeft gevroren .
Raar idd...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand denken dat je andijvie hebt gegeten, wanneer je aankondigt witlof te gaan eten?
Is dat niet lastig kauwenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerenkool vries ik ook altijd eerst in voordat ik het opeet
Leuk feitje he?
Hoe dan? Met alleen aardappel?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef GGMM het volgende:
Zonder spekjes en worst uiteraard, maar dat was denk ik wel duidelijk.
Je bent wat je eet zeggen ze wel eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat eet je er dan bij? Het klinkt anders wel een beetje saai.
Dat telt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerenkool vries ik ook altijd eerst in voordat ik het opeet
Leuk feitje he?
De grap die je wist die zou komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |