bedanktquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
Nog steeds hardop aan het lachen om JC z'n post.
Je ziet gewoon ook onlogisch z'n kop voor je wanneer hij weet dat hij gepakt is.
Gelukkig hebben we redelijke brandslangen hangen anders hadden we die hoogte niet gered.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:52 schreef GGMM het volgende:
Zowel JanCees als Kapi hebben een plasje gedaan over Onlogisch.
Andijvie is dan ook kankergoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten (geen andijvie).
Onvolwassen van jequote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom zou iemand denken dat je andijvie hebt gegeten, wanneer je aankondigt witlof te gaan eten?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet boerenkool.quote:
Wat eet je er dan bij? Het klinkt anders wel een beetje saai.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef GGMM het volgende:
Zonder spekjes en worst uiteraard, maar dat was denk ik wel duidelijk.
Een beetje peper.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat eet je er dan bij? Het klinkt anders wel een beetje saai.
Boerenkool vries ik ook altijd eerst in voordat ik het opeetquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die wordt pas echt lekker als het heeft gevroren .
Raar idd...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou iemand denken dat je andijvie hebt gegeten, wanneer je aankondigt witlof te gaan eten?
Is dat niet lastig kauwenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerenkool vries ik ook altijd eerst in voordat ik het opeet
Leuk feitje he?
Hoe dan? Met alleen aardappel?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef GGMM het volgende:
Zonder spekjes en worst uiteraard, maar dat was denk ik wel duidelijk.
Je bent wat je eet zeggen ze wel eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat eet je er dan bij? Het klinkt anders wel een beetje saai.
Dat telt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerenkool vries ik ook altijd eerst in voordat ik het opeet
Leuk feitje he?
De grap die je wist die zou komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |