oh je bedoelt Belgiëquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onder Nederland makker, onder Nederland.
is vaak zeker zo ja. Maar dezequote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die AH recepten nooit echt 'af' ofzo.
wat vind je van Jamie Oliver dan? Meestal als ik denk dat er nu genoeg in zit is hij pas op de helftquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die AH recepten nooit echt 'af' ofzo.
wiequote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:36 schreef Elan het volgende:
Dat Italiaanse mokkeltje op 24 Kitchen kookt over het algemeen wel aardige dingen.
Leuk wijfie ook wel.
pics?!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:36 schreef Elan het volgende:
Dat Italiaanse mokkeltje op 24 Kitchen kookt over het algemeen wel aardige dingen.
Leuk wijfie ook wel.
Ik vind dat zijn recepten niet kloppen vaak qua verhouding van de ingrediënten. Zo doet hij er bijvoorbeeld altijd extreem veel citroen in waardoor je een compleet gerecht verneukt als je hem volgt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vind je van Jamie Oliver dan? Meestal als ik denk dat er nu genoeg in zit is hij pas op de helft
Miljuschka?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:36 schreef Elan het volgende:
Leuk wijfie ook wel.
inderdaad hij gaat altijd te ver en spuugt zo in het eten, ik krijg er nooit trek vanquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat zijn recepten niet kloppen vaak qua verhouding van de ingrediënten. Zo doet hij er bijvoorbeeld altijd extreem veel citroen in waardoor je een compleet gerecht verneukt als je hem volgt.
HappyChefTV?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe heet die gast ook alweer die zo gebrekkig Nederlands praat (niet Rudolph)
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad hij gaat altijd te ver en spuugt zo in het eten, ik krijg er nooit trek van
Wordt gesponsord door Bertolli denk ik jaquote:Op woensdag 3 oktober 2018 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ook al die fucking olie man. Gadverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |