Ben inderdaad een lompe hork. Deze Nederlandse kindjes zijn 10000x belangrijker dan de kindjes in het buitenland waar je niemand over hoort. En het s enkel vanwege die kindjes dat dit nu zo breed uitgemeten wordt. En vanwege de trein natuurlijk. Maar als het een stint was geweest van een pakketbezorger was er niets aan de hand geweest. Geen ophef, niets van dat.quote:Op zondag 7 oktober 2018 22:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat jij zo'n lompe hork bent en je geen zorgen maakt om kinderen moet jij weten. Elk dood kind is er 1 te veel. In dit topic gaat het over deze Nederlandse kinderen dus daar maken we ons druk om inderdaad. En als de oorzaak ook nog een een falend bedrijf en de overheid zijn moeten die hun verantwoording afleggen ja. Voor het gerecht ...
Wij zijn in Nederland en niet in het buitenland!! 1 pakketbezorger vergelijken met 4 jonge kinderen .... Als jij zo bezorgt bent over die kinderen in het buitenland wat doe je er aan om deze te helpen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 23:30 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ben inderdaad een lompe hork. Deze Nederlandse kindjes zijn 10000x belangrijker dan de kindjes in het buitenland waar je niemand over hoort. En het s enkel vanwege die kindjes dat dit nu zo breed uitgemeten wordt. En vanwege de trein natuurlijk. Maar als het een stint was geweest van een pakketbezorger was er niets aan de hand geweest. Geen ophef, niets van dat.
Falend bedrijf? Grote woorden.. denk eerder falende instanties die een goedkeuring hebben gegeven als het ding echt zo onveilig is als er nu beweerd wordt.
Las ook van 15 ongevallen. Waarvan 7 gevallen van bestuurster die eraf waren gevallen omdat ze te hard door de bocht zijn gegaan. Is het bedrijf natuurlijk ook aan te rekenen
Het wordt het live uitgezonden neem ik aan?quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Vandaag de herdenking, het zal indrukwekkend worden en ben erg benieuwd hoe gigantisch druk het hier zal worden in Oss. Ondanks de oproepen om vanuit buiten Oss vooral niet te komen, verwacht ik echt een massale toestroom van mensen richting het TOP Oss Stadion (waar zo'n 4000-5000 mensen in kunnen).
http://www.omroepbrabant.(...)+Omroep+Brabant.aspx
Jep.quote:Op maandag 8 oktober 2018 09:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het wordt het live uitgezonden neem ik aan?
De pot verwijt de ketelquote:Op maandag 8 oktober 2018 04:23 schreef matspontius het volgende:
Waarom haal je er allerlei andere zaken bij zoals die afgevallen bestuurster? Beperk je tot dit ongeval en lees ook even hoe de betreffende Stint al meerdere keren gerepareerd was m.b.t. vertoonde mankementen, puur toeval natuurlijk ...
Waarom niet erbij halen dat ding ging misschien wel te snel?quote:Op maandag 8 oktober 2018 04:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waarom haal je er allerlei andere zaken bij zoals die afgevallen bestuurster? Beperk je tot dit ongeval en lees ook even hoe de betreffende Stint al meerdere keren gerepareerd was m.b.t. vertoonde mankementen, puur toeval natuurlijk ...
Als men het in de hendel zoekt en niet in de kabels?quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel
Jij bent al dagen bezig om er van alles bij te halen. Van het grounden van vliegtuigen tot Stints die stilgevallen zijn.
Tevens haal je er nu mankementen bij die 0,0 bijdragen aan een ongeval. Een niet goed werkende accu die vervangen is door een niet goed werkende accu die vervangen is door een werkende accu.. Jaja, echt dik groot risico!
Er was 1 mankement wat in relatie ZOU KUNNEN STAAN. De gerepareerde gashendel. 1 keer gerepareerd. Niet meerdere malen, niet meerder mankementen. 1. Slechts 1.
Die dode kindjes, om precies te zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2018 23:30 schreef Kamelenteen het volgende:
En het s enkel vanwege die kindjes dat dit nu zo breed uitgemeten wordt. En vanwege de trein natuurlijk. Maar als het een stint was geweest van een pakketbezorger was er niets aan de hand geweest.
Ware het niet, dat dit falende bedrijf, aanpassingen heeft gemaakt, zonder dat bij het RDW te melden.quote:Falend bedrijf? Grote woorden.. denk eerder falende instanties die een goedkeuring hebben gegeven als het ding echt zo onveilig is als er nu beweerd wordt.
Ik bespeur toch weer wat emotie. Gaat het wel goed met je? Ging je nog mijn (3x) eerder geplaatste rationele argumenten weerleggen? Hmmm? Of blijf je die maar 'conveniently' uit de weg gaan, want geen antwoord?quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:08 schreef GereDathan het volgende:
De pot verwijt de ketel
Jij bent al dagen bezig om er van alles bij te halen. Van het grounden van vliegtuigen tot Stints die stilgevallen zijn.
Tevens haal je er nu mankementen bij die 0,0 bijdragen aan een ongeval. Een niet goed werkende accu die vervangen is door een niet goed werkende accu die vervangen is door een werkende accu.. Jaja, echt dik groot risico!
Er was 1 mankement wat in relatie ZOU KUNNEN STAAN. De gerepareerde gashendel. 1 keer gerepareerd. Niet meerdere malen, niet meerder mankementen. 1. Slechts 1.
Productiefout van de accu.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als men het in de hendel zoekt en niet in de kabels?
Wat voor bedrijf moet 3X een accu verwisselen, lijkt of komt op mij over als een stelletje ongeregeld?
Tja sowhat dat had men niet door naar de eerste keer vernieuwen?quote:
Het is het opkloppen van feiten. Ik zou bijna zeggen sensatiezoekerij. Dat er een accu is vervangen door een defecte accu en er daarna dus opnieuw een reparatie nodig was, noem ik niet echt schokkend. Dat kan met mijn auto ook gebeuren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom niet erbij halen dat ding ging misschien wel te snel?
Dan ben maar blij dat je geen pacemaker hebben doet, en al helemaal geen met een slechte accu.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Het is het opkloppen van feiten. Ik zou bijna zeggen sensatiezoekerij. Dat er een accu is vervangen door een defecte accu en er daarna dus opnieuw een reparatie nodig was, noem ik niet echt schokkend. Dat kan met mijn auto ook gebeuren.
Sommige feiten waren al te vinden op het internet, voor het ongeval - je moet alleen even goed zoekenquote:Op maandag 8 oktober 2018 10:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Het is het opkloppen van feiten. Ik zou bijna zeggen sensatiezoekerij. Dat er een accu is vervangen door een defecte accu en er daarna dus opnieuw een reparatie nodig was, noem ik niet echt schokkend. Dat kan met mijn auto ook gebeuren.
Verder blijf ik dit een bijzondere discussie vinden. Dat de bouwkwaliteit van zo'n stint blijkbaar zodanig ondermaats is dat je zo'n ding niet op de weg wilt: fair enough. Als een defect ervoor zorgt dat zo'n ding op hol kan slaan dan geeft dat weinig vertrouwen in die machine. Evenzo die latere aanpassingen zonder check.
Daarentegen waren sommigen users hier al tegen dat ding voordat die feiten bekend waren. Je kan het natuurlijk een slecht onveilig concept vinden. Maar in Nederland is het niet verplicht je kinderen in een tank naar school te brengen. Dat mag gewoon op de fiets te voet of op een brommer. Dus ik snap in dat opzicht het gehaat op die fabrikant niet echt. Want een stint is in mijn ogen simpelweg een voertuig dat in de categorie 'langzaam verkeer' valt. Een fiets, brommer, step, whatever: al het spul dat ontworpen is voor fiets- of voetpad blinkt niet uit in veiligheid: Bij een aanrijding ben je als onbeschermde weggebruiker de pineut.
In het spanningsveld tussen leefomgeving, gemotoriseerd zwaar verkeer en langzaam verkeer ligt er wat mij betreft dan ook een opgave in enerzijds de leefomgeving zo inrichten dat zwaar gemotoriseerd verkeer hooguit bij 30km/u-zones zich mengt met langzaam verkeer. En dan (vracht)auto's beschikken over systemen die aanrijdingen voorkomen. En de impact minimaliseren. Dit omdraaien en verwachten dat de fiets, brommers enz. zich aanpassen lijkt mij praktisch een onhaalbare kaart. Maar ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken - dus het bredere plaatje.
Dan bespeur je dat, wederom, verkeerd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik bespeur toch weer wat emotie. Gaat het wel goed met je? Ging je nog mijn (3x) eerder geplaatste rationele argumenten weerleggen? Hmmm? Of blijf je die maar 'conveniently' uit de weg gaan, want geen antwoord?
?? Wat bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als men het in de hendel zoekt en niet in de kabels?
Een bedrijf wat service hoog in het vaandel heeft?quote:Wat voor bedrijf moet 3X een accu verwisselen, lijkt of komt op mij over als een stelletje ongeregeld?
Ik heb keurig rationaal beredeneerd, waarom het volledig terecht is dat de stint niet meer gebruikt mag worden voor personenvervoer op de openbare weg. En jij hebt op geen enkele manier mijn argumenten kunnen weerleggen. Dus misschien is het tijd voor jou om gewoon toe te geven, dat je er vanaf het begin naast zat.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:27 schreef GereDathan het volgende:
Ben je nog steeds niet klaar met je heksenjacht?
Super, trots op je hoorquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb keurig rationaal beredeneerd, waarom het volledig terecht is dat de stint niet meer gebruikt mag worden voor personenvervoer op de openbare weg. En jij hebt op geen enkele manier mijn argumenten kunnen weerleggen. Dus misschien is het tijd voor jou om gewoon toe te geven, dat je er vanaf het begin naast zat.
Niet proberen de wereld om te draaien.quote:Of dat jij Edwin Renzen bent.
Als een bedrijf dat zijn geklungel probeert te verbergen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:30 schreef GereDathan het volgende:
Een bedrijf wat service hoog in het vaandel heeft?
En toevallig bij die ene stint waarmee 4 kinderen zijn overleden....ook gek....quote:Je hebt nog nooit gehoord van productiefouten in accu's? Of reparaties die niet in 1x soelaas boden? Niets vreemds aan.
Deze wel....met 5 kinderen er in...waarvan er 4 dood zijn....quote:De gashendel had ook een probleem, net als bij andere Stints. Deze is ook gewoon vervangen, net als bij andere Stints. Die andere Stints liggen ook niet allemaal onder een trein toch?
Ligt die er nog onder?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
?? Wat bedoel je?
[..]
Een bedrijf wat service hoog in het vaandel heeft?
Je hebt nog nooit gehoord van productiefouten in accu's? Of reparaties die niet in 1x soelaas boden? Niets vreemds aan.
De gashendel had ook een probleem, net als bij andere Stints. Deze is ook gewoon vervangen, net als bij andere Stints. Die andere Stints liggen ook niet allemaal onder een trein toch?
Jij zegt het. Ik noem het service. Net als bijvoorbeeld Apple service biedt bij productiefouten door accu's of hele apparaten te vervangen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als een bedrijf dat zijn geklungel probeert te verbergen.
Net zo toevallig als de slachtoffers van MH17. Dat was ook gek nietwaar?quote:En toevallig bij die ene stint waarmee 4 kinderen zijn overleden....ook gek....
Niet reageren vanuit je emotie. Even rationele beredeneringen zoeken. Rationeel zou je moeten zeggen dat het gelukkig bij het overgrote deel (of beter nog, alle behalve deze) de gashendel geen dodelijke ongelukken veroorzaakte.quote:Deze wel....met 5 kinderen er in...waarvan er 4 dood zijn....
Jij hebt er nooit op gereageerd. Wat ik snap, want ik weet toch dat je geen verhaal hebt. En ik heb ze drie keer geplaatst. Dus je gaat maar lekker zelf zoeken.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:44 schreef GereDathan het volgende:
Maar kan je een jouw beredeneringen quoten en dan met mijn reacties erbij dat ik het niet eens ben met je (zelfbenoemde) rationele beredeneringen?
Jouw sprookjeswereld?quote:Niet proberen de wereld om te draaien.
Ik denk het niet, maar weet niet zeker hoe de betreffende Stint er op dit moment bijstaat. Ik mis die inside info.quote:
Jij zegt dat ik ze tegen zou spreken. Ik kan mij dat niet herinneren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt er nooit op gereageerd. Wat ik snap, want ik weet toch dat je geen verhaal hebt. En ik heb ze drie keer geplaatst. Dus je gaat maar lekker zelf zoeken.
Toch staat in je reactie liggen niet lagen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar weet niet zeker hoe de betreffende Stint er op dit moment bijstaat. Ik mis die inside info.
Het klopt toch ook precies wat ik zeg?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch staat in je reactie liggen niet lagen.
Zijn er wel andere Stints die nu onder de trein liggen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:30 schreef GereDathan het volgende:
Die andere Stints liggen ook niet allemaal onder een trein toch?
Wat was daar gek aan? Was je daar ook zo emotioneel bij?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:48 schreef GereDathan het volgende:
Net zo toevallig als de slachtoffers van MH17. Dat was ook gek nietwaar?
Aan de hand van het aantal doden, zou je rationeel moeten concluderen dat de stint veel gevaarlijker is dan andere manieren die gebruikt worden voor transport van schoolkinderen van bso naar school en v.v.quote:Rationeel zou je moeten zeggen dat het gelukkig bij het overgrote deel (of beter nog, alle behalve deze) de gashendel geen problemen meer vertoonde.
....dan kun je makkelijk beredeneren, dat er toch een 'toeval' te veel is.quote:En als je dan toch bezig bent met je rationele beredeneringen....
Je verwijt anderen contiune dat ze geen rationele argumtenten hebben. Ik heb ze drie keer gepost en je hebt ze simpelweg genegeerd. Omdat je er geen antwoord op hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:49 schreef GereDathan het volgende:
Jij zegt dat ik ze tegen zou spreken. Ik kan mij dat niet herinneren.
Je kan er weer eens omheen gaan draaien. Mijn vraag waar het bewijs is dat de gashendel (of desnoods de accu, kies maar) dit ongeluk veroorzaakte haal je snel weg. Jammer. Je had nog wel zoveel keurige beredeneringen die ook rationeel waren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat was daar gek aan? Was je daar ook zo emotioneel bij?
[..]
Aan de hand van het aantal doden, zou je rationeel moeten concluderen dat de stint veel gevaarlijker is dan andere manieren die gebruikt worden voor transport van schoolkinderen van bso naar school en v.v.
Maar jij bent niet rationeel. Er zit heel veel opgekropte emotie bij jou. En daardoor ben je te verblind, om de realiteit nog te kunnen waarnemen.
[..]
....dan kun je makkelijk beredeneren, dat er toch een 'toeval' te veel is.
Wiedes. Het is niet relevant.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:58 schreef GereDathan het volgende:
Je kan er weer eens omheen gaan draaien. Mijn vraag waar het bewijs is dat de gashendel (of desnoods de accu, kies maar) dit ongeluk veroorzaakte haal je snel weg.
Dat moet het domste argument zijn, dat ik iemand hier heb zien plaatsen.quote:Tot eind september was de Stint het meest veilige vervoersmiddel ooit, er was nog geen enkel dodelijk slachtoffer gevallen.
Als ik ze genegeerd heb (als, ik zeg als), dan is dat of omdat ze geen reactie nodig hebben en ik het ermee eens ben. En dan hoef je geen antwoorden te geven toch? Of omdat ik ze niet gezien heb.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je verwijt anderen contiune dat ze geen rationele argumtenten hebben. Ik heb ze drie keer gepost en je hebt ze simpelweg genegeerd. Omdat je er geen antwoord op hebt.
Net was het nog wel relevant vond je:quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wiedes. Het is niet relevant.
Maar nu niet meer?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Deze wel....met 5 kinderen er in...waarvan er 4 dood zijn....
Gek dat je een feit een argument noemt, want het is een simpel feit. Of wilde je zeggen dat er meerdere dodelijke ongelukken zijn gebeurd met de Stint?quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dat moet het domste argument zijn, dat ik iemand hier heb zien plaatsen.
Je hebt ze drie keer genegeerd. En niet omdat je het er mee eens bent, maar omdat je geen antwoord hebt. Want het zou toch heel 'toevallig' zijn als je reageert op al mijn reacties, maar net net die drie posts.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:01 schreef GereDathan het volgende:
Als ik ze genegeerd heb (als, ik zeg als), dan is dat of omdat ze geen reactie nodig hebben en ik het ermee eens ben. En dan hoef je geen antwoorden te geven toch? Of omdat ik ze niet gezien heb.
Maar om dat zeker te weten wil ik ze graag nog even zien, dan kan ik je zeggen of ik ze genegeerd heb omdat ik het ermee eens ben of omdat ze mij nooit bereikt hebben.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Net was het nog wel relevant vond je:
Als het ooit een feit is geweest, vanaf 20 september is dat zeker niet meer zo. Dus ook geen argument.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:02 schreef GereDathan het volgende:
Gek dat je een feit een argument noemt, want het is een simpel feit.
Gelukkig gaan niet alle stints over een spoorwegovergang.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het klopt toch ook precies wat ik zeg?
Ik quote mezelf:
[..]
Zijn er wel andere Stints die nu onder de trein liggen?
Eensquote:Op maandag 8 oktober 2018 10:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Het is het opkloppen van feiten. Ik zou bijna zeggen sensatiezoekerij. Dat er een accu is vervangen door een defecte accu en er daarna dus opnieuw een reparatie nodig was, noem ik niet echt schokkend. Dat kan met mijn auto ook gebeuren.
Verder blijf ik dit een bijzondere discussie vinden. Dat de bouwkwaliteit van zo'n stint blijkbaar zodanig ondermaats is dat je zo'n ding niet op de weg wilt: fair enough. Als een defect ervoor zorgt dat zo'n ding op hol kan slaan dan geeft dat weinig vertrouwen in die machine. Evenzo die latere aanpassingen zonder check.
Daarentegen waren sommigen users hier al tegen dat ding voordat die feiten bekend waren. Je kan het natuurlijk een slecht onveilig concept vinden. Maar in Nederland is het niet verplicht je kinderen in een tank naar school te brengen. Dat mag gewoon op de fiets te voet of op een brommer. Dus ik snap in dat opzicht het gehaat op die fabrikant niet echt. Want een stint is in mijn ogen simpelweg een voertuig dat in de categorie 'langzaam verkeer' valt. Een fiets, brommer, step, whatever: al het spul dat ontworpen is voor fiets- of voetpad blinkt niet uit in veiligheid: Bij een aanrijding ben je als onbeschermde weggebruiker de pineut.
In het spanningsveld tussen leefomgeving, gemotoriseerd zwaar verkeer en langzaam verkeer ligt er wat mij betreft dan ook een opgave in enerzijds de leefomgeving zo inrichten dat zwaar gemotoriseerd verkeer hooguit bij 30km/u-zones zich mengt met langzaam verkeer. En dan (vracht)auto's beschikken over systemen die aanrijdingen voorkomen. En de impact minimaliseren. Dit omdraaien en verwachten dat de fiets, brommers enz. zich aanpassen lijkt mij praktisch een onhaalbare kaart. Maar ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken - dus het bredere plaatje.
Beetje mosterd na de maaltijd he .. Waarom is die nood knop er überhaupt afgehaald? Daarnaast zijn er nog genoeg andere veiligheidsaspecten die niet kloppen aan dit voertuig. Hoe is dit apparaat überhaupt door de toelatingskeuring gekomen? Met zo veel gebreken .... Het was niet wachten of maar wanneer er een ramp met zo'n voertuig zou plaatsvinden ...quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:24 schreef john2406 het volgende:
Noodknop terug evt onder een voet, en om de pols een bandje, bij breken slaat de noodknop in zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Inderdaad en als nu zou ik het zien als een schuldbekentenis, en wat betreft fiets en brommer, dan breng ik het kind zelf en ben dus zelf verantwoordelijk, bij een stint ben ik van mening dat ik de verantwoordelijkheid overdraag. Laat ik het kind door iemand anders op de fits meenemen brengen draag ik de verantwoordelijkheid toch ook over of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:40 schreef matspontius het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd he .. Waarom is die nood knop er überhaupt afgehaald? Daarnaast zijn er nog genoeg andere veiligheidsaspecten die niet kloppen aan dit voertuig. Hoe is dit apparaat überhaupt door de toelatingskeuring gekomen? Met zo veel gebreken .... Het was niet wachten of maar wanneer er een ramp met zo'n voertuig zou plaatsvinden ...
Zo'n voertuig hoort bij de opvang en hoort dus absoluut veilig te zijn. Maar laten we vooral geen schuldigen aanwijzen, stel je voor zeg dat iemand verantwoordelijk zou zijn voor de dood van deze 4 kinderen .... foeiquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Inderdaad en als nu zou ik het zien als een schuldbekentenis, en wat betreft fiets en brommer, dan breng ik het kind zelf en ben dus zelf verantwoordelijk, bij een stint ben ik van mening dat ik de verantwoordelijkheid overdraag. Laat ik het kind door iemand anders op de fits meenemen brengen draag ik de verantwoordelijkheid toch ook over of niet?
Haal je ook alle auto's van de weg? Die gaan ook herhaaldelijk in reparatie en er gebeuren de meest verschrikkelijke ongelukken mee.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:50 schreef matspontius het volgende:
De betreffende Stint is bij het KDV in de afgelopen 2 jaar herhaaldelijk in reparatie geweest - gaat er dan geen lichtje branden dat het voertuig misschien wel onveilig zou zijn? KDV is mede verantwoordelijk
Die worden in ieder geval periodiek gecontroleerd en het is bewezen techniek. De stint is uit de hand gelopen speelgoed, dat achteraf ook nog eens heel gebrekkig blijkt te zijn. Puur rationeel, dan, he?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:01 schreef GereDathan het volgende:
Haal je ook alle auto's van de weg? Die gaan ook herhaaldelijk in reparatie en er gebeuren de meest verschrikkelijke ongelukken mee.
7 jaar Stint op de weg. 3500 stuks. 0 dodelijke ongevallen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als het ooit een feit is geweest, vanaf 20 september is dat zeker niet meer zo. Dus ook geen argument.
Oh, btw, als het trouwens een feit was, dan heb je uiteraard getallen om dat te onderbouwen, toch?
Rationeel is het punt wat je aanhaalt dat ze niet periodiek gecontroleerd zijn. En dat is absoluut een valide punt en ben ik het ook volledig mee eens.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die worden in ieder geval periodiek gecontroleerd en het is bewezen techniek. De stint is uit de hand gelopen speelgoed, dat achteraf ook nog eens heel gebrekkig blijkt te zijn. Puur rationeel, dan, he?
Als jij niet weet dat een batch accu’s slecht is kom je er niet zo snel achter als klein bedrijf.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als men het in de hendel zoekt en niet in de kabels?
Wat voor bedrijf moet 3X een accu verwisselen, lijkt of komt op mij over als een stelletje ongeregeld?
Als je er een kleine analyse op los laat, is dat heel logisch.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:48 schreef Eix het volgende:
Daarentegen waren sommigen users hier al tegen dat ding voordat die feiten bekend waren.
Klopt dan betrek ik ze echter van dat grote bedrijf, kosten sparen willen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:06 schreef Fer het volgende:
[..]
Als jij niet weet dat een batch accu’s slecht is kom je er niet zo snel achter als klein bedrijf.
Een multinational krijgt dat soort dingen sneller in kaart, omdat die meerdere batches inkopen en meestal vrij nauwkeurig weten welke batch op welke plek wordt ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |