Uitzendschemaquote:Sunday September 30 (7pm)
First Round
Jeffrey de Zwaan v Kim Huybrechts
Ron Meulenkamp v Joe Cullen
Darren Webster v Stephen Bunting
Ricky Evans v Raymond van Barneveld
Dave Chisnall v Max Hopp
Daryl Gurney v John Henderson
Michael van Gerwen v Steve Lennon
Gary Anderson v Jonny Clayton
Monday October 1 (7pm)
First Round
Jermaine Wattimena v Mervyn King
Josh Payne v Ian White
Danny Noppert v Gerwyn Price
Peter Wright v Steve West
Rob Cross v Steve Beaton
Mensur Suljovic v James Wade
Simon Whitlock v James Wilson
Michael Smith v Adrian Lewis
Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Chisnall/Hopp v Evans/Van Barneveld
Anderson/Clayton v De Zwaan/Huybrechts
Gurney/Henderson v Meulenkamp/Cullen
Van Gerwen/Lennon v Webster/Bunting
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Suljovic/Wade v Payne/White
Cross/Beaton v Noppert/Price
Wright/West v Wattimena/King
Whitlock/Wilson v Smith/Lewis
Thursday October 4 (7pm)
Quarter-Finals
Friday October 5 (7pm)
Semi-Finals
Saturday October 6 (8pm)
Final
Preceded by Tom Kirby Memorial Irish Matchplay final (Approx 7.10pm)
Kevin Burness v Mick McGowan
Format
First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Finals - Best of seven sets
Final - Best of nine sets
All sets are the best of five legs, and all legs must begin and end with a double.
Bracketquote:Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Dave Chisnall v Raymond van Barneveld
Gary Anderson v Jeffrey de Zwaan
Daryl Gurney v Ron Meulenkamp
Michael van Gerwen v Darren Webster
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Mensur Suljovic v Ian White
Steve Beaton v Gerwyn Price
Peter Wright v Jermaine Wattimena
James Wilson v Adrian Lewis
Webster is toch wel een sympathieke darter? Heeft zich knap omhoog gewerkt de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 07:07 schreef Szura het volgende:
Ik heb zo’n gevoel dat het irritante klotedwergje gaat winnen
Misschien dat De Zwaan meer kans heeft dan we denken, maar daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:53 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dave Chisnall v Raymond van Barneveld
Gary Anderson v Jeffrey de Zwaan
Daryl Gurney v Ron Meulenkamp
Michael van Gerwen v Darren Webster
Mensur Suljovic v Ian White
Steve Beaton v Gerwyn Price
Peter Wright v Jermaine Wattimena
James Wilson v Adrian Lewis
Ik verwacht weinig upsets eerlijk gezegd.
Chisnall vs RVB, Suljo vs White en Beaton vs Price lijken mij de spannendste potten. Verder vrees ik dat het eenzijdig kan worden.
Ja De Zwaan speelde goed. Maar Anderson gaat winnen lijkt mij. Denk niet dat De Zwaan nu weer hetzelfde gaat spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien dat De Zwaan meer kans heeft dan we denken, maar daar blijft het bij.
Anderson gaat nog wel een tandje hoger. Dat kon hij ook in de omschakeling van de slopende QF tegen Cullen naar naar de semi tegen De Zwaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 17:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja De Zwaan speelde goed. Maar Anderson gaat winnen lijkt mij. Denk niet dat hij nu weer hetzelfde gaat spelen.
Hmm, ik gun de Zwaan wel winst op Anderson. Verder hoop ik op Gurney en Webster, en Barney/Chisnall maakt mij weinig uit. Nou ja, als vGerwen doorgaat, doe dan maar tegen Barney.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Zit klaar voor Hollandse avond.
Indien maijer in de studio zit hoop ik dat alle Nederlanders verliezen.
Behalve Ajax.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Zit klaar voor Hollandse avond.
Indien maijer in de studio zit hoop ik dat alle Nederlanders verliezen.
zit nog aan de avondmaal maatquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:09 schreef Coco. het volgende:
Wat eten jullie bij het darts/voetbal deze avond?
Ja. Zwaan op World Matchplay geloof ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Waarom waren Vinny, Klaasen, Benito of Dekker er eigenlijk niet bij?
Stonden Meulenkamp, Noppert en De Zwaan echt beter te gooien op de vloertoernooien?
De laatste goede partij van een van die eerste vier die je noemt moet een eeuwigheid geleden zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Stonden Meulenkamp, Noppert en De Zwaan echt beter te gooien op de vloertoernooien?
schrikt inbrekers afquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:11 schreef Coco. het volgende:
Barney mag zich wel eens fatsoenlijk trimmen.
dekker v Gerwen vorig jaar ergens (lol)quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste goede partij van een van die eerste vier die je noemt moet een eeuwigheid geleden zijn
Of Berry van Peerquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het heeft wel wat om het geluid van de dartpijl in het bord te horen echoën in de zaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Volk in de zaal ook weer op gratis Spa Blauw
nog steedsquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Echt die pijlen gingen alle kanten op van Raya..
Ja van Chisnall heeft tegen MvG eenzelfde complex als Van Barneveld ooit tegen Taylor.quote:
Zal wel doekoes zat hebben inmiddels ook.quote:
lekker demo's blijven doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel doekoes zat hebben inmiddels ook.
definitieve einde tijdperkquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
Hoe komt Barney deze mentale klap te boven?
Ja dat viel mij ook net ineens opquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Legde Van Barneveld zijn hand tijdens het gooien van de derde pijl altijd al op zijn buik, zoals nu?
lekker cholo buikjequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Legde Van Barneveld zijn hand tijdens het gooien van de derde pijl altijd al op zijn buik, zoals nu?
ik ook wel trouwensquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney heeft zin in een bord kaaskroketjes
Ik merk dat ik er wel eens over denk als ik in de garage sta te darten, wat ik met m'n dan lege hand moet en wat de toppers daar eigenlijk mee doen.quote:
Gewoon in je broekzak tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er wel eens over denk als ik in de garage sta te darten, wat ik met m'n dan lege hand moet en wat de toppers daar eigenlijk mee doen.
Ja leuk nu ga ik daar de hele avond op letten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er wel eens over denk als ik in de garage sta te darten, wat ik met m'n dan lege hand moet en wat de toppers daar eigenlijk mee doen.
Lekker in je broekje doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer mijn bord ophangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geef De Zwaan ook nog wel kansquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:52 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ben bang dat we enkel van Gerwen overhouden na deze avond
En waarom worden de double in-stats nauwelijks getoondquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom zijn finish en checkout losse statistieken
Over speren gesproken, ik heb vandaag es opgezocht hoe lang een dart mag zijn. Is gewoon ruim 30 cm. Dat is bijna gewoon een speer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Is te hopen, zou toch wel een stunt zijn. Anderson staat goed te speren!
Dat was Dirkiequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Jeff had toch hardstyle? Gvd kut pdc
Is wellicht iets voor Wrightquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Over speren gesproken, ik heb vandaag es opgezocht hoe lang een dart mag zijn. Is gewoon ruim 30 cm. Dat is bijna gewoon een speer.
3e worden ze nog wel Ajax. AEK staat thuis nu al 0-2 achterquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo makkelijk he. Een verdediger die meegaat naar voren en niemand weet wie hem moet pakken
Episch genot weer. Laat Matthijs maar nog een jaar blijven
ja echt even zo voelen van "Hmmmm chubby"quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:23 schreef Grifte het volgende:
Jeffrey en Gary houden beide hun hand losjes voor hun buik bij de 3e pijl. Zelf net even wat gegooid, en doe dat ook. Wat deed Barney dan precies, die hield zijn buik vast?
twitter:ochepedia twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 21:33:09By virture of his 5 wins this year, Anderson has single-handedly cost Jeffrey de Zwaan £41,000 in ranking income. reageer retweet
sloopkogel vs demolition manquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ron zie ik het ook niet doen.
Ik vrees ook voor de sloopkogel.
Coco.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Coco.Ajax
![]()
Echt kanp, en echt lekkerHoedje af
Ajax gaat dit seizoen denk ik de finale van de CL halen nu ze bijna verzekerd zijn van de achtste finale. Ik hoop dat er een prachtige CL finale komt tussen Tottenham en Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zou hij die Target troep aan de wilgen hangen?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:36 schreef Masterminded het volgende:
Wow, wat een ontgoocheling voor Straya.
Niet. Straya heeft daar toch geen belang meer bij. Hij zit in de nadagen van zijn carrière, ontvangt zijn centjes en werkt toch toe naar non-ranking toernooien en uiteindelijk het WK. Straya is altijd goed op het WK, al geef je hem satéstokjes.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer zou hij die Target troep aan de wilgen hangen?
quote:Een spannende dag voor Daisy van Barneveld. De 26-jarige dochter van Barney krijgt woensdag een maagverkleining.
Dat schrijft moeder Silvia, die met haar dochter meegaat, op Facebook. „Kind op naar maatje 21.” Daisy wordt niet in Nederland geopereerd, maar in België. Dat is omdat haar BMI niet hoog genoeg is, zo laat ze weten. „Mijn BMI is 36, geen 40. Dus ik word in Nederland niet geholpen.”
BMI, oftewel Body Mass Index, wordt berekend door het gewicht in kilo’s te delen door het kwadraat van de lengte in meters. Volgens de website van het Voedingscentrum heeft Daisy met een BMI van 36 ernstig overgewicht.
Daisy deed in 2016 een poging om net als haar vader in de schijnwerpers terecht te komen. Ze dook op in The Voice of Holland, maar wist de liveshows niet te halen.
Correctquote:
8-0 afgemaakt waarschijnlijk door een B elftal.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef Coco. het volgende:
Even wat pijltjes meepakken voordat PSV begint.
Hey Yannickquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
8-0 afgemaakt waarschijnlijk door een B elftal.
Jullie mogen een meeting houden in het duurste restaurant wat je kan vinden als psv wint!! Dat gaat never nooit gebeuren.quote:
Op jouw kosten hequote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jullie mogen een meeting houden in het duurste restaurant wat je kan vinden als psv wint!! Dat gaat never nooit gebeuren.
Misschien is hij nog niet op de hoogte van het verschil tussen "voetballer die ook dart" en andersom.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:05 schreef Szura het volgende:
‘Lex Immers is echt een goede speler’ - J. Nieuwlaat, 2018
"vochtig in z'n vet" zei-ie.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
"wattimena vocht zich in de set"doe even normaal Koert.
De droom-man voor menig Zweed.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die tieten...... hoe heb je het als man zover kunnen laten komen.
zo danquote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stoor me echt aan dat overgewicht van Lewis.
Die tieten...... hoe heb je het als man zover kunnen laten komen. Walgelijk gewoon.
Ik heb er nog geen gezien, maar ik heb met meer aandacht naar de CL gekeken de afgelopen twee avonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft er al iemand met bull geopend?
Alleen deze pot schijnt redelijk vermakelijk te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Nog even de ontknoping meepakkenTopavond?
Ah, dat komt mooi uit danquote:Op woensdag 3 oktober 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen deze pot schijnt redelijk vermakelijk te zijn.
Op die Euro Tours is hij een standaardverschijning, wat voor een unseeded speler vrij knap is, maar hij komt zelden tot de finaleavond.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 09:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wattimena is tot nu toe wel een openebaring, voor mij althans.
Ziet er naar uit dat hij de top 20 in kan gaan stormen. Is nog veel ruimte voor groei lijkt het. Zeker nu hij meer podiumervaring krijgt.
Als ik dat zelfs vind, weet je dat het ernstig is.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een enorme dartsaids in de kwartfinales zeg.
>>>quote:Op donderdag 4 oktober 2018 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een enorme dartsaids in de kwartfinales zeg.
quote:
Suljovic heeft een prima jaar, Price voor zijn doen ook. Chisnall niet bijzonder, Gurney ook maar average.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 14:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
Snap het gezannik niet zo.
Michael van Gerwen - Dave Chisnall
#1 vs #8.
Daryl Gurney - Gary Anderson
#5 vs #4.
Peter Wright - James Wilson
#2 vs #28.
Mensur Suljovic - Gerwyn Price
#6 vs #12.
Alleen Wilson is hier de vreemde eend in de bijt. En hij heeft verdiend gewonnen van Lewis. Het kan zijn dat mensen Chisnall, Gurney, Suljovic of Price ook geen bijster geweldige darters vinden. Maar dan zijn er überhaupt geen 8 darters te vinden die als een mooi affiche in de kwartfinale staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |