Ja dat viel mij ook net ineens opquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Legde Van Barneveld zijn hand tijdens het gooien van de derde pijl altijd al op zijn buik, zoals nu?
lekker cholo buikjequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Legde Van Barneveld zijn hand tijdens het gooien van de derde pijl altijd al op zijn buik, zoals nu?
ik ook wel trouwensquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney heeft zin in een bord kaaskroketjes
Ik merk dat ik er wel eens over denk als ik in de garage sta te darten, wat ik met m'n dan lege hand moet en wat de toppers daar eigenlijk mee doen.quote:
Gewoon in je broekzak tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er wel eens over denk als ik in de garage sta te darten, wat ik met m'n dan lege hand moet en wat de toppers daar eigenlijk mee doen.
Ja leuk nu ga ik daar de hele avond op letten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er wel eens over denk als ik in de garage sta te darten, wat ik met m'n dan lege hand moet en wat de toppers daar eigenlijk mee doen.
Lekker in je broekje doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer mijn bord ophangenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geef De Zwaan ook nog wel kansquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:52 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ben bang dat we enkel van Gerwen overhouden na deze avond
En waarom worden de double in-stats nauwelijks getoondquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom zijn finish en checkout losse statistieken
Over speren gesproken, ik heb vandaag es opgezocht hoe lang een dart mag zijn. Is gewoon ruim 30 cm. Dat is bijna gewoon een speer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Is te hopen, zou toch wel een stunt zijn. Anderson staat goed te speren!
Dat was Dirkiequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Jeff had toch hardstyle? Gvd kut pdc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |