Is wellicht iets voor Wrightquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Over speren gesproken, ik heb vandaag es opgezocht hoe lang een dart mag zijn. Is gewoon ruim 30 cm. Dat is bijna gewoon een speer.
3e worden ze nog wel Ajax. AEK staat thuis nu al 0-2 achterquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo makkelijk he. Een verdediger die meegaat naar voren en niemand weet wie hem moet pakken
Episch genot weer. Laat Matthijs maar nog een jaar blijven
ja echt even zo voelen van "Hmmmm chubby"quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:23 schreef Grifte het volgende:
Jeffrey en Gary houden beide hun hand losjes voor hun buik bij de 3e pijl. Zelf net even wat gegooid, en doe dat ook. Wat deed Barney dan precies, die hield zijn buik vast?
twitter:ochepedia twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 21:33:09By virture of his 5 wins this year, Anderson has single-handedly cost Jeffrey de Zwaan Ŗ41,000 in ranking income. reageer retweet
sloopkogel vs demolition manquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ron zie ik het ook niet doen.
Ik vrees ook voor de sloopkogel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |