Uitzendschemaquote:Sunday September 30 (7pm)
First Round
Jeffrey de Zwaan v Kim Huybrechts
Ron Meulenkamp v Joe Cullen
Darren Webster v Stephen Bunting
Ricky Evans v Raymond van Barneveld
Dave Chisnall v Max Hopp
Daryl Gurney v John Henderson
Michael van Gerwen v Steve Lennon
Gary Anderson v Jonny Clayton
Monday October 1 (7pm)
First Round
Jermaine Wattimena v Mervyn King
Josh Payne v Ian White
Danny Noppert v Gerwyn Price
Peter Wright v Steve West
Rob Cross v Steve Beaton
Mensur Suljovic v James Wade
Simon Whitlock v James Wilson
Michael Smith v Adrian Lewis
Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Chisnall/Hopp v Evans/Van Barneveld
Anderson/Clayton v De Zwaan/Huybrechts
Gurney/Henderson v Meulenkamp/Cullen
Van Gerwen/Lennon v Webster/Bunting
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Suljovic/Wade v Payne/White
Cross/Beaton v Noppert/Price
Wright/West v Wattimena/King
Whitlock/Wilson v Smith/Lewis
Thursday October 4 (7pm)
Quarter-Finals
Friday October 5 (7pm)
Semi-Finals
Saturday October 6 (8pm)
Final
Preceded by Tom Kirby Memorial Irish Matchplay final (Approx 7.10pm)
Kevin Burness v Mick McGowan
Format
First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Finals - Best of seven sets
Final - Best of nine sets
All sets are the best of five legs, and all legs must begin and end with a double.
BDO genot.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Toch liever mensen die hun muil houden als het kut is dan de gemiddelde figuur in Ahoy
Toch is dat wel weer een soort verfrissend na het PDC WKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
We missen alleen nog wat breinaalden en beetje wolquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lekker juist, dat rustige sfeertje.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 01-10-2018 om 20:47:18Met de zege van @machinegun180 op Mervyn King is de vijfde Nederlander door naar de tweede ronde van de World Grand Prix in Dublin. "En nu lekker een steak eten", roept Jermaine nog en weg is ie! Haha. #rtl7darts reageer retweet
In de goede ouwe tijd lagen Barney en The Feather samen op een hotelbedje een schaal bittersnacks weg te werken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:50 schreef Masterminded het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 01-10-2018 om 20:47:18Met de zege van @machinegun180 op Mervyn King is de vijfde Nederlander door naar de tweede ronde van de World Grand Prix in Dublin. "En nu lekker een steak eten", roept Jermaine nog en weg is ie! Haha. #rtl7darts reageer retweet
. Smerig dik.
Gerwyn is weer gemotiveerdtwitter:Gezzyprice twitterde op zondag 30-09-2018 om 19:35:44Win the Grandprix,🏆 Win the European finals🏆 Win the Playerschamps finals🏆 Win the WORLDS🏆. =PREMIER LEAGUE reageer retweet
Nu alweer zin in zijn tweets gedurende de PLquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gerwyn is weer gemotiveerdtwitter:Gezzyprice twitterde op zondag 30-09-2018 om 19:35:44Win the Grandprix,🏆 Win the European finals🏆 Win the Playerschamps finals🏆 Win the WORLDS🏆. =PREMIER LEAGUE reageer retweet
Als hij überhaupt in de PL komt. Ik betwijfel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu alweer zin in zijn tweets gedurende de PL
Op basis van zijn jaar tot nu toe zou dat niet terecht zijn neequote:Op maandag 1 oktober 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als hij überhaupt in de PL komt. Ik betwijfel.
Het is belachelijk om het nu al te roepen maar;quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op basis van zijn jaar tot nu toe zou dat niet terecht zijn nee
Ik blijf er toch voorstander van om terug te gaan naar 8 man, maak er desnoods een soort divisie onder voor figuren als Price en al die anderen die standaard de laatste twee plaatsen innamen
Die is zijn plek gewoon kwijt aan vermoedelijk Chizzy.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als hij überhaupt in de PL komt. Ik betwijfel.
Dat was destijds omdat ze niet konden kiezen, tenminste dat was het schijnargument om het uit te breiden. Met de Newtons en Hamiltons die nu aanmodderen bij de BDO.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op basis van zijn jaar tot nu toe zou dat niet terecht zijn nee
Ik blijf er toch voorstander van om terug te gaan naar 8 man, maak er desnoods een soort divisie onder voor figuren als Price en al die anderen die standaard de laatste twee plaatsen innamen
Chisnallquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is zijn plek gewoon kwijt aan vermoedelijk Chizzy.
Verder zullen de deelnemers wel hetzelfde blijven.
Chisnall gaat hem kwijtraken aan de WK-verrassingquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is belachelijk om het nu al te roepen maar;
MvG, Gando, Wright, Cross
Gurney, Mensur, Whitlock, Chizzy
Smiss, Raya
Daar wachten we idd op. Iemand die opstaat in komende grote toernooien. Misschien dat Adie een cumbek kan makenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Chisnall gaat hem kwijtraken aan de WK-verrassing
Denk dat hij nu de beste papieren heeft, maar veel gaat afhangen van de komende maanden. Lewis, Wade, White of iemand anders die plots een paar goede toernooi draait neemt ook zo die plek over.quote:
Zou wel schitterend zijn als die zich weer in de top8 meldtquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar wachten we idd op. Iemand die opstaat in komende grote toernooien. Misschien dat Adie een cumbek kan maken
RvB verdient het om er eindelijk eens uitgelaten te worden door z n matige prestaties dit jaar. Als ie t niet doet op de tv-toernooien en niet minimaal de halve finale haalt op t WK denk ik dat ie er weleens uitgelaten kan wordenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is belachelijk om het nu al te roepen maar;
MvG, Gando, Wright, Cross
Gurney, Mensur, Whitlock, Chizzy
Smiss, Raya
Eigenlijk wel, maar het blijft een publiekslievelingquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
RvB verdient het om er eindelijk eens uitgelaten te worden door z n matige prestaties dit jaar. Als ie t niet doet op de tv-toernooien en niet minimaal de halve finale haalt op t WK denk ik dat ie er weleens uitgelaten kan worden
En ze gaan niet voor niets weer twee dagen achtereen naar Rotterdam volgend jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar het blijft een publiekslieveling
Staat hier ook puur door die PC zege.quote:
Smith en Lewis doen de rest welquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
We liggen prima op koers voor meer dan 32 180'ers vanavond. Inmiddels al 14.
Chisnall doet het dit jaar wel aardig, QF op matchplay, minimaal L16 bij Grand Prix en goede prestaties bij de Player championships.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
White, Lewis, Webster, West en Wade hebben allemaal meer laten zien dan Chisnall. Laten we die gast gewoon even negeren tot heel lang. Vorig jaar ook niets nada noppes laten zien.
Ik kijk met enige regelmaat Darts hoorquote:
Voormalig keelgrijper Lewis verdient een ban.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:05 schreef Masterminded het volgende:
White, Lewis, Webster, West en Wade hebben allemaal meer laten zien dan Chisnall. Laten we die gast gewoon even negeren tot heel lang. Vorig jaar ook niets nada noppes laten zien.
Op de Euro Tours laat hij echter geen reet zien. Staat daar op de 24e(!) plek terwijl hij daar vrij standaard seed is, niet veel toernooien heeft gemist en je in de openingsronde altijd tegen de lamme en de blinde begint.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Chisnall doet het dit jaar wel aardig, QF op matchplay, minimaal L16 bij Grand Prix en goede prestaties bij de Player championships.
Maar het gaat afhangen wie van dat rijtje het het beste gaat doen in de komende maanden.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
timing vrij waardeloos i.c.m. reclame bij VI
Zijn ook geen Nederlanders die even zijn plek dan kunnen overnemen. Klaassen en vdPas zijn belabberd de laatste tijd en de hoogst geplaatste Nederlander na hem is Wattimena...quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En ze gaan niet voor niets weer twee dagen achtereen naar Rotterdam volgend jaar.
Won het laatste Euro Tour-event.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
Als Price dit wint ga ik met dingen gooien.
Ik ookquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk met enige regelmaat Darts hoor
De Zwaan misschien als hij een geweldig najaar beleeft wat gezien zijn talent ZOU kunnen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn ook geen Nederlanders die even zijn plek dan kunnen overnemen. Klaassen en vdPas zijn belabberd de laatste tijd en de hoogst geplaatste Nederlander na hem is Wattimena...
De glazen staan klaar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Won het laatste Euro Tour-event.
Dan moet ie een toernooi winnen denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Zwaan misschien als hij een geweldig najaar beleeft wat gezien zijn talent ZOU kunnen.
Price had in 2017 ook geen extreem bijzonder jaar voor een speler die in 2018 mocht meedoen aan de PL.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet ie een toernooi winnen denk ik.
Mjah hij stond top 16, daar staat de Zwaan lang niet. Daarnaast was het sowieso een beetje gek jaar qua invulling, aangezien Wade, Chisnall en Lewis allen een dramajaar hadden en er eigenlijk niemand was om plek 10 over te nemen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Price had in 2017 ook geen extreem bijzonder jaar voor een speler die in 2018 mocht meedoen aan de PL.
Omdat De Zwaan dit jaar zijn Tourkaart terugwon.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah hij stond top 16, daar staat de Zwaan lang niet. Daarnaast was het sowieso een beetje gek jaar qua invulling, aangezien Wade, Chisnall en Lewis allen een dramajaar hadden en er eigenlijk niemand was om plek 10 over te nemen.
Klopt, maar daar kijken ze niet echt naar. De Zwaan heeft een uitmuntend jaar maar hij heeft geen krediet nog. Vaak krijgen jonge jongens niet zo snel al een PL plek, tenzij ze echt uitzonderlijk presteren.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat De Zwaan dit jaar zijn Tourkaart terugwon.
Ik hoop toch niet dat je je eigen toetsenbord bedoeltquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Er zit weer een gehandicapte aan de knoppen?
zo danquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je je eigen toetsenbord bedoelt
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je je eigen toetsenbord bedoelt
Hoe noem je het als Danny aan de knoppen zit?quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Er zit weer een gehandicapte aan de knoppen?
Hier doe je echt niemand een plezier mee.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe noem je het als Danny aan de knoppen zit?
Danny Knoppert
Kanker hier eens mee op.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Danny ondanks goede kaarten niet durft te spelen bij Klaverjassen?
Danny Soppert
klaverjasquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Danny ondanks goede kaarten niet durft te spelen bij Klaverjassen?
Danny Soppert
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:42 schreef Coco. het volgende:
Hoe stelt Danny zich voor als de deurbel het niet doet?
Danny Kloppert
Maar hij heeft dit jaar twee halve finales gehaald in een drukkere setting dan vandaag.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny is echt alleen breiende oma's gewend, rustig aan allemaal.
Elke wedstrijd is vanaf nu een potentiële topshow.quote:
Met uitzondering van Whitlock-Wilson wat mij betreftquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is vanaf nu een potentiële topshow.
Whitlock en Wilson steken in prima vorm, waarom niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met uitzondering van Whitlock-Wilson wat mij betreft
Het is (en dan met name Wilson) wel wat minder spectaculair dan de rest over het algemeenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Whitlock en Wilson steken in prima vorm, waarom niet.
*de vuile klootzak Whitlock.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Whitlock en Wilson steken in prima vorm, waarom niet.
Irritante klootzak.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]https://twitter.com/searc(...)%20WHITLOCK&src=typdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuile tering klootzak zelfs (lol)Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)%20WHITLOCK&src=typd
Vuile tering klootzak zelfs (lol)
Scheelt de helft tijd, en op zich hebben we een vrij vol schemaquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:54 schreef Blue_note het volgende:
Wat is het eigenlijk het idee achter die openings tune? En geen persoonlijke opkomst?
Maar is dat de echte reden?quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Scheelt de helft tijd, en op zich hebben we een vrij vol schema
Natuurlijk. First to 2 sets, Double In, Double Out. Ga je moeilijk standaard een half uur per pot mee voor elkaar krijgen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar is dat de echte reden?
Lekker vol en laat wel ja.
Ik vind je post contrastrerendquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Natuurlijk. First to 2 sets, Double In, Double Out. Ga je moeilijk standaard een half uur per pot mee voor elkaar krijgen.
Hij wil PSV ook failliet hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:54 schreef Grifte het volgende:
Die recente tweet van Yannick over Feijenoord
We wachten op YAYA YAYA YAYA KOLO KOLO KOLOquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:08 schreef Blue_note het volgende:
Welke bosmongool roept telkens petuuurrrrr![]()
Ja sorryquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wright gooit ook wel heerlijk.
Lol, woon je ook in Leiden?quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga slapen, helaas komende twee dagen werken en ik wil ook nog Leidsch Ontzetje meepakken.
Kijkze!
En uiteraardquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We wachten op YAYA YAYA YAYA KOLO KOLO KOLO
en STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS!!!!!
Ik ben met mezelf in worsteling omdat Ajax morgen tegen Beieren speelt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rotterdam, ik studeer en werk in Leiden.
Ik raad je psychische hulp aan als je in knoop met jezelf zitquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf in worsteling omdat Ajax morgen tegen Beieren speelt.
Exact net zo goed als Webster gisterenquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
98,02 van Wright. Spelers van de Nostradamus zijn nu ziedend.
Hmm, ik keek vorig jaar vaak genoeg de CLwedstrijden van Feyenoord in kroegjes in Leiden omdat ik daar dan toch was, maar weet niet of ze dat doen tijdens Ontzet. Je kan natuurlijk na de wedstrijd de stad in natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf in worsteling omdat Ajax morgen tegen Beieren speelt.
Dat is een flinke take (lol).quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, ik keek vorig jaar vaak genoeg de CLwedstrijden van Feyenoord in kroegjes in Leiden omdat ik daar dan toch was, maar weet niet of ze dat doen tijdens Ontzet. Je kan natuurlijk na de wedstrijd de stad in natuurlijk.
Alhoewel je morgennacht natuurlijk weinig mist, de avond van 2 oktober is stiekem best wel weinig aan.
Nee hoorquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
Zijn er dan zoveel spelers die er weinig verstand van hebben en dus voor 'Ja' hebben gekozen daar?quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb volgens mij nee gezet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn er dan zoveel spelers die er weinig verstand van hebben en dus voor 'Ja' hebben gekozen daar?
Ik had geen tijd en heb alles heel snel mobiel ingevuld, (geen idee of ik ja had) maar vond het een leuk initiatief van Wim.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn er dan zoveel spelers die er weinig verstand van hebben en dus voor 'Ja' hebben gekozen daar?
Zekerquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had geen tijd en heb alles heel snel mobiel ingevuld, (geen idee of ik ja had) maar vond het een leuk initiatief van Wim.
Sowquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand dat publiek wat alcohol schenken trouwens? Het lijkt Lakeside wel vanavond
BORING, BORING TABLES!quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand dat publiek wat alcohol schenken trouwens? Het lijkt Lakeside wel vanavond
quote:
En staat normaal gesproken in de top 20 voor het WK.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stieffff
Speelt wel gewoon weer een prima wedstrijd hoor. T blijft een speler die in de 90 blijft hangen qua gemiddeldes (hier dan wsl in de 80) maar dat betekent wel dat als je tegenstander daaronder gaat, je ook gewoon bijna altijd wint.
Ja kan ie er gewoon weer in de tweede ronde uitvliegen tegen een Wade ofzoquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En staat normaal gesproken in de top 20 voor het WK.
Heb je nog wat meer aankondigingen voor ons?quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:55 schreef Szura het volgende:
Had ik het niet aangekondigd: Worpgenot die Cross ging verslaan
Of een vervelende loting hebben in de eerste ronde.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja kan ie er gewoon weer in de tweede ronde uitvliegen tegen een Wade ofzo
De irritante klootzak Whitlock - de altijd mokersaaie Wilson wordt een grafpotquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je nog wat meer aankondigingen voor ons?
Cross is voor de camera's gewoon niet heel bijzonder dit jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kom ik terug van datenight met ons vrouw, zie ik dat Cross mijn verwachte winnaar van de eindzege eruit ligt. Watskebeurt?
Datenight? Crisis?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kom ik terug van datenight met ons vrouw, zie ik dat Cross mijn verwachte winnaar van de eindzege eruit ligt. Watskebeurt?
He crossed his path with Stevequote:Op maandag 1 oktober 2018 23:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Nah.quote:
Volgde het afgelopen jaar al wat minder. Naast dat ik wel altijd Darts Inside kijk ben ik nu niet helemaal up to date.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Cross is voor de camera's gewoon niet heel bijzonder dit jaar.
Vrijwel iedereen die voor het eerst in top staat heeft het lastig met ramvolle schema van Barrygod Hearn. Rop is in 3 weken maar 1 dag thuis geweest bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Volgde het afgelopen jaar al wat minder. Naast dat ik wel altijd Darts Inside kijk ben ik nu niet helemaal up to date.
Bij Darts Inside vertellen ze ook niet alles uitgebreid.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Volgde het afgelopen jaar al wat minder. Naast dat ik wel altijd Darts Inside kijk ben ik nu niet helemaal up to date.
Deze omwenteling is sowieso wel bizar. De Premier League is al een aanslag op een speler, laat staan wat het predicaat Wereldkampioen met je doet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die voor het eerst in top staat heeft het lastig met ramvolle schema van Barrygod Hearn. Rop is in 3 weken maar 1 dag thuis geweest bijvoorbeeld.
Suljo handhaaft zich anders wel best lekker hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die voor het eerst in top staat heeft het lastig met ramvolle schema van Barrygod Hearn. Rop is in 3 weken maar 1 dag thuis geweest bijvoorbeeld.
Omdat Suljovic zijn toernooitjes uitkiest en zijn carrière redelijk rustig heeft opgebouwd. Hij houdt niet van veel reizen dus maakt hij de afweging om PL te gooien en ET's te gooien; wat minder vloertoernooien.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Suljo handhaaft zich anders wel best lekker hoor.
Had ik vooraf nooit kunnen denken.
Mja.. Als wereldkampioen is hij natuurlijk geen echte nummer 1. Maar goed hij is Engels. Denk dat hij alleen daarom het in Engeland heel druk gehad heeft ja.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Deze omwenteling is sowieso wel bizar. De Premier League is al een aanslag op een speler, laat staan wat het predicaat Wereldkampioen met je doet.
Die nam het eerste jaar vrijaf van de PLquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zeker. Maar die heeft het op zich ook wel rustig opgebouwd. Premier League heeft hij jaar of 2 afgewezen vanwege 'mag niet van vrouw'.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij zal ook wel genoeg demonstratietoernooien doen. Raya doet dat ook regelmatig, daarom moet ik altijd beetje lachen als ik hem hoor klagen over het vele reizen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Deze omwenteling is sowieso wel bizar. De Premier League is al een aanslag op een speler, laat staan wat het predicaat Wereldkampioen met je doet.
Ehm, alle World Series lopen ook.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mja.. Als wereldkampioen is hij natuurlijk geen echte nummer 1. Maar goed hij is Engels. Denk dat hij alleen daarom het in Engeland heel druk gehad heeft ja.
Maar is toch zo dat als je PL doet, je standaard ook World Series moet doen toch?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ehm, alle World Series lopen ook.
Hij heeft een sterk eerste half jaar gehad. Op de vloer 70.000 euro bij elkaar gehaald.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
Even de OoM gekeken. Wade nog op #10. Had ik niet gedacht. Waar doet hij het laatste tijd dan goed?
Nee, dat geldt alleen voor de top 4. Daarbuiten is het variabel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Maar is toch zo dat als je PL doet, je standaard ook World Series moet doen toch?
Top-4 OoM moet overal meedoen in principe, andere namen worden wel eens afgewisseld naargelang locatie. Australie meestal Whitlock en Kylequote:Op maandag 1 oktober 2018 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Maar is toch zo dat als je PL doet, je standaard ook World Series moet doen toch?
Top 4 qua ranking, of top 4 qua resultaten in de PL?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, dat geldt alleen voor de top 4. Daarbuiten is het variabel.
Ranking.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Top 4 qua ranking, of top 4 qua resultaten in de PL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Niet. Omdat het gewoon een randje top 32-speler is en daar ook naar speelt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:31 schreef Szura het volgende:
Wanneer geraken we eens voorgoed van Wilson af Stijn?
Ja in 2017 waren het echt Gouden Loekies ja.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keukenconcurrent-reclames met MvG zijn dit jaar echt slecht
Godverquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja in 2017 waren het echt Gouden Loekies ja.
Schindler zal me ook aan m'n reet roestenquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
Norris en Van de Pas moeten in december gewoon lekker een Cadby, Schindler, De Zwaan, Noppert, Evans loten.
Van den Bergh kan ik wel noemen maar die haalt op de vloer een walgelijk slecht niveau. Zal je zien dat die weer de pannen van het dak gooit op TV.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Schindler zal me ook aan m'n reet roesten
Zei je dat voor de dubbel erin ging?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:54 schreef Masterminded het volgende:
Vreemde wending toch. Gelukkig moet Wilson tegen de winnaar van Smith/Lewis.
Ja.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zei je dat voor de dubbel erin ging?
Je bent bij darten altijd de beste als je wint. Simple as that. Weinig complex aan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb even een vraagje voor in de break.
Had pas een flinke discussie met iemand op het terras. Hij vond dat met darten degene die wint altijd beter was. Dus stel de een gooide qua gemiddeldes, qua finishpercentages, qua scores beter maar door bv. setverloop net verliest. Dan is nog altijd degene die over de eindstreep valt beter. Hoe staan jullie hier in?
Trek jij dit ook door naar voetbal? Tennis?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent bij darten altijd de beste als je wint. Simple as that. Weinig complex aan.
Lol, nee. Voetbal is daar te complex voor.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Trek jij dit ook door naar voetbal? Tennis?
Ik denk dat beter zijn niet altijd in statistieken uit te drukken is. Wanneer gooi je juist een paar sterke scores, gooi je je dubbels ook snel onder druk, etcquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb even een vraagje voor in de break.
Had pas een flinke discussie met iemand op het terras. Hij vond dat met darten degene die wint altijd beter was. Dus stel de een gooide qua gemiddeldes, qua finishpercentages, qua scores beter maar door bv. setverloop net verliest. Dan is nog altijd degene die over de eindstreep valt beter. Hoe staan jullie hier in?
Hij heeft zelf ooit nog best hoog gespeeld qua amateurdarten, dus het is niet alsof hij niets wist qua darten.
Ik juich voor beiden.quote:
twitter:melvindnd twitterde op maandag 01-10-2018 om 22:57:06Bewaar die bitterballen maar voor de laatste😀😊😊 dat word vuurwerk#rtl7darts reageer retweet
twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 01-10-2018 om 23:00:24Dat hebben ze helaas niet gered…. https://t.co/8wsohZeErJ reageer retweet
Er zit echt een debieltje aan de knoppenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 00:12 schreef Tagliano het volgende:
Regie, waar ben je in vredesnaam mee bezig
Ik denk dat de spotters die knoppen besturen; Colin Lloyd/Keith Deller o.a. Zijn vast stomdronken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zit echt een debieltje aan de knoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |