Volgde het afgelopen jaar al wat minder. Naast dat ik wel altijd Darts Inside kijk ben ik nu niet helemaal up to date.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Cross is voor de camera's gewoon niet heel bijzonder dit jaar.
Vrijwel iedereen die voor het eerst in top staat heeft het lastig met ramvolle schema van Barrygod Hearn. Rop is in 3 weken maar 1 dag thuis geweest bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Volgde het afgelopen jaar al wat minder. Naast dat ik wel altijd Darts Inside kijk ben ik nu niet helemaal up to date.
Bij Darts Inside vertellen ze ook niet alles uitgebreid.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Volgde het afgelopen jaar al wat minder. Naast dat ik wel altijd Darts Inside kijk ben ik nu niet helemaal up to date.
Deze omwenteling is sowieso wel bizar. De Premier League is al een aanslag op een speler, laat staan wat het predicaat Wereldkampioen met je doet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die voor het eerst in top staat heeft het lastig met ramvolle schema van Barrygod Hearn. Rop is in 3 weken maar 1 dag thuis geweest bijvoorbeeld.
Suljo handhaaft zich anders wel best lekker hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die voor het eerst in top staat heeft het lastig met ramvolle schema van Barrygod Hearn. Rop is in 3 weken maar 1 dag thuis geweest bijvoorbeeld.
Omdat Suljovic zijn toernooitjes uitkiest en zijn carrière redelijk rustig heeft opgebouwd. Hij houdt niet van veel reizen dus maakt hij de afweging om PL te gooien en ET's te gooien; wat minder vloertoernooien.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Suljo handhaaft zich anders wel best lekker hoor.
Had ik vooraf nooit kunnen denken.
Mja.. Als wereldkampioen is hij natuurlijk geen echte nummer 1. Maar goed hij is Engels. Denk dat hij alleen daarom het in Engeland heel druk gehad heeft ja.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Deze omwenteling is sowieso wel bizar. De Premier League is al een aanslag op een speler, laat staan wat het predicaat Wereldkampioen met je doet.
Die nam het eerste jaar vrijaf van de PLquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zeker. Maar die heeft het op zich ook wel rustig opgebouwd. Premier League heeft hij jaar of 2 afgewezen vanwege 'mag niet van vrouw'.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij zal ook wel genoeg demonstratietoernooien doen. Raya doet dat ook regelmatig, daarom moet ik altijd beetje lachen als ik hem hoor klagen over het vele reizen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Deze omwenteling is sowieso wel bizar. De Premier League is al een aanslag op een speler, laat staan wat het predicaat Wereldkampioen met je doet.
Ehm, alle World Series lopen ook.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mja.. Als wereldkampioen is hij natuurlijk geen echte nummer 1. Maar goed hij is Engels. Denk dat hij alleen daarom het in Engeland heel druk gehad heeft ja.
Maar is toch zo dat als je PL doet, je standaard ook World Series moet doen toch?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ehm, alle World Series lopen ook.
Hij heeft een sterk eerste half jaar gehad. Op de vloer 70.000 euro bij elkaar gehaald.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
Even de OoM gekeken. Wade nog op #10. Had ik niet gedacht. Waar doet hij het laatste tijd dan goed?
Nee, dat geldt alleen voor de top 4. Daarbuiten is het variabel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Maar is toch zo dat als je PL doet, je standaard ook World Series moet doen toch?
Top-4 OoM moet overal meedoen in principe, andere namen worden wel eens afgewisseld naargelang locatie. Australie meestal Whitlock en Kylequote:Op maandag 1 oktober 2018 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Maar is toch zo dat als je PL doet, je standaard ook World Series moet doen toch?
Top 4 qua ranking, of top 4 qua resultaten in de PL?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, dat geldt alleen voor de top 4. Daarbuiten is het variabel.
Ranking.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Top 4 qua ranking, of top 4 qua resultaten in de PL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |