We wachten op YAYA YAYA YAYA KOLO KOLO KOLOquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:08 schreef Blue_note het volgende:
Welke bosmongool roept telkens petuuurrrrr![]()
Ja sorryquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wright gooit ook wel heerlijk.
Lol, woon je ook in Leiden?quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga slapen, helaas komende twee dagen werken en ik wil ook nog Leidsch Ontzetje meepakken.
Kijkze!
En uiteraardquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We wachten op YAYA YAYA YAYA KOLO KOLO KOLO
en STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS!!!!!
Ik ben met mezelf in worsteling omdat Ajax morgen tegen Beieren speelt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rotterdam, ik studeer en werk in Leiden.
Ik raad je psychische hulp aan als je in knoop met jezelf zitquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf in worsteling omdat Ajax morgen tegen Beieren speelt.
Exact net zo goed als Webster gisterenquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
98,02 van Wright. Spelers van de Nostradamus zijn nu ziedend.
Hmm, ik keek vorig jaar vaak genoeg de CLwedstrijden van Feyenoord in kroegjes in Leiden omdat ik daar dan toch was, maar weet niet of ze dat doen tijdens Ontzet. Je kan natuurlijk na de wedstrijd de stad in natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf in worsteling omdat Ajax morgen tegen Beieren speelt.
Dat is een flinke take (lol).quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, ik keek vorig jaar vaak genoeg de CLwedstrijden van Feyenoord in kroegjes in Leiden omdat ik daar dan toch was, maar weet niet of ze dat doen tijdens Ontzet. Je kan natuurlijk na de wedstrijd de stad in natuurlijk.
Alhoewel je morgennacht natuurlijk weinig mist, de avond van 2 oktober is stiekem best wel weinig aan.
Nee hoorquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
Zijn er dan zoveel spelers die er weinig verstand van hebben en dus voor 'Ja' hebben gekozen daar?quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb volgens mij nee gezet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn er dan zoveel spelers die er weinig verstand van hebben en dus voor 'Ja' hebben gekozen daar?
Ik had geen tijd en heb alles heel snel mobiel ingevuld, (geen idee of ik ja had) maar vond het een leuk initiatief van Wim.quote:Op maandag 1 oktober 2018 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn er dan zoveel spelers die er weinig verstand van hebben en dus voor 'Ja' hebben gekozen daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |