abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:51:53 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182253482
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 14:54:56 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182253537
quote:
17s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:51 schreef Debsterr het volgende:
Bedankt voor de medewerking.
Graag gedaan.

Ijskonijn vond het maar raar dat ik nog niet had nagedacht over onze date van vanavond. Ha! Koekje. Eigen. Deeg.

Bastards. Allemaal. Niet verzuurd verder. Zo praat ik. (voor de newbies)

Groetjes,

K.
pi_182253963
Weet niet hoe ik weer terug kom in het vorige topic, maar de strekking was dat ik het het tweede meisje ook nog moest vertellen (het meisje waarmee ik dus door wil).

Denk niet dat ik dit ga doen haha. Het is nogal een meisje met een sterke persoonlijkheid. Denk dat als ik zeg dat ik vrijdag een afspraak heb met een meisje, dat ik dan zaterdag niet zonder kleerscheuren thuis kom van de date met haar.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 15:20:48 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182254030
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:17 schreef Cruseder4 het volgende:
Weet niet hoe ik weer terug kom in het vorige topic, maar de strekking was dat ik het het tweede meisje ook nog moest vertellen (het meisje waarmee ik dus door wil).

Denk niet dat ik dit ga doen haha. Het is nogal een meisje met een sterke persoonlijkheid. Denk dat als ik zeg dat ik vrijdag een afspraak heb met een meisje, dat ik dan zaterdag niet zonder kleerscheuren thuis kom van de date met haar.
R&P / Het Datingtopic #141 Nog niet helemaal overtuigd

Kun je nog wel lezen, maar niet meer reageren.
pi_182254206
quote:

Haha, je kunt toch gewoon zeggen het ‘een’ vriendin is? Waarom zou je geen vrouwelijke vrienden mogen hebben?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_182254898
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Graag gedaan.

Ijskonijn vond het maar raar dat ik nog niet had nagedacht over onze date van vanavond. Ha! Koekje. Eigen. Deeg.

Bastards. Allemaal. Niet verzuurd verder. Zo praat ik. (voor de newbies)

Groetjes,

K.
Gaat het nog wel door?

Ijskonijn houden we er in.
pi_182255240
quote:

Dus je spreekt met iemand af terwijl je weet dat ze dat niet goed gaat vinden?

Is dat een goed begin denk je?
pi_182255335
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus je spreekt met iemand af terwijl je weet dat ze dat niet goed gaat vinden?

Is dat een goed begin denk je?
Zolang je nog geen officiële afspraak gemaakt hebt dat je exclusief date, ben je niets verplicht aan meisje 2, dus ik zou inderdaad niets zeggen, komt alleen maar gezeik van.

Bovenstaande geldt vooral omdat je afscheid (van date / naar vriendschap) gaat nemen van meisje 1, dat is nogal een verschil, als dat je beide tegelijk blijft daten.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:23:59 #9
545 dop
:copyright: dop
pi_182255518
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zolang je nog geen officiële afspraak gemaakt hebt dat je exclusief date, ben je niets verplicht aan meisje 2, dus ik zou inderdaad niets zeggen, komt alleen maar gezeik van.

Bovenstaande geldt vooral omdat je afscheid (van date / naar vriendschap) gaat nemen van meisje 1, dat is nogal een verschil, als dat je beide tegelijk blijft daten.
precies, netjes een eind aan de verkennende fase maken met 1, lijkte juist een goed begin.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182255563
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je bent niks verplicht. Maar als je al weet dat de ander het niet gaat waarderen ben je niet netjes bezig. Simpel.
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 17:46:41 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182257276
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gaat het nog wel door?

Ijskonijn houden we er in.
Zeker. Gezellig afstandelijk op de bank hangen vanavond. :7.
pi_182257326
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zeker. Gezellig afstandelijk op de bank hangen vanavond. :7.
Dat zijn de betere dates
pi_182257362
Shit ik wil dit topic niet meer in mn at maar wel de dateavonturen van krea lezen :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 17:52:30 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182257399
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Shit ik wil dit topic niet meer in mn at maar wel de dateavonturen van krea lezen :(
Als me je Pic stuurt, zet ik de Webcam aan vanavond.
pi_182257434
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja kut, topic staat al weer in mn at :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_182257599
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mag ik mee kijken?
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:04:51 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182257664
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Om te lezen hoeft die niet in je AT te staan he ;)
pi_182257737
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:25 schreef rival het volgende:

[..]

Je bent niks verplicht. Maar als je al weet dat de ander het niet gaat waarderen ben je niet netjes bezig. Simpel.
Net of iedereen áltijd netjes is met daten.. :P.
pi_182257741
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Om te lezen hoeft die niet in je AT te staan he ;)
Jaaaaa maaar ja onthouden is niet mn sterkste kant....
pi_182257851
quote:

[..]

Als je niet open en oprecht kan zijn, dan zit er iets mis vind ik.

Gewoon melden dat je met haar een afspraak hebt, dat ze inmiddels een gewone vriendin is geworden en dat je graag dat zo ook nog persoonlijk tegen haar wil zeggen... als daar gezeik van komt, is die ander dan wel iemand die je wil?
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:47:17 #21
545 dop
:copyright: dop
pi_182258374
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is die ander dan wel iemand die je wil?
daar kan het antwoord als nog simpel ja op zijn.
Soms hebben mensen gewoon gedoe/onzekerheid.
Dat wil niet zeggen dat zo iemand verder niet okay is.

Als je eenmaal een relatie hebt is daar ook prima mee te dealen.
Hoe ze werkelijk zal reageren weten we niet.
En kan voor de start van de relatie ook prima zijn om het even uit de weg te gaan.
Gezien er nu fijtelijk weinig verplichtingen tegen over elkaar zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Official ESF Kreviewer maandag 1 oktober 2018 @ 18:54:50 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182258524
Hehe. Fijtelijk.
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:56:38 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182258553
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaaaaa maaar ja onthouden is niet mn sterkste kant....
Dan toch even die foto doorsturen, wie weet wil hij er nog een wekelijks verslag bij doen :P
pi_182258675
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:47 schreef dop het volgende:

[..]

daar kan het antwoord als nog simpel ja op zijn.
Soms hebben mensen gewoon gedoe/onzekerheid.
Dat wil niet zeggen dat zo iemand verder niet okay is.

Als je eenmaal een relatie hebt is daar ook prima mee te dealen.
Hoe ze werkelijk zal reageren weten we niet.
En kan voor de start van de relatie ook prima zijn om het even uit de weg te gaan.
Gezien er nu fijtelijk weinig verplichtingen tegen over elkaar zijn.
Het is een vraag. Bij mij zou het antwoord nee zijn. Ik heb vriendinnen en ga ook met andere vrouwen vaak amicaal om. Als iemand daar onzeker van wordt, dan matched het niet.
  maandag 1 oktober 2018 @ 19:13:20 #25
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182258929
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is een vraag. Bij mij zou het antwoord nee zijn. Ik heb vriendinnen en ga ook met andere vrouwen vaak amicaal om. Als iemand daar onzeker van wordt, dan matched het niet.
Dat je bij beide de intentie hebt/hebt gehad om iets mee te beginnen maakt dat wel iets gecompliceerder.

Verder hoeft onzekerheid geen breekpunt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')