Graag gedaan.quote:
R&P / Het Datingtopic #141 Nog niet helemaal overtuigdquote:Op maandag 1 oktober 2018 15:17 schreef Cruseder4 het volgende:
Weet niet hoe ik weer terug kom in het vorige topic, maar de strekking was dat ik het het tweede meisje ook nog moest vertellen (het meisje waarmee ik dus door wil).
Denk niet dat ik dit ga doen haha. Het is nogal een meisje met een sterke persoonlijkheid. Denk dat als ik zeg dat ik vrijdag een afspraak heb met een meisje, dat ik dan zaterdag niet zonder kleerscheuren thuis kom van de date met haar.
Haha, je kunt toch gewoon zeggen het ‘een’ vriendin is? Waarom zou je geen vrouwelijke vrienden mogen hebben?quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:17 schreef Cruseder4 het volgende:
Weet niet hoe ik weer terug kom in het vorige topic, maar de strekking was dat ik het het tweede meisje ook nog moest vertellen (het meisje waarmee ik dus door wil).
Denk niet dat ik dit ga doen haha. Het is nogal een meisje met een sterke persoonlijkheid. Denk dat als ik zeg dat ik vrijdag een afspraak heb met een meisje, dat ik dan zaterdag niet zonder kleerscheuren thuis kom van de date met haar.
Gaat het nog wel door?quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ijskonijn vond het maar raar dat ik nog niet had nagedacht over onze date van vanavond. Ha! Koekje. Eigen. Deeg.
Bastards. Allemaal. Niet verzuurd verder. Zo praat ik. (voor de newbies)
Groetjes,
K.
Dus je spreekt met iemand af terwijl je weet dat ze dat niet goed gaat vinden?quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:17 schreef Cruseder4 het volgende:
Zolang je nog geen officiële afspraak gemaakt hebt dat je exclusief date, ben je niets verplicht aan meisje 2, dus ik zou inderdaad niets zeggen, komt alleen maar gezeik van.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus je spreekt met iemand af terwijl je weet dat ze dat niet goed gaat vinden?
Is dat een goed begin denk je?
precies, netjes een eind aan de verkennende fase maken met 1, lijkte juist een goed begin.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zolang je nog geen officiële afspraak gemaakt hebt dat je exclusief date, ben je niets verplicht aan meisje 2, dus ik zou inderdaad niets zeggen, komt alleen maar gezeik van.
Bovenstaande geldt vooral omdat je afscheid (van date / naar vriendschap) gaat nemen van meisje 1, dat is nogal een verschil, als dat je beide tegelijk blijft daten.
Je bent niks verplicht. Maar als je al weet dat de ander het niet gaat waarderen ben je niet netjes bezig. Simpel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zolang je nog geen officiële afspraak gemaakt hebt dat je exclusief date, ben je niets verplicht aan meisje 2, dus ik zou inderdaad niets zeggen, komt alleen maar gezeik van.
Zeker. Gezellig afstandelijk op de bank hangen vanavond.quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat het nog wel door?
Ijskonijn houden we er in.
Dat zijn de betere datesquote:Op maandag 1 oktober 2018 17:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Gezellig afstandelijk op de bank hangen vanavond..
Als me je Pic stuurt, zet ik de Webcam aan vanavond.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Shit ik wil dit topic niet meer in mn at maar wel de dateavonturen van krea lezen
Ja kut, topic staat al weer in mn atquote:Op maandag 1 oktober 2018 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als me je Pic stuurt, zet ik de Webcam aan vanavond.
Mag ik mee kijken?quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als me je Pic stuurt, zet ik de Webcam aan vanavond.
Om te lezen hoeft die niet in je AT te staan hequote:Op maandag 1 oktober 2018 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Shit ik wil dit topic niet meer in mn at maar wel de dateavonturen van krea lezen
Net of iedereen áltijd netjes is met daten..quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent niks verplicht. Maar als je al weet dat de ander het niet gaat waarderen ben je niet netjes bezig. Simpel.
Jaaaaa maaar ja onthouden is niet mn sterkste kant....quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om te lezen hoeft die niet in je AT te staan he
Als je niet open en oprecht kan zijn, dan zit er iets mis vind ik.quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bovenstaande geldt vooral omdat je afscheid (van date / naar vriendschap) gaat nemen van meisje 1, dat is nogal een verschil, als dat je beide tegelijk blijft daten.
daar kan het antwoord als nog simpel ja op zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is die ander dan wel iemand die je wil?
Dan toch even die foto doorsturen, wie weet wil hij er nog een wekelijks verslag bij doenquote:Op maandag 1 oktober 2018 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaaaa maaar ja onthouden is niet mn sterkste kant....
Het is een vraag. Bij mij zou het antwoord nee zijn. Ik heb vriendinnen en ga ook met andere vrouwen vaak amicaal om. Als iemand daar onzeker van wordt, dan matched het niet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:47 schreef dop het volgende:
[..]
daar kan het antwoord als nog simpel ja op zijn.
Soms hebben mensen gewoon gedoe/onzekerheid.
Dat wil niet zeggen dat zo iemand verder niet okay is.
Als je eenmaal een relatie hebt is daar ook prima mee te dealen.
Hoe ze werkelijk zal reageren weten we niet.
En kan voor de start van de relatie ook prima zijn om het even uit de weg te gaan.
Gezien er nu fijtelijk weinig verplichtingen tegen over elkaar zijn.
Dat je bij beide de intentie hebt/hebt gehad om iets mee te beginnen maakt dat wel iets gecompliceerder.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een vraag. Bij mij zou het antwoord nee zijn. Ik heb vriendinnen en ga ook met andere vrouwen vaak amicaal om. Als iemand daar onzeker van wordt, dan matched het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |