Precies, ditquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.
Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.
Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren eerste date gehad sinds februari. Kon beter...
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
Vervelend is dit ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.
Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.
Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Indeed.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:
[..]
omgekeerde wereld.
Jij wil niet daten met iemand die kids heeft.
Volgens mij moet jij dat dan juist melden.
owj jeequote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Ja doei, over omgekeerde wereld gesprokenquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:
[..]
omgekeerde wereld.
Strato gaat ook naar het Linda Eventquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:45 schreef Stratotanker het volgende:
Vierhonderdvijftig keer raden wie er vanavond doodtoevallig op hetzelfde event als zijn POHWP met zijn kont gaat schudden. Echt fantastisch!
Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken.
Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij![]()
![]()
Wacht wat?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:
[..]
omgekeerde wereld.
Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.
Dat staat erin. Dat maakt het niet minder irritant als iemand je leuk lijkt en er achteraf dat soort dingen naar voren komen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?
Eigen verantwoordelijkheid enzo?
leg eens uit waarom jij dat omgekeerde wereld vind.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken.
Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij![]()
![]()
Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?
Hier ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.
Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.
[
Yup.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Heb je een beginnersfoutje gemaakt?
Mwah, ik vond haar vrij ongemakkelijk overkomen waardoor het niet echt ontspannen was.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj jeewas t verder wel gezellig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |