abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182204563
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.
pi_182204566
Wist geen betere TT.
pi_182204596
Meldplicht voor kinderen?
pi_182204602
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:34 schreef VEM2012 het volgende:
Meldplicht voor kinderen?
Goed idee ja :p
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:35:45 #5
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182204610
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.

Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.

Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
pi_182204638
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.

Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.

Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
Precies, dit ^O^
pi_182204684
Gisteren eerste date gehad sinds februari. Kon beter...
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182204694
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
_O-

Heb je een beginnersfoutje gemaakt?
pi_182204708
quote:
Vervelend is dit ja. :r
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:41:35 #10
545 dop
:copyright: dop
pi_182204714
quote:

omgekeerde wereld.
Jij wil niet daten met iemand die kids heeft.
Volgens mij moet jij dat dan juist melden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182204719
quote:

Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182204737
quote:

Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?

Eigen verantwoordelijkheid enzo?
pi_182204744
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:

[..]

omgekeerde wereld.
Indeed.
pi_182204753
quote:
owj jee :D was t verder wel gezellig?
pi_182204781
quote:

[..]

omgekeerde wereld.
Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken 8)7.

Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij :') :X }:|
pi_182204808
Vierhonderdvijftig keer raden wie er vanavond doodtoevallig op hetzelfde event als zijn POHWP met zijn kont gaat schudden. Echt fantastisch! _O_
pi_182204849
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:45 schreef Stratotanker het volgende:
Vierhonderdvijftig keer raden wie er vanavond doodtoevallig op hetzelfde event als zijn POHWP met zijn kont gaat schudden. Echt fantastisch! _O_
Strato gaat ook naar het Linda Event :o :P
pi_182204866
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij :') :X }:|
Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:49:30 #19
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182204876
quote:

[..]

omgekeerde wereld.
Wacht wat? :')

Veel lezen je profiel niet eens en matchen gewoon, dus hoe zie je dat voor je?

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.
Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?

Dat staat erin. Dat maakt het niet minder irritant als iemand je leuk lijkt en er achteraf dat soort dingen naar voren komen.
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:50:39 #20
545 dop
pi_182204893
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

leg eens uit waarom jij dat omgekeerde wereld vind.
Goed dat het in je profiel staat, als het dan toch achteraf als verassing komt dan heb je gelijk natuurlijk.
Maar wat je verder vooraf wel en niet in je profiel zet is voor iedereen een persoonlijke keuze.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_182204901
Ik had echt leuk gesprek met een jongen die oprecht leuk overkwam.

Vroeg of die vaak dates had via internet. Zegt die nee te druk want heb een zoon :{

Mja jammer :'(
pi_182204918
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?
Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.

Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
pi_182204927
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
Hier ook.
Vertrouw het niet :P
pi_182204932
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:49 schreef S95Sedan het volgende:

Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.

[
Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.
Zoiets.

Heerlijk filteren
pi_182204936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-

Heb je een beginnersfoutje gemaakt?
Yup.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

owj jee :D was t verder wel gezellig?
Mwah, ik vond haar vrij ongemakkelijk overkomen waardoor het niet echt ontspannen was.
Ze bleef maar aan d'r kleding frunniken en schichtig om haar heen kijken.
Werd er zelf niet relaxter door.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182204968
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup.

[..]

Mwah, ik vond haar vrij ongemakkelijk overkomen waardoor het niet echt ontspannen was.
Ze bleef maar aan d'r kleding frunniken en schichtig om haar heen kijken.
Ze zal wel zenuwachtig zijn geweest.

Hoe lang heb je met haar gesproken doordat de date was?
pi_182204974
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:50 schreef dop het volgende:

[..]

leg eens uit waarom jij dat omgekeerde wereld vind.
Goed dat het in je profiel staat, als het dan toch achteraf als verassing komt dan heb je gelijk natuurlijk.
Maar wat je verder vooraf wel en niet in je profiel zet is voor iedereen een persoonlijke keuze.
Omdat veel mensen met kinderen het vanzelfsprekend vinden dat ze hen hebben en de date meneer dat maar te accepteren heeft..

Meerdere malen geprobeerd, werkt niet.

Als je dan denkt iemand gematched te hebben zonder kinderen, en na een aantal dagen leuk appen of dates komt ineens naar boven dat ze jonge kinderen heeft..

Dat is gewoon zwaar K, voel mij dan voorgelogen..
pi_182205031
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat staat erin. Dat maakt het niet minder irritant als iemand je leuk lijkt en er achteraf dat soort dingen naar voren komen.
Snap ik. Maar omdat het voor jou zo belangrijk is zou ik je aanraden het te vragen. Het merendeel meldt het niet. Your call.
pi_182205043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze zal wel zenuwachtig zijn geweest.

Hoe lang heb je met haar gesproken doordat de date was?
Sinds dinsdag, en dan dagelijks stuk of 5-10 berichtjes
pi_182205057
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dienen te melden.

Welja. Omdat jij dat belangrijk vindt? Goh, meld jij dat jij denkt dat de wereld om jou en jou alleen draait? ;)
pi_182205065
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sinds dinsdag, en dan dagelijks stuk of 5-10 berichtjes
Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :p
  zaterdag 29 september 2018 @ 14:59:00 #32
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182205066
quote:

[..]

Ik vind vooral dat je een domme koe bent als je je kinderen op foto op een datingsite slingert.

Maar dat selecteert wel meteen. Die swipe ik weg, niet omdat ze kinderen hebben, maar omdat ze zo achterlijk zijn om ze er op Tinder te slingeren.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 14:59:30 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182205076
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.
Zoiets.

Heerlijk filteren
Hoe gaat ie bij jou, Prisha?
pi_182205094
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dienen te melden.

Welja. Omdat jij dat belangrijk vindt? Goh, meld jij dat jij denkt dat de wereld om jou en jou alleen draait? ;)
Je lijkt wel een vrouw! Zeker ook jonge kinderen of niet? :')
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:00:47 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182205095
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :p
Ik had toen ik 20 was een date met een meid die foto's had van gezicht en bovenlijf. Allemaal prima maten, verschrikkelijk knap koppie ook.

Wij afgesproken, komt ze aangewaggeld.....echt een kont, een kont. Daar konden er wel vier in. Prima bovenlijf, slanke taille. Maar die kont. Howly crap.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:01:37 #36
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205108
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zoiets.

Heerlijk filteren
Zoiets is al een stuk makkelijker ja, alleen dan nog verwacht ik dat veel het gewoon weglaten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar omdat het voor jou zo belangrijk is zou ik je aanraden het te vragen. Het merendeel meldt het niet. Your call.
Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:02:31 #37
545 dop
pi_182205128
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat veel mensen met kinderen het vanzelfsprekend vinden dat ze hen hebben en de date meneer dat maar te accepteren heeft..

Meerdere malen geprobeerd, werkt niet.

Als je dan denkt iemand gematched te hebben zonder kinderen, en na een aantal dagen leuk appen of dates komt ineens naar boven dat ze jonge kinderen heeft..

Dat is gewoon zwaar K, voel mij dan voorgelogen..
tja Voor anderen zijn andere dingen weer extreem belangrijk.
geloofd overtuiging of politieke voorkeur.
Of juist wel een kinder wens.
Geen kinderen is toch echt jou specifieke wens dat zul je toch echt zelf heel duidelijk moeten zeggen.
Je kunt niet verwachten dat ieder ander dat dan belangrijk moet vinden en dus moet melden vooraf.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:02:40 #38
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_182205131
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_182205136
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.
Wat hij zegt *; ^O^
pi_182205154
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Strato gaat ook naar het Linda Event :o :P
Heb je weleens de workshops tijdens dat event bekeken? Dat is allang geen fimo futselen met Fiona meer hoor. Eerder prettig prestatiegericht pijpen met Petra. Ik was stomverbaasd.

Geen grap trouwens.
  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 15:05:48 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_182205180
What can change the nature of a man?
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:06:13 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205187
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:02 schreef dop het volgende:

[..]

tja Voor anderen zijn andere dingen weer extreem belangrijk.
geloofd overtuiging of politieke voorkeur.
Of juist wel een kinder wens.
Geen kinderen is toch echt jou specifieke wens dat zul je toch echt zelf heel duidelijk moeten zeggen.
Je kunt niet verwachten dat ieder ander dat dan belangrijk moet vinden en dus moet melden vooraf.
Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:10:25 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182205241
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.
Precies. Je kunt prima een kinderwens hebben, zonder op zoek te zijn naar een partner met kinderen bij een ander.

En andersom. Ik heb zeker geen kinderwens meer, maar accepteer dat ik een partner zoek in een leeftijdscategorie waar kinderen best gebruikelijk zijn.

Het liefst vind ik ook dat ene 35-jarige fotomodel die nog maagd is en op mij zit te wachten. Maar de realiteit is dat het merendeel van de vrijgezelle vrouwen boven de 35 gewoon uit een relatie komt en het merendeel kinderen heeft. Of vreselijk lelijk en wereldvreemd. Dat kan ook nog.

En van degene die geen kinderen hebben zit 90% niet te wachten op mijn kinderen. Dat speelt ook mee.
pi_182205289
Dat vraag je toch gewoon dan als je met iemand kletst? Ik zet het ook niet in mijn tekst en het gebeurt maar heel zelden dat een man het echt een dealbreaker vindt :? Vreemd hoor, dat er zo moeilijk over wordt gedaan en met vingertje wijzen “jouw verantwoordelijkheid en als je het niet zegt, luis je me erin!”. Bijzonder weer.
Sarcasme. Herken het.
pi_182205304
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mjah op basis van d'r profiel kreeg ze voordeel van de twijfel.
Was ook geen totale afknapper maar had dan wel iets meer zelfvertrouwen mogen uitstralen.

Ben zelf ook niet de dunste.
pi_182205321
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je lijkt wel een vrouw! Zeker ook jonge kinderen of niet? :')
Heel volwassen ook jouw reactie. Je krijgt weerwoord. Leer daar mee omgaan.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 15:18:16 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182205353
Het zal de leeftijdscategorie zijn. Boven de 35 is de kans gewoon aanwezig dat iemand kinderen heeft.
Ik heb ze liever niet, maar het is niet per definitie een dealbreaker.
Ik vind het altijd wel prettig als het in een profiel staat. Vind 1 kind ook minder problematisch dan drie.
pi_182205358
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:04 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Heb je weleens de workshops tijdens dat event bekeken? Dat is allang geen fimo futselen met Fiona meer hoor. Eerder prettig prestatiegericht pijpen met Petra. Ik was stomverbaasd.

Geen grap trouwens.
die had ik gezien ja _O-
Have fun daar :P
pi_182205359
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zoiets is al een stuk makkelijker ja, alleen dan nog verwacht ik dat veel het gewoon weglaten.

[..]

Je doet alsof het om aids gaat ofzo. En dan nog: niemand zal in zijn bio melden dat hij of zij hiv heeft hoor.

Het is een wervend praatje.

Je hebt ook zoiets als ‘onderzoeksplicht’.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:20:09 #50
545 dop
pi_182205383
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

kinderwens is ook gewoon een dealbreaker uiteindelijk.
En zo kunnen zoveel dingen dat zijn
pi_182205387
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heel volwassen ook jouw reactie. Je krijgt weerwoord. Leer daar mee omgaan.
Alsjeblieft zeg. Dit gaat toch nergens meer over zo. Dit is geen weerwoord, dit is je eigen mening erdoordrukken.

Laten we maar weer terug gaan naar dates ipv dit gedoe. *zucht.

Misschien kun je beter naar een pro-kind of ouder topic verkassen. Heb nog weinig date verhalen gezien hier, de laatste tijd van jou.
pi_182205397
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe gaat ie bij jou, Prisha?
Ik weet het eigenlijk niet. Het was goed. Maar. Ik weet het niet. Gedoe.
En met jou? Had je niet gister een lange date? Was het leuk? Wat een vragen?
pi_182205428
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:

[..]

Waarom gedoe?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 15:25:05 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182205443
quote:

[..]

Gedoe is nooit leuk. Stom.

Met mij prima! Gisteren was gezellig en verder niet. Geen statusupdates verder. Forever single.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:25:30 #55
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205452
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies. Je kunt prima een kinderwens hebben, zonder op zoek te zijn naar een partner met kinderen bij een ander.

En andersom. Ik heb zeker geen kinderwens meer, maar accepteer dat ik een partner zoek in een leeftijdscategorie waar kinderen best gebruikelijk zijn.

Het liefst vind ik ook dat ene 35-jarige fotomodel die nog maagd is en op mij zit te wachten. Maar de realiteit is dat het merendeel van de vrijgezelle vrouwen boven de 35 gewoon uit een relatie komt en het merendeel kinderen heeft. Of vreselijk lelijk en wereldvreemd. Dat kan ook nog.

En van degene die geen kinderen hebben zit 90% niet te wachten op mijn kinderen. Dat speelt ook mee.
Oh zeker, sowieso denk ik dat als je ze zelf hebt anders date dan iemand zonder.

Ieder zijn/haar ding verder alleen vermelden vind ik dat dat gewoon normaal hoort te zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je doet alsof het om aids gaat ofzo. En dan nog: niemand zal in zijn bio melden dat hij of zij hiv heeft hoor.

Het is een wervend praatje.

Je hebt ook zoiets als ‘onderzoeksplicht’.
Je gaat een beetje weg van het initiële punt. Ik vermeld het zelfs in mijn profiel, daarmee vind ik dat ik duidelijk aangeef dat ik er niet op zit te wachten.

Uiteindelijk verzwijg degene die ze heeft iets en dat speelt ook mee want dat is geen goede basis om iets te beginnen.
pi_182205478
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gedoe is nooit leuk. Stom.

Met mij prima! Gisteren was gezellig en verder niet. Geen statusupdates verder. Forever single.
Ik las net terug. Jammer. Maar, leuke avond is ook goed. Tenzij je verwachtingen had. Dan is het anders.
pi_182205502
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg. Dit gaat toch nergens meer over zo. Dit is geen weerwoord, dit is je eigen mening erdoordrukken.

Laten we maar weer terug gaan naar dates ipv dit gedoe. *zucht.

Misschien kun je beter naar een pro-kind of ouder topic verkassen. Heb nog weinig date verhalen gezien hier, de laatste tijd van jou.
Jij wordt er warm van als ik jou vertel dat ik zometeen een date heb? Nou, bij deze.

Je klinkt wel heel erg op je teentjes getrapt hoor. En dat voor het niet vermelden van iets wat voor jou belangrijk is op een app waar het volstrekt normaal is om anderen te misleiden met jouw intenties om iemand maar in bed te kunnen krijgen.

Kom.
pi_182205525
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker, sowieso denk ik dat als je ze zelf hebt anders date dan iemand zonder.

Ieder zijn/haar ding verder alleen vermelden vind ik dat dat gewoon normaal hoort te zijn.

[..]

Je gaat een beetje weg van het initiële punt. Ik vermeld het zelfs in mijn profiel, daarmee vind ik dat ik duidelijk aangeef dat ik er niet op zit te wachten.

Uiteindelijk verzwijg degene die ze heeft iets en dat speelt ook mee want dat is geen goede basis om iets te beginnen.
Ik ben het met jou eens dat als je het vermeldt dat de ander daar rekening mee moet houden.
pi_182205530
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

die had ik gezien ja _O-
Have fun daar :P
Hoezo is een soepele deerne zoals jij eigenlijk op de hoogte van dergelijke traumatriggerende activiteiten dan? 🤨

Dank je wel. Jij ook met je vlam! *O*
pi_182205630
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:30 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Hoezo is een soepele deerne zoals jij eigenlijk op de hoogte van dergelijke traumatriggerende activiteiten dan? 🤨

Dank je wel. Jij ook met je vlam! *O*
Iemand heeft dat hier neergezet, inclusief hele programma. Dacht eerst dat het een grap was _O-
pi_182205778
Wat is trouwens een POHWP :?
Prins op het witte paard dus. Als je googled wel volgorde goed hebben van afkorting
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:48:45 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205815
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens dat als je het vermeldt dat de ander daar rekening mee moet houden.
Zelf vind ik het vooral jammer dat er niet opener gedaan wordt over allerlei punten en dat er soms zo erg omheen gedraaid wordt met daten.
pi_182205843
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelf vind ik het vooral jammer dat er niet opener gedaan wordt over allerlei punten en dat er soms zo erg omheen gedraaid wordt met daten.
Omdat het je keuze denk ik best wel beperkt.
  zaterdag 29 september 2018 @ 15:55:58 #64
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182205925
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat het je keuze denk ik best wel beperkt.
Dat is toch juist de bedoeling? Want je wil toch iemand die je aanvult en qua idealen er ongeveer gelijk in staat.

Maar misschien ben ik daar een uitzondering in.
pi_182205987
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij wordt er warm van als ik jou vertel dat ik zometeen een date heb? Nou, bij deze.

Je klinkt wel heel erg op je teentjes getrapt hoor. En dat voor het niet vermelden van iets wat voor jou belangrijk is op een app waar het volstrekt normaal is om anderen te misleiden met jouw intenties om iemand maar in bed te kunnen krijgen.

Kom.
Wie is hier nu op zijn teentjes getrapt?!

Het zal mij een worst wezen of je een date hebt, wat mij wel boeit is dat je hier in het topic bezig bent met het goedkeuren van het misleiden van andere mensen, door net te doen of het niet belangrijk is om te melden of je kinderen hebt.

Het gaat om het feit dat je eerlijk vermeldt dat je kinderen hebt ja of nee.

Zelf heb ik duidelijk in mijn profiel staan dat ik ze niet heb én ook niet wil.

Dus ga lekker ergens anders je onzin verkopen, de wereld draait niet alleen om VEM2012 en zijn kinderen..

OT: date is onderweg *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2018 16:02:20 ]
pi_182205998
Jongens doe es lief.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 29 september 2018 @ 16:04:39 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182206025
Kunnen we de TT aanpassen naar "daten met autisten en andersdenkenden."

Goed. Ik ga vanavond naar tientallen volleybalvrouwen kijken. Dit is helaas geen date.
  zaterdag 29 september 2018 @ 16:07:43 #68
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182206058
Ik vind het vaak ook wel wat zeggen als er totaal niet naar gevraagd word of je nageslacht hebt. Dat is met mijn leeftijd echt niet vanzelfsprekend, kinderloos te zijn.

Ik dump mijn kind niet op Tinder en social media, maar vermeld het wel vrij snel. Als in eerste gesprek. Het is de gulden middenweg tussen eerlijk zijn en een eerste indruk kunnen maken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 29 september 2018 @ 16:10:02 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182206094
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dat vraag je toch gewoon dan als je met iemand kletst? Ik zet het ook niet in mijn tekst en het gebeurt maar heel zelden dat een man het echt een dealbreaker vindt :? Vreemd hoor, dat er zo moeilijk over wordt gedaan en met vingertje wijzen “jouw verantwoordelijkheid en als je het niet zegt, luis je me erin!”. Bijzonder weer.
Voor een keer sex is het voor niemand een dealbreaker. Wil je iets serieus, dan is dat voor veel mannen anders.
  zaterdag 29 september 2018 @ 16:21:11 #70
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_182206231
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wie is hier nu op zijn teentjes getrapt?!

Het zal mij een worst wezen of je een date hebt, wat mij wel boeit is dat je hier in het topic bezig bent met het goedkeuren van het misleiden van andere mensen, door net te doen of het niet belangrijk is om te melden of je kinderen hebt.

Het gaat om het feit dat je eerlijk vermeldt dat je kinderen hebt ja of nee.

Zelf heb ik duidelijk in mijn profiel staan dat ik ze niet heb én ook niet wil.

Dus ga lekker ergens anders je onzin verkopen, de wereld draait niet alleen om VEM2012 en zijn kinderen..

OT: date is onderweg *O*
serieuze vraag: heb jij in je profiel staan dat je een een lichamelijke beperking hebt?
pi_182206273
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

serieuze vraag: heb jij in je profiel staan dat je een een lichamelijke beperking hebt?
Ja, dat staat er, al meerdere malen geschreven hier ;).
  zaterdag 29 september 2018 @ 17:05:48 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182206845
Als je een beetje bespreekt wat iemand gedaan heeft afgelopen week of naar z'n plannen, zouden degene met kinderen daar vaak wel iets over zeggen.

Denk niet dat je het gelijk in je profiel moet zetten, zou wel fijn zijn, maar snap het als je dat niet perse doet.

Het echt verzwijgen is natuurlijk not done. Maar verzwijgen is iets anders dan dat het niet in de gesprekken naar boven komt.
pi_182206987
Vanavond een date. Volgende week vrijdag ook een date.

I'm ballin'.
pi_182207165
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:17 schreef Cruseder4 het volgende:
Vanavond een date. Volgende week vrijdag ook een date.

I'm ballin'.
Enneh, waar ken je ze van?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182207241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Enneh, waar ken je ze van?
Allebei van Tinder. Die van vanavond is de derde date, die van volgende week vrijdag is de tweede date. Wil eigenlijk niet zulke situaties (twee dates), maar is per ongeluk zo gekomen.
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:32:44 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182208241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 17:33 schreef Cruseder4 het volgende:

[..]

Allebei van Tinder. Die van vanavond is de derde date, die van volgende week vrijdag is de tweede date. Wil eigenlijk niet zulke situaties (twee dates), maar is per ongeluk zo gekomen.
Pakken wat je pakken kan, beslissen kan altijd nog.
  zaterdag 29 september 2018 @ 18:39:10 #77
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_182208331
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Idd. Mensen met zo’n achterdochtige, negatieve houding; daar wil je toch niet mee daten? :{
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:13:47 #78
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182210346
Typisch van dat vrouwen gelul, hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te wezen dat je kinderen hebt.
pi_182210391
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Typisch van dat vrouwen gelul, hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te wezen dat je kinderen hebt.
Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:16:47 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182210437
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Wordt erover gelogen dan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182210466
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
Ja toch?! Lekker belangrijk dat ik aids heb, het gaat toch om mij? Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:21:34 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182210593
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wordt erover gelogen dan?
Ik zou het niet fraai vinden als ik iemand leuk was gaan vinden om er vervolgens achter te komen dat diegene kinderen heeft nee. Verzwijgen is daarin wat mij betreft hetzelfde als liegen ja.
  zaterdag 29 september 2018 @ 20:24:02 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182210652
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.

[..]

Ik zou het niet fraai vinden als ik iemand leuk was gaan vinden om er vervolgens achter te komen dat diegene kinderen heeft nee. Verzwijgen is daarin wat mij betreft hetzelfde als liegen ja.
Ah ja, ik vind t ook wel iets dat z.s.m. aangegeven moet worden/gevraagd moet worden.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:49:28 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182214057
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah ja, ik vind t ook wel iets dat z.s.m. aangegeven moet worden/gevraagd moet worden.
En als je daar pas na 1 of 2 dates achter komt en je iemand al leuk begint te vinden? Dan neem je iemand toch gewoon in de maling.
  zaterdag 29 september 2018 @ 22:51:58 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182214180
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En als je daar pas na 1 of 2 dates achter komt en je iemand al leuk begint te vinden? Dan neem je iemand toch gewoon in de maling.
Ik zie dat zelf niet zo. Niet na pas 1 of 2 dates. Mocht t pas na een paar maanden zijn wordt t een ander verhaal.

Ik zou t wel meteen al verteld hebben, trouwens. Vooral omdat ik dat het meest fatsoenlijk vind om te doen.
pi_182216798
Terug van meeting met Spaanse jongen. Geen fysieke klik maar wel erg aardige jongen.
  zondag 30 september 2018 @ 00:16:07 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182216825
quote:

[..]

Dat klinkt alsof er toch wat meer twijfel in zit dan je eerder wilde benoemen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182217351
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Terug van meeting met Spaanse jongen. Geen fysieke klik maar wel erg aardige jongen.
Redelijk laat gemaakt, geen fysieke klik houdt in dat je er niet nat van werd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182217466
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Redelijk laat gemaakt, geen fysieke klik houdt in dat je er niet nat van werd?
Uhm dat zou je zo kunnen zeggen ja.
pi_182217506
quote:
15s.gif Op zondag 30 september 2018 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm dat zou je zo kunnen zeggen ja.
Nee okay, snap ik ook weer waar je het over hebt.

Hoe komt dat denk je?
pi_182217531
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee okay, snap ik ook weer waar je het over hebt.

Hoe komt dat denk je?
Fysiek niet aantrekkelijk... Maar dat had ik al verwacht.
pi_182217608
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Fysiek niet aantrekkelijk... Maar dat had ik al verwacht.
.. okay dus toch wél zijn uiterlijk...

Tjah jammer, na de eerste koffie gewoon de date afkappen dan.
pi_182217623
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

.. okay dus toch wél zijn uiterlijk...

Tjah jammer, na de eerste koffie gewoon de date afkappen dan.
Fysiek is toch lichamelijk? :D
pi_182217959
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 00:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Fysiek is toch lichamelijk? :D
Een onaantrekkelijk persoon qua uiterlijk kan wel geil zijn en visa versa..
Fysiek aantrekkelijk klinkt iets dierlijker dus vandaar die eerste vraag.
pi_182219449
Nou, net terug van date. Erg geslaagd. :)
  zondag 30 september 2018 @ 07:43:36 #96
545 dop
pi_182220172
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]
het is voor jou fundamenteel maar nogal afhankelijk van wat voor relatie je met iemand aangaat.
Jij mag dat ook prima vinden, maar de reacties hier geven al duidelijk aan dat het niet zo algemeen is als jij denkt.

Vind je het misschien zelf lastig om het onderwerp in een gesprek duidelijk aan te kaarten?
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het zo moeilijk is om er tijdig achter te komen.
Je lijkt het nu telkens de verantwoordelijkheid van de ander te willen maken.
pi_182221051
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 01:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een onaantrekkelijk persoon qua uiterlijk kan wel geil zijn en visa versa..
Fysiek aantrekkelijk klinkt iets dierlijker dus vandaar die eerste vraag.
Oh zo.

Nou geil vond ik hem niet en ook niet helemaal mijn type qua uiterlijk :P

Maar gezellig was het wel en misschien leuk om nog een keer samen iets te gaan doen.
pi_182221659
Dan wel heel duidelijk maken dat je hem niet zo ziet zitten.

Straks een date met een oudere vrouw :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Official ESF Kreviewer zondag 30 september 2018 @ 11:01:11 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182222532
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 02:43 schreef Cruseder4 het volgende:
Nou, net terug van date. Erg geslaagd. :)
Leuk man. Wat had je ook alweer gedaan?
pi_182223119
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 11:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Leuk man. Wat had je ook alweer gedaan?
We hadden om 21:00 afgesproken bij een cocktailbar. Daar hebben we tot ongeveer 01:00 gezeten. Vervolgens vroeg ik of ze nog mee naar m'n huis wou en dat wou ze wel, dus toen nog tot 02:30 bij mij thuis de date voortgezet. :)

Naast dat het leuk en gezellig was, was de avond "erg geslaagd" omdat ze gewoon precies het meisje is wat ik zoek. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')