Precies, ditquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.
Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.
Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren eerste date gehad sinds februari. Kon beter...
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
Vervelend is dit ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
En alleen foto's van hoofd is dus nog steeds vaak groot lichaam. Nu mag er heus wel wat extra op zitten maar dit was wel erg veel.
omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer dat het niet erg is dat iemand kinderen heeft en zoiets later vermeld.
Leuk dat degene die dat zeggen graag pappa spelen ervoor maar zoiets lijkt mij wel handig om te vertellen nog voordat je gaat daten.
Hier is het meteen exit, been there done that, geen behoefte in een ander z'n shit te zitten.
Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
Indeed.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:
[..]
omgekeerde wereld.
Jij wil niet daten met iemand die kids heeft.
Volgens mij moet jij dat dan juist melden.
owj jeequote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Ja doei, over omgekeerde wereld gesprokenquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:
[..]
omgekeerde wereld.
Strato gaat ook naar het Linda Eventquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:45 schreef Stratotanker het volgende:
Vierhonderdvijftig keer raden wie er vanavond doodtoevallig op hetzelfde event als zijn POHWP met zijn kont gaat schudden. Echt fantastisch!
Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken.
Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij![]()
![]()
Wacht wat?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef dop het volgende:
[..]
omgekeerde wereld.
Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil het ook graag van tevoren weten. Sterker nog, ik filter er specifiek op.
Dat staat erin. Dat maakt het niet minder irritant als iemand je leuk lijkt en er achteraf dat soort dingen naar voren komen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?
Eigen verantwoordelijkheid enzo?
leg eens uit waarom jij dat omgekeerde wereld vind.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja doei, over omgekeerde wereld gesproken.
Disclaimer: in mijn profiel staat dat ik geen kinderen en/of wens heb. En nog presteren ze te matchen met mij![]()
![]()
Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is dan toch het probleem? Dat ze niet goed lezen?
Hier ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet stiekem een omweg nemen. Degene met kinderen dient het te melden, simpel.
Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
Dat doe ik hier ook, maar vaak dan moet je echt zoeken om zoiets te vinden. Ik pas er voornamelijk voor omdat ik het meerdere keren geprobeerd heb en dat was geen succes.
[
Yup.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Heb je een beginnersfoutje gemaakt?
Mwah, ik vond haar vrij ongemakkelijk overkomen waardoor het niet echt ontspannen was.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj jeewas t verder wel gezellig?
Ze zal wel zenuwachtig zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Mwah, ik vond haar vrij ongemakkelijk overkomen waardoor het niet echt ontspannen was.
Ze bleef maar aan d'r kleding frunniken en schichtig om haar heen kijken.
Omdat veel mensen met kinderen het vanzelfsprekend vinden dat ze hen hebben en de date meneer dat maar te accepteren heeft..quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:50 schreef dop het volgende:
[..]
leg eens uit waarom jij dat omgekeerde wereld vind.
Goed dat het in je profiel staat, als het dan toch achteraf als verassing komt dan heb je gelijk natuurlijk.
Maar wat je verder vooraf wel en niet in je profiel zet is voor iedereen een persoonlijke keuze.
Snap ik. Maar omdat het voor jou zo belangrijk is zou ik je aanraden het te vragen. Het merendeel meldt het niet. Your call.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat staat erin. Dat maakt het niet minder irritant als iemand je leuk lijkt en er achteraf dat soort dingen naar voren komen.
Sinds dinsdag, en dan dagelijks stuk of 5-10 berichtjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zal wel zenuwachtig zijn geweest.
Hoe lang heb je met haar gesproken doordat de date was?
Dienen te melden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Als ik al foto's zie met kinderen, ga je standaard naar links (staat vaak toch geen tekst bij of dat het "neefje / nichtje" is..).
Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :pquote:Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sinds dinsdag, en dan dagelijks stuk of 5-10 berichtjes
Ik vind vooral dat je een domme koe bent als je je kinderen op foto op een datingsite slingert.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe gaat ie bij jou, Prisha?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.
Zoiets.
Heerlijk filteren
Je lijkt wel een vrouw! Zeker ook jonge kinderen of niet?quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dienen te melden.
Welja. Omdat jij dat belangrijk vindt? Goh, meld jij dat jij denkt dat de wereld om jou en jou alleen draait?
Ik had toen ik 20 was een date met een meid die foto's had van gezicht en bovenlijf. Allemaal prima maten, verschrikkelijk knap koppie ook.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :p
Zoiets is al een stuk makkelijker ja, alleen dan nog verwacht ik dat veel het gewoon weglaten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken enkel die vrolijke pannekoek en daar was een perfecte filter dinges voor. Je kon invullen in je eigen profiel: geen kinderen, wel kinderen, geen kinderen maar wilt wel, co-ouderschap, wel kinderen maar inmiddels huis uit, wel kinderen maar om het weekend, volledige ouderschap.
Zoiets.
Heerlijk filteren
Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar omdat het voor jou zo belangrijk is zou ik je aanraden het te vragen. Het merendeel meldt het niet. Your call.
tja Voor anderen zijn andere dingen weer extreem belangrijk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omdat veel mensen met kinderen het vanzelfsprekend vinden dat ze hen hebben en de date meneer dat maar te accepteren heeft..
Meerdere malen geprobeerd, werkt niet.
Als je dan denkt iemand gematched te hebben zonder kinderen, en na een aantal dagen leuk appen of dates komt ineens naar boven dat ze jonge kinderen heeft..
Dat is gewoon zwaar K, voel mij dan voorgelogen..
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk voor je is: waarom zet jij dan niet in jouw bio dat iemand met kinderen naar links moet swipen?
Eigen verantwoordelijkheid enzo?
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.
Heb je weleens de workshops tijdens dat event bekeken? Dat is allang geen fimo futselen met Fiona meer hoor. Eerder prettig prestatiegericht pijpen met Petra. Ik was stomverbaasd.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Strato gaat ook naar het Linda Event![]()
![]()
Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:02 schreef dop het volgende:
[..]
tja Voor anderen zijn andere dingen weer extreem belangrijk.
geloofd overtuiging of politieke voorkeur.
Of juist wel een kinder wens.
Geen kinderen is toch echt jou specifieke wens dat zul je toch echt zelf heel duidelijk moeten zeggen.
Je kunt niet verwachten dat ieder ander dat dan belangrijk moet vinden en dus moet melden vooraf.
Precies. Je kunt prima een kinderwens hebben, zonder op zoek te zijn naar een partner met kinderen bij een ander.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.
Mjah op basis van d'r profiel kreeg ze voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 29 september 2018 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij als je alleen maar fotos krijgt te zien van het gezicht kun je wel je vraagtekens stellen :p
Heel volwassen ook jouw reactie. Je krijgt weerwoord. Leer daar mee omgaan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw! Zeker ook jonge kinderen of niet?
die had ik gezien jaquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:04 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Heb je weleens de workshops tijdens dat event bekeken? Dat is allang geen fimo futselen met Fiona meer hoor. Eerder prettig prestatiegericht pijpen met Petra. Ik was stomverbaasd.
Geen grap trouwens.
Je doet alsof het om aids gaat ofzo. En dan nog: niemand zal in zijn bio melden dat hij of zij hiv heeft hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets is al een stuk makkelijker ja, alleen dan nog verwacht ik dat veel het gewoon weglaten.
[..]
Waar ik niet zo goed bij kan is waarom het normaal is om te verwachten dat de ander het oke vind om het niet te vermelden. En er dus maar bij voorbaat vanuit gaat dat de man erop zit te wachten.
kinderwens is ook gewoon een dealbreaker uiteindelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand hier heeft het over wel of geen kinderwens hebben maar over het feit dat diegene kinderen heeft met iemand anders met alle bijkomende verplichtingen en gedoe.
Alsjeblieft zeg. Dit gaat toch nergens meer over zo. Dit is geen weerwoord, dit is je eigen mening erdoordrukken.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel volwassen ook jouw reactie. Je krijgt weerwoord. Leer daar mee omgaan.
Ik weet het eigenlijk niet. Het was goed. Maar. Ik weet het niet. Gedoe.quote:
Waarom gedoe?quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Het was goed. Maar. Ik weet het niet. Gedoe.
En met jou? Had je niet gister een lange date? Was het leuk? Wat een vragen?
Gedoe is nooit leuk. Stom.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh zeker, sowieso denk ik dat als je ze zelf hebt anders date dan iemand zonder.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Je kunt prima een kinderwens hebben, zonder op zoek te zijn naar een partner met kinderen bij een ander.
En andersom. Ik heb zeker geen kinderwens meer, maar accepteer dat ik een partner zoek in een leeftijdscategorie waar kinderen best gebruikelijk zijn.
Het liefst vind ik ook dat ene 35-jarige fotomodel die nog maagd is en op mij zit te wachten. Maar de realiteit is dat het merendeel van de vrijgezelle vrouwen boven de 35 gewoon uit een relatie komt en het merendeel kinderen heeft. Of vreselijk lelijk en wereldvreemd. Dat kan ook nog.
En van degene die geen kinderen hebben zit 90% niet te wachten op mijn kinderen. Dat speelt ook mee.
Je gaat een beetje weg van het initiële punt. Ik vermeld het zelfs in mijn profiel, daarmee vind ik dat ik duidelijk aangeef dat ik er niet op zit te wachten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je doet alsof het om aids gaat ofzo. En dan nog: niemand zal in zijn bio melden dat hij of zij hiv heeft hoor.
Het is een wervend praatje.
Je hebt ook zoiets als ‘onderzoeksplicht’.
Ik las net terug. Jammer. Maar, leuke avond is ook goed. Tenzij je verwachtingen had. Dan is het anders.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gedoe is nooit leuk. Stom.
Met mij prima! Gisteren was gezellig en verder niet. Geen statusupdates verder. Forever single.
Jij wordt er warm van als ik jou vertel dat ik zometeen een date heb? Nou, bij deze.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Dit gaat toch nergens meer over zo. Dit is geen weerwoord, dit is je eigen mening erdoordrukken.
Laten we maar weer terug gaan naar dates ipv dit gedoe. *zucht.
Misschien kun je beter naar een pro-kind of ouder topic verkassen. Heb nog weinig date verhalen gezien hier, de laatste tijd van jou.
Ik ben het met jou eens dat als je het vermeldt dat de ander daar rekening mee moet houden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh zeker, sowieso denk ik dat als je ze zelf hebt anders date dan iemand zonder.
Ieder zijn/haar ding verder alleen vermelden vind ik dat dat gewoon normaal hoort te zijn.
[..]
Je gaat een beetje weg van het initiële punt. Ik vermeld het zelfs in mijn profiel, daarmee vind ik dat ik duidelijk aangeef dat ik er niet op zit te wachten.
Uiteindelijk verzwijg degene die ze heeft iets en dat speelt ook mee want dat is geen goede basis om iets te beginnen.
Hoezo is een soepele deerne zoals jij eigenlijk op de hoogte van dergelijke traumatriggerende activiteiten dan? 🤨quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
die had ik gezien ja![]()
Have fun daar
Iemand heeft dat hier neergezet, inclusief hele programma. Dacht eerst dat het een grap wasquote:Op zaterdag 29 september 2018 15:30 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Hoezo is een soepele deerne zoals jij eigenlijk op de hoogte van dergelijke traumatriggerende activiteiten dan? 🤨
Dank je wel. Jij ook met je vlam!
Zelf vind ik het vooral jammer dat er niet opener gedaan wordt over allerlei punten en dat er soms zo erg omheen gedraaid wordt met daten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens dat als je het vermeldt dat de ander daar rekening mee moet houden.
Omdat het je keuze denk ik best wel beperkt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelf vind ik het vooral jammer dat er niet opener gedaan wordt over allerlei punten en dat er soms zo erg omheen gedraaid wordt met daten.
Dat is toch juist de bedoeling? Want je wil toch iemand die je aanvult en qua idealen er ongeveer gelijk in staat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het je keuze denk ik best wel beperkt.
Wie is hier nu op zijn teentjes getrapt?!quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij wordt er warm van als ik jou vertel dat ik zometeen een date heb? Nou, bij deze.
Je klinkt wel heel erg op je teentjes getrapt hoor. En dat voor het niet vermelden van iets wat voor jou belangrijk is op een app waar het volstrekt normaal is om anderen te misleiden met jouw intenties om iemand maar in bed te kunnen krijgen.
Kom.
Voor een keer sex is het voor niemand een dealbreaker. Wil je iets serieus, dan is dat voor veel mannen anders.quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dat vraag je toch gewoon dan als je met iemand kletst? Ik zet het ook niet in mijn tekst en het gebeurt maar heel zelden dat een man het echt een dealbreaker vindtVreemd hoor, dat er zo moeilijk over wordt gedaan en met vingertje wijzen “jouw verantwoordelijkheid en als je het niet zegt, luis je me erin!”. Bijzonder weer.
serieuze vraag: heb jij in je profiel staan dat je een een lichamelijke beperking hebt?quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wie is hier nu op zijn teentjes getrapt?!
Het zal mij een worst wezen of je een date hebt, wat mij wel boeit is dat je hier in het topic bezig bent met het goedkeuren van het misleiden van andere mensen, door net te doen of het niet belangrijk is om te melden of je kinderen hebt.
Het gaat om het feit dat je eerlijk vermeldt dat je kinderen hebt ja of nee.
Zelf heb ik duidelijk in mijn profiel staan dat ik ze niet heb én ook niet wil.
Dus ga lekker ergens anders je onzin verkopen, de wereld draait niet alleen om VEM2012 en zijn kinderen..
OT: date is onderweg![]()
Ja, dat staat er, al meerdere malen geschreven hierquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
serieuze vraag: heb jij in je profiel staan dat je een een lichamelijke beperking hebt?
Enneh, waar ken je ze van?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:17 schreef Cruseder4 het volgende:
Vanavond een date. Volgende week vrijdag ook een date.
I'm ballin'.
Allebei van Tinder. Die van vanavond is de derde date, die van volgende week vrijdag is de tweede date. Wil eigenlijk niet zulke situaties (twee dates), maar is per ongeluk zo gekomen.quote:
Pakken wat je pakken kan, beslissen kan altijd nog.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:33 schreef Cruseder4 het volgende:
[..]
Allebei van Tinder. Die van vanavond is de derde date, die van volgende week vrijdag is de tweede date. Wil eigenlijk niet zulke situaties (twee dates), maar is per ongeluk zo gekomen.
Idd. Mensen met zo’n achterdochtige, negatieve houding; daar wil je toch niet mee daten?quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:13 schreef Spirit82 het volgende:
Dat vraag je toch gewoon dan als je met iemand kletst? Ik zet het ook niet in mijn tekst en het gebeurt maar heel zelden dat een man het echt een dealbreaker vindtVreemd hoor, dat er zo moeilijk over wordt gedaan en met vingertje wijzen “jouw verantwoordelijkheid en als je het niet zegt, luis je me erin!”. Bijzonder weer.
Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Typisch van dat vrouwen gelul, hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te wezen dat je kinderen hebt.
Wordt erover gelogen dan?quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
Typisch van dat vrouwen gelul, hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk te wezen dat je kinderen hebt.
Ja toch?! Lekker belangrijk dat ik aids heb, het gaat toch om mij? Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met eerlijk te maken? Er is toch geen verplichting om het in je tekst te zetten? Het gaat volgens mij om de persoon, niet om kinderen/familie/netto inkomen/medisch dossier etc. Wat een onzin zeg, vraag er naar, krijg een antwoord, probleem opgelost.
Ik zou het niet fraai vinden als ik iemand leuk was gaan vinden om er vervolgens achter te komen dat diegene kinderen heeft nee. Verzwijgen is daarin wat mij betreft hetzelfde als liegen ja.quote:
Ah ja, ik vind t ook wel iets dat z.s.m. aangegeven moet worden/gevraagd moet worden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.
[..]
Ik zou het niet fraai vinden als ik iemand leuk was gaan vinden om er vervolgens achter te komen dat diegene kinderen heeft nee. Verzwijgen is daarin wat mij betreft hetzelfde als liegen ja.
En als je daar pas na 1 of 2 dates achter komt en je iemand al leuk begint te vinden? Dan neem je iemand toch gewoon in de maling.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, ik vind t ook wel iets dat z.s.m. aangegeven moet worden/gevraagd moet worden.
Ik zie dat zelf niet zo. Niet na pas 1 of 2 dates. Mocht t pas na een paar maanden zijn wordt t een ander verhaal.quote:Op zaterdag 29 september 2018 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En als je daar pas na 1 of 2 dates achter komt en je iemand al leuk begint te vinden? Dan neem je iemand toch gewoon in de maling.
Dat klinkt alsof er toch wat meer twijfel in zit dan je eerder wilde benoemen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Redelijk laat gemaakt, geen fysieke klik houdt in dat je er niet nat van werd?quote:Op zondag 30 september 2018 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Terug van meeting met Spaanse jongen. Geen fysieke klik maar wel erg aardige jongen.
Uhm dat zou je zo kunnen zeggen ja.quote:Op zondag 30 september 2018 00:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Redelijk laat gemaakt, geen fysieke klik houdt in dat je er niet nat van werd?
Nee okay, snap ik ook weer waar je het over hebt.quote:Op zondag 30 september 2018 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhm dat zou je zo kunnen zeggen ja.
Fysiek niet aantrekkelijk... Maar dat had ik al verwacht.quote:Op zondag 30 september 2018 00:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee okay, snap ik ook weer waar je het over hebt.
Hoe komt dat denk je?
.. okay dus toch wél zijn uiterlijk...quote:Op zondag 30 september 2018 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fysiek niet aantrekkelijk... Maar dat had ik al verwacht.
Fysiek is toch lichamelijk?quote:Op zondag 30 september 2018 00:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
.. okay dus toch wél zijn uiterlijk...
Tjah jammer, na de eerste koffie gewoon de date afkappen dan.
Een onaantrekkelijk persoon qua uiterlijk kan wel geil zijn en visa versa..quote:
het is voor jou fundamenteel maar nogal afhankelijk van wat voor relatie je met iemand aangaat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het een fundamenteel iets is waar niet iedereen zin in heeft? Dat überhaupt ter sprake is dat iemand het nog moet vragen ook geeft al aan hoe belachelijk het is.
[..]
Oh zo.quote:Op zondag 30 september 2018 01:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een onaantrekkelijk persoon qua uiterlijk kan wel geil zijn en visa versa..
Fysiek aantrekkelijk klinkt iets dierlijker dus vandaar die eerste vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leuk man. Wat had je ook alweer gedaan?quote:Op zondag 30 september 2018 02:43 schreef Cruseder4 het volgende:
Nou, net terug van date. Erg geslaagd.
We hadden om 21:00 afgesproken bij een cocktailbar. Daar hebben we tot ongeveer 01:00 gezeten. Vervolgens vroeg ik of ze nog mee naar m'n huis wou en dat wou ze wel, dus toen nog tot 02:30 bij mij thuis de date voortgezet.quote:Op zondag 30 september 2018 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk man. Wat had je ook alweer gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |