Uitzendschemaquote:Sunday September 30 (7pm)
First Round
Jeffrey de Zwaan v Kim Huybrechts
Ron Meulenkamp v Joe Cullen
Darren Webster v Stephen Bunting
Ricky Evans v Raymond van Barneveld
Dave Chisnall v Max Hopp
Daryl Gurney v John Henderson
Michael van Gerwen v Steve Lennon
Gary Anderson v Jonny Clayton
Monday October 1 (7pm)
First Round
Jermaine Wattimena v Mervyn King
Josh Payne v Ian White
Danny Noppert v Gerwyn Price
Peter Wright v Steve West
Rob Cross v Steve Beaton
Mensur Suljovic v James Wade
Simon Whitlock v James Wilson
Michael Smith v Adrian Lewis
Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Chisnall/Hopp v Evans/Van Barneveld
Anderson/Clayton v De Zwaan/Huybrechts
Gurney/Henderson v Meulenkamp/Cullen
Van Gerwen/Lennon v Webster/Bunting
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Suljovic/Wade v Payne/White
Cross/Beaton v Noppert/Price
Wright/West v Wattimena/King
Whitlock/Wilson v Smith/Lewis
Thursday October 4 (7pm)
Quarter-Finals
Friday October 5 (7pm)
Semi-Finals
Saturday October 6 (8pm)
Final
Preceded by Tom Kirby Memorial Irish Matchplay final (Approx 7.10pm)
Kevin Burness v Mick McGowan
Format
First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Finals - Best of seven sets
Final - Best of nine sets
All sets are the best of five legs, and all legs must begin and end with a double.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef Szura het volgende:
Gelukkig staat er continu in beeld dat je met een dubbel moet starten, je zou het bijna vergeten
quote:Op zondag 30 september 2018 20:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bij Grand Slam moet ik altijd aan Goldfinger denken.
Hahahahquote:
Gilding heeft een goede week achter de rug. Heeft nog kans op het WK.quote:Op zondag 30 september 2018 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mis hem al. Gelukkig krijgen we Henderson zo.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op zondag 30 september 2018 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe noem je een masturberende Evans?
Rapid Ruckie
Zeer teleurstellend, inderdaad.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe noem je een brandende Evans
Rapid Fikkie xD
Dat soort grappen mogen pas als gurney uitgeschakeld is.quote:Op zondag 30 september 2018 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe noem je een masturberende Evans?
Rapid Ruckie
Lijkt mij toch onmogelijk dat Chisnall gaat schroeienquote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen hoge verwachtingen van Chisnall v Hopp straks. In before een schroeisessie.
Gurney draait een jaar vergelijkbaar met dit gifje.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Echt niemand geeft een neuk om Geurnie.
[ afbeelding ]
Ik had boven de 80, maar heb het ter verdediging 'on the road' ingevuld.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Szura het volgende:
Bij de schiftingsvraag was ik iets te optimistisch
Ik heb gewoon alles van wimderon gekopieerd. Dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Szura het volgende:
Bij de schiftingsvraag was ik iets te optimistisch
Dat ja.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Echt niemand geeft een neuk om Geurnie.
[ afbeelding ]
Gelukkig is Zjak er niet met z’n gegeilquote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen hoge verwachtingen van Chisnall v Hopp straks. In before een schroeisessie.
''HOPP WON VRIJDAG EEN PLAYER CHAMPIONSHIP!!!!1111!''quote:Op zondag 30 september 2018 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is Zjak er niet met z’n gegeil
Jij maakt er een karikatuur van maar het is zeker reden tot juichen.quote:Op zondag 30 september 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''HOPP WON VRIJDAG EEN PLAYER CHAMPIONSHIP!!!!1111!''
Dan verwacht je teveel denk ikquote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht een 100+ average van Dave om in volgende ronde met 75 gemiddeld eruit te gaan
En hoe noem je het als ik m meteen betaal?quote:Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Evans al een halfuur nadat hij een drankje voor je gekocht heeft een appje stuurt of je twee euro kan overmaken?
Rapid Tikkie
Maar zo goed was het niveau niet. Alleen over elf legs 99,5 gemiddeld tegen Wattimena. Leve het nijlpaard.quote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij maakt er een karikatuur van maar het is zeker reden tot juichen.
Dat is niet eerlijk. In Engeland is het makkelijker met ordinaire vadsige wijven uit Newcastlequote:Op zondag 30 september 2018 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelletje:
Je download Tinder en je neemt foto’s van Ricky Evans als profielfoto. Wie als eerste een match heeft wint.
En, smijten ze wat?quote:Op zondag 30 september 2018 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Je bent knettergek als je deze pijlen koopt.
[ afbeelding ]
Mijn dartbord ligt momenteel stof te happen.quote:
Dat is zeker waar, eigenlijk moet je premium nemen zodat je in dezelfde locatie zit en onbeperkt likes hebt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. In Engeland is het makkelijker met ordinaire vadsige wijven uit Newcastle
quote:Op zondag 30 september 2018 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, eigenlijk moet je premium nemen zodat je in dezelfde locatie zit en onbeperkt likes hebt.
Ik kijk atm het WK terug, wanneer wordt het een beetje leuk?quote:Op zondag 30 september 2018 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn dartbord ligt momenteel stof te happen.
Die nog moeten ontwikkelenquote:Op zondag 30 september 2018 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik begin al doorligplekken te ontwikkelen dit weekend
Ik ga gelijk krijgen over Baby Shark.quote:
Die hebben we al afgestreeptquote:Op zondag 30 september 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
Wat betekent dit voor de rest van het toernooi?
Als Antwan Tolhoek aanvalt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk atm het WK terug, wanneer wordt het een beetje leuk?
Laatste klim is puur genot, alles daarvoor is brandhout.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |