Lijkt mij toch onmogelijk dat Chisnall gaat schroeienquote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen hoge verwachtingen van Chisnall v Hopp straks. In before een schroeisessie.
Gurney draait een jaar vergelijkbaar met dit gifje.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Echt niemand geeft een neuk om Geurnie.
[ afbeelding ]
Ik had boven de 80, maar heb het ter verdediging 'on the road' ingevuld.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Szura het volgende:
Bij de schiftingsvraag was ik iets te optimistisch
Ik heb gewoon alles van wimderon gekopieerd. Dan komt het vanzelf wel goed.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Szura het volgende:
Bij de schiftingsvraag was ik iets te optimistisch
Dat ja.quote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
Echt niemand geeft een neuk om Geurnie.
[ afbeelding ]
Gelukkig is Zjak er niet met z’n gegeilquote:Op zondag 30 september 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen hoge verwachtingen van Chisnall v Hopp straks. In before een schroeisessie.
''HOPP WON VRIJDAG EEN PLAYER CHAMPIONSHIP!!!!1111!''quote:Op zondag 30 september 2018 21:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is Zjak er niet met z’n gegeil
Jij maakt er een karikatuur van maar het is zeker reden tot juichen.quote:Op zondag 30 september 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''HOPP WON VRIJDAG EEN PLAYER CHAMPIONSHIP!!!!1111!''
Dan verwacht je teveel denk ikquote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht een 100+ average van Dave om in volgende ronde met 75 gemiddeld eruit te gaan
En hoe noem je het als ik m meteen betaal?quote:Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Evans al een halfuur nadat hij een drankje voor je gekocht heeft een appje stuurt of je twee euro kan overmaken?
Rapid Tikkie
Maar zo goed was het niveau niet. Alleen over elf legs 99,5 gemiddeld tegen Wattimena. Leve het nijlpaard.quote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij maakt er een karikatuur van maar het is zeker reden tot juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |