Dan verwacht je teveel denk ikquote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht een 100+ average van Dave om in volgende ronde met 75 gemiddeld eruit te gaan
En hoe noem je het als ik m meteen betaal?quote:Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Evans al een halfuur nadat hij een drankje voor je gekocht heeft een appje stuurt of je twee euro kan overmaken?
Rapid Tikkie
Maar zo goed was het niveau niet. Alleen over elf legs 99,5 gemiddeld tegen Wattimena. Leve het nijlpaard.quote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij maakt er een karikatuur van maar het is zeker reden tot juichen.
Dat is niet eerlijk. In Engeland is het makkelijker met ordinaire vadsige wijven uit Newcastlequote:Op zondag 30 september 2018 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelletje:
Je download Tinder en je neemt foto’s van Ricky Evans als profielfoto. Wie als eerste een match heeft wint.
En, smijten ze wat?quote:Op zondag 30 september 2018 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Je bent knettergek als je deze pijlen koopt.
[ afbeelding ]
Mijn dartbord ligt momenteel stof te happen.quote:
Dat is zeker waar, eigenlijk moet je premium nemen zodat je in dezelfde locatie zit en onbeperkt likes hebt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. In Engeland is het makkelijker met ordinaire vadsige wijven uit Newcastle
quote:Op zondag 30 september 2018 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, eigenlijk moet je premium nemen zodat je in dezelfde locatie zit en onbeperkt likes hebt.
Ik kijk atm het WK terug, wanneer wordt het een beetje leuk?quote:Op zondag 30 september 2018 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn dartbord ligt momenteel stof te happen.
Die nog moeten ontwikkelenquote:Op zondag 30 september 2018 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik begin al doorligplekken te ontwikkelen dit weekend
Ik ga gelijk krijgen over Baby Shark.quote:
Die hebben we al afgestreeptquote:Op zondag 30 september 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
Wat betekent dit voor de rest van het toernooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |