Toch bedankt.quote:
Dat vraagteken erachter is zeer geloofwaardigquote:Op zondag 30 september 2018 14:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Das toch vrouwen met strapons die kerels pakken?
Dat GGMM niet kan googlen...quote:Op zondag 30 september 2018 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vraagteken erachter is zeer geloofwaardig![]()
![]()
Smeerpijp
Survival of the fittest.quote:Op zondag 30 september 2018 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee provinciehoofdsteden die dezelfde naam hebben als de provincie zelf
WK wielrennen/F1quote:
Nederland kijkt alleen nog maar naar PSV en Ajax wedstrijden. Rest is pure aids.quote:
ajds? acds?quote:Op zondag 30 september 2018 15:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederland kijkt alleen nog maar naar PSV en Ajax wedstrijden. Rest is pure a*ds.
Adds?quote:Op zondag 30 september 2018 15:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederland kijkt alleen nog maar naar PSV en Ajax wedstrijden. Rest is pure a*ds.
Niks dom. Hij wordt keihard geduwd? Laat hem ff afreageren.quote:
Ik had het over Utrechtquote:Op zondag 30 september 2018 15:57 schreef SocaWarrior het volgende:
[..]
Niks dom. Hij wordt keihard geduwd? Laat hem ff afreageren.
Enkel wegwerpgebaar?quote:Op zondag 30 september 2018 15:58 schreef SocaWarrior het volgende:
[..]
Mijn ninja edit was niet snel genoeg.
Hij werd geduwd, lag op de grond, wegwerpgebaar en protesteerde. Willem II spelers zijn imo terecht gefrustreerd door het fluiten van die Christiaan Bax.quote:
Op gelijke hoogte willen blijven met de concurrentie boven je is inderdaad wel een bizarre instelling.quote:Op zondag 30 september 2018 15:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat dat het enige is dat telt voor onze Rotterdamse vrienden
quote:Op zondag 30 september 2018 15:55 schreef SocaWarrior het volgende:
Extreem slechte scheids bij de Graafschap - Willem II
Dat is een voetbalwedstrijd.quote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Vitesse
Zeg het maar jongens
Dat werkt dan weer niet tegen PSV.quote:Op zondag 30 september 2018 16:26 schreef KingRoland het volgende:
een goal tegen krijgen vlak voor het fluitsignaaltering man gewoon bij de keeper houden tijdrekken
De ploeg die 1 keer meer scoort dan de tegenstander wint die partij.quote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Vitesse
Zeg het maar jongens
3-1quote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Vitesse
Zeg het maar jongens
Als Feyenoord wint loopt het flink uit op Vitesse maar als Vitesse wint hebben zij de aansluiting met de subtop weer te pakken. Hoe dan ook het gaat spoken in De Kuipquote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord - Vitesse
Zeg het maar jongens
Ik ben ook viesmad.quote:Op zondag 30 september 2018 16:23 schreef Parafernalia het volgende:
gvd 2-1
eigen goal in de laatste minuut, kan er ook nog wel bij
Dick Advocaat is nog geen garantie voor handhaving. Sterkte ermee.quote:
Zo denk ik nou over Twente. Nobody cares about youquote:
Ik ook, met de trematurk als scheidsrechter win je nooit in de kuip.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Zo denk ik nou over Twente. Nobody cares about you
Stijn zei dat vroeger altjid.quote:Op zondag 30 september 2018 17:01 schreef KingRoland het volgende:
ik haat het als mensen fietstas zeggen
wat een humor heeft stijnquote:Op zondag 30 september 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn zei dat vroeger altjid.
Hij zei ook kNACworst
Bagagedragertas dan ?quote:Op zondag 30 september 2018 17:01 schreef KingRoland het volgende:
ik haat het als mensen fietstas zeggen
Stijn post nooit meer in dit topic, waar hij vroeger dit topic in zijn eentje kon vollullen.quote:Op zondag 30 september 2018 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn zei dat vroeger altjid.
Hij zei ook kNACworst
Ik mis de oude Stijn.quote:Op zondag 30 september 2018 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn post nooit meer in dit topic, waar hij vroeger dit topic in zijn eentje kon vollullen.
RIP
Waar is dat een ezelsbruggetje voor?quote:Op zondag 30 september 2018 17:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Goed ezelsbruggetje. Beter dan dingflofbips.
Hij werd vroeger toch regelmatig gebanned?quote:Op zondag 30 september 2018 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is altijd hetzelfde geweest sinds ik hem ken.
Voor de landen met de Euro.quote:Op zondag 30 september 2018 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is dat een ezelsbruggetje voor?
JE ZEI NET NOG DAT HIJ NIET VROEGER POSTTE EN NU NIET MEERquote:Op zondag 30 september 2018 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is altijd hetzelfde geweest sinds ik hem ken.
Dat is inderdaad een matige ezelsbrug.quote:Op zondag 30 september 2018 17:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Voor de landen met de Euro.
Ik doelde meer op het gebied van zijn persoonlijkheid, nu is alleen zijn interesse van Eredivisie naar La Liga (olé) gegaan.quote:Op zondag 30 september 2018 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
JE ZEI NET NOG DAT HIJ NIET VROEGER POSTTE EN NU NIET MEER
Ja, want de D kan ook van Denemarken zijn en de N van Noorwegen.quote:Op zondag 30 september 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een matige ezelsbrug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |