Een gigantische vuurwerkopslag in hartje Eindhoven zou ik ook toejuichen.quote:Op zondag 30 september 2018 10:44 schreef Buitendam het volgende:
Stelling: een gigantische tsunami over Den Haag zou een zegen zijn voor ons Nederland.
Mijn volgende stelling gaat waarschijnlijk over dat smerig dik hoofd van jou.quote:Op zondag 30 september 2018 10:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gigantische vuurwerkopslag in hartje Eindhoven zou ik ook toejuichen.
Smerig dik hoofd van jou.quote:Op zondag 30 september 2018 10:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn volgende stelling gaat waarschijnlijk over dat smerig dik hoofd van jou.
Eikelquote:Op zondag 30 september 2018 10:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gigantische vuurwerkopslag in hartje Eindhoven zou ik ook toejuichen.
Nee, het stoort me dat Haags niet reageert op mijn voor hem zeer pijnlijke stelling.quote:Op zondag 30 september 2018 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smerig dik hoofd van jou.
Je bent wel heel boos.
Mensen die ons aller 040 niet kunnen waarderen verdienen naar mijn mening een stevige portie tegenwind.quote:
Excuses dat ik jouw leven er ook bij moest betrekken maar weet wel. Om jouw dood zal ik wel wenen in tegenstelling tot dat van Buitendam.quote:
TR VOOR LRquote:Op zondag 30 september 2018 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excuses dat ik jouw leven er ook bij moest betrekken maar weet wel. Om jouw dood zal ik wel wenen in tegenstelling tot dat van Buitendam.
Wat een anus is dat ja.quote:
Plooij.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 11:29 schreef Tarado het volgende:
gisteravond naar een Braziliaans verjaardagsfeestje geweest, jammer dat m'n vrouw mee was
Samenvatting?quote:Op zondag 30 september 2018 10:47 schreef Tjacka het volgende:
ik word hier echt eng van
KLB / Japanner doet hard to get
10:20 gingen de ogen open, best vroeg voor een zondag.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 11:29 schreef Tarado het volgende:
gisteravond naar een Braziliaans verjaardagsfeestje geweest, jammer dat m'n vrouw mee was
Ja wat is er?quote:
😳😁quote:Op zondag 30 september 2018 11:29 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |