Ga je die jongen neuken in de vliegtuig? Als je dat niet doet ben je een tease.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ts ben in mijn eentje op vakantie voor t eerst (super vet btw!!)
Vandaag is mijn laatste dag Londen en ik wilde mijn nostalgie erover etc graag met iemand delen.
Dus ik werd bij het ontbijt aan tafel gezet bij een lief uitziende vrouw die naar mij glimlachte en toen dacht ik “bingo deze vrouw staat vast open voor een gesprek“ dus ik ging tegen haar praten en zei dat dit mijn allerlaatste dag was in Londen. ze schrok en ging de hele tijd lachen van de zenuwen. Na over en weer praten kwam ik erachter dat ze 48 was. En ik ben 19 (zij dacht dat ik 25 was) Waarna zij nog meer schrok en ze zei dat ik haar dochter had kunnen zijn.
Deze Japanner kon ook heel slecht Engels en ze zat steeds te stotteren. Ik probeerde haar op haar gemak te stellen dat ik vroeger ook super slecht Engels kon spreken en dat ik door oefenen er veel beter in ben geworden, maar dat stelde haar helaas niet gerust en ze kon zo slecht Engels dat ze zelfs niet helemaal mijn “geruststellen” begreep.
Dus toen stond ze op en ik was van plan om haar facebook te vragen, maar ze zei snel “have a nice day” tegen mij en ze liep snel weg
Klacht: geen fb kunnen fixen en dus geen gratis vakantieadresje in japan![]()
2e klacht: mensen die achteruit deinzen van de leeftijd :’) Je kan toch gwn met iedereen praten. Alleen in de liefde telt leeftijd.
Antiklacht: ze stelde mij ook vragen tijdens het eten dus ze vond me niet kut. Kwam van 2 kanten.
Antiklacht 2: straks dit verhaal kunnen delen met jongen (nederlander) die ik op de heenweg (vliegtuig) heb ontmoet en we zitten op de terugweg ook op dezelfde plekken naast elkaar. Hopen dat die wel zn nummer geeft en ik een vriend erbij heb. Bij deze acht ik de kans wel groot want was zijn idee om aan het eind/ op de terugweg al onze verhalen uit te wisselenMaar kan nog steeds alle kanten opgaan natuurlijk
![]()
Wat een kortzichtigheid weer :’)quote:Op zondag 30 september 2018 09:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ga je die jongen neuken in de vliegtuig? Als je dat niet doet ben je een tease.
Ik plaag maar. Maar goed, wel romantisch als jij en die jongen ontzettend goed klikt.quote:Op zondag 30 september 2018 10:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Wat een kortzichtigheid weer :’)
Hm ja. Dat bericht kwam het wel heftiger over. Maar zo erg pokemons is het ook weer niet. Dat bericht is ook een beetje getikt toen ik me even kut voelde door de alcohol ook :’) dus wat er staat is een (veel?) heftigere versie dan wat ik eigenlijk bedoel. Ik onderverdeel en categoriseer niet op die manier mensen. Ik ga bvb geen vrienden zijn met iemand waarmee ik gewoon niet klik (geen leuke gesprekken mee heb) en puur ermee vrienden wil zijn of ga afdwingen omdat die een eigenschap of 2 heeft wat ik interessant vind en verder niet in mijn vriendengroep zitquote:Op zondag 30 september 2018 01:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jeetje, net alsof het pokémon zijn.
Het is niks geworden omdat ik hem heb afgeschrikt op het einde en met dat ik aangeschoten/ half dronken was en ik was ook nog met die meid. Die meid is wel zeg maar alleen aan de buitenkant al een heel andere type dan hij (uiterlijk van tokkie/ emo)quote:Op zondag 30 september 2018 10:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik plaag maar. Maar goed, wel romantisch als jij en die jongen ontzettend goed klikt.
Dat zijn dan toch kortstondige vriendschap? Niet echte vrienden, maar meer iemand wat je tijdelijk interessant vindt.quote:Op zondag 30 september 2018 10:19 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hm ja. Dat bericht kwam het wel heftiger over. Maar zo erg pokemons is het ook weer niet. Dat bericht is ook een beetje getikt toen ik me even kut voelde door de alcohol ook :’) dus wat er staat is een (veel?) heftigere versie dan wat ik eigenlijk bedoel. Ik onderverdeel en categoriseer niet op die manier mensen. Ik ga bvb geen vrienden zijn met iemand waarmee ik gewoon niet klik (geen leuke gesprekken mee heb) en puur ermee vrienden wil zijn of ga afdwingen omdat die een eigenschap of 2 heeft wat ik interessant vind en verder niet in mijn vriendengroep zit
Maar het is wel fijn en interessant als je met iemand klikt die anders is dan jij omdat je van elkaar weer dingen kunt leren. Maar het leren van elkaar/ aanvullen van elkaar staat uiteraard niet voorop ofzo maar is wel een heel leuk bonuspunt. Dus ja dat dus.
Maar heb je het dan zo erg verpest met die jongen. Valt het niet goed te maken?quote:Op zondag 30 september 2018 10:27 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Het is niks geworden omdat ik hem heb afgeschrikt op het einde en met dat ik aangeschoten/ half dronken was en ik was ook nog met die meid. Die meid is wel zeg maar alleen aan de buitenkant al een heel andere type dan hij (uiterlijk van tokkie/ emo)
En hij is echt zo’n nette persoon weet je wel.En ik was echt veranderd in een tokkie. :’) die wanhopig zn nummer vroeg (ook op stimulatie van die meisje).
Dus ja ik heb hem afgeschrikt en ik weet ook waar het mis ging. Ik zit nog te twijfelen of ik contact met haar blijf houden en of ze wel goed voor mij is.. maar ze is wel heel ruimdenkend, lief en openhartig/ recht door zee. En
Ik klikte wel met haar omdat ze net als ik veel praat
Waar heb je het precies over?quote:Op zondag 30 september 2018 10:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch kortstondige vriendschap? Niet echte vrienden, maar meer iemand wat je tijdelijk interessant vindt.
Ik bedoel vooral de mensen die niet je vrienden zijn, maar dat je wel interessant vindt.quote:Op zondag 30 september 2018 10:35 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over?
Want de huidige vrienden die ik nu heb zijn allesbehalve kortstondige vriendschappen. En de meesten van mijn vrienden ken ik al zeker een paar jaar en of heb ik bijna dagelijks contact mee.
Ik heb het echt verpest. Ik was tokkie nummer 1e klas. Maar ik ga geen moeite steken zodat hij vrienden met me blijft.quote:Op zondag 30 september 2018 10:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar heb je het dan zo erg verpest met die jongen. Valt het niet goed te maken?
Dat is gewoon menselijk. Je bent pas 19 toch?quote:Op zondag 30 september 2018 10:45 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik heb het echt verpest. Ik was tokkie nummer 1e klas. Maar ik ga geen moeite steken zodat hij vrienden met me blijft.
Ik heb een gezellig en niet al te geforceerd gesprek gehad met hem op de heenweg en ik vind het al knap van mijzelf dat ik dat heb gedurfd. En het maakt niet uit als er niks van terecht komt. Ik weet wat ik de volgende keer beter kan doen. En moet me niet teveel laten overhalen door een ander en wat dichter bij mezelf staan (ik liet me nogal beinvloeden door die meid. Heel erg.. maar dat was mijn eigen schuld en niet de hare)
Ja kloptquote:Op zondag 30 september 2018 10:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is gewoon menselijk. Je bent pas 19 toch?
Mja als je vrienden louter uitzoekt op hun assets is vrij autistisch te noemen. Zeker als je daarnaast op deze manier over je vrienden schrijft.quote:Op zondag 30 september 2018 10:19 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hm ja. Dat bericht kwam het wel heftiger over. Maar zo erg pokemons is het ook weer niet. Dat bericht is ook een beetje getikt toen ik me even kut voelde door de alcohol ook :’) dus wat er staat is een (veel?) heftigere versie dan wat ik eigenlijk bedoel. Ik onderverdeel en categoriseer niet op die manier mensen. Ik ga bvb geen vrienden zijn met iemand waarmee ik gewoon niet klik (geen leuke gesprekken mee heb) en puur ermee vrienden wil zijn of ga afdwingen omdat die een eigenschap of 2 heeft wat ik interessant vind en verder niet in mijn vriendengroep zit
Maar het is wel fijn en interessant als je met iemand klikt die anders is dan jij omdat je van elkaar weer dingen kunt leren. Maar het leren van elkaar/ aanvullen van elkaar staat uiteraard niet voorop ofzo maar is wel een heel leuk bonuspunt. Dus ja dat dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |