Ik ts ben in mijn eentje op vakantie voor t eerst (super vet btw!!)
Vandaag is mijn laatste dag Londen en ik wilde mijn nostalgie erover etc graag met iemand delen.
Dus ik werd bij het ontbijt aan tafel gezet bij een lief uitziende vrouw die naar mij glimlachte en toen dacht ik “bingo deze vrouw staat vast open voor een gesprek

“ dus ik ging tegen haar praten en zei dat dit mijn allerlaatste dag was in Londen. ze schrok en ging de hele tijd lachen van de zenuwen. Na over en weer praten kwam ik erachter dat ze 48 was. En ik ben 19 (zij dacht dat ik 25 was) Waarna zij nog meer schrok en ze zei dat ik haar dochter had kunnen zijn.
Deze Japanner kon ook heel slecht Engels en ze zat steeds te stotteren. Ik probeerde haar op haar gemak te stellen dat ik vroeger ook super slecht Engels kon spreken en dat ik door oefenen er veel beter in ben geworden, maar dat stelde haar helaas niet gerust en ze kon zo slecht Engels dat ze zelfs niet helemaal mijn “geruststellen” begreep.
Dus toen stond ze op en ik was van plan om haar facebook te vragen, maar ze zei snel “have a nice day” tegen mij en ze liep snel weg
Klacht: geen fb kunnen fixen en dus geen gratis vakantieadresje in japan
2e klacht: mensen die achteruit deinzen van de leeftijd :’) Je kan toch gwn met iedereen praten. Alleen in de liefde telt leeftijd.
Antiklacht: ze stelde mij ook vragen tijdens het eten dus ze vond me niet kut. Kwam van 2 kanten.
Antiklacht 2: straks dit verhaal kunnen delen met jongen (nederlander) die ik op de heenweg (vliegtuig) heb ontmoet en we zitten op de terugweg ook op dezelfde plekken naast elkaar. Hopen dat die wel zn nummer geeft en ik een vriend erbij heb. Bij deze acht ik de kans wel groot want was zijn idee om aan het eind/ op de terugweg al onze verhalen uit te wisselen

Maar kan nog steeds alle kanten opgaan natuurlijk