Ik proef gewoon de tranen achter deze zin. Arme.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ts ben in mijn eentje op vakantie voor t eerst (super vet btw!!)
Ik denk wel sterk dat die jongen homo is.quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
TT had kunnen zijn 'Japanner doet Japans'. Zo zijn ze gewoon namelijk, die staan minder open voor sociaal gekeuvel dan wij.
Die jongen gaat je sowieso zijn nummer geven. Knappe meisjes die je nummer vragen op vakantie zijn de meesten wel oké mee.
wollah is wat jaloers dat jij daar zit en hij in Den Haag.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:14 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik heb gemiddeld 5 posts per dag en jij 134 per dag. Spreek voor jezelf.
Fixedquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wat jaloers dat jij daar zit en ik in Den Haag.
Ja, ik weet het niet. Misschien wilde ze ook wel praten, maar werd het haar uiteindelijk toch te veel. Het is gewoon een lastig volkje op dat vlak. Daarom sterven ze ook uit.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik denk wel sterk dat die jongen homo is.![]()
En die vrouw ging naar mij glimlachen dus ik dacht ze wilt met mij praten..
Japanners glimlachen ook vaak als ze nerveus zijn of uit beleefdheid.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik denk wel sterk dat die jongen homo is.![]()
En die vrouw ging naar mij glimlachen dus ik dacht ze wilt met mij praten..
Nee, gloetjesquote:Op zaterdag 29 september 2018 12:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zei ze ook "melly clistmas" tegen je?
Zo klinken jappen niet. Zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zei ze ook "melly clistmas" tegen je?
Wollah is zo druk met fok dat ie niet eens tijd heeft om op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wollah is wat jaloers dat jij daar zit en hij in Den Haag.
Waarom wil je zo geforceerd een contact overhouden aan een vakantie?quote:Op zondag 30 september 2018 00:17 schreef -Phineas- het volgende:
Jongen heeft zn nummer gegeven (hij is btw echt gay, een nieuwe vriendin die ik heb gemaakt zei het ook al)
Maar hij heeft nog niet op me gereageerd. :’) Dus ik ben bang dat ik te erg opdringerig was. Voel me echt een mogool als hij niet reageert of iets en letterlijk blauwtje gelopen want ik heb een blauwe trui aan.
Omdat ik sterker wil worden sociaal. Ik ben 19 jaar en wil zijn als ieder ander meisje van 19.quote:Op zondag 30 september 2018 00:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom wil je zo geforceerd een contact overhouden aan een vakantie?
Door geforceerd dingen te doen met een vooraf bepaald verwachtingspatroon?quote:Op zondag 30 september 2018 00:19 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Omdat ik sterker wil worden sociaal. Ik ben 19 jaar en wil zijn als ieder ander meisje van 19.
Straks ga ik ook later spijt krijgen en ja je moet dingen forceren toch :’)quote:Op zondag 30 september 2018 00:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom wil je zo geforceerd een contact overhouden aan een vakantie?
Ja?quote:Op zondag 30 september 2018 00:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Door geforceerd dingen te doen met een vooraf bepaald verwachtingspatroon?
Ik heb er wel een vriendin aan overgehouden en half soulmate ofzo voor nu.quote:Op zondag 30 september 2018 00:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Door geforceerd dingen te doen met een vooraf bepaald verwachtingspatroon?
Sociaal zijn is niet echt meetbaar in facebook uitnodigingen en verkregen nummersquote:
in Den Haag zitten zou ik ook kut vinden jaquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wollah is wat jaloers dat jij daar zit en hij in Den Haag.
Het is een stap naar vriendschapquote:Op zondag 30 september 2018 00:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sociaal zijn is niet echt meetbaar in facebook uitnodigingen en verkregen nummers
mooiste stad van Nederlandquote:Op zondag 30 september 2018 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
in Den Haag zitten zou ik ook kut vinden ja
Waarom is de homo opeens closeminded?quote:Op zondag 30 september 2018 00:36 schreef -Phineas- het volgende:
Ik probeer het maar positief te bekijken. Ik heb een leuke vriendin ervoor teruggekregen (hoewel ze vam de buitenkant totaal nieu op me lijkt te passen) en die closeminded homo (waarvan ik eerst dacht dat hij erg ruimdenkend was ) heb ik toch niks aan. Ik heb iig wel
Lef getoond denk ik maar. Maargoed. Blauwtje lopen is nooit leuken teleurstellingen in mensen ook niet
Omdat hij niet openstaat voor contactquote:Op zondag 30 september 2018 00:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom is de homo opeens closeminded?
Omdat ie niet binnen het uur een bericht terug stuurt?quote:Op zondag 30 september 2018 00:44 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Omdat hij niet openstaat voor contact
Ik ben moe geen zin om deze ingewikkelde vragen te besntwoorden. Ik ben niet boos op hem ofzo. Ik snap hem wel. Ben teleurgesteld in mezelf dat ik zo raar ben alleen en het raar heb aangepakt.quote:Op zondag 30 september 2018 00:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom is de homo opeens closeminded?
Ja terwijl die wel online isquote:Op zondag 30 september 2018 00:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Omdat ie niet binnen het uur een bericht terug stuurt?
Jeetje, net alsof het pokémon zijn.quote:Op zondag 30 september 2018 01:01 schreef -Phineas- het volgende:
Ik had hem graag jn mn vriendenkring gewild want in wil een vriendenkring die allemaal anders zijn en zie ze ook als functionele contacten (klinkt trouwens groffer zo dan dat het is)
Deze soort jongen heb ik nog niet in mijn vriendenkring en ik had hem wel graag erbij gewilt want hij is homo, heeft veel verstand van stijl en mode, is intelligent en leek ook voor de rest een standaard normale jongen die niet autistisch is (waar ik niks tegen heb tegen autisten maar ik ga nu met bijna alleen maar autisten om en mijn 3 normale vriendinnen) maar ik wil nog meer Niet autisten in mijn vriendenkring voor de balans. Niet autisten zijn ook nog leerzamer misschien voor mij en het valt mij op dat alle autistische vrienden die ik heb mannelijk zijn en alle niet autistische vrienden die ik heb zijn meiden. Dus deze jongen is wel meteen anders en dat vult mijn soort van collectie aan vrienden wel
goed aan. Die meid trouwens ook. Ze heeft wel iets fouts maar ik heb ook geen foute vrienden gehad en ik ben 19 en ik moet misschien ook wel dom doen en naieve dingen doen.. ze is trouwens meer fout in de zin dat ze wel echt een uitgaansbeest is, veel vloekt en scheld, veel
Rookt en drinkt en (ik denk ook drugs) Maar ze is wel echt betrouwbaar geloof ik en trouw en zorgzaam. En ik heb nog niet zo’n vriendin nog op dit moment.. dus zij vult dat stukje weer goed aan.
Zozo. Wat een globetrotter ben jijquote:Op zaterdag 29 september 2018 19:10 schreef Flitskikker het volgende:
Londen wil ik nog weleens heen. Aanrader of beter ergens anders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |