ik heb net heel holland bakt afgekekenquote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 100+ afleveringen waren maar het blijken er maar 62 te zijn. 62 kan ik nog wel aan mocht ik toch geen grenzen kennen.
Ik stond op het punt dat te doen, maar ik moedig liever aan dat jij goede series kijkt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM die geen spoilers (Dan wel verzonnen) post, gekkigheid.
dit kan ik me niet heugenquote:Op zondag 30 september 2018 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Vond het wel jammer dat Skyler uiteindelijk Walter JR neerschoot.
Voor nu dan he. Met Game of Thrones ben ik ook 2 seizoenen geleden afgehaakt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stond op het punt dat te doen, maar ik moedig liever aan dat jij goede series kijkt.Zo ken ik je helemaal niet.
Dat neem ik je niet kwalijk, toen werd het ook bagger.quote:Op zondag 30 september 2018 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor nu dan he. Met Game of Thrones ben ik ook 2 seizoenen geleden afgehaakt.
Ragequitquote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Doublepain het volgende:
https://www.twitch.tv/mrdpgod
Barca real
Als je speelt zonder Evert en Youri op commentaar ben je sowieso gedoemd te mislukken in het leven.quote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig als je stopt met een spelletje omdat je niet kan winnen.
Oh, kanaal bleef nog een tijdje offline staan, dus heb ik het afgeslotenquote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee anders kon ie zien welke hoek ik ga nemen
Ja ik moet dan weer share aanzetten.. Je kan niet even pauzeren helaasquote:Op zondag 30 september 2018 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, kanaal bleef nog een tijdje offline staan, dus heb ik het afgesloten
Hoe kun je die inzien zonder abonnement?quote:Op zondag 30 september 2018 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde net trots zeggen dat ik vorige week geen notes heb gekregen, maar ik zie dat ik toch één bijgekomen is.
En de mod in kwestie noemt me gênant.
ervoor betalenquote:Op zondag 30 september 2018 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je die inzien zonder abonnement?
https://www.fok.nl//shop/shownotes.phpquote:Op zondag 30 september 2018 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je die inzien zonder abonnement?
Via een bug in de site of zo? Spannend hoor. Ik blijk mensen vaak ludiek te willen helpen met doodgaan kennelijk.quote:Op zondag 30 september 2018 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.fok.nl//shop/shownotes.php
Nee, dat is al een tijdje openbaar.quote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Via een bug in de site of zo? Spannend hoor. Ik blijk mensen vaak ludiek te helpen met doodgaan kennelijk.
Nee, vanwege die nieuwe privacy-wet.quote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Via een bug in de site of zo? Spannend hoor. Ik blijk mensen vaak ludiek te helpen met doodgaan kennelijk.
ow ja WEET IK VEELquote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vanwege die nieuwe privacy-wet.
quote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat is al een tijdje openbaar.
70 notesquote:Op zondag 30 september 2018 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet via de officiele weg in ieder geval.
Jawel, het staat hier: https://www.fok.nl//shop/quote:Op zondag 30 september 2018 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent ook veel te lief voor dit forumquote:Op zondag 30 september 2018 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Offline wel?quote:Op zondag 30 september 2018 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel bewijsdrang online.
Je er direct geïntimideerd door voelen zegt ook veelquote:Op zondag 30 september 2018 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je meestal wat te compenseren.
Je laptop ondersteboven houdenquote:Op zondag 30 september 2018 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
misschien weet 1 van jullie dat.
Ik heb een acer laptop. ik scroll met pijltjes toetsen, omhoog gaat omlaag niet.
Help
Heb er alleen maar respect voor LR.quote:Op zondag 30 september 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je er direct geïntimideerd door voelen zegt ook veel
Afleveringen van 50 minuten zijn veelte lang merk ik al. Ik ga mij weer dwingen met aandacht te kijken.
ja leukquote:Op zondag 30 september 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je laptop ondersteboven houden
Puur werkgerelateerd gelukkig.quote:Op zondag 30 september 2018 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb er alleen maar respect voor LR.
ik welquote:Op zondag 30 september 2018 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel bewijsdrang online.
Zeker welquote:Op zondag 30 september 2018 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar ik kan daar niet mee scrollen, of wel?
jemig daar val ik bij in het nietquote:Op zondag 30 september 2018 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Met slechts 409 notes schaar ik mij als een topuser
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2018 21:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
jemig daar val ik bij in het niet
dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 30 september 2018 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat komt wellicht omdat je buiten het internet om nogal een loser bent.
Dat blijkt. Doe je niks aan los van om de zoveel tijd zogenaamd geschokt te reageren om een ban.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt. Doe je niks aan los van om de zoveel tijd zogenaamd geschokt te reageren om een ban.
BAN???!!??quote:Op zondag 30 september 2018 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt. Doe je niks aan los van om de zoveel tijd zogenaamd geschokt te reageren om een ban.
gebruik gewoon page down en page up danquote:Op zondag 30 september 2018 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe dan. Ik heb geen zin om mijn muis te pakken.
naarboven werkt gewoon. Hoerenzooi
Met twee vingers op je pad naar boven of beneden swipen, als het niet aanstaat kan je in settings het aanzetten, touchpad heet hetquote:Op zondag 30 september 2018 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe dan. Ik heb geen zin om mijn muis te pakken.
naarboven werkt gewoon. Hoerenzooi
ja maar dan gaat hij veel te ver naar benedenquote:Op zondag 30 september 2018 21:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
gebruik gewoon page down en page up dan
je bent een heldquote:Op zondag 30 september 2018 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met twee vingers op je pad naar boven of beneden swipen, als het niet aanstaat kan je in settings het aanzetten, touchpad heet het
_O-quote:Op zondag 30 september 2018 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan gaat hij veel te ver naar beneden_O-
quote:
nee ik gebruik altijd muisquote:Op zondag 30 september 2018 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je niet dat je met je touchpad kon scrollen?
heeft hij nou al weer een banquote:Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang heeft onlo eigenlijk een ban?
Sked nam die 2-1 veel te persoonlijk opquote:Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft hij nou al weer een ban
Let godverdomme eens een beetje op ja?quote:Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft hij nou al weer een ban
quote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sked nam die 2-1 veel te persoonlijk op
Verliezen van De Graafschap valt ook onder niet afdoende opletten (lol)quote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Let godverdomme eens een beetje op ja?
ja sorry ik was gewoon aan het werk jaquote:Op zondag 30 september 2018 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Let godverdomme eens een beetje op ja?
Morgen 13:00 is hij alweer vrij.quote:Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang heeft onlo eigenlijk een ban?
Niet geklikt.quote:
Op zondag?quote:Op zondag 30 september 2018 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja sorry ik was gewoon aan het werk ja
Niet geklikt.quote:
Valt mee. Maar blijft wanbeleid.quote:Op zondag 30 september 2018 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen 13:00 is hij alweer vrij.
Waar mensen zich druk om maken is mij echt een raadsel.
Deze blijft 👌🏿🔥quote:
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
met jou kan ik tenmiste pratenquote:
Alleen jammer dat ze in dat nummer roept dat ze alleen op oude mannen valt, spijtig..quote:Op zondag 30 september 2018 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met jou kan ik tenmiste praten
Camareraquote:Op zondag 30 september 2018 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dan werk ik nooit. Wat doe je dan?
quote:Op zondag 30 september 2018 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze drinkt cocktails en serveert er soms ook één uit.quote:Op zondag 30 september 2018 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bij mij is het andersomquote:Op zondag 30 september 2018 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze in dat nummer roept dat ze alleen op oude mannen valt, spijtig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |