Zeker welquote:Op zondag 30 september 2018 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar ik kan daar niet mee scrollen, of wel?
jemig daar val ik bij in het nietquote:Op zondag 30 september 2018 21:32 schreef Doublepain het volgende:
Met slechts 409 notes schaar ik mij als een topuser
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2018 21:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
jemig daar val ik bij in het niet
dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 30 september 2018 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dat komt wellicht omdat je buiten het internet om nogal een loser bent.
Dat blijkt. Doe je niks aan los van om de zoveel tijd zogenaamd geschokt te reageren om een ban.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt. Doe je niks aan los van om de zoveel tijd zogenaamd geschokt te reageren om een ban.
BAN???!!??quote:Op zondag 30 september 2018 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt. Doe je niks aan los van om de zoveel tijd zogenaamd geschokt te reageren om een ban.
gebruik gewoon page down en page up danquote:Op zondag 30 september 2018 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe dan. Ik heb geen zin om mijn muis te pakken.
naarboven werkt gewoon. Hoerenzooi
Met twee vingers op je pad naar boven of beneden swipen, als het niet aanstaat kan je in settings het aanzetten, touchpad heet hetquote:Op zondag 30 september 2018 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe dan. Ik heb geen zin om mijn muis te pakken.
naarboven werkt gewoon. Hoerenzooi
ja maar dan gaat hij veel te ver naar benedenquote:Op zondag 30 september 2018 21:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
gebruik gewoon page down en page up dan
je bent een heldquote:Op zondag 30 september 2018 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met twee vingers op je pad naar boven of beneden swipen, als het niet aanstaat kan je in settings het aanzetten, touchpad heet het
_O-quote:Op zondag 30 september 2018 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan gaat hij veel te ver naar beneden_O-
quote:
nee ik gebruik altijd muisquote:Op zondag 30 september 2018 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist je niet dat je met je touchpad kon scrollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |