ik heb net heel holland bakt afgekekenquote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 100+ afleveringen waren maar het blijken er maar 62 te zijn. 62 kan ik nog wel aan mocht ik toch geen grenzen kennen.
Ik stond op het punt dat te doen, maar ik moedig liever aan dat jij goede series kijkt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM die geen spoilers (Dan wel verzonnen) post, gekkigheid.
dit kan ik me niet heugenquote:Op zondag 30 september 2018 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Vond het wel jammer dat Skyler uiteindelijk Walter JR neerschoot.
Voor nu dan he. Met Game of Thrones ben ik ook 2 seizoenen geleden afgehaakt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stond op het punt dat te doen, maar ik moedig liever aan dat jij goede series kijkt.Zo ken ik je helemaal niet.
Dat neem ik je niet kwalijk, toen werd het ook bagger.quote:Op zondag 30 september 2018 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor nu dan he. Met Game of Thrones ben ik ook 2 seizoenen geleden afgehaakt.
Ragequitquote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Doublepain het volgende:
https://www.twitch.tv/mrdpgod
Barca real
Als je speelt zonder Evert en Youri op commentaar ben je sowieso gedoemd te mislukken in het leven.quote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ontzettend kinderachtig als je stopt met een spelletje omdat je niet kan winnen.
Oh, kanaal bleef nog een tijdje offline staan, dus heb ik het afgeslotenquote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee anders kon ie zien welke hoek ik ga nemen
Ja ik moet dan weer share aanzetten.. Je kan niet even pauzeren helaasquote:Op zondag 30 september 2018 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, kanaal bleef nog een tijdje offline staan, dus heb ik het afgesloten
Hoe kun je die inzien zonder abonnement?quote:Op zondag 30 september 2018 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde net trots zeggen dat ik vorige week geen notes heb gekregen, maar ik zie dat ik toch één bijgekomen is.
En de mod in kwestie noemt me gênant.
ervoor betalenquote:Op zondag 30 september 2018 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je die inzien zonder abonnement?
https://www.fok.nl//shop/shownotes.phpquote:Op zondag 30 september 2018 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kun je die inzien zonder abonnement?
Via een bug in de site of zo? Spannend hoor. Ik blijk mensen vaak ludiek te willen helpen met doodgaan kennelijk.quote:Op zondag 30 september 2018 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.fok.nl//shop/shownotes.php
Nee, dat is al een tijdje openbaar.quote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Via een bug in de site of zo? Spannend hoor. Ik blijk mensen vaak ludiek te helpen met doodgaan kennelijk.
Nee, vanwege die nieuwe privacy-wet.quote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Via een bug in de site of zo? Spannend hoor. Ik blijk mensen vaak ludiek te helpen met doodgaan kennelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |