SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Kut sorry deze wilde ik niet sluiten
* knokkels zet notequote:Op zaterdag 29 september 2018 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Kut sorry deze wilde ik niet sluiten
Dank u! Laten we het daar maar op houden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
proost Lucky
je zult wel een droge strot hebben van dat lullen door die mic
quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil ik posten, flikkerde dat pak vla het topic dicht.
WAT DOE JIJ KWARKS!!!quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Shit mn eigen opmerking weggehaald maar te laat
.. ik quote verkeerdquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! Laten we het daar maar op houden.
mwuhahaha. Gequote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
ondanks het feit dat je blauw bent hebben we het allemaal in de gatenquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:32 schreef Vanillekwark het volgende:
nageslacht van kwark is kwakquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwuhahaha. Gequote voor het nageslacht.
Wat het nageslacht van een Vanillekwark is, geen idee maar dat terzijde,
Heb gewoon een zoontje dus nou ja.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwuhahaha. Gequote voor het nageslacht.
Wat het nageslacht van een Vanillekwark is, geen idee maar dat terzijde,
het lijken wel smurfen, ze komen opeens overal vandaanquote:
Ze nemen zelfs de radio overquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
het lijken wel smurfen, ze komen opeens overal vandaan
De muzieksmurf hoort wel bij deze (toffe) topicreeks.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
het lijken wel smurfen, ze komen opeens overal vandaan
welkom lurkersquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De muzieksmurf hoort wel bij deze (toffe) topicreeks.
Ik ben meer een lurker.
Oh ben jij die ene luisteraar die af en toe komt opduikenquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De muzieksmurf hoort wel bij deze (toffe) topicreeks.
Ik ben meer een lurker.
Het diversiteitsbeleid van FOK! slaat dus ook door: ook hier al een excuuscommissiequote:Op zaterdag 29 september 2018 23:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik kom hier namens de excuuscommissie sorry zeggen voor het slotje van kapitein kwark.
Sorry.
Hoi Truusquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik kom hier namens de excuuscommissie sorry zeggen voor het slotje van kapitein kwark.
Sorry.
Je ruikt wat je wil ruiken. Of het is de geestverruimende invloed van de muziek natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:40 schreef knokkels het volgende:
Weird. Het ruikt hier binnen naar wiet.
Dat kan heulnie
De effecten van Eggs door je speakerquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:40 schreef knokkels het volgende:
Weird. Het ruikt hier binnen naar wiet.
Dat kan heulnie
je mag niet klikkenquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:42 schreef knokkels het volgende:
Voor lurkers en nieuwelingen, klik hier
Muisje was ook spiritueel denk ik.. of niet?quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! Laten we het daar maar op houden.
Het kan mijn was trouwens ook zijn. Alleen is dat lavendel. Misschien is mijn neus wat slecht geconfigureerd vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je ruikt wat je wil ruiken. Of het is de geestverruimende invloed van de muziek natuurlijk.
Sjarrels mogen dat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:40 schreef Charlotte3 het volgende:
Sorry Lucks, ik quote je net verkeerd
Even de devver opbellen dus?quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het kan mijn was trouwens ook zijn. Alleen is dat lavendel. Misschien is mijn neus wat slecht geconfigureerd vandaag.
Het was God zelf, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Muisje was ook spiritueel denk ik.. of niet?
Aan deze post te zien is het wel echt wiet.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het kan mijn was trouwens ook zijn. Alleen is dat lavendel. Misschien is mijn neus wat slecht geconfigureerd vandaag.
Dmquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was God zelf, wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |