Neh, gelukkig kwam ik er vandaag achter dat deadline 1 oktober betekent 23.59 1 oktober en niet morgen om 23.59quote:
Volgens mij wordt het op facebook gemeld toch? Dan zou je lid van de groep moeten worden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Is er een manier om een melding te krijgen bij een nieuwe roostertoevoeging oid? Of een roosteraar die bij een roosteraanvraag niet enkel toevoegt aan rooster maar ook een PM stuurt naar geïnteresseerden? Had ik nl eerder kunnen inschakelen
Ik doe het volgende keer. Hij zoekt maar uit wat ie er van denkt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Is misschien wel een idee. Met je eigen muziek en een koptelefoon naar de tandarts. Geen idee hoe hij er tegenover zou staan eigenlijk.
Het is hier nog een beetje self supporting...quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Is er een manier om een melding te krijgen bij een nieuwe roostertoevoeging oid? Of een roosteraar die bij een roosteraanvraag niet enkel toevoegt aan rooster maar ook een PM stuurt naar geïnteresseerden? Had ik nl eerder kunnen inschakelen
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het op facebook gemeld toch? Dan zou je lid van de groep moeten worden.
Ik kijk eigenlijk nooit op facebook, zit volgens mij wel in die groepquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het op facebook gemeld toch? Dan zou je lid van de groep moeten worden.
Meldingen voor de groep aanzetten dan.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit op facebook, zit volgens mij wel in die groep
ja, I knowquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier nog een beetje self supporting...
Daar heb je nog steeds contact mee.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, I knowals ik zelf een show ga doen DM ik meestal wel een aantal potentieel geïnteresseerden
Als ik het bijtijds weet zet ik het op facebook, voor vanavond heb ik heel bewust alleen de show voor Muis erop gezetquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe heeft jouw club het gedaan vandaag ?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe heeft jouw club het gedaan vandaag ?
Laat het maar huilies worden danquote:
Ze waren donderdag en vandaag al niet te genieten...quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Laat het maar huilies worden dan
Jij dus welquote:Op zaterdag 29 september 2018 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze waren donderdag en vandaag al niet te genieten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |