Maar je hebt hakken en hakken he...dit zijn wel echt van die SM-dingen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:18 schreef Megara het volgende:
[..]
Echt? Het leek wel mee te vallen tot ik ze uitdeed, toen wist ik weer waarom ik hakken haatRuim 6 uur denk ik...
Lolquote:Op zaterdag 29 september 2018 21:41 schreef Montelly het volgende:
Charmante wc-pot selfie met toeliet papier
Dank jequote:Op zaterdag 29 september 2018 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol
Samzz, echt een hele mooie jurk!
Signature move jwzquote:Op zaterdag 29 september 2018 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom sta jij bijna altijd met gekruiste benen op de foto?
Is erin gegroeid.quote:Op zaterdag 29 september 2018 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom sta jij bijna altijd met gekruiste benen op de foto?
Steve Maddenquote:Op zondag 30 september 2018 03:05 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Ik vind je schoenen gaaf! Welk merk is het?
lekker bezig!quote:Op zondag 30 september 2018 08:13 schreef pitebuell85 het volgende:
[ afbeelding ]
Klein beetje vroeg is het wel.
niets mis met basic, leuk!quote:Op zondag 30 september 2018 19:43 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooi, Samzz!
Dit had ik vandaag aan! Basic en gewoon! :p
[ afbeelding ]
Ik heb het afgezegd. t voelde niet goed.. hele tijd welles, nietes, andere tijd, geen tijd, welles ,nietes en andersom. afspreken voor een eerste date moet fijn zijn. niet stress geven.quote:Op zaterdag 29 september 2018 04:26 schreef Megara het volgende:
[..]
Hoezo niet, wie heeft afgezegd? En hij wist van tevoren al wat je aan ging doen of begrijp ik dat verkeerd?
Bedanktquote:Op zondag 30 september 2018 16:30 schreef -Ondskapt- het volgende:
Godskristus Samzz wat zie je er verschrikkelijk mooi uit in die jurk.
Merci!quote:Op zondag 30 september 2018 19:43 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooi, Samzz!
Dit had ik vandaag aan! Basic en gewoon! :p
[ afbeelding ]
Was stiekem gister.. Vandaag gebroken op de bank haha.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
op maandagavond?
anyway looking sharp
haha thanks! eh, omdat ik op mn telefoon scherm kijk.. en mn spiegel niet groot genoeg is denk ik hihi. zal eens kijken of ik het anders kan doen!quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Margaretha, de outfit vind ik saai, maar je zetel is briljant!
Lizzel ziet er smoking uit als ever, maar waarom sta je steeds zo krom? Recht je schouders!
[ afbeelding ]
Ik vandaag, ik kijk wel een beetje moeilijk
Gave muurquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Lizzel ziet er smoking uit als ever, maar waarom sta je steeds zo krom? Recht je schouders!
[ afbeelding ]
Heeft hij goed gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2018 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Dank, dank!
De muur is een mondriaans experiment van mijn man. Achter sommige panelen zit een kast verstopt
Gave jurk! Steps?quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje wat staat die jurk je goed!quote:
Dank je welquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 18:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
Jeetje wat staat die jurk je goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrije dag vandaag en ik ben netter gekleed als wanneer ik ga werken![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 07:48 schreef Driepink het volgende:
Aangezien ik 1 grote topickill had gepleegd, hierbij om het goed te makenprachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrije dag vandaag en ik ben netter gekleed als wanneer ik ga werken
Zonder wrijving geen glans
Aangezien ik 1 grote topickill had gepleegd, hierbij om het goed te makenStaat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrije dag vandaag en ik ben netter gekleed als wanneer ik ga werkenBut if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Aangezien ik 1 grote topickill had gepleegd, hierbij om het goed te makenHeb je het hemd zo uit de verpakking aangetrokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrije dag vandaag en ik ben netter gekleed als wanneer ik ga werken![]()
Aangezien ik 1 grote topickill had gepleegd, hierbij om het goed te makenNetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrije dag vandaag en ik ben netter gekleed als wanneer ik ga werken
Jaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je het hemd zo uit de verpakking aangetrokken?
En de mouwen wat laten inkorten.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zou hem strijken voor je het naar je werk aantrekt.
Met zulke staalkabels zou ik ze gewoon oprollen. If you've got it, flaunt it.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En de mouwen wat laten inkorten.
Oprollen iddquote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met zulke staalkabels zou ik ze gewoon oprollen. If you've got it, flaunt it.
Eigenlijk bedoel je, broek is kut en overhemd is kut.. zeg dan niks of maak een compliment over de sokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:05 schreef Kostertjuh het volgende:
Inkorten, en als je dan geen jasje aanhebt kan je ze altijd nog inkorten. Broek ook even naar de kleermaker sturen als je er toch bent 👌🏻
Aangezien ik 1 grote topickill had gepleegd, hierbij om het goed te makenLamstraal. Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrije dag vandaag en ik ben netter gekleed als wanneer ik ga werken![]()
Verder staat het je prima.
Wat voor schoenen had je voor eronder?Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Simpele zwarte leren schoenenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lamstraal. Hahaha.![]()
Verder staat het je prima.
Wat voor schoenen had je voor eronder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 09:57 schreef liiszle het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet met dit gekke zomerse herfst weer..Gewoon niks een idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja dat gaan m'n cliënten waarderen!quote:
Kan gewoon deze dagen! Lekker van genietenquote:
Wij wel gok ik, maar verkeerde forumquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ja dat gaan m'n cliënten waarderen!
Daar was het gewoon goed weer voorquote:
Klopt, vandaag ook weer😄quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kan gewoon deze dagen! Lekker van genieten
En vandaag ook weer😁quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 07:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar was het gewoon goed weer voor
Niet een beetje erg warm?quote:Op zondag 14 oktober 2018 16:49 schreef margaretha_01 het volgende:
Outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
Jouw tasquote:Op zondag 14 oktober 2018 16:49 schreef margaretha_01 het volgende:
Outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
Die 20 graden hier in Wenen kan met wind nog best frisjes zijn. In de zon op het terras heb ik zojuist inderdaad mijn jasje uitgedaan, maar te warm was mijn outfit niet!quote:
Vind hem ook nog steeds geweldig!quote:
Gave broek!quote:Op zondag 14 oktober 2018 16:49 schreef margaretha_01 het volgende:
Outfit van vandaag:
[ afbeelding ]
2e inkorten moet trouwens ‘oprollen’ zijn. Maar de broek en het overhemd zijn niet kut, maar als je ‘net’ gekleed wilt maakt dat het wel af. Bijna niks van het rek past meteen perfect.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:59 schreef lighted het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel je, broek is kut en overhemd is kut.. zeg dan niks of maak een compliment over de sokken.
Complimentquote:Op woensdag 24 oktober 2018 06:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ZO!![]()
ik dacht meteen aan deze.........
[ afbeelding ]
Aangezien ik 1 grote topickill had gepleegd, hierbij om het goed te makenHoe lang ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrije dag vandaag en ik ben netter gekleed als wanneer ik ga werken
Dank je.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat heb jij een lekker figuurtje.
Wederom, dank jequote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zeg dit als vrouw. Als ik man was had ik je uit elkaar getrokken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
quote:
Je voordoen als vrouw op internet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 15:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heel mooi, zeker met die zwarte panty eronder. Je lijkt me echt een artistiek persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op zaterdag 27 oktober 2018 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ontzettend vroeg-nineties! Leuk!
Super mooie outfit, en prachtig figuur!quote:
Dank jequote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:10 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Super mooie outfit, en prachtig figuur!
Ik heb m in 2013 gekochtquote:Op zaterdag 27 oktober 2018 21:12 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Die rok wil ik ook
Staat je heel goed
Ik moet zeggen dat je figuur hier veel beter naar voren in komt als in een jurkquote:
Bedankt. Niet mee eens, but thanksquote:Op maandag 29 oktober 2018 05:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je figuur hier veel beter naar voren in komt als in een jurk![]()
Niks mis met een jurk uiteraard, begrijp me niet verkeerd
Aaiii.quote:Op maandag 29 oktober 2018 05:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.63 op een goede dag
Thanks!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:46 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Dat is echt een mooie vest. Mag ik vragen van welke winkel en of hij nieuw is?
:$quote:Op maandag 29 oktober 2018 05:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.63 op een goede dag
Haha fancy hè! Thanksquote:Op woensdag 31 oktober 2018 11:11 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Die werkbadge maakt t af. Leuk!
Leuk! En kleine Serkan groeit al behoorlijk. Mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:00 schreef CaVaBien het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, ik ben niet dik geworden, het is mijn baby belly van 14 weken
Haha dankjequote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:07 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Leuk! En kleine Serkan groeit al behoorlijk. Mooi.
Jullie hebben gemengde relatie toch, jij ging met een Afghaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:00 schreef CaVaBien het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is half Nederlands/ half Spaans.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jullie hebben gemengde relatie toch, jij ging met een Afghaan?
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:49 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Hij is half Nederlands/ half Spaans.
Goede baard!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:47 schreef steelhead het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw gekocht. Was ook wel nodig, het meeste wat ik heb word te groot.
Mooi buikjequote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:00 schreef CaVaBien het volgende:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Mooi buikje. Gefeliciteerd ook
.
Jij Turks toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:49 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Hij is half Nederlands/ half Spaans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truienweer
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2018 16:41:13 ]
quote:Op donderdag 1 november 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
De belichting kan wat beter, 8/10 mede door die emoticonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TruienweerOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Fijn dat je even een kritische blik kon werpenquote:Op donderdag 1 november 2018 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De belichting kan wat beter, 8/10 mede door die emoticon
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truienweer
Kill them boots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truienweer
Wat voor plant is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TruienweerWelkom op FOK!
Heel leuk. Lekkere truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truienweer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Leuke trui. Wel oppassen voor de trap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TruienweerJa nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
Thx. Ik houd de site gewoon even in de gaten. Ik vind hem echt heel mooi!!quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanks!
Is van new look via zalando: https://www.zalando.nl/new-look-vest-yellow-nl021i0c5-e11.html
Alleen wel uitverkocht zie ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truienweer![]()
9/10
Eet smakelijkquote:
Oprecht geen ideequote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 13:00 schreef CaVaBien het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt op mijn broertjequote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:47 schreef steelhead het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw gekocht. Was ook wel nodig, het meeste wat ik heb word te groot.
Comfy en classy tegelijk, knap hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TruienweerStahp Samzz!quote:
en dezequote:Op donderdag 1 november 2018 19:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
Even kappen met de slowchat nu
disclaimer
Look a like gevondenquote:Op vrijdag 2 november 2018 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]mooi hoor!
[..]
Je lijkt op mijn broertje(en je jeans is ook te groot! Ben je veel afgevallen?)
[..]
Comfy en classy tegelijk, knap hoor!
[..]
Stahp Samzz!![]()
[..]
en deze
De post boven mij ging over iemand die veel gelopen had. Daarom dacht ik dat het wel logisch zou zijnquote:Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zonder quote weten we niet tegen wie je het hebt, goede vriend.
Ik heb nog niet eens de originele pokemon gespeeld, laat staan go. Voel ik me ook iets te oud voor.quote:Op zaterdag 3 november 2018 00:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
De post boven mij ging over iemand die veel gelopen had. Daarom dacht ik dat het wel logisch zou zijn
Ja! Dacht niet dat t me zou staan. Maar je hebt geel en geel natuurlijk. Dit is meer oker.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit aan vandaag. Lekker simpel.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dank jequote:Op zaterdag 3 november 2018 16:40 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
Hotdamn wat ben je toch lekker
Jij wordt wel echt steeds sexierquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mag gezegd worden jaquote:Op zaterdag 3 november 2018 20:36 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Jij wordt wel echt steeds sexier
Bedanktquote:Op zaterdag 3 november 2018 20:36 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Jij wordt wel echt steeds sexier
quote:
Damn girl.quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dank jequote:Op zaterdag 3 november 2018 23:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn girl.
Goede voorgevel ook, sorry, maar iemand moest het zeggen!![]()
Edit ; want iedereen dacht het
QFTquote:Op zaterdag 3 november 2018 23:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Damn girl.
Goede voorgevel ook, sorry, maar iemand moest het zeggen!![]()
Edit ; want iedereen dacht het
Leuk Sam. Jij valt wel erg mooi afquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoi en hoiquote:Op zaterdag 3 november 2018 16:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op maandag 5 november 2018 11:45 schreef steelhead het volgende:
[..]
Leuk Sam. Jij valt wel erg mooi af.
Als ze twee stappen naar achteren doet dan heeft ze wat meer lichtquote:Op donderdag 1 november 2018 17:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De belichting kan wat beter, 8/10 mede door die emoticon
Goede reactie. Voor Aber, als ik vragen mag?quote:Op maandag 5 november 2018 12:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ze twee stappen naar achteren doet dan heeft ze wat meer licht
Jazeker, dit was voor VanderWoodsenquote:Op maandag 5 november 2018 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goede reactie. Voor Aber, als ik vragen mag?
Dit is inderdaad wel heel jongensachtig. Niet mooi.quote:
Inderdaad jongensachtig maar dus wel cool 👍 Ik hou ervan.quote:
En ik zag deze bij het terugklikken, heeeeel mooi maar wat heb je dat ongelofelijk snel gedaan, afvallen! En hoe doe je dat nu met al je jurken, die zijn nou toch allemaal te groot?quote:
Topquote:
Jurken passen allemaal perfectquote:Op maandag 5 november 2018 22:38 schreef Megara het volgende:
[..]
Inderdaad jongensachtig maar dus wel cool 👍 Ik hou ervan.
[..]
En ik zag deze bij het terugklikken, heeeeel mooi maar wat heb je dat ongelofelijk snel gedaan, afvallen! En hoe doe je dat nu met al je jurken, die zijn nou toch allemaal te groot?
Je figuur komt niet echt uit zo, jammerquote:Op woensdag 7 november 2018 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Thuis hang dag met dit weer
Laat maar weten als je er bent.quote:Op dinsdag 6 november 2018 04:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Doet het niet, weer verwijderd?
Dankjewel! Iedereen heeft een mooi lichaam!quote:Op woensdag 7 november 2018 18:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Looking good Eleanoor!
Zonde om weg te halen hoor. Ik zou het wel weten met zo'n lichaam haha!
Heel stoer, al zou ik het niet zelf snel dragen. Het staat jou gewoon.quote:Op donderdag 8 november 2018 18:06 schreef margaretha_01 het volgende:
@heroinjunk: Perfect voor een dagje thuis! Trui vind ik ook erg leuk, vooral die col!
@Samzz: Wat zomers!
IK heb vandaag weer een jongensoutfit waarin mijn figuur (welk figuur? :p ) niet uitkomt!
[ afbeelding ]
Ondanks dat we niet dezelfde stijl hebben, vind ik jouw stijl ook heel leuk.quote:Op donderdag 8 november 2018 18:06 schreef margaretha_01 het volgende:
@heroinjunk: Perfect voor een dagje thuis! Trui vind ik ook erg leuk, vooral die col!
IK heb vandaag weer een jongensoutfit waarin mijn figuur (welk figuur? :p ) niet uitkomt!
[ afbeelding ]
Niet, herfstquote:Op donderdag 8 november 2018 18:06 schreef margaretha_01 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net klaar met werken? Netjes gekleedquote:Op vrijdag 9 november 2018 19:03 schreef Megara het volgende:
@Driepink Ik vind je baard juist wel tof zo! Maar je moet wel een beetje vet kwijt jatrainen die hap!
[ afbeelding ]
Best wel wazig geworden, ik wilde niet dat iemand me spiegelfoto's zag nemen op werk
Thanks! Ik hou ook echt van die trui. 😁quote:Op donderdag 8 november 2018 18:06 schreef margaretha_01 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2018 18:56 schreef Driepink het volgende:
Niet op m'n charmantste, baard moet weer bijgewerkt worden en ik moet ruim 10kg afvallen.
Maar laten we maar weer eens gek doen joh!Je vet% valt wel mee, bro. Gewoon 4 x per week gym in en buff worden. 💪🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes plsquote:Op vrijdag 9 november 2018 19:03 schreef Megara het volgende:
@Driepink Ik vind je baard juist wel tof zo! Maar je moet wel een beetje vet kwijt jatrainen die hap!
[ afbeelding ]
Best wel wazig geworden, ik wilde niet dat iemand me spiegelfoto's zag nemen op werk
quote:Op vrijdag 9 november 2018 19:03 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Super mooie outfit en bijzonder schattige Shoes!quote:Op vrijdag 9 november 2018 19:03 schreef Megara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2018 20:09 schreef margaretha_01 het volgende:
@ Megara, wat een leuke outfit!![]()
@Samzz... Deze outfit mist iets.... Of niet echt missen, want ik denk eigenlijk dat de ceintuur om de middel, met dat deel van de (broek)rok wat er nog bovenuit steekt iets te druk is... wat raar is, omdat het over het algemeen juist helemaal geen drukke outfit is.
Ik droeg gisteravond mijn noorse trui!
[ afbeelding ]
Thanks! En ik denk omdat je relatief grote borsten hebt, zo‘n accentuerende ceintuur om je taille alles een beetje opgekropt doet voorkomen, omdat de aandacht nu én naar je borsten gaat en naar je taille... :/ Maar dat kan volledig aan mij liggen.. En verder ook niet stom bedoeld ofzo!quote:Op woensdag 14 november 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik snap je niet. En het is een rokje.
Noorse truien zijn altijd tof.
Maar het is geen ceintuur, dat is de boord van de rokquote:Op woensdag 14 november 2018 20:47 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Thanks! En ik denk omdat je relatief grote borsten hebt, zo‘n accentuerende ceintuur om je taille alles een beetje opgekropt doet voorkomen, omdat de aandacht nu én naar je borsten gaat en naar je taille... :/ Maar dat kan volledig aan mij liggen.. En verder ook niet stom bedoeld ofzo!
Is idd een oversized, vond t juist wel leukquote:Op woensdag 14 november 2018 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het komt omdat je trui te groot is samzzmaar wél een mooie kleur
Noorse truientof!
Thanksquote:Op woensdag 14 november 2018 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk dat je ook eens wat meer rokjes draagt Samz. Staat je erg goed
Wel echt duidelijk verschil met maanden terug hoor je figuurquote:
Dan bloed dit topic helemaal doodquote:Op donderdag 15 november 2018 11:31 schreef SideEffect het volgende:
Misschien handig als samzz een eigen topicreeks krijgt
Ik zie geen probleemquote:Op woensdag 14 november 2018 20:47 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Thanks! En ik denk omdat je relatief grote borsten hebt, zo‘n accentuerende ceintuur om je taille alles een beetje opgekropt doet voorkomen, omdat de aandacht nu én naar je borsten gaat en naar je taille... :/ Maar dat kan volledig aan mij liggen.. En verder ook niet stom bedoeld ofzo!
In B&H dan toch zeker?quote:Op donderdag 15 november 2018 11:31 schreef SideEffect het volgende:
waar blijven jouw foto'squote:Op donderdag 15 november 2018 11:31 schreef SideEffect het volgende:
Is er ook niet!quote:
Lekker casual tochquote:Op donderdag 15 november 2018 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Handen in je zakken is onbeleefd heb ik altijd geleerd![]()
![]()
Leuke foto
Dank je wel! Het was dus ook positief bedoeldquote:Op donderdag 15 november 2018 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Goh, ik had het eigenlijk positief opgevatEen Samzz topic vol met fotootjes, leuk! Misschien nog wat tips om dingen te combineren ofzo en je hebt zo een topic vol.
Ik vind je er altijd leuk uitzien!
Ziet er goed uit, let maar niet op de vaste kliekje hier.quote:Op zondag 18 november 2018 01:13 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
De kleedkamer had een spiegel. Groetjes.
quote:Op zondag 18 november 2018 01:13 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag dit aan. Met huidskleurige panty (so sue me
).
Nu nog werken aan een stevigere bil en ik ben happyquote:
FUCKING HELL!quote:Op zondag 18 november 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
).
had ik al eens eerder HOI gezegd?quote:Op zondag 18 november 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
).
Wow, bedanktquote:
Jup...quote:Op maandag 19 november 2018 04:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
had ik al eens eerder HOI gezegd?
Damn.quote:Op zondag 18 november 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
).
Best veel mensen die dat lelijk/fout vinden.quote:Op woensdag 21 november 2018 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mogen huidskleurige panty's niet, nee?
Staat je fantastisch, samzz, maar dat wist je al
Anders valt het zo op dat ik van die Hollandse stalpoten heb.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:45 schreef Quotidien het volgende:
Waarom kronkelen de vrouwen hun benen altijd bij het maken van foto's?
Als je gewoon normaal gaat staan blijft je outfit gewoon hetzelfde hoor.
Maar dat komt door de posequote:Op donderdag 22 november 2018 23:06 schreef margaretha_01 het volgende:
Mooi, debster!ooh, en ik vind dat je hele mooie benen hebt en zeker geen stalpoten zoals je dat zelf beschrijft!
Helemaal niet, want je niet-gebogen been, hoewel verstopt achter dat andere, ziet er perfect uit!quote:
Mooie print!quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Collectif-jurkje vandaag.
Jaaquote:
Comfyquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Outfit van vandaag: een lekkere warme trui!
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht aan jou en moest zo hard lachen dat ik bijna in m’n panty piestequote:
Had op z'n minst verwacht dat je dan deed roflollenquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aan jou en moest zo hard lachen dat ik bijna in m’n panty pieste
Nah. Dan kreuken m’n kleren, staat niet goed op de foto.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had op z'n minst verwacht dat je dan deed roflollen
Met zwarte pantyquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Collectif-jurkje vandaag.
Merciquote:Op zaterdag 24 november 2018 08:10 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Met zwarte pantyaltijd lekker
Lijkt inderdaad wat dikker/donkerder.quote:Op zaterdag 24 november 2018 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Merci.
Is 15 denier, maar ik geloof het niet.
Je figuur(tje) anno nuquote:Op zondag 18 november 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
).
heerlijk comfy!quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:17 schreef margaretha_01 het volgende:
Outfit van vandaag: een lekkere warme trui!
[ afbeelding ]
"quote:
Deze is dan wel weer leuk.quote:Op zondag 18 november 2018 01:13 schreef guitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Goede vondstquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heerlijk comfy!
Ik vandaag: een jurkje van de weggeefhoek
[ afbeelding ]
Goh wat vervelend dat we jouw goedkeuring voor wat betreft onze dagelijkse outfits niet weg kunnen dragen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:28 schreef Noek het volgende:
[..]
"Oeh nou, dankjewel.
"
Godsamme, dit topic heeft toch geen kont te maken met mode/lifestyle of fashion. Dan denk je echt leuke outfits te zien zoals op insta bijv. en dan zit je gewoon in een cirkel van dezelfde mensen die fappen en mensen die foto's posten. Ga vooral door maar het heeft echt niks met lifestyle te maken.
[..]
Deze is dan wel weer leuk.
Leuk en ook schattige laarsjes !quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heerlijk comfy!
[ afbeelding ]
Haha in essentie heb je denk ik wel gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan denk je echt leuke outfits te zien zoals op insta bijv. en dan zit je gewoon in een cirkel van dezelfde mensen die fappen en mensen die foto's posten.
[..]
Talk shit post fitquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:28 schreef Noek het volgende:
[..]
"Oeh nou, dankjewel.
"
Godsamme, dit topic heeft toch geen kont te maken met mode/lifestyle of fashion. Dan denk je echt leuke outfits te zien zoals op insta bijv. en dan zit je gewoon in een cirkel van dezelfde mensen die fappen en mensen die foto's posten. Ga vooral door maar het heeft echt niks met lifestyle te maken.
[..]
Deze is dan wel weer leuk.
Oh dat is een mooie kleur zeg! Staat je heel goed!quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heerlijk comfy!
[ afbeelding ]
Geweldige outfit, lijkt me alleen dat je er erg veel bekijks mee trekt , of vind je dat geen punt?quote:
Erg gave broekquote:Op vrijdag 30 november 2018 14:57 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik droeg vandaag deze combinatie waarvan ik de broek bij de kringloop heb gevonden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |