Ik ben ook alweer beginnen aan het traditionele 'even platen draaien die hoog in m'n lijst staan en ik toch bijna nooit draai'quote:Op zondag 30 september 2018 18:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, top! Binnenkort weer even voor gaan zitten.
Ik ken slechts een paar artiesten niet: Bola, Phoenecia. En volgens mij moet ik die als de donder gaan uitchecken gezien de rest van je lijstquote:
Gaafquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:50 schreef TheRussianBear het volgende:
Wel een lijst met vooral "alternatieve muziek": dromerig, abstract en hypnotisch.
Heerlijk hoge noteringenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ik ben er wel uit, anders blijf je ook maar husselen. Dus dit wordt hem voor dit jaar!
15 Frank Ocean - channel ORANGE
19 Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d. city
24 Anderson .Paak - Malibu
26 Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers)
Jackson C. Frank van de troon gestoten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:54 schreef cafca het volgende:
Ja, ook hier genoeg geschoven:
1.The Waterboys -This Is the Sea (1985)
2.Jackson C. Frank - Jackson C. Frank (1965)
Die twee wisselen nog wel eens van volgorde.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 02:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jackson C. Frank van de troon gestoten?
Ja, al vrees ik dat ze in de totaalstand niet hoog zullen komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hang is gewoon een fenomenaal album hoor, 21st century had er ook wel tussen gepast eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2018 17:39 schreef methodmich het volgende:
Er staan weer mooie lijsten bij hoor.
MielMonteur, tof dat je Foxygen zo hoog hebt!
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
1. Bohren und der club of gore - sunset mission
2. Faith no more - Angel dust
3. 35007 - liquid
4. Comus - first utterance
5. Opeth - blackwater park
6. Frank Zappa - hot rats
7. Radiohead - Kid A
8. Tom Waits - swordfish trombones
9. (the) Melvins - houdini
10. Earth - the bees made honey in the lions skull
Tot zover een random lijstje van albums die ik op dit moment wel zou willen horen.
Heb wel vaker lijstje ingevuld hoor ze zijn alleen nooit zo consistent ik vergeet altijd alles.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
EEN LIJSTJE VAN BOSBEETLE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh haha, ik dacht even dat dit echt de eerste wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb wel vaker lijstje ingevuld hoor ze zijn alleen nooit zo consistent ik vergeet altijd alles.
Nee ook daarin ben ik niet zo consequent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht even dat dit echt de eerste was
Zeker, was vorig jaar mijn #1 in de jaarlijst. Maar vond hem nog te vers om nu al mee te nemen. Wellicht volgend jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:08 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hang is gewoon een fenomenaal album hoor, 21st century had er ook wel tussen gepast eigenlijk
Zappa is zwaar overrated. Net als Beefheart.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 15:31 schreef nipeng het volgende:
Diverse lijsten, 1x Zappa. Geen muziekliefhebbers hier.
Ik ga aan mijn lijst rommelen.
Ah, iemand die er nogal kijk op heeft.quote:Op zondag 14 oktober 2018 08:50 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zappa is zwaar overrated. Net als Beefheart.
Hmm dan moet ik je toch echt laten bannen...quote:Op zondag 14 oktober 2018 08:50 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zappa is zwaar overrated. Net als Beefheart.
Zoals gehenna wel eens zegt beefheart wordt pas leuk als je het kunt meezingenquote:
Ja, ho, stop! Nu niet ineens genuanceerd gaan doen, hè?quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:50 schreef Bugno2 het volgende:
Ja sorry, ik kan er gewoon echt helemaal niks mee. Genoeg pogingen gedaan..
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Zoals gehenna wel eens zegt beefheart wordt pas leuk als je het kunt meezingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |