quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:35 schreef knokkels het volgende:
Ik kan Gup wel even overnemen in de tussentijd![]()
Knup
verse is lekkerder natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ook 2 blikken ravioli gekocht. Met de nodige extra ingrediėnten er doorheen is het best wel te nassen hoor!
Waren ze niet failliet gegaan of zoiets?quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
verse is lekkerder natuurlijk![]()
Nu heb ik zin in verse ravioli.
Ik mis Den Helder Maritiem Basketbaltoernooi.
Hey knokkels, jullie worden bedankt. Daar staat het bier en daar staat het eten.
Zo dan, heb me toen wel ongans gegeten aan goed Italiaans voer
Nee, de organisatie was er mee gestopt.quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren ze niet failliet gegaan of zoiets?
Die baalden van de hoge voedselrekening?quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, de organisatie was er mee gestopt.
quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die baalden van de hoge voedselrekening?
Yeee-hawww!quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:44 schreef knokkels het volgende:
Wat zit er relatief veel country in mijn playlist
Yer Gun' Git It Nawwquote:
is dat een hint?quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
www.url.com/diemotherfuckerdie
urlquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
is dat een hint?
Die url doet nie
Alles waar John Peel in genoemd is sowieso okeequote:
nee, dat is geen eten, dat is troepquote:Op zaterdag 29 september 2018 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ook 2 blikken ravioli gekocht. Met de nodige extra ingrediėnten er doorheen is het best wel te nassen hoor!
quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja, knup, ik schakel weer uitOntbijten en dan richting de uni, moet nog een paper gaan schrijven over mannelijkheid, vlees en ideologie oid
Zo.quote:De Samenhang van Mannelijkheid, Vlees en Ideologie oid.
Een paper door naatje_1
Mannelijkheid wordt vaak met vlees in verband gebracht. Rood vlees. Wit vlees, Wild vlees, de holbewoners waren goed met vlees. Echt Ideool!
Nou doei'
Kusjes
Naatje
oeh, dat is bij mij ook veel te lang geleden ( en we hebben nog koffiemelk die op moet)...quote:Op zaterdag 29 september 2018 11:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan nee. Doe mij maar een forel (hoewel ik die ook al in geen eeuwigheid meer heb gegeten trouwens)
Koffiemelk? Dat klinkt nou niet als iets dat lekker is bij eten.quote:Op zaterdag 29 september 2018 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oeh, dat is bij mij ook veel te lang geleden ( en we hebben nog koffiemelk die op moet)...
Forel vullen met schijfjes citroen en peterselie, bakken, koffiemelk en zwarte peper erbij. Serveren met krieltjes, erwtjes en wortel ( niet uit pot) en geroosterd amandelschaafsel.
in plaats van (kook)room, niks mis meequote:Op zaterdag 29 september 2018 12:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Koffiemelk? Dat klinkt nou niet als iets dat lekker is bij eten.
Nu heb je al een beginnetjequote:Op zaterdag 29 september 2018 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad exact wat ik ga schrijven en voldoet ook aan de eis van 1000 woorden
Oeh, zo ontdek je nog eens watquote:
Kan je die eruit halen?quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:06 schreef knokkels het volgende:
Even aan het besluiten of ik de binnenvoering van mijn jas vandaag aandoe
En wat is het geworden?quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:06 schreef knokkels het volgende:
Even aan het besluiten of ik de binnenvoering van mijn jas vandaag aandoe
Ik ga zo even buiten voelenquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En wat is het geworden?
Ik welquote:
Die was voor jou, nerdjequote:
quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de dames DAAR niet glibberend nat van worden, weet ik het ook niet meer!
quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Als de dames DAAR niet glibberend nat van worden, weet ik het ook niet meer!
mmmmquote:Op zaterdag 29 september 2018 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, station zuid bijna daar, tot over een kwartier oid
quote:Op zaterdag 29 september 2018 13:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
mmmm
Ik ben over een paar uur weg hoor.
Heel toevallig is station zuid een kwartier bij mij vandaan![]()
Alleen dan net een andere stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |