SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:45 schreef Gripper het volgende:
Leuke TT kaas
De crossende kok. Net een Suske&Wiske album !
Tommeke doet mee, maar dat is ook een halve prof.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:50 schreef Maraca het volgende:
Mijn dorpje is vandaag gewoon omgetoverd tot een wielren walhallaDoen mensen van hier mee aan NCK of is dat echt voor de profs?
Ziet er wel heel indrukwekkend uit allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke doet mee, maar dat is ook een halve prof.
Ik ben weer terug van 4 weken Java, Bali en Singapore. Zal vandaag eindelijk weer een ritje maken.
Het is voor teams van knwu clubs in NL.Er zijn A klasse teams en B klasse teams.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:50 schreef Maraca het volgende:
Mijn dorpje is vandaag gewoon omgetoverd tot een wielren walhallaDoen mensen van hier mee aan NCK of is dat echt voor de profs?
Zat daar geen staaf uranium in?quote:
Ik ga het ook weer erop wagen, koud kutweerquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke doet mee, maar dat is ook een halve prof.
Ik ben weer terug van 4 weken Java, Bali en Singapore. Zal vandaag eindelijk weer een ritje maken.
Jup, terwijl ze de tour de France reden. En lambik aan de doping zat door een combi van speciale wijn en druivensuiker..quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat daar geen staaf uranium in?
Jezelf onderkotsen vet mooi vinden?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:33 schreef Tommeke het volgende:
NCK was vet mooi! Heb mezelf en m’n fiets helemaal ondergekotst en na afloop kon ik van de kramp amper van m’n fiets komen of lopen![]()
Was wel in orde en kon lekker lange kopbeurten doen.
En hebben jullie nog een goede uitslag gereden?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:33 schreef Tommeke het volgende:
NCK was vet mooi! Heb mezelf en m’n fiets helemaal ondergekotst en na afloop kon ik van de kramp amper van m’n fiets komen of lopen![]()
Was wel in orde en kon lekker lange kopbeurten doen.
Is vooral achteraf mooi. Maar ik vind dat afzien echt mooi.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezelf onderkotsen vet mooi vinden?
Aha.
Die hebben hard gereden dan! Wij waren 55e, ik rij al een paar jaar niet meer bij die studeren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
42ste toch? De mannen van mijn club waren 23ste, maar daar zitten ook wel een paar figuren tussen die moeilijk hard kunnen rijden.
Zit dat kasteel niet in een 200? Die naar Namen?quote:Op zondag 30 september 2018 11:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren m'n eerste langere rit met de M-Gineering gereden. Vooral in afdalingen en op slechte wegen rijdt die perfect. Dat heb ik goed kunnen testen op een ritje naar Leuven. De route ging door Lubbeek, de thuisgemeente van de nationale buitenwipper. En ook een van de gemeentes met de slecthst mogelijke fietspaden. Kennelijk mogen daar geen buitenstaanders komen.
In ieder geval nog eens 10% van m'n PR afgehaald op de kasseienafdaling door het kasteel van Alden Biesen, en ik had niet het gevoel dat ik voluit ging.
Ja, maar dan rij je er omhoog.quote:Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit dat kasteel niet in een 200? Die naar Namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |