SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:45 schreef Gripper het volgende:
Leuke TT kaas
De crossende kok. Net een Suske&Wiske album !
Tommeke doet mee, maar dat is ook een halve prof.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:50 schreef Maraca het volgende:
Mijn dorpje is vandaag gewoon omgetoverd tot een wielren walhallaDoen mensen van hier mee aan NCK of is dat echt voor de profs?
Ziet er wel heel indrukwekkend uit allemaalquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke doet mee, maar dat is ook een halve prof.
Ik ben weer terug van 4 weken Java, Bali en Singapore. Zal vandaag eindelijk weer een ritje maken.
Het is voor teams van knwu clubs in NL.Er zijn A klasse teams en B klasse teams.quote:Op zaterdag 29 september 2018 09:50 schreef Maraca het volgende:
Mijn dorpje is vandaag gewoon omgetoverd tot een wielren walhallaDoen mensen van hier mee aan NCK of is dat echt voor de profs?
Zat daar geen staaf uranium in?quote:
Ik ga het ook weer erop wagen, koud kutweerquote:Op zaterdag 29 september 2018 09:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tommeke doet mee, maar dat is ook een halve prof.
Ik ben weer terug van 4 weken Java, Bali en Singapore. Zal vandaag eindelijk weer een ritje maken.
Jup, terwijl ze de tour de France reden. En lambik aan de doping zat door een combi van speciale wijn en druivensuiker..quote:Op zaterdag 29 september 2018 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat daar geen staaf uranium in?
Jezelf onderkotsen vet mooi vinden?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:33 schreef Tommeke het volgende:
NCK was vet mooi! Heb mezelf en m’n fiets helemaal ondergekotst en na afloop kon ik van de kramp amper van m’n fiets komen of lopen![]()
Was wel in orde en kon lekker lange kopbeurten doen.
En hebben jullie nog een goede uitslag gereden?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:33 schreef Tommeke het volgende:
NCK was vet mooi! Heb mezelf en m’n fiets helemaal ondergekotst en na afloop kon ik van de kramp amper van m’n fiets komen of lopen![]()
Was wel in orde en kon lekker lange kopbeurten doen.
Is vooral achteraf mooi. Maar ik vind dat afzien echt mooi.quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezelf onderkotsen vet mooi vinden?
Aha.
Die hebben hard gereden dan! Wij waren 55e, ik rij al een paar jaar niet meer bij die studeren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
42ste toch? De mannen van mijn club waren 23ste, maar daar zitten ook wel een paar figuren tussen die moeilijk hard kunnen rijden.
Zit dat kasteel niet in een 200? Die naar Namen?quote:Op zondag 30 september 2018 11:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren m'n eerste langere rit met de M-Gineering gereden. Vooral in afdalingen en op slechte wegen rijdt die perfect. Dat heb ik goed kunnen testen op een ritje naar Leuven. De route ging door Lubbeek, de thuisgemeente van de nationale buitenwipper. En ook een van de gemeentes met de slecthst mogelijke fietspaden. Kennelijk mogen daar geen buitenstaanders komen.
In ieder geval nog eens 10% van m'n PR afgehaald op de kasseienafdaling door het kasteel van Alden Biesen, en ik had niet het gevoel dat ik voluit ging.
Ja, maar dan rij je er omhoog.quote:Op zondag 30 september 2018 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit dat kasteel niet in een 200? Die naar Namen?
Je stelt de vraag verkeerd. Is T47 zoveel beter dan pressfit moet het zijn.quote:Op zondag 30 september 2018 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Is er hier iemand (dop/ivo?) met een beetje verstand van BSA en T47? Is T47 echt zo veel beter dan BSA?
Ik lees allerlei verschillende verhalen op het interwebs en ben de draad (hihi) een beetje kwijt.
Wat is daarop uw antwoord?quote:Op zondag 30 september 2018 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je stelt de vraag verkeerd. Is T47 zoveel beter dan pressfit moet het zijn.
2 nieuwe vragen die dat oproept. Waarom kwam pressfit ter vervanging van de lang gebruikte BSA brackets? En waarom moeten we daar in een relatief korte tijd weer afscheid van nemen?quote:
Omdat ze wat motte verdiene.quote:Op zondag 30 september 2018 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
2 nieuwe vragen die dat oproept. Waarom kwam pressfit ter vervanging van de lang gebruikte BSA brackets? En waarom moeten we daar in een relatief korte tijd weer afscheid van nemen?
alle bb met draad is beter dan press fit (lees minder kans op problemen).quote:Op zondag 30 september 2018 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je stelt de vraag verkeerd. Is T47 zoveel beter dan pressfit moet het zijn.
BB met draad was er eerst, het huidige systeem is in eerste instantie zo gemaakt dat het op oude en nieuwe fietsen compatibel was.(nadeel lagers meer aan de buitenkant van het brackets)quote:Op zondag 30 september 2018 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
2 nieuwe vragen die dat oproept. Waarom kwam pressfit ter vervanging van de lang gebruikte BSA brackets? En waarom moeten we daar in een relatief korte tijd weer afscheid van nemen?
Vooral BB30 geeft veel problemen door de kleinere lagers (balletjes) die er in zitten. Mijn frame heeft BB86 en daar tot nu toe geen problemen mee. Maar hiervoor jaren BSA gereden en kan mij voorstellen dat dat meer solide is.quote:Op zondag 30 september 2018 20:09 schreef dop het volgende:
[..]
alle bb met draad is beter dan press fit (lees minder kans op problemen).
Maar een press fit die goed is gemaakt en in elkaar gezet is ook gewoon een prima BB.
Geen ervaring met t47.
Zou er niet speciaal voor kiezen.
Genoeg gangbare brackets die prima functioneren
quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:21 schreef ddx het volgende:
Omdat standaard rondjes in de polder ook zo saai zijn, vrijdag route gemaakt en even op avontuur gegaan naar Frankrijk.
F1 hotel gepakt in Roubaix en daarna weer terug naar huis.
Mooie uitvinding, creditcard in automaat zo 's avonds laat en je hebt kamer.
Jammer dat ze zoiets eigenlijk alleen in Frankrijk kennen.
Kemmelberg in het donker is best grappig, 17% bordje en daarna lekker over de kasseien.
En zondag vroeg erg koud, -3 graden. Gelukkig had ik wat warme kleding en handschoenen meegenomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
720km
https://www.strava.com/activities/1876301062
1x gepakt op doorreis naar zuid europa.quote:
Lekker toch, de eerste 360 km fietsen, op je hotelkamer een klein Frans hoertje bestellen en dan de volgende dag nog ff dat tweede stuk naar huis fietsen!quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:55 schreef muzas het volgende:
[..]
1x gepakt op doorreis naar zuid europa.
Nooit meer, wat een gore pauperbende vol vrachtwagentokkies.
Verder ben je knettergek met je rondjes. En ja, ik ben weer jaloers.
Je moet je er ook niet te veel bij voorstellen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:55 schreef muzas het volgende:
[..]
1x gepakt op doorreis naar zuid europa.
Nooit meer, wat een gore pauperbende vol vrachtwagentokkies.
Jij had nog wat energie over toen aan het einde...quote:Op zondag 30 september 2018 17:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ondertussen alweer 3 jaar terug. Mooie tocht toen
Good times..quote:Op maandag 1 oktober 2018 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lekker toch, de eerste 360 km fietsen, op je hotelkamer een klein Frans hoertje bestellen en dan de volgende dag nog ff dat tweede stuk naar huis fietsen!
Klinkt als een begin van een foute sexfilm..quote:Op maandag 1 oktober 2018 11:42 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Good times..
Met die F1 hotels kan je het mits een beetje inlezen goed treffen overigens..
Heb alleen weleens gehad dat ze schoonmaakster opeens in de kamer stond..
Was meer het einde..quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klinkt als een begin van een foute sexfilm..
Ik zou 1 dag wel redden als ik het echt zou willen maar dan die 2e dag terug pff. Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:01 schreef McM77 het volgende:
Ik zat vanmorgen op het toilet.. Instagram open..en als eerste de post van ddx..
Ik ben al blij als ik dat een maand haal momenteel..qua afstand..en dan heb ik het niet over overnachten in Franse Hotelletjes..
Chapeau!
Nee alleen voor in de ochtend lekker warm jack en handschoenen. (want -3)quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Had je wel schone kleding bij voor dag 2 DDX?
Hoeft toch ook niet...gewoon met fietskleding aan naar de chinees.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Had je wel schone kleding bij voor dag 2 DDX?
Oh echt als een randonneur. Er heeft zondag zeker niemand lang in je wiel gezeten.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:43 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee alleen voor in de ochtend lekker warm jack en handschoenen. (want -3)
In dit geval in fietskleding bij de frituur om half 10 's avonds.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet...gewoon met fietskleding aan naar de chinees.
In Vlaanderen paar keer een toertocht waar paar man tijdje in m'n wiel kwamen uitrusten toen ik ze inhaalde.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh echt als een randonneur. Er heeft zondag zeker niemand lang in je wiel gezeten.
Ja daar zijn heel veel tourclubs.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:46 schreef ddx het volgende:
[..]
In Vlaanderen paar keer een toertocht waar paar man tijdje in m'n wiel kwamen uitrusten toen ik ze inhaalde.
(tot hun pijl de andere kant op ging)
Verbazend veel fietsers trouwens in Vlaanderen. Ook erg veel groepjes met zelfde outfit (en dan ook meteen 20 man/vrouw)
Knappe prestatie hoor!quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:45 schreef ddx het volgende:
[..]
In dit geval in fietskleding bij de frituur om half 10 's avonds.
Verbaasde fransen, vooral toen ik verstelde waar ik 's ochtends gestart was
Zelfs wel meer dan 2 dagen. Maar zal je verbazen dat ik zelfs nog kleding bij me had, dat ik niet heb gedragen. De laundry kostte maar 75 cent voor 2.5kgquote:Op maandag 1 oktober 2018 15:36 schreef Gripper het volgende:
Kom op Patrón, jij hebt afgelopen vakantie toch ook wel eens 2 dagen achter elkaar dezelfde kleren aan gehad? Als je 4 weken door Azië reist met maar 1 koffer/rugzak kan je dat bijna niet voorkomen
Oh die waren heerlijk. Duurde wel 1.5u. Vroeg altijd of ze gelijk met de laatste 5minuten wilden beginnen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:38 schreef kaasplankje het volgende:
Patty ging alleen naar Asia voor de "massages" hoor.
Stom is dat he. Neem je al max 4-5 setjes mee omdat je denkt, ik kan best dingen meerdere keren dragen. En dan nog gebruik je maar de helft.quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zelfs wel meer dan 2 dagen. Maar zal je verbazen dat ik zelfs nog kleding bij me had, dat ik niet heb gedragen. De laundry kostte maar 75 cent voor 2.5kg
Ach, kan je tenminste fris het vliegtuig in.quote:Op maandag 1 oktober 2018 15:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stom is dat he. Neem je al max 4-5 setjes mee omdat je denkt, ik kan best dingen meerdere keren dragen. En dan nog gebruik je maar de helft.
Ik heb mezelf in Nepal ook vervloekt omdat ik 1 broek en 1 trui in al die 5 weken nooit gedragen heb. Maar wel tig miljoen puffende stappen mee omhoog gesleept naar het dak van de wereld.
Staat volgend jaar een 500km in m'n planning..quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou 1 dag wel redden als ik het echt zou willen maar dan die 2e dag terug pff. Moet er niet aan denken.
Waar rijden ze dan over in de achterhoek? Van die asbestpaden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 13:14 schreef the_critic het volgende:
Bianchi is een fietsenmerk.. Bianche is wit, ivm witte wegen..
Zo inventief zijn die hipsters niet helaas. Die kunnen alleen maar elkaar na-apen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:14 schreef Z het volgende:
In dit geval vind ik 'De Witte Cross' veel leuker van Strade Bianche.
die word toch ook gewoon door Ltd gereden en mee georganiseerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:15 schreef McM77 het volgende:
Wel Hip-ster is mijn inziens de Ltd Gravelraid (https://www.ltdgravelraid.cc/ <- kijk zelfs met hip .cc domein)
Uiteraard, want kamperen met petjes en baarden en bbq met burgers en broodjes pulled pork en speciaalbier en gitaarbandjes en gravelracen is de nieuwe hipsterigheid!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:15 schreef McM77 het volgende:
Wel Hip-ster is mijn inziens de Ltd Gravelraid (https://www.ltdgravelraid.cc/ <- kijk zelfs met hip .cc domein)
Tijd voor een Gripster raid am hoge heuvelrug dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Uiteraard, want kamperen met petjes en baarden en bbq met burgers en broodjes pulled pork en speciaalbier en gitaarbandjes en gravelracen is de nieuwe hipsterigheid!
Ik heb nog even serieus overwogen om erheen te gaan maar vond het wel erg duur voor een tweedaags festival. Het zag er wel supergezellig uit allemaal, goeie aftermovie !
275 euro betalen om tussen wat kut hipsters te fietsen/zitten. Ook al kreeg ik 275 euro toe...quote:
Ej niezo tegen petjes en baarden he!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Uiteraard, want kamperen met petjes en baarden en bbq met burgers en broodjes pulled pork en speciaalbier en gitaarbandjes en gravelracen is de nieuwe hipsterigheid!
Ik heb nog even serieus overwogen om erheen te gaan maar vond het wel erg duur voor een tweedaags festival. Het zag er wel supergezellig uit allemaal, goeie aftermovie !
Gripper is zelf zo'n vuile hipster joh. Met z'n baard en á bloc koerspetje & fixie.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:20 schreef McM77 het volgende:
[..]
Ej niezo tegen petjes en baarden he!
Aftermovie nognie gezien, zal vanavond is kijken.
¤275,- Is een hoop geld vind ik persoonlijk
Kan die ook 275 vangen voor Gripster raid am hoge heuvelrugquote:Op woensdag 3 oktober 2018 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gripper is zelf zo'n vuile hipster joh. Met z'n baard en á bloc koerspetje & fixie.
Ik ben al een tijd bezig om wat mooi gravelpaadjes aan elkaar te rijgen tussen huis en heuvelrug. Alleen in de weilanden tussen Vreeswijk en Doorn is dat een beetje moeilijk, zodra je eenmaal op de heuvelrug bent zijn de mogelijkheden natuurlijk eindeloos qua onverhard .quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:42 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Tijd voor een Gripster raid am hoge heuvelrug dus.
Vond het ook te duur, verder wat ik hoor wel prima sfeer enzo.
Ik zou dat stuk door de weilanden (incl hekken klimmen en smalle loopplanken over de sloten) vd laatste keer dat ik met je ging crossen overslaan. Maar achteraf gezien was het ook wel grappig.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd bezig om wat mooi gravelpaadjes aan elkaar te rijgen tussen huis en heuvelrug. Alleen in de weilanden tussen Vreeswijk en Doorn is dat een beetje moeilijk, zodra je eenmaal op de heuvelrug bent zijn de mogelijkheden natuurlijk eindeloos qua onverhard .
Afgelopen zondag nog lekker wat nieuwe paadjes verkend:
https://www.strava.com/activities/1875573800
Maar als er wat fatsoenlijks aan elkaar te boetseren is gaat er zeker een keer een gravelraid komen!
En die kost dan geen 275 ¤ maar toch krijg je biertjes en burgers
Pfff, dat was meer veldlopenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou dat stuk door de weilanden (incl hekken klimmen en smalle loopplanken over de sloten) vd laatste keer dat ik met je ging crossen overslaan. Maar achteraf gezien was het ook wel grappig.
Dat was toen de 8 van Oost Brabant was afgelast vanwege een paar sneeuwvlokjes weet je nog?
Die 8 was afgelast vanwege het weer en wij liepen te zweten met 12-14 graden op de heuvelrug.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Pfff, dat was meer veldlopen
Het kasteel net buiten Leersum en het bijbehorende park zitten er nog wel in, en een heel stuk langs de kromme rijn, en die bunkertjes langs de Lekdijk.
Iets van een km of 100 wordt t en bij voorkeur ergens begin/half november.
Voor mij idem. a.s. Zaterdag starten wij ook met de cross!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 16:27 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk idee. Zondag heeft wel mijn voorkeur aangezien ik zaterdag de competitie rijd.
Ik heb het ook overwogen ja, maar 275 euro voor 2 dagen is wel erg prijzig.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:04 schreef Gripper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |