Daar ga ik idd vanuit, want als je niet meer weet dat je een paar weken geleden een reis hebt geboekt, heb je je eigen administratie niet op orde en/of zou je niet bevoegd moeten zijn om je eigen beslissingen te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord en dat weet jezelf ook wel. Je weet namelijk helemaal niet of TS dit met opzet heeft gedaan? Daar ga je gewoon maar vanuit ....
En wat is precies de intentie van de situatie beschrijven?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Stug volhouden he. Gewoon de situatie beschrijven is heel wat anders dan een bedrijf zwart maken ....
Het bedrijf heeft in privé-communicatie al aangegeven dat er geen sprake is van coulance.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:42 schreef matspontius het volgende:
[..]
Redelijk duidelijk? Dat haal ik er namelijk niet uit. Als het opzet is dan is het inderdaad zijn eigen domme schuld. Zo niet, dan kan het bedrijf uit coulance 1 vakantie annuleren. Zeker zo'n groot bedrijf!
Neerbuigend naar TS - dat weten we nu wel. Opzet of niet is dus de vraag .....quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar ga ik idd vanuit, want als je niet meer weet dat je een paar weken geleden een reis hebt geboekt, heb je je eigen administratie niet op orde en/of zou je niet bevoegd moeten zijn om je eigen beslissingen te maken.
Nee, coulance of niet is de vraag. En het bedrijf heeft al aangegeven dat ze in dit geval geen coulance toepassen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Neerbuigend naar TS - dat weten we nu wel. Opzet of niet is dus de vraag .....
De intentie is om te kijken of het bedrijf eventueel coulant wil zijn - dat mag iedereen lezen toch?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En wat is precies de intentie van de situatie beschrijven?
Juist ja.. over stug volhouden gesproken
Het. Bedrijf. Heeft. Al. In. Privé-communicatie. Aangegeven. Dat. Er. Geen. Sprake. Is. Van. Coulance.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
De intentie is om te kijken of het bedrijf eventueel coulant wil zijn - dat mag iedereen lezen toch?
Maar waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
De intentie is om te kijken of het bedrijf eventueel coulant wil zijn - dat mag iedereen lezen toch?
Dan Leg Je Het Nog Een Keer Voor Op Een Internetsite .............. Daar Is Iedereen Vrij In ...quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het. Bedrijf. Heeft. Al. In. Privé-communicatie. Aangegeven. Dat. Er. Geen. Sprake. Is. Van. Coulance.
Dit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:22 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik mag geen "dit" zeggen van de mods (note), dus zeg ik: helemaal mee eens.
Laat dat net maar weg.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar waarom?
Het bedrijf heeft al aangeven niet coulant te zijn richting TS.
Wat heeft het dan nog voor nut om het publiekelijk nogmaals te vragen behalve dan naming & shaming en extra druk zetten?
Net een klein kind dat maar blijft janken totdat het zijn zin krijgt.
En dan is het dus niet neutraal de situatie beschrijven, zoals jij zei, maar dan is het druk zetten met de publieke opinie achter zich. Aso++ dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan Leg Je Het Nog Een Keer Voor Op Een Internetsite .............. Daar Is Iedereen Vrij In ...
En die krijgen vaak hun zin dus gewoon proberen TS - ga ervoor, who cares wat anderen hiervan vinden ....quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar waarom?
Het bedrijf heeft al aangeven niet coulant te zijn richting TS.
Wat heeft het dan nog voor nut om het publiekelijk nogmaals te vragen behalve dan naming & shaming en extra druk zetten?
Net een klein kind dat maar blijft janken totdat het zijn zin krijgt.
Iets met een aap en een mouw...quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
En die krijgen vaak hun zin dus gewoon proberen TS - ga ervoor, who cares wat anderen hiervan vinden ....
Ah, dus toch druk zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
En die krijgen vaak hun zin dus gewoon proberen TS - ga ervoor, who cares wat anderen hiervan vinden ....
en waarom zou zo’n bedrijf dat doen? Het levert ze niks op, het kost ze alleen maar tijd ( en dus geld). TS is heel dom bezig en daar zal hij toch zelf voor moeten opdraaienquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:54 schreef Santello het volgende:
Los van al het bovenstaande wat al is gezegd; zou het het bedrijf sieren om wel mee te denken. Want verplaats je eens in TS zou ik zeggen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Het bedrijf zou bijvoorbeeld zelf er alles aan proberen te doen om de boekingen die zij zelf doen te annuleren bij hun partners. Ze kunnen zelfs de data weer op verkoop zetten; als ze het niet lukt om de boel te verkopen dan alsnog door belasten.
Het bedrijf heeft al meegedacht en heeft gezegd dat annuleren 100% van de reissom kost. Dat is hun beslissing.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:54 schreef Santello het volgende:
Los van al het bovenstaande wat al is gezegd; zou het het bedrijf sieren om wel mee te denken. Want verplaats je eens in TS zou ik zeggen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Het bedrijf zou bijvoorbeeld zelf er alles aan proberen te doen om de boekingen die zij zelf doen te annuleren bij hun partners. Ze kunnen zelfs de data weer op verkoop zetten; als ze het niet lukt om de boel te verkopen dan alsnog door belasten.
Empathie.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en waarom zou zo’n bedrijf dat doen? Het levert ze niks op, het kost ze alleen maar tijd ( en dus geld). TS is heel dom bezig en daar zal hij toch zelf voor moeten opdraaien
Dat noem ik geen meedenken. Dat zijn de voorwaarden en die zijn inderdaad leidend. Echter moet er ook van beleid afgeweken kunnen worden als de situatie ernaar vraagt. Ook al is het geen schrijnende situatie... ik verwacht dit wel met ieder ander met wie ik te maken heb zonder dat het uiterst nadelige gevolgen heeft voor een partij.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het bedrijf heeft al meegedacht en heeft gezegd dat annuleren 100% van de reissom kost. Dat is hun beslissing.
Over dom lullen gesproken. De pot verwijt hier de ketel. En ik als klant zou het helemaal niet zo klantvriendelijk vinden als een bedrijf mij mee liet betalen aan de vakanties van een koekwaus die twee vakanties tegelijkertijd boekt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lul niet zo dom met je gelijk halen.
Dat heb je toch gekregen. Je hebt nergens recht op. Je kunt om coulance vragen. Verder niets. Jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:59 schreef kami124 het volgende:
Jammer dat het hier een slow-chat topic aan het worden is. En ja ik weet dat ik een domme fout heb gemaakt.
Ik vroeg dan ook alleen om advies.
Dan zouden ze behalve voor de TS, voor nog veel meer mensen empathie moeten gaan vertonen. Ik heb geen exacte cijfers, maar wel het vermoeden dat een reisorganisatie van dit formaat vaker met dit bijltje mag hakken. Dat gaat dan aardig in de papieren lopen denk ik.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |