Ben er ook super blij meequote:Op vrijdag 28 september 2018 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat ziet er gewoon normaal uit ja.
Moet altijd aan Hangover denkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso mag alles met een tatoeage in het gezicht wel geruimd worden.
Als je dat vergeet was je kans op de arbeidsmarkt al niet heel groot.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kennis van mij had destijds een kleine tattoo in het gezicht en heeft het van het jaar helemaal laten uitbreiden. Wat ze dan vergeten is je kans op de arbeidsmarkt is ineens een heel stuk kleiner.
je opties zijn dan redelijk beperkt tot fabrieksarbeider of steigerbouwerquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kennis van mij had destijds een kleine tattoo in het gezicht en heeft het van het jaar helemaal laten uitbreiden. Wat ze dan vergeten is je kans op de arbeidsmarkt is ineens een heel stuk kleiner.
Ze gaan er vaak van uit, ik heb nu een baan en hierbij kan het. Maar goed hoeveel mensen dachten ook zeker te zijn van hun baan en stonden 3 jaar later op straatquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat vergeet was je kans op de arbeidsmarkt al niet heel groot.
Dit iddquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat vergeet was je kans op de arbeidsmarkt al niet heel groot.
Of je moet heeeuuule goede make-up hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je opties zijn dan redelijk beperkt tot fabrieksarbeider of steigerbouwer
Zelfs dan vind ik t meh. Tattoo's in t gezicht zijn bijna zonder uitzondering altijd lelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik snap ook niet waarom iemand dat zou doen.
Alleen als tattoo artist is dat ok toch?
toch is vooraf even nadenken beterquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je moet heeeuuule goede make-up hebben.
Sowieso.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is vooraf even nadenken beter
ja sowieso.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik t meh. Tattoo's in t gezicht zijn bijna zonder uitzondering altijd lelijk.
2pac, respect!quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
Dan heb je het wel gemaakt:
[ afbeelding ]
vooral het woord cocaine is een garantie voor succesquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zijn 'muziek' luistert weet je dat hij graag cocaine verkoopt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral het woord cocaine is een garantie voor succes
Zelfs zonder die troep opz'n kop heeft ie al een typsiche douchebag-uitstraling...quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Best een knappe man en je dan zo toetakelen.
Daar houden de vrouwtjes van toch.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs zonder die troep opz'n kop heeft ie al een typsiche douchebag-uitstraling...
daar ga ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zijn 'muziek' luistert weet je dat hij graag cocaine verkoopt.
Het kan maar beter meteen duidelijk zijn toch.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zijn 'muziek' luistert weet je dat hij graag cocaine verkoopt.
Hij ziet er niet heel vriendelijk uit nee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs zonder die troep opz'n kop heeft ie al een typsiche douchebag-uitstraling...
Ik denk dat er wel heel wat vrouwen nat van 'm worden ja.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar houden de vrouwtjes van toch.
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik had chocola mee moeten nemen van thuis
Dat is toch waar de vrouwen voor vallen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja alleen eten is saai!quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom gaat alles mis als ik alleen ben?![]()
Straks wel frietjes. Maar alleen eten is ook stom.
daarvoor heb ik een tvquote:
nee, op het werk heb ik fok..quote:
Ja dit. Maar goed, dat is geen optie hierquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Heb ik ook wel zin in, afzakkertje in de stad. Hapje, borreltje.
Hoezo niet? Nijmegen is leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit. Maar goed, dat is geen optie hier
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:36 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij hebben ze op de marketingafdeling een hyperactieve stagiaire aangenomen ofzo
Krijgen als de hele maand mailtjes met als onderwerp:
"E stands for...
- E-learning
- E-nnovation
-Happ-E Birthday
-Happ-E weekend"
Omdat ik hier geen mensen ken waarmee ik de stad in kanquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Nijmegen is leuk.
Waat zat je ook alweer?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:44 schreef Q. het volgende:
Morgen weer naar huis.
Als het weer meewerkt.
Haarlem.... dat is best een leuke stad toch? Wat ik me er nog van kan herinneren althans.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat ik hier geen mensen ken waarmee ik de stad in kan![]()
Plus Haarlem is echt geen reet aan.
Ik vind het geen leuke stad. Vooral de mensen zijn er kut.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haarlem.... dat is best een leuke stad toch? Wat ik me er nog van kan herinneren althans.
Dat heb ik nou bij Venlo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het geen leuke stad. Vooral de mensen zijn er kut.
Omdat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt de verkeerde schoenen aan.
Ja best wel. Maar het is mijn kut. Zeg maar.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Venlo is wel kutter dan Haarlem.
Nee dat is Enschede.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:53 schreef Crooyzwans het volgende:
In Venlo lopen sowieso al te veel Duitsers, en anders klinkt het wel Duits
Wat loop je nou te haten op Duitsers man. Die zijn ok.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:53 schreef Crooyzwans het volgende:
In Venlo lopen sowieso al te veel Duitsers, en anders klinkt het wel Duits
Wil je ook een glaasje coooooolaaaaaaaaah?quote:
Ja, Duitsers wel, maar niet de Duitsers die in Venlo komen. Tuig is het! stuk voor stuk!quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat loop je nou te haten op Duitsers man. Die zijn ok.
Ga ik doorsturen aan de vriend van mijn moeder, dan zit hij er dit weekend nog.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:55 schreef Q. het volgende:
Veluwe.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ert-frikandellensoep
Haarlem is niet mijn stad sowieso. Maar in Ijmuiden is niks te doenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar het is mijn kut. Zeg maar.
Ach, dat komt ook gewoon omdat die Venlonaren te koppig zijn om in te zien dat je niet kan verwachten dat ze Nederlands praten. Duitsers praten Duits, en Nederlanders praten Duits, Engels en Frans, dus tja. Niet zo aanstellen als je maar met 17 miljoen Nederlanders bent.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:54 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ja, Duitsers wel, maar niet de Duitsers die in Venlo komen. Tuig is het! stuk voor stuk!
Gewoon gaan lopen met een T-shirt waarop staat Wo ist mein Fahrrad?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:54 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ja, Duitsers wel, maar niet de Duitsers die in Venlo komen. Tuig is het! stuk voor stuk!
En jezelf verdrinken in de vervuilde zee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haarlem is niet mijn stad sowieso. Maar in Ijmuiden is niks te doen![]()
behalve tapas eten en vis eten, wel zin in tapas
Ik ook niet, zelfs in dorpen is vaak genoeg te doen als je niet kieskeurig bent.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik geloof mensen nooit als ze uit een "stad" komen en zeggen dat er niets te doen is![]()
Utrecht is wel een stad. Zoveel te doen. Veel te veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik geloof mensen nooit als ze uit een "stad" komen en zeggen dat er niets te doen is![]()
Utrecht is leukquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is wel een stad. Zoveel te doen. Veel te veel eigenlijk.
Echt hilarisch. Zo origineel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen met een T-shirt waarop staat Wo ist mein Fahrrad?
Ik vind t niet raar dat je eej beetje de taal van t land waar je naartoe gaat probeert te spreken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, dat komt ook gewoon omdat die Venlonaren te koppig zijn om in te zien dat je niet kan verwachten dat ze Nederlands praten. Duitsers praten Duits, en Nederlanders praten Duits, Engels en Frans, dus tja. Niet zo aanstellen als je maar met 17 miljoen Nederlanders bent.
Goede optie ook nog wel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En jezelf verdrinken in de vervuilde zee.
Tja, wij proberen het ook niet echt in Turkije ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t niet raar dat je eej beetje de taal van t land waar je naartoe gaat probeert te spreken.
Goedkoper dan Aldi!!!quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, wij proberen het ook niet echt in Turkije ofzo.
Als de wind goed zit toch zeker.quote:
Het begin is er.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het goed is vandaag weer naar het vasteland!
Samen met Elvi?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het begin is er.
Anders ga ik gewoon bij CL de sleutel halen en in Utrecht wonen
Geen idee.... Had die al een dibs op je huis?quote:
Over het algemeen wel, maar dat is ook onze insteek als handelsnatie. Wij praten alle talen. Duitsers zijn niet zo opgevoed over het algemeen, derhalve kun je dat ook niet verwachten van ze. Plus dat er meer zo veel meet Duitssprekende mensen zijn dan Nederlandssprekende mensen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t niet raar dat je eej beetje de taal van t land waar je naartoe gaat probeert te spreken.
Ik heb zelfs liever dat ze dat ook gewoon niet proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ja kan van een Amerikaan ook niet verwachten dat ie Nederlands gaat praten.
En waarom van een NL dat ie Duits gaat praten?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ja kan van een Amerikaan ook niet verwachten dat ie Nederlands gaat praten.
Probeert he. Ik zeg niet dat je de taal 100% moet kennen. Maar als jij bijvoorbeeld ieder jaar naar Frankrijk op vakantie gaat zorg je dat je toch wat woorden kent lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar dat is ook onze insteek als handelsnatie. Wij praten alle talen. Duitsers zijn niet zo opgevoed over het algemeen, derhalve kun je dat ook niet verwachten van ze. Plus dat er meer zo veel meet Duitssprekende mensen zijn dan Nederlandssprekende mensen.
Als ik vaker in het buitenland kom dan probeer ik ook wat basisdingen te kunnen, meestal wordt dat wel gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeert he. Ik zeg niet dat je de taal 100% moet kennen. Maar als jij bijvoorbeeld ieder jaar naar Frankrijk op vakantie gaat zorg je dat je toch wat woorden kent lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |