Ben er ook super blij meequote:Op vrijdag 28 september 2018 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat ziet er gewoon normaal uit ja.
Moet altijd aan Hangover denkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso mag alles met een tatoeage in het gezicht wel geruimd worden.
Als je dat vergeet was je kans op de arbeidsmarkt al niet heel groot.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kennis van mij had destijds een kleine tattoo in het gezicht en heeft het van het jaar helemaal laten uitbreiden. Wat ze dan vergeten is je kans op de arbeidsmarkt is ineens een heel stuk kleiner.
je opties zijn dan redelijk beperkt tot fabrieksarbeider of steigerbouwerquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kennis van mij had destijds een kleine tattoo in het gezicht en heeft het van het jaar helemaal laten uitbreiden. Wat ze dan vergeten is je kans op de arbeidsmarkt is ineens een heel stuk kleiner.
Ze gaan er vaak van uit, ik heb nu een baan en hierbij kan het. Maar goed hoeveel mensen dachten ook zeker te zijn van hun baan en stonden 3 jaar later op straatquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat vergeet was je kans op de arbeidsmarkt al niet heel groot.
Dit iddquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat vergeet was je kans op de arbeidsmarkt al niet heel groot.
Of je moet heeeuuule goede make-up hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je opties zijn dan redelijk beperkt tot fabrieksarbeider of steigerbouwer
Zelfs dan vind ik t meh. Tattoo's in t gezicht zijn bijna zonder uitzondering altijd lelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik snap ook niet waarom iemand dat zou doen.
Alleen als tattoo artist is dat ok toch?
toch is vooraf even nadenken beterquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je moet heeeuuule goede make-up hebben.
Sowieso.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is vooraf even nadenken beter
ja sowieso.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan vind ik t meh. Tattoo's in t gezicht zijn bijna zonder uitzondering altijd lelijk.
2pac, respect!quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
Dan heb je het wel gemaakt:
[ afbeelding ]
vooral het woord cocaine is een garantie voor succesquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zijn 'muziek' luistert weet je dat hij graag cocaine verkoopt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral het woord cocaine is een garantie voor succes
Zelfs zonder die troep opz'n kop heeft ie al een typsiche douchebag-uitstraling...quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus. Best een knappe man en je dan zo toetakelen.
Daar houden de vrouwtjes van toch.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs zonder die troep opz'n kop heeft ie al een typsiche douchebag-uitstraling...
daar ga ik niet aan beginnenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zijn 'muziek' luistert weet je dat hij graag cocaine verkoopt.
Het kan maar beter meteen duidelijk zijn toch.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zijn 'muziek' luistert weet je dat hij graag cocaine verkoopt.
Hij ziet er niet heel vriendelijk uit nee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs zonder die troep opz'n kop heeft ie al een typsiche douchebag-uitstraling...
Ik denk dat er wel heel wat vrouwen nat van 'm worden ja.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar houden de vrouwtjes van toch.
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:23 schreef TaMieke het volgende:
Ik had chocola mee moeten nemen van thuis
Dat is toch waar de vrouwen voor vallen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja alleen eten is saai!quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom gaat alles mis als ik alleen ben?![]()
Straks wel frietjes. Maar alleen eten is ook stom.
daarvoor heb ik een tvquote:
nee, op het werk heb ik fok..quote:
Ja dit. Maar goed, dat is geen optie hierquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
Heb ik ook wel zin in, afzakkertje in de stad. Hapje, borreltje.
Hoezo niet? Nijmegen is leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit. Maar goed, dat is geen optie hier
quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:36 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij hebben ze op de marketingafdeling een hyperactieve stagiaire aangenomen ofzo
Krijgen als de hele maand mailtjes met als onderwerp:
"E stands for...
- E-learning
- E-nnovation
-Happ-E Birthday
-Happ-E weekend"
Omdat ik hier geen mensen ken waarmee ik de stad in kanquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Nijmegen is leuk.
Waat zat je ook alweer?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:44 schreef Q. het volgende:
Morgen weer naar huis.
Als het weer meewerkt.
Haarlem.... dat is best een leuke stad toch? Wat ik me er nog van kan herinneren althans.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat ik hier geen mensen ken waarmee ik de stad in kan![]()
Plus Haarlem is echt geen reet aan.
Ik vind het geen leuke stad. Vooral de mensen zijn er kut.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haarlem.... dat is best een leuke stad toch? Wat ik me er nog van kan herinneren althans.
Dat heb ik nou bij Venlo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het geen leuke stad. Vooral de mensen zijn er kut.
Omdat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt de verkeerde schoenen aan.
Ja best wel. Maar het is mijn kut. Zeg maar.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Venlo is wel kutter dan Haarlem.
Nee dat is Enschede.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:53 schreef Crooyzwans het volgende:
In Venlo lopen sowieso al te veel Duitsers, en anders klinkt het wel Duits
Wat loop je nou te haten op Duitsers man. Die zijn ok.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:53 schreef Crooyzwans het volgende:
In Venlo lopen sowieso al te veel Duitsers, en anders klinkt het wel Duits
Wil je ook een glaasje coooooolaaaaaaaaah?quote:
Ja, Duitsers wel, maar niet de Duitsers die in Venlo komen. Tuig is het! stuk voor stuk!quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat loop je nou te haten op Duitsers man. Die zijn ok.
Ga ik doorsturen aan de vriend van mijn moeder, dan zit hij er dit weekend nog.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:55 schreef Q. het volgende:
Veluwe.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ert-frikandellensoep
Haarlem is niet mijn stad sowieso. Maar in Ijmuiden is niks te doenquote:Op vrijdag 28 september 2018 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar het is mijn kut. Zeg maar.
Ach, dat komt ook gewoon omdat die Venlonaren te koppig zijn om in te zien dat je niet kan verwachten dat ze Nederlands praten. Duitsers praten Duits, en Nederlanders praten Duits, Engels en Frans, dus tja. Niet zo aanstellen als je maar met 17 miljoen Nederlanders bent.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:54 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ja, Duitsers wel, maar niet de Duitsers die in Venlo komen. Tuig is het! stuk voor stuk!
Gewoon gaan lopen met een T-shirt waarop staat Wo ist mein Fahrrad?quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:54 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ja, Duitsers wel, maar niet de Duitsers die in Venlo komen. Tuig is het! stuk voor stuk!
En jezelf verdrinken in de vervuilde zee.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haarlem is niet mijn stad sowieso. Maar in Ijmuiden is niks te doen![]()
behalve tapas eten en vis eten, wel zin in tapas
Ik ook niet, zelfs in dorpen is vaak genoeg te doen als je niet kieskeurig bent.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik geloof mensen nooit als ze uit een "stad" komen en zeggen dat er niets te doen is![]()
Utrecht is wel een stad. Zoveel te doen. Veel te veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik geloof mensen nooit als ze uit een "stad" komen en zeggen dat er niets te doen is![]()
Utrecht is leukquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is wel een stad. Zoveel te doen. Veel te veel eigenlijk.
Echt hilarisch. Zo origineel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen met een T-shirt waarop staat Wo ist mein Fahrrad?
Ik vind t niet raar dat je eej beetje de taal van t land waar je naartoe gaat probeert te spreken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, dat komt ook gewoon omdat die Venlonaren te koppig zijn om in te zien dat je niet kan verwachten dat ze Nederlands praten. Duitsers praten Duits, en Nederlanders praten Duits, Engels en Frans, dus tja. Niet zo aanstellen als je maar met 17 miljoen Nederlanders bent.
Goede optie ook nog wel.quote:Op vrijdag 28 september 2018 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En jezelf verdrinken in de vervuilde zee.
Tja, wij proberen het ook niet echt in Turkije ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t niet raar dat je eej beetje de taal van t land waar je naartoe gaat probeert te spreken.
Goedkoper dan Aldi!!!quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, wij proberen het ook niet echt in Turkije ofzo.
Als de wind goed zit toch zeker.quote:
Het begin is er.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het goed is vandaag weer naar het vasteland!
Samen met Elvi?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het begin is er.
Anders ga ik gewoon bij CL de sleutel halen en in Utrecht wonen
Geen idee.... Had die al een dibs op je huis?quote:
Over het algemeen wel, maar dat is ook onze insteek als handelsnatie. Wij praten alle talen. Duitsers zijn niet zo opgevoed over het algemeen, derhalve kun je dat ook niet verwachten van ze. Plus dat er meer zo veel meet Duitssprekende mensen zijn dan Nederlandssprekende mensen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t niet raar dat je eej beetje de taal van t land waar je naartoe gaat probeert te spreken.
Ik heb zelfs liever dat ze dat ook gewoon niet proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ja kan van een Amerikaan ook niet verwachten dat ie Nederlands gaat praten.
En waarom van een NL dat ie Duits gaat praten?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ja kan van een Amerikaan ook niet verwachten dat ie Nederlands gaat praten.
Probeert he. Ik zeg niet dat je de taal 100% moet kennen. Maar als jij bijvoorbeeld ieder jaar naar Frankrijk op vakantie gaat zorg je dat je toch wat woorden kent lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar dat is ook onze insteek als handelsnatie. Wij praten alle talen. Duitsers zijn niet zo opgevoed over het algemeen, derhalve kun je dat ook niet verwachten van ze. Plus dat er meer zo veel meet Duitssprekende mensen zijn dan Nederlandssprekende mensen.
Als ik vaker in het buitenland kom dan probeer ik ook wat basisdingen te kunnen, meestal wordt dat wel gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeert he. Ik zeg niet dat je de taal 100% moet kennen. Maar als jij bijvoorbeeld ieder jaar naar Frankrijk op vakantie gaat zorg je dat je toch wat woorden kent lijkt me.
Ja dit inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het helemaal prima als mensen geen poging doen tot Nederlands spreken als ze niet van plan zijn hier langere tijd te blijven.
Nederlands?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En waarom van een NL dat ie Duits gaat praten?
Wereldtaal ditdat.
Ja ik had dibsquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee.... Had die al een dibs op je huis?
Nou ja, vooruit. Dan mag zij eerst. Ik heb al een huis
Ja, jij en ik, want Nederlanders. Dat doen wij. Meertalig enzo. Kun je niet van anderen verwachten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeert he. Ik zeg niet dat je de taal 100% moet kennen. Maar als jij bijvoorbeeld ieder jaar naar Frankrijk op vakantie gaat zorg je dat je toch wat woorden kent lijkt me.
Ik vind t raar. Maar goed. Mijn Duits is uitstekend, dus t zal me roesten verder. Vind alleen het ervan uitgaan dat soms vervelend.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, jij en ik, want Nederlanders. Dat doen wij. Meertalig enzo. Kun je niet van anderen verwachten.
Nou ik vind dus dat Engels de standaard internationale taal is.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nederlands?ongeveer 25 miljoen wereldwijd tegenover 230 miljoen wereldwijde Duitssprekers?
mijn duits is goed, engels kan ik me ook mee redden. alleen frans krijg ik mn strot niet uitquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t raar. Maar goed. Mijn Duits is uitstekend, dus t zal me roesten verder. Vind alleen het ervan uitgaan dat soms vervelend.
Duitsers wil je geen Engels horen pratenquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik vind dus dat Engels de standaard internationale taal is.
200 miljoen Duitsers en 2 miljard Engelstaligen ?
jongere duitsers kunnen vaak wel al redelijk wat engels. oudere helemaal niksquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duitsers wil je geen Engels horen praten. Terwijl ze overt algemeen best Nederlands kunnen.
en in de industrie zijn verschillende oost europese talen ook wel handigquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:24 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat als je in de toeristische sector werkt, je minstens Engels, Duits, en Frans moet kunnen praten. Zodat je die klanten normaal te woord kunt staan.
Maar hoever ga je dan?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in de industrie zijn verschillende oost europese talen ook wel handig
Waarom vind je dat vervelend, juist omdat je de Duitse taal zo goed kent, helemaal fijn toch? Snap dat nooit, ben je dan ergens gekrenkt dat ze geen moeite doen om jouw cultuur te kennen ofzo? Ik vind het altijd wel mooi, dat ze er van uitgaan dat wij Nederlands zo divers zijn dat we hun taal spreken, een soort compliment zelfs.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t raar. Maar goed. Mijn Duits is uitstekend, dus t zal me roesten verder. Vind alleen het ervan uitgaan dat soms vervelend.
ik zeg alleen dat het handig is.. ik ga er ook niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar hoever ga je dan?
In de toeristische sector snap ik dat. Maar moeten we hier in het warehouse dan maar allemaal Pools gaan leren omdat zij geen Nederlands kunnen?
1.2 Miljard. Maar daar hadden we het ook niet over.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik vind dus dat Engels de standaard internationale taal is.
200 miljoen Duitsers en 2 miljard Engelstaligen ?
Op z'n minst de bordjes in het magazijn in het Pools doen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar hoever ga je dan?
In de toeristische sector snap ik dat. Maar moeten we hier in het warehouse dan maar allemaal Pools gaan leren omdat zij geen Nederlands kunnen?
Die mensen komen hier werken, daarvan mag je wel verwachten dat ze onze taal leren.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar hoever ga je dan?
moest laatst VCA examen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op z'n minst de bordjes in het magazijn in het Pools doen.
Het gebeurt alleen nietquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die mensen komen hier werken, daarvan mag je wel verwachten dat ze onze taal leren.
Omdat iedere dag tien keer de vraah Sprechen sie Deutsch irritant isquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom vind je dat vervelend, juist omdat je de Duitse taal zo goed kent, helemaal fijn toch? Snap dat nooit, ben je dan ergens gekrenkt dat ze geen moeite doen om jouw cultuur te kennen ofzo? Ik vind het altijd wel mooi, dat ze er van uitgaan dat wij Nederlands zo divers zijn dat we hun taal spreken, een soort compliment zelfs.
Frans kan ik niet. Ga ik ook niet leren.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:24 schreef Elvi het volgende:
Ik vind dat als je in de toeristische sector werkt, je minstens Engels, Duits, en Frans moet kunnen praten. Zodat je die klanten normaal te woord kunt staan.
Dan gaan ze er toch juist niet vanuit? Dat zou zijn als ze er niet eens meer naar zouden vragen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat iedere dag tien keer de vraah Sprechen sie Deutsch irritant is.
Zijn ze ook. Nederlands, Duits, Engels en Pools dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op z'n minst de bordjes in het magazijn in het Pools doen.
Dat doen de rest. Die vragen niet, die kleppen gewoon.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan gaan ze er toch juist niet vanuit? Dat zou zijn als ze er niet eens meer naar zouden vragen.
Serieus?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Nederlands, Duits, Engels en Pools dus.
Gewoon Hollands Engels en Duits dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Frans kan ik niet. Ga ik ook niet leren.
Engels en Duits is uitstekend.
Ik vind ze in het zuiden best aardig.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:49 schreef Crooyzwans het volgende:
Ik spreek uitstekend Duits en Engels, en een klein beetje Frans. Maar Frans is echt een kuttaal en Franse mensen zijn, met enkele uitzonderingen daargelaten, net zoals hun taal.
Jaren in Frankrijk op wintersport geweest. Zeg je dat je Frans niet heel goed is, irriteren ze zich daar aan. Vraag je of ze anders miss Duits of Engels spreken, nee natuurlijk niet! we zijn in Frankrijk. Nou dan niet miepen als ik mijn best doe iets te vragen/bestellen. En langzaam en duidelijk praten zit er dan ook absoluut niet in...
Mijn go to: "Je ne comprends pas. Pourriez-vous parler plus lentement, s'il vous plaît? "quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:49 schreef Crooyzwans het volgende:
Ik spreek uitstekend Duits en Engels, en een klein beetje Frans. Maar Frans is echt een kuttaal en Franse mensen zijn, met enkele uitzonderingen daargelaten, net zoals hun taal.
Jaren in Frankrijk op wintersport geweest. Zeg je dat je Frans niet heel goed is, irriteren ze zich daar aan. Vraag je of ze anders miss Duits of Engels spreken, nee natuurlijk niet! we zijn in Frankrijk. Nou dan niet miepen als ik mijn best doe iets te vragen/bestellen. En langzaam en duidelijk praten zit er dan ook absoluut niet in...
ik heb het in frankrijk al meegemaakt dat een winkelbediende zich gewoon omdraaide en weg liep toen ik engels tegen haar sprak.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:49 schreef Crooyzwans het volgende:
Twents, Engels en Duits.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon Hollands Engels en Duits dus.
Seizoen 3 van the Expanse niet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Elvi het volgende:
Seizoen 3 van The Good Place staat op Netflix![]()
![]()
Hoe beter je Frans, hoe aardiger ze zijn. Chauvinistisch kutvolk!quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze in het zuiden best aardig.
Wel al gezien overigens.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Seizoen 3 van the Expanse niet.
is dat wat?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Elvi het volgende:
![]()
Oh yesquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:55 schreef Elvi het volgende:
![]()
Limburgs als 3e ja?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Telt Limburgs ook als taal?
In volgorde van goed naar slecht: Nederlands, Engels, Limburgs, Duits, Afrikaans, Frans.
Ben waardeloos in taal, daarom die als derde. Zegt toch ook wat.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Limburgs als 3e ja?
Maar goed, jij hebt een talenknobbel.
ook geschikt voor mannelijk publiek?quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
JAniet googlen naar de verhaallijn, gewoon kijken
Je bent te lang wegquote:Op vrijdag 28 september 2018 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben waardeloos in taal, daarom die als derde. Zegt toch ook wat.![]()
Ik vermoed dat mijn Duits beter is dan mijn Engels.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent te lang weg![]()
![]()
Goed naar slecht zou zijn: Limburgs, Nederlands, Engels, Duits.
Moeite waard om te piraten dus?quote:
Ik ken echt geen woord Duits.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat mijn Duits beter is dan mijn Engels.
Ik heb er ook nog wel eens moeite meequote:Op vrijdag 28 september 2018 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.
Ja. Het is gender neutraal.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook geschikt voor mannelijk publiek?
zal straks eens een poging wagenquote:
Helllllll yeahquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moeite waard om te piraten dus?
qftquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:03 schreef Crooyzwans het volgende:
Nog maar 4 uurtjes mensen! Mijn hemel wat ben ik toe aan weekend!
dat is ook zo kut aan netflixquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:03 schreef rival het volgende:
Netflix is vreemd.
Zo zag ik gisteren mission impossible. 1 en 4.
Maar 2 en 3 waren nergens te vinden.
Vind ik vreemd
Dat betekent gewoon dat de uitzendrechten van 1 en 4 wel in het budget pasten en die van 2 en 3 niet. Wat is daar niet aan te begrijpen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:03 schreef rival het volgende:
Netflix is vreemd.
Vind ik vreemd
DOE DAN HELEMAAL GEEN!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:05 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat de uitzendrechten van 1 en 4 wel in het budget pasten en die van 2 en 3 niet. Wat is daar niet aan te begrijpen?
Kwart voor 9quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelaat begin je 's morgens eigenlijk?
Hoe heb je last van die baggerfilms?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
DOE DAN HELEMAAL GEEN!!!!![]()
En haal al die baggerfilms eraf.
Zorg er gewoon voor dat je Netflix doet geloven dat je in een ander land zit, dan wordt het aanbod ook uitgebreider.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Deel 5 komt er binnenkort op.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:03 schreef rival het volgende:
Netflix is vreemd.
Vind ik vreemd
Ik mis unblock.usquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:07 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je Netflix doet geloven dat je in een ander land zit, dan wordt het aanbod ook uitgebreider.
mag ik dat een rare tijd vinden?quote:
Ik krijg alleen die te zien. Kerstfilms in Juli enzoquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe heb je last van die baggerfilms?
Kun jij dat voor me fixen?quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:07 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je Netflix doet geloven dat je in een ander land zit, dan wordt het aanbod ook uitgebreider.
Netflix onthoud ook wat je kijkt, dus als je alleen maar troep kijkt, krijg je ook alleen maar troep voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
mag ik dat een rare tijd vinden?![]()
[..]
Ik krijg alleen die te zien. Kerstfilms in Juli enzo
En van ellende ga ik het maar kijken dan, want ik kan niets anders vinden.
I know. Ik heb geen zin om alleen actiefilms te gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Netflix onthoud ook wat je kijkt, dus als je alleen maar troep kijkt, krijg je ook alleen maar troep voorgeschoteld.
How high is echt geen baggerfilmquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook op de website zie ik geen complete lijst...quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:08 schreef CherryLips het volgende:
En dan zie je een lijst van films en series die eraf gaan: 'Stonden die erop dan?'
Wordt volgens mij steeds lastiger, maar kon vroeger mbv VPN en je had in de chromebrowser daar zelfs een applicate/invoegtoepassing voor die dat kon regelen. Maar Netflix vind dat niet fijn, dus doen er alles aan om dat tegen te gaan. Zou voor mij ook wat onderzoek vergen hoe dat nu nog te regelen.quote:
Nja we gaan om 9 uur open, zo zorg je ervoor dat iedereen er dan ook echt is en opgestart is. daardoor 3 kwartier pauze en dat is wel fijn voor de lunchwandeling.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
mag ik dat een rare tijd vinden?![]()
VPN werkt niet meer.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:20 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Wordt volgens mij steeds lastiger, maar kon vroeger mbv VPN en je had in de chromebrowser daar zelfs een applicate/invoegtoepassing voor die dat kon regelen. Maar Netflix vind dat niet fijn, dus doen er alles aan om dat tegen te gaan. Zou voor mij ook wat onderzoek vergen hoe dat nu nog te regelen.
Ah zo. Klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja we gaan om 9 uur open, zo zorg je ervoor dat iedereen er dan ook echt is en opgestart is. daardoor 3 kwartier pauze en dat is wel fijn voor de lunchwandeling.
Bij jou wordt dat kwartiertje gecompenseerd, ik vond het altijd normaal fatsoen om op tijd aan de slag te gaan en niet om 1 minuut voor binnen te knallen en dan nog de pc aan te moeten zetten.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja we gaan om 9 uur open, zo zorg je ervoor dat iedereen er dan ook echt is en opgestart is. daardoor 3 kwartier pauze en dat is wel fijn voor de lunchwandeling.
Ik ook dus ik ben er altijd ruim voor kwart voor 9quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij jou wordt dat kwartiertje gecompenseerd, ik vond het altijd normaal fatsoen om op tijd aan de slag te gaan en niet om 1 minuut voor binnen te knallen en dan nog de pc aan te moeten zetten.
uit, in mn tas en mee naar huis..quote:
Geen idee waarom dat is, hoor. Ze gaan gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:32 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dan ook weer wat overdreven...
Oh ze zijn idd wel gelockt. Maar niet uit. Worden iedere dag gebruikt, ook in t weekend.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:36 schreef Californium het volgende:
Ik zet mijn pc ook alleen in het weekend uit.
De rest van de tijd is ie gewoon gelockt👍🏻
Heb daar een scriptje voor.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:36 schreef Californium het volgende:
Elke dag weer alles opnieuw moeten openen
Ik gebruikt m on principe ook in het weekend maar ze doen hier zo vaak updates ed dat ik m gewoon standaard 1 keer per week uitzet om te zorgen dat ik geen boze mailtjes krijgquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ze zijn idd wel gelockt. Maar niet uit. Worden iedere dag gebruikt, ook in t weekend.
Zal daar wel mee te maken hebben.
quote:
Oh hier is dat niet zo vaakquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik gebruikt m on principe ook in het weekend maar ze doen hier zo vaak updates ed dat ik m gewoon standaard 1 keer per week uitzet om te zorgen dat ik geen boze mailtjes krijg
Weet niet wat jij gebruikt natuurlijk. Voor gnome environment zijn er wel van die scriptjes in omloop, voorbeeldje: http://blog.thewebsitepeo(...)on-save-and-restore/quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:41 schreef Californium het volgende:
[..]!
Zou ik dan een scriptje kunnen schrijven dat alles van vandaag aanstaat morgen weer vanzelf opstart en opgeslagen is?
Goede kontquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hnng![]()
Neeee, niet filmen! http://www.dumpert.nl/mediabase/7521977/a0ee4199
ik had hier best wat langer naar kunnen kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2018 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hnng![]()
aan het geluid te horen waaide het daar ook flink..quote:
Ik kon t filmpje niet openen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar mooie vrouwen doet jou helemaal niets?
Goede bil.quote:Op vrijdag 28 september 2018 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Hnng![]()
nog 182 minutenquote:
My belly is jelly!quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
Boh, kipdonerbroodjes met lunch
Nja ook nietsquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kon t filmpje niet openen.
Maar wat doen mooie mannen jou?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook geen zin meer, maar nog een gigantische berg met werk liggen.
Godver.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ood-playboy-maurizio
![]()
Held.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Dat heb ik ook, maar die ligt er over een maand of 3 ook nog wel, al zou ik vanaf nu 16 uur per dag, 7 dagen per week non-stop werken.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog maar 40 jaar te gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want de zin gaat ook niet meer komen.
I rest my casequote:
Ja, maar op vrouwen hoef ik dan weer niet jaloers te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:20 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Een gevoel van jaloezie opwekken.
Kan jij een goed vrouwenlichaam nog waarderen? Of is het gewoon allemaal lellik?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar op vrouwen hoef ik dan weer niet jaloers te zijn
God, weat een griezelquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
De buitenkant wel ja. Maar wat bedoel je met "waarderen"?quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan jij een goed vrouwenlichaam nog waarderen? Of is het gewoon allemaal lellik?
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De buitenkant wel ja. Maar wat bedoel je met "waarderen"?
Ik kan t esthetisch mooi vinden, maar verder doet t me seksueel niets.
Zelfde als een gespierde Chris Hemsworth torso voor jou denk ik.
Ik weet nog wat ik gisteren dacht bij het roepen van FREEDOM!quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog wat ik gisteren dacht bij het roepen van FREEDOM!
Ouwe geilnicht ben je toch ookquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
viespeukquote:Op vrijdag 28 september 2018 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Betrapt.quote:Op vrijdag 28 september 2018 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ouwe geilnicht ben je toch ook
Goed idee, moet nog boodschappen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanavond nog maar een keer pizza eten denk ik.
Wat zorgen jullie allemaal slecht voor jezelfquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanavond nog maar een keer pizza eten denk ik.
groene asperges?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef gcjoel het volgende:
ik eet risotto met asperges, en erwtjes
Pizza hoeft helemaal niet ongezond te zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zorgen jullie allemaal slecht voor jezelf
Je kan ook te goed voor jezelf zorgen. #viesdikquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zit toch groente op?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Paprika? Tomaat?quote:
Wat is daar te doen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond gewoon keihard naar de Mac, onderweg naar Hengeloooo-o-o-o-o-o-o.
je meent hetquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja witte is niet meer in het seizoen
Ik eet geen pizza. Ik kook voor mezelf vanavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leugens!quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je meent het
maar groene zijn sowieso lekkerder
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet geen pizza. Ik kook voor mezelf vanavond.Was ook algemeen, maar dan snap ik de geen groente jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hans Klokquote:
Ik hoorde dat ie overleden was!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie overleden was!
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2018 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie overleden was!
.................................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hosti!L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Kolere zegquote:please choose one of the tasks below, one who you can relate to, and write in maximum 10 sentences what your thoughts about the subject are.
1. A personal monologue about development, and the need to end the need to develop
2. A monologue about personal growth, about accepting oneself.
3. A monologue about transhumanism in comparison to religion author decides on her point of view what she tells. This article might help.
4. A monologue about biotechnical possibilities (positive) to live longer. The person to tells us is enthusiastic about it: gives examples of the suffering that can be prevented.
5. A monologue about being insecure; what to believe from what persons say. (in intimate relationships, in media, on the internet.)
Lekkere onderwerpenquote:Op vrijdag 28 september 2018 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Urgh, ik moet een monoloog schrijven voor komende woensdag.........
[..]
Kolere zeg
Maar 10 regels, dus dat valt meequote:Op vrijdag 28 september 2018 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekkere onderwerpenHoe lang moet het zijn?
Enquote:Assignment B: Please think about what needs to happen in your life in order to be happy.
There will come a day……….
The day that I ....
quote:Assignment C: When you would have to choose between the following options, which one would you choose, and why? What would be the pro’s and con’s of that choice?
Your choice: to live forever or to choose a set amount of years that you’d have until you’re gonna die (less than 15 years)
In 10 zinnen.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ja joh makkelijk, transhumanisme. Lekker ratelen over the singularity enzo. Leuk.
Die sla ik dan ook overquote:
Ik heb t artikel niet helemaal gelezen, maar t linkt een beetje als Altered Carbonquote:Op vrijdag 28 september 2018 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ja joh makkelijk, transhumanisme. Lekker ratelen over the singularity enzo. Leuk.
Waarom niet. Is een voorbeeld ja.quote:Op vrijdag 28 september 2018 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t artikel niet helemaal gelezen, maar t linkt een beetje als Altered Carbon
Je geest downloaden en op die manier eeuwig leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |