Ok. Schikt 21:30?quote:
Nee. Maar nu wel.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ging je piemelalarm weer af?
Vanaf vandaag/deze week weerquote:
Veel piemelpraat ja.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Schikt 21:30?
[..]
Nee. Maar nu wel.
Hoezo? Was er iets piemeligs in t vorige topic?
Het ging al een tijdje over piemels.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar nu wel.
Ja, het ging over de perfecte piemelquote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar nu wel.
nee, dat ben ik debsterr aan het stalken bij van moll..quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar nu wel.
wat?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Vanaf vandaag/deze week weer
Al ben ik sceptisch of ze het gaat lukken om het weer een beetje leuk te maken
quote:
Goddammit, moet ik zeker teruglezen...............quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Het ging al een tijdje over piemels.
Thanks for the tip. Even binnenhalen.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Niet die DM van mij laten zien he!quote:Op donderdag 27 september 2018 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, het ging over de perfecte piemel
Ik zit heul dichtbij van Moll hoorquote:Op donderdag 27 september 2018 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat ben ik debsterr aan het stalken bij van moll..
Alsof jouw piemel telt als bottom zijnde.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet die DM van mij laten zien he!
Die van jou is veul te grootquote:Op donderdag 27 september 2018 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet die DM van mij laten zien he!
20:00 releaseparty magazine van koffiemeneer. Iedereen is welkom.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit heul dichtbij van Moll hoor
Als in 2 min lopen
oh ja, dat wel, maar south park is al jaren niet meer leukquote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
South Park..? Of wist je niet dat je quote daarvan is?
Ik vind dit een erg rare reactie op een buttsex post.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
nou oke, zie je daar op de wc danquote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit heul dichtbij van Moll hoor
Als in 2 min lopen
Dat is toch gewoon een hiphop nummer?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
South Park..? Of wist je niet dat je quote daarvan is?
Dat zei ik net...quote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, dat wel, maar south park is al jaren niet meer leuk
Jij zou dat toch juist moeten aanmoedigen?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit een erg rare reactie op een buttsex post.
Hallo, er moet toch iets te helikopteren zijn!quote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof jouw piemel telt als bottom zijnde.
Nu, laten we niet overdrijven he.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Die van jou is veul te groot
echt he, buttsex is toch altijd leuk..quote:Op donderdag 27 september 2018 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit een erg rare reactie op een buttsex post.
Ik ben aan t uiteten in de Berrrrrrrgen danquote:Op donderdag 27 september 2018 10:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20:00 releaseparty magazine van koffiemeneer. Iedereen is welkom.
O ja hoor. Ik was gewoon wat verrastquote:Op donderdag 27 september 2018 10:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij zou dat toch juist moeten aanmoedigen?
Jammer! Maar je kunt daarna altijd nog even binnenwandelen, denk dat we er wel een tijdje zijn namelijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan t uiteten in de Berrrrrrrgen dan
Heerlijk jaquote:Op donderdag 27 september 2018 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanmiddag nog maar ff een rondje fietsen, zal voorlopig wel klaar zijn met dit weer
Nee, maar het verandert wel je kijk op bepaalde zaken, lijkt me.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:36 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet ben, is niet aan jou, en heeft al helemaal niks te maken met welke delen van een man ik het interessants vind
Niet als je in de avond naar chili fest bent geweest en dikke habanero burgers hebt verorberd hoorquote:Op donderdag 27 september 2018 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, buttsex is toch altijd leuk..
En dan roep ik keihard: WIE WIL ER EEN MEWTWO TRADEN?!?!!?!?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer! Maar je kunt daarna altijd nog even binnenwandelen, denk dat we er wel een tijdje zijn namelijk.
Geen glijmiddel nodigquote:Op donderdag 27 september 2018 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je in de avond naar chili fest bent geweest en dikke habanero burgers hebt verorberd hoor
Hehehe, I dare youquote:Op donderdag 27 september 2018 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan roep ik keihard: WIE WIL ER EEN MEWTWO TRADEN?!?!!?!?
Er waren bepaalde users op hun pik getrapt. Misschien mag je helpen met hun pik weer oprollen zodat ze m weer in hun broek kunnen doen.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar nu wel.
lekker man, zo'n warme wind langs ballenquote:Op donderdag 27 september 2018 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je in de avond naar chili fest bent geweest en dikke habanero burgers hebt verorberd hoor
Wie eigenlijk?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er waren bepaalde users op hun pik getrapt.
..................quote:
Trots op ookquote:Op donderdag 27 september 2018 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..................
Heteros' zijn echt ZO'N ranzig volk.
Sure. Zo ben ik. Altijd behulpzaam.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er waren bepaalde users op hun pik getrapt. Misschien mag je helpen met hun pik weer oprollen zodat ze m weer in hun broek kunnen doen.
quote:Op donderdag 27 september 2018 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker man, zo'n warme wind langs ballen
Straight pride!quote:
Stop harrassing the man!quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 27 september 2018 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure. Zo ben ik. Altijd behulpzaam.
Was t een peniswedstrijdje dan?
Gvdquote:Op donderdag 27 september 2018 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat mag niet he, dan ben je lgbtqqqttrfsdtwtf-foob
Heusnie.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat mag niet he, dan ben je lgbtqqqttrfsdtwtf-foob
Nou prima dan tochquote:Op donderdag 27 september 2018 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Ik zag wel wat mensen reageren.
Ik vind t al knap dat ie de eerste 5 letters goed hadquote:
En het ergste is nog, volgens mij mankeert er echt iets aan mijn linkeroogquote:Op donderdag 27 september 2018 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stop harrassing the man!
He is not your rival!
Pink-eye?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
En het ergste is nog, volgens mij mankeert er echt iets aan mijn linkeroog
You dont know mequote:Op donderdag 27 september 2018 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t al knap dat ie de eerste 5 letters goed had
Echt he? White genocide. Dit dat.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heusnie.
Al vind ik de opmerking "Waarom is er dan geen straight pride?!" wel echt een domme dooddoener
Maar anno 2025 of zo zal er wel 1 komen, want de straight white male is wel steeds meer een onderdrukte soort ja
Concentratiekampen voor CIS white males over een paar jaarquote:Op donderdag 27 september 2018 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? White genocide. Dit dat.
Je wordt gewoon oud.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hij ziet minder scherp dan rechts. Hij ziet niet roze.
But I wanna get to know you....quote:
quote:
O ja, ik was CIS vergeten.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Concentratiekampen voor CIS white males over een paar jaar
Jep! Nee ogen worden niet altijd in gelijke mate slechter tochquote:Op donderdag 27 september 2018 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel
Maar rechts is nog hartstikke scherp dus is die dan minder oud?
Ik zou zo'n goede faux republikein kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Concentratiekampen voor CIS white males over een paar jaar
Ik zie je daar wel, kampbewaker.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ik was CIS vergeten.
CIS gendered straight white male.
Ik denk wel dat we kekke uniformpjes hebbenquote:Op donderdag 27 september 2018 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zie je daar wel, kampbewaker.
Ik eis altijd een samenvatting.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook zo fijn wanneer mensen een vage discussie in een e-mailketen van 40 emails doorsturen en alleen vragen "kan dit gedaan worden?"
Die onthoud ik.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we kekke uniformpjes hebben
En.... just so you know... ik ben omkoopbaar
"zie onderstaande"quote:Op donderdag 27 september 2018 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook zo fijn wanneer mensen een vage discussie in een e-mailketen van 40 emails doorsturen en alleen vragen "kan dit gedaan worden?"
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eis altijd een samenvatting.
Anders doe ik niks.
Ga eeen beetje je hele discussie zitten doorspitten in omgekeerde volgorde zeg.....
quote:
Horloge. Pakje kauwgom. Een vriendelijk woord.quote:
Gay for pay.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon 1 keer gepenetreerd worden onder het mom van bi zijn en weer op vrije voeten.
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie dus nu een soort Dino als Braveheart keihard "For FREEDOOOOOOM!" roepen en dan zuchtend voorover bukken en op ene houtje bijten
Sure. 'pakje kauwgom'quote:Op donderdag 27 september 2018 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Horloge. Pakje kauwgom. Een vriendelijk woord.
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie dus nu een soort Dino als Braveheart keihard "For FREEDOOOOOOM!" roepen en dan zuchtend voorover bukken en op ene houtje bijten
Er komt mssn een orkaan!quote:
I know! Ik kan nog niet weg! Geen boten! Vlieg zaterdagmorgen, als het goed is nog op tijd.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er komt mssn een orkaan!
http://www.msn.com/nl-nl/(...)538039404&ocid=ientp
Maak dat je wegkomt.
In Edge zeker.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:13 schreef TaMieke het volgende:
Jup. Vage startpagina hier opt werk.
Ow jeetje. Hopen dat je gewoon weg kunt dan.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
I know! Ik kan nog niet weg! Geen boten! Vlieg zaterdagmorgen, als het goed is nog op tijd.
IE ja, of bedoel je dat niet?quote:
IE11.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ook in IE 11 hier als je een nieuwe tab opent
Ben al blij als ik van dit eiland af ben. Hoe leuk het ook is, begint saai te worden zo.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow jeetje. Hopen dat je gewoon weg kunt dan.
ohnee de aarde vergaatquote:Op donderdag 27 september 2018 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er komt mssn een orkaan!
http://www.msn.com/nl-nl/(...)538039404&ocid=ientp
Maak dat je wegkomt.
Thank God is Chrome hier ook mogelijkquote:Op donderdag 27 september 2018 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
IE11.
Het bewijs dat God niet bestaat.
Wij IE11, Chrome en Edge. Edge valt hard mee als het alternatief IE11 is.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Thank God is Chrome hier ook mogelijk
Anders zouden ze me op een dag zo aantreffen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig hebben wij hippe Macbooks.
Ik moest laatst bij mijn ouders een Windows 10 systeem installeren en updaten en haakte al meteen af.
Na de Fall Creators update was de nieuwe laptop onbruikbaar; die ging eerst 2x mis met downloaden/installeren en daarna werkte het systeem niet meer.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de Fall Creators update was de nieuwe laptop onbruikbaar; die ging eerst 2x mis met downloaden/installeren en daarna werkte het systeem niet meer.
Las dat zoiets wel vaker voorkomt en er ook weer een update rondzwerft die je systeem naar de klote kan helpen.
Ik gebruik t thuis nog steedsquote:
macOS.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig hebben wij hippe Macbooks.
Ik moest laatst bij mijn ouders een Windows 10 systeem installeren en updaten en haakte al meteen af.
Jij.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:46 schreef Samzz het volgende:
Chrome hier. Heb op t werk ook meteen Chrome geinstalleerd. IE en FireFox werken niet fijn voor autist-ik.
Ik zat een Chromebook te overwegen. Maar ze kunnen photoshop niet draaien zoals ik begreep. Dus dan valt ie af.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij.Heb een Chromebook bij me, heb je weinig keuze.
Chrome bevalt hier al jaren zo goed, dat ik helemaal niet meer op het idee kom om naar een andere browser te kijken. Is er iets wat je beter bevalt aan FF?quote:Op donderdag 27 september 2018 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwste versies van FF zijn heel goed. Bijna beter dan Chrome.
Voor sommige dingen zelfs IE in compatibility modequote:Op donderdag 27 september 2018 11:51 schreef Californium het volgende:
Op werk meestal Chrome maar voor sommige dingen moet IE gebruikt worden
Niets. Maar het is gewoon ook prima. Bijna net zo goed.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Chrome bevalt hier al jaren zo goed, dat ik helemaal niet meer op het idee kom om naar een andere browser te kijken. Is er iets wat je beter bevalt aan FF?
Dat dus. Iets met patiëntendata enzoquote:Op donderdag 27 september 2018 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor sommige dingen zelfs IE in compatibility mode
dubbel
Ja hier ook. Maakt IE nog trager dan het al is.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor sommige dingen zelfs IE in compatibility mode
dubbel
Maar waar ik i.e. voor moet gebruiken werkt eigenlijk ook wel prima hier.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:51 schreef Californium het volgende:
Op werk meestal Chrome maar voor sommige dingen moet IE gebruikt worden
Het is minder minimalistischquote:Op donderdag 27 september 2018 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Chrome bevalt hier al jaren zo goed, dat ik helemaal niet meer op het idee kom om naar een andere browser te kijken. Is er iets wat je beter bevalt aan FF?
In het weekend hoogstwaarschijnljik friet met stoofvleesquote:Op donderdag 27 september 2018 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donderdag frietdag op het werk
Werkt sneller dan chrome, betere plugins, maar goed, ligt er maar helemaal aan wat je er mee doet. Voor mij is het ook gewenning.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
En ik vind Chrome al zo snelquote:Op donderdag 27 september 2018 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werkt sneller dan chrome, betere plugins, maar goed, ligt er maar helemaal aan wat je er mee doet. Voor mij is het ook gewenning.
Ik gebruik op werk alle vier, maar ik ben dan ook developer. Dus dat is anders. PowerUser ten opzichte van het plebs.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:11 schreef STING het volgende:
[..]
En ik vind Chrome al zo snelMisschien toch maar eens afstoffen dan, gezien de positieve ervaringen hier.
OMGquote:Op donderdag 27 september 2018 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gebruik op werk alle vier, maar ik ben dan ook developer. Dus dat is anders. PowerUser ten opzichte van het plebs.
Je mag hem aanraken, denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
OMG
Dat ik in hetzelfde topic kan posten als jij
Wil je me aanraken?quote:Op donderdag 27 september 2018 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
OMG
Dat ik in hetzelfde topic kan posten als jij
Iedereen is een beetje hosti-curious. Can't blame 'em.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje hosti-curious, geef maar toe.
Na die eerdere berichten al helemaal.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje hosti-curious. Can't blame 'em.
Begrijpelijk. En ik hou van bier. Iedereen blij.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Na die eerdere berichten al helemaal.
Hij zou niet mijn eerste keus zijn kan ik eerlijk toegevenquote:Op donderdag 27 september 2018 12:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje hosti-curious, geef maar toe.
Jij kiest C.E, he.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Hij zou niet mijn eerste keus zijn kan ik eerlijk toegeven
Eensquote:Op donderdag 27 september 2018 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje hosti-curious. Can't blame 'em.
Wie dan welquote:Op donderdag 27 september 2018 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet dat die hier post maar dat is ook meteen alles eigenlijk. Dus nee
Je wil jouw naam horen he? Geef maar toe.quote:
Uiteraard. World evolves round me.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je wil jouw naam horen he? Geef maar toe.
Bij Rival toch nooit? Die raakt alleen geile chickiesquote:Op donderdag 27 september 2018 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. World evolves round me.
Eerlijk gezegd dacht ik dat t ging om welke mannelijke user.
Ik ga hier geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij Rival toch nooit? Die raakt alleen geile chickies
Liefst dat je schreeuwt. In bed.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je wil jouw naam horen he? Geef maar toe.
quote:Op donderdag 27 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:
Rival was toch met frips? of was dat alweer over..
ow wacht die was met aequa? of .. pff ik weet het niet meer ..
Say my name, say it!quote:Op donderdag 27 september 2018 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst dat je schreeuwt. In bed.
Geen namen in bed, slechte ervaringen meequote:Op donderdag 27 september 2018 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh dat vind ik stom.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Foldemortquote:Op donderdag 27 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:
Ja maar ik moest er wel om lachenquote:Op donderdag 27 september 2018 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben serieus.. moest er ineens aan denken en dat ik het niet weet
Fair enoughquote:Op donderdag 27 september 2018 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitspraken over doen.
Dat krijg je als je bijna alleen maar in dat Dating topic rondhangtquote:Op donderdag 27 september 2018 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben serieus.. moest er ineens aan denken en dat ik het niet weet
Dan moeten jullie me zo af en toe maar eens inlichtenquote:Op donderdag 27 september 2018 12:50 schreef STING het volgende:
Dat krijg je als je bijna alleen maar in dat Dating topic rondhangt
En wees blij, heb je enkel daar last van mequote:Op donderdag 27 september 2018 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bijna alleen maar in dat Dating topic rondhangt
quote:Op donderdag 27 september 2018 12:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leer toch? Gewoon laten lopen.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:52 schreef Samzz het volgende:
Moeten plassen maar te lui zijn om op te staan.
Struggles. En een mogelijk natte bank. Dua toch maar opstaan.
Iewlquote:Op donderdag 27 september 2018 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leer toch? Gewoon laten lopen.
Whehe.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen namen in bed, slechte ervaringen mee.
Zo grappig vond ik het toen niet hoor. Hij had geluk dat ik er niet spontaan in beetquote:
Het is dat hij zo'n mooie symmetrische piemel had?quote:Op donderdag 27 september 2018 12:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo grappig vond ik het toen niet hoor. Hij had geluk dat ik er niet spontaan in beet.
Haha nee, niet dezelfde.quote:Op donderdag 27 september 2018 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Het is dat hij zo'n mooie piemel had?
Kan ik me indenkenquote:Op donderdag 27 september 2018 12:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo grappig vond ik het toen niet hoor. Hij had geluk dat ik er niet spontaan in beet.
quote:Op donderdag 27 september 2018 12:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee, niet dezelfde.
Was meer een "hoorde ik dat nou goed?". Om je vervolgens nog af te vragen "heeft 'ie het zelf wel door?" en "misschien toch maar gewoon doorgaan dan?".
Nieuwe vriendin met precies dezelfde naam zoeken, scheelt ook weer om bordje aan de voordeur aan te passen.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Lijkt me echt zo'n pijnlijk moment
Precies dezelfde naam ja? Die heb ik alleen 1 in Amerika geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Amsterdam is iemand met dezelfde naam; ook ongeveer mijn leeftijd zo te zien.
Yep. Exact hetzelfde, maar denk niet dat het mijn type is.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Precies dezelfde naam ja? Die heb ik alleen 1 in Amerika geloof ik.
Als haar dan de eerste keer meeneemt naar je huis kun je dat bordje alvast laten zien.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin met precies dezelfde naam zoeken, scheelt ook weer om bordje aan de voordeur aan te passen.
Meteen ook al wat foto's die op Facebook staan inlijsten en ophangen. Veel enger kan het niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als haar dan de eerste keer meeneemt naar je huis kun je dat bordje alvast laten zien.
quote:Op donderdag 27 september 2018 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen ook al wat foto's die op Facebook staan inlijsten en ophangen. Veel enger kan het niet.
Jezelfquote:Op donderdag 27 september 2018 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Wie is er een beetje mooiboy? Denk dat mijn voorkeur die kant op gaat.
Das al een tijdje overquote:Op donderdag 27 september 2018 12:46 schreef Cue_ het volgende:
Hey, ik ookquote:Op donderdag 27 september 2018 13:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Precies dezelfde naam ja? Die heb ik alleen 1 in Amerika geloof ik.
Seks midden op de dag, well donequote:Op donderdag 27 september 2018 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom stinkt rubbergeur aan je handen altijd zo.
Condoomsquote:Op donderdag 27 september 2018 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom stinkt rubbergeur aan je handen altijd zo.
quote:Op donderdag 27 september 2018 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Seks midden op de dag, well done
Draag jij latex handschoenen tijdens de seks?quote:Op donderdag 27 september 2018 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Seks midden op de dag, well done
Niet alleen handschoenenquote:Op donderdag 27 september 2018 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Draag jij latex handschoenen tijdens de seks?
kun je hier meer over vertellen?quote:
Nee, sorry.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je hier meer over vertellen?
Wil je weer een mep op je oor?quote:
Liever nietquote:
quote:Op donderdag 27 september 2018 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Full body condom toch. Voor de zekerheid.
Verstandig.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
You're welcomequote:Op donderdag 27 september 2018 13:44 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Ik proeste zojuist een halve slok koffie over mijn beeldscherm. Bedankt
STINKEN daarna. Bah bah.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2018 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wilde je latex team rocket cosplayen dan?quote:Op donderdag 27 september 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik vraag me nu wel oprecht af of je van die latex fetish pakjes ook zo gaat meuren.
Ik ga voor ja.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik vraag me nu wel oprecht af of je van die latex fetish pakjes ook zo gaat meuren.
zo'n ballgag lijkt me ook geen fijn smaakje hebben.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Nee niet eens. Gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilde je latex team rocket cosplayen dan?
Gewoon zo'n metalen gag waar een penis door past. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n ballgag lijkt me ook geen fijn smaakje hebben.
misschien als ze daar dan eens jawbreakers voor gaan gebruiken
Oeh goed idee.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ik mag jou wel..quote:Op donderdag 27 september 2018 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon zo'n metalen gag waar een penis door past. 2 vliegen in 1 klap.
Dat ik ergens verstand van heb wil niet zeggen dat het ook wordt toegepast hequote:
klopt, ik zou ook hard wegrennen, maar een dirty mind en zo..quote:Op donderdag 27 september 2018 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik ergens verstand van heb wil niet zeggen dat het ook wordt toegepast he.
Zal vast bestaan.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, je moet toch alles eens een keer geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 27 september 2018 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, ik zou ook hard wegrennen, maar een dirty mind en zo..
dat zegt de heroïne dealer ook, maar ik vertrouw hem nietquote:Op donderdag 27 september 2018 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, je moet toch alles eens een keer geprobeerd hebben?
Ik ga voor neequote:Op donderdag 27 september 2018 13:46 schreef Debsterr het volgende:
Is wel letterlijk mijn motto. Maar ook de reden waarom ik nu verslaafd ben aan een hoop drugs.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, je moet toch alles eens een keer geprobeerd hebben?
Ik durf niet zo goed drugs te proberenquote:Op donderdag 27 september 2018 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wel letterlijk mijn motto. Maar ook de reden waarom ik nu verslaafd ben aan een hoop drugs.
sommige wel, sommige nietquote:Op donderdag 27 september 2018 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed drugs te proberen.
Jamaar dan kun je jezelf vrij sabbelen!quote:Op donderdag 27 september 2018 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal vol gooien met babypoederquote:Op donderdag 27 september 2018 13:55 schreef Samzz het volgende:
Lekker zweten in latex en dan niet stinken... Hmmm.
Als ik al denk aan latex handschoenen.. Die meuren ook niet zo erg als condoomsquote:Op donderdag 27 september 2018 13:55 schreef Samzz het volgende:
*maakt notities*quote:Op donderdag 27 september 2018 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon niet te lang zweten, dan ruikt het niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik zie een bepaalde Friends-scene voor me. Al was dat leer.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal vol gooien met babypoeder
Wees blijquote:Op donderdag 27 september 2018 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed drugs te proberen.
Joey uit Friends.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal vol gooien met babypoeder
quote:Op donderdag 27 september 2018 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie een bepaalde Friends-scene voor me. Al was dat leer.
quote:
Maar ze stinken welquote:Op donderdag 27 september 2018 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik al denk aan latex handschoenen.. Die meuren ook niet zo erg als condooms
Alsof jouw kast hier niet vol mee ligtquote:Op donderdag 27 september 2018 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*maakt notities*
En wie zegt nou dat wij gay uberlords op seksueel gebied niets kunnen leren van vrouwen?
quote:Op donderdag 27 september 2018 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie een bepaalde Friends-scene voor me. Al was dat leer.
als jullie het zeggenquote:
Ik heb van die hele mooie zwarte.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik al denk aan latex handschoenen.. Die meuren ook niet zo erg als condooms
Kleine ring hoor.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jouw kast hier niet vol mee ligt
[ afbeelding ]
inb4: ja maar dat gat is toch veel te kleinquote:Op donderdag 27 september 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik kan dit uit eigen bewegingquote:Op donderdag 27 september 2018 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik roze.quote:Op donderdag 27 september 2018 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van die hele mooie zwarte.
Ik ga verder niet er op in waar die vandaan komen of voor bedoeld waren.
Ja, alle afleveringen lijken op elkaar man!quote:
Omdat je als cat woman verkleed ging. Stuk minder spannend dan je ons wil doen gelovenquote:Op donderdag 27 september 2018 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb van die hele mooie zwarte.
Ik ga verder niet er op in waar die vandaan komen of voor bedoeld waren.
Hij was je voorquote:Op donderdag 27 september 2018 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: ja maar dat gat is toch veel te klein
je zou maar klem komen te zittenquote:
Mister perfecte piemel had dus zo'n ding liggen en zelf uit veiligheid vast getest of het paste in erecte toestand. Lijkt me ook lullig (hue hue) als je er je piemel instopt en dan niet meer terug kanquote:
Heb je nog geluk dat het niet vacuum kan trekken...quote:Op donderdag 27 september 2018 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou maar klem komen te zitten
Oh ja morgen weer sushi etenquote:Op donderdag 27 september 2018 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
[ afbeelding ]
Meh. Ben geen Friends-ionista.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:02 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
[ afbeelding ]
lol denken dat het net past, en dan wordt ie harder dan wanneer je het zelf probeerdequote:Op donderdag 27 september 2018 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mister perfecte piemel had dus zo'n ding liggen en zelf uit veiligheid vast getest of het paste in erecte toestand. Lijkt me ook lullig (hue hue) als je er je piemel instopt en dan niet meer terug kan.
uhm, ja, lekker.quote:
Wauw wat doet koffiemeneer?quote:Op donderdag 27 september 2018 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mister perfecte piemel had dus zo'n ding liggen en zelf uit veiligheid vast getest of het paste in erecte toestand. Lijkt me ook lullig (hue hue) als je er je piemel instopt en dan niet meer terug kan.
quote:Op donderdag 27 september 2018 14:09 schreef rival het volgende:
Als koffiemeneer dit topic toch eens weet te vinden
Kom je dan aan met je betonschaar.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2018 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar ging het in de vorige SC toch over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |