Welk café?quote:
Nietquote:Op woensdag 26 september 2018 22:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat met lang haar zonder klitten te krijgen?
Kan niet. Het wordt er ook nog extra pluizig van.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat met lang haar zonder klitten te krijgen?
Wat voor soort werk ga je doen?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Vrijwilligersbaantje gekregen, wordt lekker druk de komende maanden.
Coordinatie van collecte, dus vooral veel bellen en bijspringen als er ergens wat mis gaat.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor soort werk ga je doen?
Buurtkroeg in Hengelo. Gelukkig op tijd klaar. Inmiddels weer thuis.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welk café?
Kan niet in mijn dorpje zijn. Als je niet snel genoeg drinkt heb je er zo 3 voor je staan.
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik denk "o niet vergeten het theezakje eruit te halen" en dat hij er nog niet eens in hangt.
quote:
oke, that's enough internet for todayquote:
Behoorlijk. Maar hoort erbij. Herfstquote:Op donderdag 27 september 2018 07:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Brr begint echt fris te worden zo in de ochtend buiten
Gister waren wij boodschappen aan doen in Duitsland, daar hebben ze altijd van die leuke Halloween artikelen, dan moet ik mij altijd inhouden om niet de hele rotzooi mee te nemen.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar hoort erbij. Herfst
Mehhhhhhquote:Op donderdag 27 september 2018 07:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar hoort erbij. Herfst
Ik doe niet aan Halloween. Al heb ik de indruk dat steeds meer mensen het wel gaan doen. Mij interesseert het niet zo.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gister waren wij boodschappen aan doen in Duitsland, daar hebben ze altijd van die leuke Halloween artikelen, dan moet ik mij altijd inhouden om niet de hele rotzooi mee te nemen.
Het is niet zo zeer het feest, maar alle spulletjes, zo leuk, lekker griezelen en zoquote:Op donderdag 27 september 2018 08:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Halloween. Al heb ik de indruk dat steeds meer mensen het wel gaan doen. Mij interesseert het niet zo.
Voor je deur gaan zitten met een shotgun op schoot. Trick or Shoot.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik zou echt niet meer over straat durven hoor, als ze hier Halloween gaan vieren zoals in USA![]()
Mwah, heb er niet zo gek veel mee. Kijk wel eens op Spike naar Ghost Adventures. Dat is dan wel lachenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer het feest, maar alle spulletjes, zo leuk, lekker griezelen en zo
Nee. Bel uittrekken, met een dekentje op de bank, gordijnen dicht en alleen maar Netflixen.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor je deur gaan zitten met een shotgun op schoot. Trick or Shoot.
En chill.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Bel uittrekken, met een dekentje op de bank, gordijnen dicht en alleen maar Netflixen.
Het is hier altijd rustig in de straat. De hype is hier niet zo aangeslagen heb ik het idee. Soms hier en daar een spookje of een heks, maar geen hele versierde huizen of zo. En ergens is dat prima.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
We krijgen wel weer 11 november lopen, volgend jaar de laatste keer
Denk dat ik na de laatste keer net zo als buren verderop doe, versier het huis, hang een mooie kaart op de deur en zet voor de deur een bak met snoepgoed en ga zelf uit eten.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is hier altijd rustig in de straat. De hype is hier niet zo aangeslagen heb ik het idee. Soms hier en daar een spookje of een heks, maar geen hele versierde huizen of zo. En ergens is dat prima.
Met Halloween of Sint Maarten? Of allebei?quote:Op donderdag 27 september 2018 08:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk dat ik na de laatste keer net zo als buren verderop doe, versier het huis, hang een mooie kaart op de deur en zet voor de deur een bak met snoepgoed en ga zelf uit eten.
Met Sint Maartsen, vond dat wel een heel goed idee van de mensen verderop, de kinderen zijn blij, ze krijgen toch een snoepje en hoeven geen liedje te zingen, en zij hoeven niet de deur open te doen en zitten gewoon lekker ergens te eten. win-win situatiequote:Op donderdag 27 september 2018 08:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met Halloween of Sint Maarten? Of allebei?
"TRICK OR TREATERS WILL BE SHOT. SURVIVORS WILL BE SHOT AGAIN."quote:Op donderdag 27 september 2018 08:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk dat ik na de laatste keer net zo als buren verderop doe, versier het huis, hang een mooie kaart op de deur en zet voor de deur een bak met snoepgoed en ga zelf uit eten.
deze vind ik ook erg leukquote:Op donderdag 27 september 2018 08:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"TRICK OR TREATERS WILL BE SHOT. SURVIVORS WILL BE SHOT AGAIN."
Die wil ik. En dan hang ik er enkele nepbiljetten van 500 euro onder.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
deze vind ik ook erg leuk
[ afbeelding ]
Effe 'succesverhaal' erbij van een van de verkochte kinderenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die wil ik. En dan hang ik er enkele nepbiljetten van 500 euro onder.
"Ik ben Jamie en ik ben 8 jaar. Ik ben nu in een circus en iedereen is zo aardig! Van de clowns mag ik wel in het grote mensen bed slapen! Het is wel een beetje druk hoor, met zijn vieren. Maar het is heel leuk! We doen leuke spelletjes en ze schminken me iedere dag."quote:Op donderdag 27 september 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Effe 'succesverhaal' erbij van een van de verkochte kinderen
Oh, laat maarquote:Op donderdag 27 september 2018 08:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, geile chick die een frikandelbroodje eet. Aanrader.
Genoeg om niet te beginnen met roken.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Weet iemand wat een pakje Nelson shag bij de Lidl kost?
Geld. Gok ik.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2018 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Genoeg om niet te beginnen met roken.
Staat niet op de website, dus wellicht hebben ze het niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
nee, tot dat niveau heb ik mij in mijn rokerstijd niet verlaagdquote:Op donderdag 27 september 2018 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nu, extra longkanker voor nog minder geld.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Genoeg om niet te beginnen met roken.
Chocolaquote:Op donderdag 27 september 2018 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er volgens mij best veel chocola van kopen.
na 20 bier ben ik met je eens.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben geen roker, maar alsnog als ik moet kiezen wat lekkerder is, een blokje chocola of een sigaret, kies ik voor de sigaret.
Na 30 bier nog niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 20 bier ben ik met je eens.
eerder niet.
na 30 bier vind ik alles lekkerquote:
Ik lig dan ergens in coma in de kots of zo.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 30 bier vind ik alles lekker
Zelfs dat niet meer. Voorheen kreeg ik na een flinke hoeveelheid drank wel eens behoefte aan een sigaret, maar tegenwoordig echt niet.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 20 bier ben ik met je eens.
eerder niet.
Minder kans dat iemand het mee gaat nemenquote:Op donderdag 27 september 2018 08:59 schreef Samzz het volgende:
Waarom is kunst in ziekenhuizen vaak zo kaklelijk.
het is me wel eens gelukt, maar het is geen aanraderquote:Op donderdag 27 september 2018 08:57 schreef Samzz het volgende:
Al heb ik nog nooit 30 bier gedronken. Zes Kanonnen was de max.
heel soms krijg ik nog wel een trek in een sigaret.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zelfs dat niet meer. Voorheen kreeg ik na een flinke hoeveelheid drank wel eens behoefte aan een sigaret, maar tegenwoordig echt niet.
Gewoon niet roken.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb nooit zin in een sigaret, en na 1 glas drank begin ik moe te worden en val in slaap
klinkt voor sommigen als een ideale datequote:Op donderdag 27 september 2018 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb nooit zin in een sigaret, en na 1 glas drank begin ik moe te worden en val in slaap
De pauperleef.quote:Op donderdag 27 september 2018 08:57 schreef Samzz het volgende:
Al heb ik nog nooit 30 bier gedronken. Zes Kanonnen was de max.
Nee buiten dat ik het al niet lekker vind ruiken vind ik het ook te duur. Wat een ander doet moeten ze zelf weten, net weer een slof meegenomen uit Duitsland voor mijn vader, vandaar dat ik even nieuwsgierig was of dat echt zoveel scheelde qua prijs. Lidl is Lidl dacht ikquote:
kanon en dat soort dingen drink je dan ook echt niet voor de smaakquote:
Mijn vriend vind het wel grappigquote:Op donderdag 27 september 2018 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt voor sommigen als een ideale date
ja, maar prijs is in duitsland toch anders dan in nederland. al is het maar door het verschil in accijnsquote:Op donderdag 27 september 2018 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee buiten dat ik het al niet lekker vind ruiken vind ik het ook te duur. Wat een ander doet moeten ze zelf weten, net weer een slof meegenomen uit Duitsland voor mijn vader, vandaar dat ik even nieuwsgierig was of dat echt zoveel scheelde qua prijs. Lidl is Lidl dacht ik
Mwah, misschien hogere accijns omdat het Lidl in Nederland is. Mijn collega in het team is gestopt met roken een paar maanden terug. Die heeft al behoorlijk wat geld bespaardquote:Op donderdag 27 september 2018 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee buiten dat ik het al niet lekker vind ruiken vind ik het ook te duur. Wat een ander doet moeten ze zelf weten, net weer een slof meegenomen uit Duitsland voor mijn vader, vandaar dat ik even nieuwsgierig was of dat echt zoveel scheelde qua prijs. Lidl is Lidl dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |