#Friek_armyquote:Op donderdag 27 september 2018 15:58 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Wie zie je hier liever
• Friek_
• Mariocash
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij wel?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die staat er niet eens tussen, domme snol die je bent.
Ik heb nog nooit een buurman bedreigd, en al helemaal niet met een mes. En politie aan de deur is geen probleem, die zijn van harte welkom en dat weten ze.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op die keer dat je je buurman bedreigde met een mes. Je weet hoe dat afliep? Je wil niet nog eens de politie aan je deur.
Wijs 'Maricash' dan maar even aan. Ik vraag me af of je hersencapaciteit toereikend is.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij wel?
Ben je nu op je pik getrapt dat ik niet op jou heb gestemd?
Niveautje hoor dit. Echt mooi!quote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Damn.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wijs 'Maricash' dan maar even aan. Ik vraag me af of je hersencapaciteit toereikend is.
Toetsenbordheld.quote:Op donderdag 27 september 2018 17:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niveautje hoor dit. Echt mooi!
Nu past hij er echt bijquote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
waarom ben jij altijd zo boos?quote:Op donderdag 27 september 2018 17:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
sowieso iets over zijn boosheid, misschien heeft hij zelf een suggestiequote:Op donderdag 27 september 2018 18:06 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet Friek ook een tagje.
Suggesties kunnen hieronder.
?quote:
ja dan roep ik dat ik geen behoefte heb aan zijn moeder maar er ook gewoon bij tijd en wijlen binnen benquote:Op donderdag 27 september 2018 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij weer heel hard roepen dat hij daar geen behoefte aan heeft.
Is zijn moeder een beetje lekker? Ik vraag dit voor timmmmm.quote:Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan roep ik dat ik geen behoefte heb aan zijn moeder maar er ook gewoon bij tijd en wijlen binnen ben
ik denk dat ze op meer mannelijke aandacht kan rekenen dan hijquote:Op donderdag 27 september 2018 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is zijn moeder een beetje lekker? Ik vraag dit voor timmmmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |