Hij krijgt wel baklava.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het is nog een groter mietje dan jij?
Sowquote:
Wat kaap jij zemmelquote:
Laat het niet meer gebeuren,quote:Op woensdag 26 september 2018 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug. Sorry.
Je moeder? Geen idee, wat is haar accountnaam?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Mariocash het volgende:
Post die zwaar autistische vrouw hier nog wel eens? Ik kon wel om haar lachen altijd.
nee die is steeds uitgeput de laatste tijdquote:Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Mariocash het volgende:
Post die zwaar autistische vrouw hier nog wel eens? Ik kon wel om haar lachen altijd.
Haar naam is Yasmina.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moeder? Geen idee, wat is haar accountnaam?
Daar mag je nog minder nare dingen over zeggen dan over Frutsel.quote:
Wil je haar wiepen? Wat is je plan van aanpak?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar mag je nog minder nare dingen over zeggen dan over Frutsel.
Hier gewoon een beetje white knighten, dat lijkt me wel duidelijk toch?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wil je haar wiepen? Wat is je plan van aanpak?
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gewoon een beetje white knighten, dat lijkt me wel duidelijk toch?
Ik sla heel jouw familie en geitenquote:
Dat was jouw moeder ook en nu zit de wereld met jou opgescheept.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Chick is zwaar de weg kwijt.
Lekker bezig, vriend.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was jouw moeder ook en nu zit de wereld met jou opgescheept.
Dat zei je moeder vanmiddag ook al.quote:
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel nieuw in NWS. Je collega Frutsel heeft me gelijk geband, dus ik dacht dat hier alleen bitchboys kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ja.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ben jij autistisch, Wil jij een snoepje?
Oh?quote:Op donderdag 27 september 2018 07:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Achter in mijn busje liggen heel veel snoepjes.
Wil jij je bek wel even dicht houden, ouwe biefstukvandeAlbertHeijn vreter.quote:
Ik eet nauwelijks nog ander rundvlees dan Japanse A6 quality.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil jij je bek wel even dicht houden, ouwe biefstukvandeAlbertHeijn vreter.
Ik reed net nog over de A6. Wat toevalligquote:Op donderdag 27 september 2018 07:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik eet nauwelijks nog ander rundvlees dan Japanse A6 quality.
Je bent leuk vermaak. Ik mag graag on je lachen, dat is 1 ding wat zeker is.quote:
Potverdikkeme, daar had a5 moeten staan.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik reed net nog over de A6. Wat toevallig
waarschijnlijk bedoel je gewoon die 4 biefstukjes van de Jumbo voor ¤5.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Potverdikkeme, daar had a5 moeten staan.
Wedden dat je daar niet over reed?
Ik denk dat ik deze x 2 ga halen voor het weekend.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoel je gewoon die 4 biefstukjes van de Jumbo voor ¤5.
dat moet je helemaal zelf weten jongeman.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze x 2 ga halen voor het weekend.
https://beefensteak.nl/japanse-wagyu-a5-entrecote-10/
Eet jij wel eens wagyu?
Ik wel, en weet je waar ik vannacht over reed?quote:Op donderdag 27 september 2018 07:43 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Potverdikkeme, daar had a5 moeten staan.
Wedden dat je daar niet over reed?
Ik hoop over niemand. Doodsverwensingen zijn op straffe van een ban. Ik kan je hier niet missen op FOK!.quote:Op donderdag 27 september 2018 09:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wel, en weet je waar ik vannacht over reed?
Ze heeft het gewoon overleefd hoor, ze loopt alleen nog een beetje moeilijk maar dat gaat wel weer over.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik hoop over niemand. Doodsverwensingen zijn op straffe van een ban. Ik kan je hier niet missen op FOK!.
Waardeloosquote:Op donderdag 27 september 2018 07:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent leuk vermaak. Ik mag graag on je lachen, dat is 1 ding wat zeker is.
Hoe staat het in de liefde?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon overleefd hoor, ze loopt alleen nog een beetje moeilijk maar dat gaat wel weer over.
Zoek een leuke knul in R&P met een labeltje. Die zal jou ook beter begrijpen en je tekortkomingen accepteren.quote:
Een entrecote, wat een amateur.quote:Op donderdag 27 september 2018 07:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze x 2 ga halen voor het weekend.
https://beefensteak.nl/japanse-wagyu-a5-entrecote-10/
Eet jij wel eens wagyu?
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een entrecote, wat een amateur.
Zelfs als je high class probeert te doen met google, pak je alsnog het pauperstuk van de koe
Dit is geen Nederlands en dit is geen vraag. Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]x 1000
Entrecote is heerlijk. Dat vetrandje is niet te versmaden. Mag ik vragen als jij zo’n boeler bent die dat vetrandje wegsnijdt omdat het vies is?
Ik ben een heer van stand en ik ga echt heerlijk op een entrecote.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is geen Nederlands en dit is geen vraag. Probeer het nog eens.
Overigens eten ontwikkelde mensen rib-eye of een côte de boeuf.
Natuyrkijk ga ik niet heerlijk op je moeder want waar de entrocote de tandeloze crackhoer van de koe is, is je moeder daadwerkelijk het tandeloze hoertje.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben een heer van stand en ik ga echt heerlijk op een entrecote.
Inb4: ik ga heerlijk op je moeder.
Dat vond ik bij jou mams alleen maar een voordeel. Hoofd krijgen zonder tanden is heerlijk. Ik ben groot geschapen en anders schuren haar tanden steeds tegen m’n schacht aan.quote:Op donderdag 27 september 2018 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuyrkijk ga ik niet heerlijk op je moeder want waar de entrocote de tandeloze crackhoer van de koe is, is je moeder daadwerkelijk het tandeloze hoertje.
Zo sprak de zelfverklaarde heer van standquote:Op donderdag 27 september 2018 11:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat vond ik bij jou mams alleen maar een voordeel. Hoofd krijgen zonder tanden is heerlijk. Ik ben groot geschapen en anders schuren haar tanden steeds tegen m’n schacht aan.
Beetje denken dat je van stand bent door het eerste de beste google-linkje te pakkenquote:Op donderdag 27 september 2018 11:15 schreef Mariocash het volgende:
[..]x 1000
Entrecote is heerlijk. Dat vetrandje is niet te versmaden. Mag ik vragen als jij zo’n boeler bent die dat vetrandje wegsnijdt omdat het vies is?
quote:Op donderdag 27 september 2018 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje denken dat je van stand bent door het eerste de beste google-linkje te pakken.
Ben jij een hipster?quote:Op donderdag 27 september 2018 11:50 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is dat een wagyu koe of een gewone Hollandse?
Je doelt nu toch op Yoki?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Mariocash het volgende:
Jij raakt wel een beetje opgewonden van Yoki he?quote:
Gelukkig staat Friek daar boven, en zal hier niet meer komen.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:11 schreef Specularium het volgende:
Dat worden weer 30000 quote alerts.
En dat keur jij als crew gewoon goed? Dan zie ik mijzelf weer genoodzaakt een topic aan te maken op FB.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:11 schreef Specularium het volgende:
Dat worden weer 30000 quote alerts.
dat was wel ff lachen hequote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En dat keur jij als crew gewoon goed? Dan zie ik mijzelf weer genoodzaakt een topic aan te maken op FB.
Doe ekkes een linkje hier posten dan als je verhaaltje daar klaar is. We verwachten wel een hoogliterair epos van formaat natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En dat keur jij als crew gewoon goed? Dan zie ik mijzelf weer genoodzaakt een topic aan te maken op FB.
Doe maar hoor, nu moeten ze je wel serieus nemen.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Net als zijn moeder dus?quote:Op donderdag 27 september 2018 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe maar hoor, nu moeten ze je wel serieus nemen.
quote:Op donderdag 27 september 2018 15:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit neemt hij mee in zijn feedback.
We kunnen ook 50 topics in je hol stoppen, zijn we ook heel goed in en ik heb een vermoeden dat dat nog gewoon gaat passen ook.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jezelf?quote:Op donderdag 27 september 2018 10:58 schreef Mariocash het volgende:
Ik ken wel iemand waar ik je aan kan introduceren?
Niet zo'n grote mond tegen vriend van de SC Friekquote:Op donderdag 27 september 2018 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen ook 50 topics in je hol stoppen, zijn we ook heel goed in en ik heb een vermoeden dat dat nog gewoon gaat passen ook.
Friek is een beetje een dedain pannekoekje, maar mariocrash is een beetje het beperkte broertje van d4v1d, lastig dit.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:58 schreef timmmmm het volgende:
Poll: Wie zie je hier liever
• Friek_
• Mariocash
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Geen basisspeler maar leuk voor de roulatie dusquote:Op donderdag 27 september 2018 16:00 schreef sp3c het volgende:
ik stem op friek_, ik had eerst mijn twijfels maar het lijkt erop dat hij hier beter tussen past
geen toppertje maar leuk voor de breedte
vierde lijn noemen we dat bij het ijshockeyquote:Op donderdag 27 september 2018 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen basisspeler maar leuk voor de roulatie dus
wat voor sporten kijk jij dan?quote:
Ja pap.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond tegen vriend van de SC Friek
Ik hoop dat je op een legoblokje staptquote:Op donderdag 27 september 2018 16:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Domino's extra large pepperoni met extra champignons.
Dit lijkt een beetje op die keer dat je je buurman bedreigde met een mes. Je weet hoe dat afliep? Je wil niet nog eens de politie aan je deur.quote:Op donderdag 27 september 2018 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen ook 50 topics in je hol stoppen, zijn we ook heel goed in en ik heb een vermoeden dat dat nog gewoon gaat passen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |