voedselquote:Op woensdag 26 september 2018 17:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond ?
Heb niet meer en wil niet naar buiten. Denk dat het beter is ookquote:
Van jou overgenomenquote:
Goede reden.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb niet meer en wil niet naar buiten. Denk dat het beter is ook
Vaagheidquote:Op woensdag 26 september 2018 17:21 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Goede eigenschappen mag je altijd overnemen
Ik vraag wat voor een opleiding je doet en heb nogsteeds geen antwoord gekregen.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Vind je me vaag ?
Je mag het van me overnemen, maar beter van niet denk ik.
Apothekersassistent.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vraag wat voor een opleiding je doet en heb nogsteeds geen antwoord gekregen.
Doe dat bij mijquote:Op woensdag 26 september 2018 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Duurde een paar uur maar dan heb je ook wat.quote:
Ik heb het al wel eens eerder gezegd hoor, geeft niet. Ik ben ook niet altijd online.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Duurde een paar uur maar dan heb je ook wat.
Omdat ik hiernaast ook werk.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Duurde een paar uur maar dan heb je ook wat.
Maar waarom ga je niet naar school maar doe je LOI?
Dus je werkt fulltime ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2018 17:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Omdat ik hiernaast ook werk.
Nee, rond de 20 uur.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus je werkt fulltime ofzo?
ahhhh.... dus waarom studeer je dan niet gewoon op een MBO? 20 uur lijkt me toch wel te combineren?quote:
Beetje lastig met deze opleiding.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ahhhh.... dus waarom studeer je dan niet gewoon op een MBO? 20 uur lijkt me toch wel te combineren?
Oké! Ik geloof je.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Beetje lastig met deze opleiding.
Ik vind het wel fijn hoor zo.
Trumpquote:Eerder op woensdag zei Trump dat hij binnen "twee tot drie maanden" met een vredesplan voor Israël en de Palestijnen komt. Hij stelt nog steeds een tweestatenoplossing te willen.
Heb je nog gezien hoe hij werd uitgelachen door die diplomaten bij de VN?quote:
Jammer dat hij tijdens die speech op zichzelf staat te masturberen.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:51 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik vind die voorstel tot 2 staten oplossing wel positief.
Jaquote:Op woensdag 26 september 2018 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog gezien hoe hij werd uitgelachen door die diplomaten bij de VN?
Niet alleen een klein pikkie, maar ook nog een flink behaarde en champignonvormige.quote:
Alsof zijn overlords dat toestaanquote:Op woensdag 26 september 2018 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lach maar, straks werkt het ook nog gewoon.
Rothschilds?quote:Op woensdag 26 september 2018 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof zijn overlords dat toestaan
Hebben de Pallies meerdere keren afgewezen.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:51 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik vind die voorstel tot 2 staten oplossing wel positief.
quote:Op woensdag 26 september 2018 18:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De zionistische reptillian deepstate natuurlijk.
Ook handig voor chips.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:24 schreef Elvi het volgende:
Als ik nu een huisdier had, had ik die trui gekocht. Just saying.
Chips of een huisdier. Ik zou het wel weten.quote:
Beidequote:Op woensdag 26 september 2018 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chips of een huisdier. Ik zou het wel weten.
Ik moet ook nog een dichtbundel bestellen als verjaardagscadeau voor iemand, zelf lees ik de laatste jaren echt veel te weinig.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Interessant boek voor jullie doordenkers.
Ik ga hem proberen.
https://www.bol.com/nl/f/(...)me/9200000090845517/
quote:Op woensdag 26 september 2018 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even mijn Inspector Gadget-arm uitsteken.
Wislawa Szymborska, prachtige gedichten!quote:Op woensdag 26 september 2018 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een dichtbundel bestellen als verjaardagscadeau voor iemand, zelf lees ik de laatste jaren echt veel te weinig.
Mijn eten was niet zo'n succes, mijn kookkunsten lieten me even in de steekquote:Op woensdag 26 september 2018 19:01 schreef Samzz het volgende:
Dikke blauwe plek op m'n been. Hoe.
Nu eten.
Mijn eten was wel een succes.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn eten was niet zo'n succes, mijn kookkunsten lieten me even in de steek![]()
Nu het huis maar eens opruimen want begin onrustig te worden van wat spullen die rondzwerven.
Holoooo tacooooquote:Op woensdag 26 september 2018 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn eten was wel een succes.
En nu ga ik lui op de bank en mijn nagels lakken.
Jaquote:
Dat lijkt me echt zo kut aan zzp'er zijnquote:Op woensdag 26 september 2018 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Mijn werkdag is nog niet voorbij.
Zo'n dag.
Allemaal dingen die nog even tussendoor moeten, die niet kloppen, waar nog even naar gekeken moet worden. Elke opdracht heeft z'n eigen instructies en elke klant z'n eigen huisstijl en eigen software. Bugs uit vertaalde software halen en aangeven. Cheats die niet genoeg doen. Dolletjes.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo kut aan zzp'er zijn
ja, wat dat betreft ben ik wel blij dat ik (meestal) om half zes gewoon de computer en de telefoon uit kan zetten en naar huis kan, maar als het paniek op kantoor is zit ik de rest van de avond thuis nog steeds notities te maken voor morgen en gespreksstrategieën te googelenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal dingen die nog even tussendoor moeten, die niet kloppen, waar nog even naar gekeken moet worden. Elke opdracht heeft z'n eigen instructies en elke klant z'n eigen huisstijl en eigen software. Bugs uit vertaalde software halen en aangeven. Cheats die niet genoeg doen. Dolletjes.
je hoeft niet per sé te reageren hoor, stel je voor dat je je nagellak verpestquote:
Oeh, zo passief agressief.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:49 schreef Amavi het volgende:
[..]
je hoeft niet per sé te reageren hoor, stel je voor dat je je nagellak verpest
Holographic topcoat. Ik kijk teveel youtubequote:
Ja veel leuker denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Duitsers entertainen.
Klinkt als mijn werk, alleen ik kan het laten liggenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal dingen die nog even tussendoor moeten, die niet kloppen, waar nog even naar gekeken moet worden. Elke opdracht heeft z'n eigen instructies en elke klant z'n eigen huisstijl en eigen software. Bugs uit vertaalde software halen en aangeven. Cheats die niet genoeg doen. Dolletjes.
Schrijf je die uren dan ook?quote:Op woensdag 26 september 2018 19:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja, wat dat betreft ben ik wel blij dat ik (meestal) om half zes gewoon de computer en de telefoon uit kan zetten en naar huis kan, maar als het paniek op kantoor is zit ik de rest van de avond thuis nog steeds notities te maken voor morgen en gespreksstrategieën te googelenhet is ook wat allemaal
Best beleeft anders.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
Ik haat het zo dat die Duitsers ALTIJD sprechen sie Deutsch? vragen. Ik wil dan altijd heel hard NEEEEEE schreeuwen.
Geen bijtel en steenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik werk al een maand aan projecten waar ik mijn uren niet op kan boeken. Lekker alles bijhouden op papier
Ja, maar wat is beleefd? Een Nederlander in t Duits aanspreken?quote:
Je wild zelf zzper zijnquote:Op woensdag 26 september 2018 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Mijn werkdag is nog niet voorbij.
Zo'n dag.
mijn vorige stage, animatieteam op een camping in zeeland in hartje zomerquote:Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan Duitsers entertainen.
Ze vragen het in elk geval nog.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wat is beleefd? Een Nederlander in t Duits aanspreken?
CL als wilde zzp'erquote:
al zou ik het doen, daar wordt mijn stageloontje van 227 euro per maand niet hoger vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |