voedselquote:Op woensdag 26 september 2018 17:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond ?
Heb niet meer en wil niet naar buiten. Denk dat het beter is ookquote:
Van jou overgenomenquote:
Goede reden.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb niet meer en wil niet naar buiten. Denk dat het beter is ook
Vaagheidquote:Op woensdag 26 september 2018 17:21 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Goede eigenschappen mag je altijd overnemen
Ik vraag wat voor een opleiding je doet en heb nogsteeds geen antwoord gekregen.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Vind je me vaag ?
Je mag het van me overnemen, maar beter van niet denk ik.
Apothekersassistent.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vraag wat voor een opleiding je doet en heb nogsteeds geen antwoord gekregen.
Doe dat bij mijquote:Op woensdag 26 september 2018 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Duurde een paar uur maar dan heb je ook wat.quote:
Ik heb het al wel eens eerder gezegd hoor, geeft niet. Ik ben ook niet altijd online.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Duurde een paar uur maar dan heb je ook wat.
Omdat ik hiernaast ook werk.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Duurde een paar uur maar dan heb je ook wat.
Maar waarom ga je niet naar school maar doe je LOI?
Dus je werkt fulltime ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2018 17:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Omdat ik hiernaast ook werk.
Nee, rond de 20 uur.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus je werkt fulltime ofzo?
ahhhh.... dus waarom studeer je dan niet gewoon op een MBO? 20 uur lijkt me toch wel te combineren?quote:
Beetje lastig met deze opleiding.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ahhhh.... dus waarom studeer je dan niet gewoon op een MBO? 20 uur lijkt me toch wel te combineren?
Oké! Ik geloof je.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Beetje lastig met deze opleiding.
Ik vind het wel fijn hoor zo.
Trumpquote:Eerder op woensdag zei Trump dat hij binnen "twee tot drie maanden" met een vredesplan voor Israël en de Palestijnen komt. Hij stelt nog steeds een tweestatenoplossing te willen.
Heb je nog gezien hoe hij werd uitgelachen door die diplomaten bij de VN?quote:
Jammer dat hij tijdens die speech op zichzelf staat te masturberen.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:51 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik vind die voorstel tot 2 staten oplossing wel positief.
Jaquote:Op woensdag 26 september 2018 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog gezien hoe hij werd uitgelachen door die diplomaten bij de VN?
Niet alleen een klein pikkie, maar ook nog een flink behaarde en champignonvormige.quote:
Alsof zijn overlords dat toestaanquote:Op woensdag 26 september 2018 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lach maar, straks werkt het ook nog gewoon.
Rothschilds?quote:Op woensdag 26 september 2018 17:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof zijn overlords dat toestaan
Hebben de Pallies meerdere keren afgewezen.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:51 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik vind die voorstel tot 2 staten oplossing wel positief.
quote:Op woensdag 26 september 2018 18:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De zionistische reptillian deepstate natuurlijk.
Ook handig voor chips.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:24 schreef Elvi het volgende:
Als ik nu een huisdier had, had ik die trui gekocht. Just saying.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |