SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wat heb jij slanke handen.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
FOT / Wat is je laatst gemaakte smartphone-foto?
Jaaaa uw foto's graag
ik heb de boeken vorig jaar gelezenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond de LotR's juist lekkerder weg lezen dan de Hobbit, maar dat kan ook komen door het feit dat ik 12 was toen ik de Hobbit las en 14/15 toen ik aan de LotR's begon.
Wat een leuk topic!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Jaaaa uw foto's graag
En hoe plaats ik een niet bestaande foto?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Jaaaa uw foto's graag
Oh, ik dacht dat de foto in de OP van jou was.quote:
Nou niet. Als je niets gemaakt hebt, kun je ook niets laten zienquote:Op woensdag 26 september 2018 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe plaats ik een niet bestaande foto?
De Hobbit en LOTR zijn ook echte geschiedenis hequote:Op woensdag 26 september 2018 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb de boeken vorig jaar gelezen
tot dan toe heb ik eigenlijk alleen echte geschiedenisboeken gelezen
Oke, dan heb ik voldoen aan uw opdrachtquote:Op woensdag 26 september 2018 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou niet. Als je niets gemaakt hebt, kun je ook niets laten zien
mja zo ver ga ik niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Hobbit en LOTR zijn ook echte geschiedenis he
En vergeet het Silmarillion niet
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de foto in de OP van jou was.
Foute aanname dus, ik had het kunnen weten.
Leuk topic.
Bedankt voor uw aandachtquote:Op woensdag 26 september 2018 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik voldoen aan uw opdracht
jaquote:Op woensdag 26 september 2018 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt voor uw aandacht
Maarre maak jij alleen foto's met je spiegelreflex?
Ok, goed om te weten!quote:
Eigen forum eerst!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, goed om te weten!
Aah please, toe![]()
FOT / Reis/Vakantie foto's!
FOT / [Centraal]Natuur en wild deel 2 hier gaan we lekker verder
FOT / [algemeen] Dierentuinfoto's - Zoo far, zoo good.
I knowquote:
Best goed eigenlijk wel maar klooi tegenwoordig met wat andere dingen dan mijn pc/telefoon, vandaar dat ik hier wat minder ben.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
En hoe is het met jou Fogel? Lang niet gezien!
Eerst en derde staan al foto's van mij in.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, goed om te weten!
Aah please, toe![]()
FOT / Reis/Vakantie foto's!
FOT / [Centraal]Natuur en wild deel 2 hier gaan we lekker verder
FOT / [algemeen] Dierentuinfoto's - Zoo far, zoo good.
Dat zijn alleen maar goede ontwikkelingen natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk wel maar klooi tegenwoordig met wat andere dingen dan mijn pc/telefoon, vandaar dat ik hier wat minder ben.
Ok. Nou, dan niet (meer) hoor.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst en derde staan al foto's van mij in.
Maar uh, ben jij nu ook fotomiep?quote:
Ja, fotoMiepquote:Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, ben jij nu ook fotomiep?
Dus je gaat daar nu ook slotjes uitdelen?quote:
Bans!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat daar nu ook slotjes uitdelen?
Meteen anonimiseren die handel!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen anonimiseren die handel!
Krijg ik daar een banaan bij?quote:
Toch geen promotie gemaakt?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
If only![]()
Slotjes en notes, als het moet. Bans heb ik weinig aangevraagd.
Jij welquote:Op woensdag 26 september 2018 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg ik daar een banaan bij?
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk good cop gaan spelen
Als naar FOT gaan promotie is is er wat mis op fok. Dat forum is, helaas, vrij stilquote:
Ja omdat jij je foto's daar niet postquote:Op woensdag 26 september 2018 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als naar FOT gaan promotie is is er wat mis op fok. Dat forum is, helaas, vrij stil
Nou ja, Miauw mag wel mooi met mij samen gaan werken he, dat noem ik toch wel een promotiequote:Op woensdag 26 september 2018 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als naar FOT gaan promotie is is er wat mis op fok. Dat forum is, helaas, vrij stil
Uitstel gedrag?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet wel gaan solliciteren trouwens
NIet meer nee. Al helpt het dat het kliekje redelijk weg is.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja omdat jij je foto's daar niet post
Dat is het zeker!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nou ja, Miauw mag wel mooi met mij samen gaan werken he, dat noem ik toch wel een promotie
Ja ook. Ik moet mezelf ook redelijk optakelen om productief te zijn de laatste tijd. Moeee als ik vanuit mijn werk kom. Dus dé reden om verder te solliciteren.quote:
Oude-doos-foto's, hihaho, zijn ook welkom!quote:Op woensdag 26 september 2018 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet meer nee. Al helpt het dat het kliekje redelijk weg is.
Wat niet helpt is dat er een laag stof op mijn camera zit
En uit wiens doos moet ik die gaan halen?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oude-doos-foto's, hihaho, zijn ook welkom!
En je hebt meteen een reden om weer te fotograferen. Ik ga zondag op pad met mijn camera.
Benieuwd of ik de 'aan'-knop nog kan vinden.
Uit je eigen doos natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2018 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En uit wiens doos moet ik die gaan halen?
na morgen zal ik eens kijken wanneer mijn camera weer uit mag
Waarom zou je de 'aan' knop niet kunnen vinden? De afdrukknop lijkt me moeilijker
Ik ga toch geen foto's van mezelf hier plaatsenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uit je eigen doos natuurlijkFotozolderkamer?
Afdrukken doe ik helaas niet meer. Alles wordt digitaal opgeslagen hier.
Wel leuk om eens fotoboeken te maken.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen foto's van mezelf hier plaatsen
Dan heb ik die ban wel meteen te pakken
Ook niet zo nu en dan 1 voor aan de muur?
Wanneer ben jij begonnen met fotograferen dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laatste fotoboek wat ik heb gemaakt is alweer jaren geleden en dat was echt amateurwerk met foto's gemaakt met een oude telefoonTotaal geen ervaring toentertijd. Misschien van de meest recente vakanties eens eentje maken binnenkort. Heb er wel een paar aan de muur hangen hier, telt ook
[..]
Ah, doe eensquote:Op woensdag 26 september 2018 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik plaats ook geen foto's van mezelf. Tenzij met Snapchat-oren-filter, redelijk onherkenbaar![]()
Ik heb wel een aantal foto's geprint ja, in een soort Polaroidstijl. Kiekjes, geen echte echte goede foto's.
Oja, mooie is dat! Die heb ik wel eens gezienquote:Op woensdag 26 september 2018 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, doe eens
Ik heb deze aan de muur hangen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een niqab aan dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, mooie is dat! Die heb ik wel eens gezien
Ik durf niet
Ergens in 2016 volgens mij. Gingen wat meer reizen en ik wou wat betere foto's kunnen makenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer ben jij begonnen met fotograferen dan?
Jouw foto's![]()
Geen verkeerde foto voor aan de muurquote:Op woensdag 26 september 2018 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, doe eens
Ik heb deze aan de muur hangen hier:
[ afbeelding ]
Wauw! Zou je niet zeggenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ergens in 2016 volgens mij. Gingen wat meer reizen en ik wou wat betere foto's kunnen maken
[..]
Geen verkeerde foto voor aan de muur
Bad cop gaat wel lukken hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 16:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ergens in 2016 volgens mij. Gingen wat meer reizen en ik wou wat betere foto's kunnen maken
[..]
Geen verkeerde foto voor aan de muur
Veel youtube filmpjes gekeken, wat meegekeken bij onze trouwfotograaf en inderdaad veel oefenen. Als ik terugkijk wat voor foto's ik maakte in het begin (na de aanschaf van onze camera) dan snap ik niet dat ik die ooit mooi vondquote:Op woensdag 26 september 2018 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw! Zou je niet zeggen![]()
Heb je gewoon veel geoefend?
quote:
Ja ook in 2016quote:Op woensdag 26 september 2018 16:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel youtube filmpjes gekeken, wat meegekeken bij onze trouwfotograaf en inderdaad veel oefenen. Als ik terugkijk wat voor foto's ik maakte in het begin (na de aanschaf van onze camera) dan snap ik niet dat ik die ooit mooi vond![]()
Wanneer ben jij begonnen?
[..]![]()
Mooi!quote:Op woensdag 26 september 2018 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, er staat er 1, is het dan nu goed?
Heb ooit tweemaal een trouwpartij gefotografeerd.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Veel youtube filmpjes gekeken, wat meegekeken bij onze trouwfotograaf en inderdaad veel oefenen. Als ik terugkijk wat voor foto's ik maakte in het begin (na de aanschaf van onze camera) dan snap ik niet dat ik die ooit mooi vond![]()
Wanneer ben jij begonnen?
[..]![]()
Lolquote:Op woensdag 26 september 2018 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ooit tweemaal een trouwpartij gefotografeerd.
Bij de tweede struikelde ik in de kerk over een of andere koperen emmer.
Was zo gefocust op het plaatje dat ik even niet onder mij keek.
Ja hoor, en ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
LolCamera heeft het hopelijk overleefd?
Ja, ook wel fijn dat jij het ook hebt overleefdquote:Op woensdag 26 september 2018 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja hoor, en ik ook.
Ik zat toen bij een fotoclub en een stel goede bekenden hadden me gevraagd.
Was een mooie dag, hoewel het paar het niet zo lang heeft volgehouden.
quote:Op woensdag 26 september 2018 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ooit tweemaal een trouwpartij gefotografeerd.
Bij de tweede struikelde ik in de kerk over een of andere koperen emmer.
Was zo gefocust op het plaatje dat ik even niet onder mij keek.
Hij had ook veel mensen uitgenodigd toch?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef Karzai het volgende:
Mijn neef had een drone met camera ingehuurd voor z'n bruiloft
Nog niet, maar heb een maand vrij, dus vind nog wel iets.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yay!
Heb j eiets geboekt of ga je je in NL vermaken?
viel mee, hij had ook een normale camera man, naja alles uit de kast getrokken voor die mooie dagquote:Op woensdag 26 september 2018 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij had ook veel mensen uitgenodigd toch?
Mooi!quote:Op woensdag 26 september 2018 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet, maar heb een maand vrij, dus vind nog wel iets.
En ga me ook in NL vermaken ja. Lange lijst met mogelijke dingen om te doen.
Foto's waren OK, heb ze daarna op een avond nog eens kritisch bekeken en ik was tevreden, het paar overigens ook, maar die letten op heel andere dingen dan ik zelf.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, ook wel fijn dat jij het ook hebt overleefdStiekem ging ik daar wel vanuit gezien je nog aan het posten bent
![]()
Je foto's waren dan hoogstwaarschijnlijk beter dan het huwelijk zelf
Nou echtquote:Op woensdag 26 september 2018 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
viel mee, hij had ook een normale camera man, naja alles uit de kast getrokken voor die mooie dag
Toch fijn dat ze niet uit elkaar zijn gegaan vanwege de slechte foto'squote:Op woensdag 26 september 2018 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Foto's waren OK, heb ze daarna op een avond nog eens kritisch bekeken en ik was tevreden, het paar overigens ook, maar die letten op heel andere dingen dan ik zelf.
Huwelijk zelf hield minder dan 5 jaar stand.
Achteraf hoorde ik van verschillende mensen dat het moment zeer gewaardeerd werd, het was een mooie ijsbreker.quote:
Stel je voor.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze niet uit elkaar zijn gegaan vanwege de slechte foto's
Als ze op hun trouwdag nog een ijsbreker nodig hadden, dan snap ik wel dat het huwelijk niet lang stand hieldquote:Op woensdag 26 september 2018 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Achteraf hoorde ik van verschillende mensen dat het moment zeer gewaardeerd werd, het was een mooie ijsbreker.
Dat ding maakte nogal herrie.
Het was ook best wel een paar apart.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ze op hun trouwdag nog een ijsbreker nodig hadden, dan snap ik wel dat het huwelijk niet lang stand hield
Ineens hoor ik Ron Brandsteder zingenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook best wel een paar apart.
Wat erg voor jequote:Op woensdag 26 september 2018 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ineens hoor ik Ron Brandsteder zingen
Nee dank.quote:
dat heb ik vroeger ook gekekenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik deel graag
Die jurk van Ria...
Model hobbezak.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik deel graag
Die jurk van Ria...
mja toen keek ik wel redelijk veel rtl 4 zelfs nog goede tijden ><quote:
Ik geloof je, maar ga echt niet kijkenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op 1:10 gebeurt er wel iets doms
Ik vermoed dat Bonnie haar poepgaatje na dit duet wel wat minder strak wasquote:Op woensdag 26 september 2018 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond de Honeymoon quiz echt geniaal. Ik hoor nu pas hoe slecht Ron "zingt "![]()
![]()
![]()
ron kreeg em echt niet omhoog hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Bonnie haar poepgaatje na dit duet wel wat minder strak was![]()
Met uitwerpselen wel toch?quote:Op woensdag 26 september 2018 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ron kreeg em echt niet omhoog hoor
Even heengeskipt en gegrinnikt.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op 1:10 gebeurt er wel iets doms
Pasta, net wat verse ravioli gehaald. Nu alleen nog wat groente slachten.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pasta, net wat verse ravioli gehaald. Nu alleen nog wat groente slachten.
MI van een in de hoek bibberende komkommer nuquote:Op woensdag 26 september 2018 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pasta, net wat verse ravioli gehaald. Nu alleen nog wat groente slachten.
Iets uit een pakje wat de naam Bapi Pangang draagt. Dat met champignons, tauge en noodlesquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van een in de hoek bibberende komkommer nu
quote:Op woensdag 26 september 2018 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een etentje bij een Caraibisch restaurant
Jaquote:Op woensdag 26 september 2018 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond de Honeymoon quiz echt geniaal. Ik hoor nu pas hoe slecht Ron "zingt "![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren iets gekocht om te koken vandaag, maar ik weet niet meer wat het wasquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iets gekocht om te koken vandaag, maar ik weet niet meer wat het was
Wow, dit heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.quote:Op woensdag 26 september 2018 17:37 schreef Karzai het volgende:
Nu moet ik aan die zielige zeekoe in artis denken in een aquarium vol met sla
Zou vreemder en zieliger zijn als die zeekoe tussen de dode kippen zou zwemmenquote:Op woensdag 26 september 2018 17:37 schreef Karzai het volgende:
Nu moet ik aan die zielige zeekoe in artis denken in een aquarium vol met sla
quote:Op woensdag 26 september 2018 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wow, dit heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.
Ik vind het wel toevallig. Ik heb het over salade, ineens denkt Karzai aan een zielige zeekoe.quote:
Wees blijquote:Op woensdag 26 september 2018 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wow, dit heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.
Die oude charmeur kwam daar in de jaren 70 wel mee weg denk ikquote:Op woensdag 26 september 2018 17:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel toevallig. Ik heb het over salade, ineens denkt Karzai aan een zielige zeekoe.
Nu gelukkig ook welquote:Op woensdag 26 september 2018 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oude charmeur kwam daar in de jaren 70 wel mee weg denk ik
quote:Op woensdag 26 september 2018 17:56 schreef Karzai het volgende:
Nog een muziekje dan om moed te verzamelen
Nu alleen nog de motivatie omzetten in een overdonderende motivatie!quote:Op woensdag 26 september 2018 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ook. Ik moet mezelf ook redelijk optakelen om productief te zijn de laatste tijd. Moeee als ik vanuit mijn werk kom. Dus dé reden om verder te solliciteren.
Yessss!quote:Op woensdag 26 september 2018 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu alleen nog de motivatie omzetten in een overdonderende motivatie!
Ik heb de laatste paar maanden ook de behoefte om iets anders te gaan zoeken, maar ben bang dat ik nergens anders een baantje voor een jaar ga vinden dat beter verdient dan wat ik nu verdien
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Skycraper, fluppyfilm maar een wolk van herinneringen komt bovendrijven
Actiefilm maarrrr speelt zich af in Hong Kong, mooie beeldenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik ken de film niet.
Ah zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Actiefilm maarrrr speelt zich af in Hong Kong, mooie beelden
Ik heb nog een contract tot 1 augustus 2019 en zit nu paar euro boven minimum loon.quote:Op woensdag 26 september 2018 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yessss!
Hoe lang was je van plan om nog te werken waar je nu werkt dan? Prima toch als je dit nog even tijdelijk kan volhouden?
quote:Op woensdag 26 september 2018 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Te zoute pasta wegspoelen met een liter sinaasappelsap in drie grote teugen, voel me weer even 14
Hmm nou de tijd nemen om verder te kijken danquote:Op woensdag 26 september 2018 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een contract tot 1 augustus 2019 en zit nu paar euro boven minimum loon.
Valt op zich nog wel uit te houden, maar het word eentonig en er zit vrijwel geen uitdaging meer in.
quote:
Spruitenquote:Op woensdag 26 september 2018 18:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had hier aardappel gratine, varkenshaas en spruiten
Is de vorst er al overheen geweest?quote:Op woensdag 26 september 2018 18:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had hier aardappel gratine, varkenshaas en spruiten
geen ideequote:Op woensdag 26 september 2018 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de vorst er al overheen geweest?
Koen!
oehquote:Op woensdag 26 september 2018 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Pasta met prei, gerookte zalm en crčme fraiche.
Dan moeten het spruiten van vorig jaar zijn geweestquote:
ouwe meukquote:Op woensdag 26 september 2018 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten het spruiten van vorig jaar zijn geweest
Of hele verse, er is lichte vorst aan de grond geweestquote:Op woensdag 26 september 2018 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten het spruiten van vorig jaar zijn geweest
Zalmquote:Op woensdag 26 september 2018 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Pasta met prei, gerookte zalm en crčme fraiche.
Aan Koen zijn kant niet hoor.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hele verse, er is lichte vorst aan de grond geweest
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 26 september 2018 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan Koen zijn kant niet hoor.
Thank God.
Het leek er hier toch heel erg op dat sommige delen iets van vorst hadden. Al was dat wel bij een metro station.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja. Was toch alleen in het oosten?
En hier dan ookquote:Op woensdag 26 september 2018 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het leek er hier toch heel erg op dat sommige delen iets van vorst hadden. Al was dat wel bij een metro station.
En als het hier is is het bij Koen ook wel zo
ik las condoomquote:Op woensdag 26 september 2018 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hier dan ook![]()
Ik heb gelukkig niets gezien wat erop leek, wel condens.
hier wel frisjes maar geen vorstquote:Op woensdag 26 september 2018 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hier dan ook![]()
Ik heb gelukkig niets gezien wat erop leek, wel condens.
Hier geen vorst gehad vannachtquote:Op woensdag 26 september 2018 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het leek er hier toch heel erg op dat sommige delen iets van vorst hadden. Al was dat wel bij een metro station.
En als het hier is is het bij Koen ook wel zo
Nacht ervoor ook niet?quote:Op woensdag 26 september 2018 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier geen vorst gehad vannacht.
Oke, jij eet bejaarde spruiten danquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, jij eet bejaarde spruiten dan
quote:
ik heb inmiddels een vest aan het is koudquote:Op woensdag 26 september 2018 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat van de week no interessant te doen in een topic dat ik het wel red met alleen een trui en sokken, zonder verwarming.
Maar misschien neem ik dat terug
Yesss, herfst is back.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een vest aan het is koud
Ik zit First Dates te kijken.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yesss, herfst is back.
Wel kaarsjes weer aan
En dat is?quote:Op woensdag 26 september 2018 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit First Dates te kijken.
Daar zit nu een vrouw bij die misschien wel jouw droombaan heeft
Dominatrixquote:
JIj ging bad cop spelen tochquote:
wel fijn dat het herfst isquote:Op woensdag 26 september 2018 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yesss, herfst is back.
Wel kaarsjes weer aan
Snap ik wel. Het was beheurlijk heet.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel fijn dat het herfst is
de zomer trok ik echt heel slecht
Van mij mag het nog wel even een maandje nazomeren met temperaturen rond de 15/20 graden.quote:Op woensdag 26 september 2018 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snap ik wel. Het was beheurlijk heet.
Ben nu ook wel klaar voor de herfst.
ditquote:Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel even een maandje nazomeren met temperaturen rond de 15/20 graden.
weer de tijd voor mooie boswandelingenquote:Op woensdag 26 september 2018 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snap ik wel. Het was beheurlijk heet.
Ben nu ook wel klaar voor de herfst.
Snap ikquote:Op woensdag 26 september 2018 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel even een maandje nazomeren met temperaturen rond de 15/20 graden.
Jaaaquote:Op woensdag 26 september 2018 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
weer de tijd voor mooie boswandelingen
blij dat ik midden op de veluwe woon wat dat betreftquote:
Mooie omgeving!quote:Op woensdag 26 september 2018 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
blij dat ik midden op de veluwe woon wat dat betreft
absoluut wil er ook niet wegquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 20:07 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de kachel aan nu. Lekkere fik. Buiten koud, storm en regen, helemaal prima.
Oh en ik heb maandag een gesprek. Gewoon 20 minuten na het sturen van mijn cv al een uitnodiging.
De baan bevalt op zich prima maar ik mis reizen en ik mis collegas die me qua vakgebied begrijpen. Beide factoren kan ik wél bij die andere toko krijgen. Maar hoe het met loon en andere dingen zit weet ik binnenkort pas.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Baan bevalt ook niet zo hč? Ligt het aan het gebrek aan reizen?
Goed bezigquote:Op woensdag 26 september 2018 20:07 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de kachel aan nu. Lekkere fik. Buiten koud, storm en regen, helemaal prima.
Oh en ik heb maandag een gesprek. Gewoon 20 minuten na het sturen van mijn cv al een uitnodiging.
Goed gedaanquote:Op woensdag 26 september 2018 20:07 schreef Fogel het volgende:
Spannond!quote:Op woensdag 26 september 2018 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
De baan bevalt op zich prima maar ik mis reizen en ik mis collegas die me qua vakgebied begrijpen. Beide factoren kan ik wél bij die andere toko krijgen. Maar hoe het met loon en andere dingen zit weet ik binnenkort pas.
Feliquote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef G-Pier het volgende:
IK BEN GESLAAGD! In november de feestelijke uitreiking en omdat de blauwe stadshopper mij iedere dag wakkerbelt, met de vraag of ik mijn diploma heb, mag ik het papiertje binnen anderhalf week al in ontvangst nemen.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef G-Pier het volgende:
IK BEN GESLAAGD! In november de feestelijke uitreiking en omdat de blauwe stadshopper mij iedere dag wakkerbelt, met de vraag of ik mijn diploma heb, mag ik het papiertje binnen anderhalf week al in ontvangst nemen.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef G-Pier het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef G-Pier het volgende:
Dankjewel!quote:Op woensdag 26 september 2018 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Feli
Ga je de lucht in ipv grondpersoneel nu dan?
quote:
quote:
Dankjewel schatten!quote:
tiener? hoe oud ben je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 september 2018 20:52 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Dankjewel!
Nee, ik blijf dedicated grondpersoneel voor de stadshopper. Er zijn helaas wat dingen gebeurd waardoor vliegen op een laag pitje staat. Ik ga parttime werken dus ik kan naast gate agent ook lekker een sociale tiener blijven.
[..]
[..]
[..]
Dankjewel schatten!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef G-Pier het volgende:
Negen-tienquote:Op woensdag 26 september 2018 20:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
tiener? hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
goffer ik voel me serieus oudquote:
spannendquote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kreeg een mail van het detacheringsbureau dat me aan mijn huidige baan hielp. /
Ze hebben een leuk voorstel![]()
Morgenochtend bellen!
En hoe oud ben jijquote:
quote:
Ja!quote:
Doen danquote:Op woensdag 26 september 2018 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja!
Ik ben nu al geneigd 'Ja' te zeggen. Maakt niet uit wat.
Ik kan toch heul niet lezen johquote:
34quote:
Whoopsquote:
damn man, dan ben je net uit je luiersquote:
Hopelijk kom je er snel uit danquote:
Letter de deur uitquote:Op woensdag 26 september 2018 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er snel uit dan
Gefeliciteerd nog!quote:Op woensdag 26 september 2018 20:43 schreef G-Pier het volgende:
Misschien hebben ze er wel nog een forum voor je bij gevondenquote:Op woensdag 26 september 2018 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kreeg een mail van het detacheringsbureau dat me aan mijn huidige baan hielp. /
Ze hebben een leuk voorstel![]()
Morgenochtend bellen!
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!
[..]
Misschien hebben ze er wel nog een forum voor je bij gevondenNee, maar leuk!
19, afgestudeerd en werkzaam bij de blauwe-grijze stadszwaan. Ja ik kan het zelf ook niet geloven..quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie wel allemaal!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef G-Pier het volgende:
[..]
19, afgestudeerd en werkzaam bij de blauwe-grijze stadszwaan. Ja ik kan het zelf ook niet geloven..
nou mooi man het is je gegundquote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef G-Pier het volgende:
[..]
19, afgestudeerd en werkzaam bij de blauwe-grijze stadszwaan. Ja ik kan het zelf ook niet geloven..
Wat voor werk (globaal) doe je momenteel als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, ben heel benieuwd waar ze mee komen. Maar op dit punt lijkt alles beter dan waar ik nu werk.
Iets met (online) communicatie en teksten.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat voor werk (globaal) doe je momenteel als ik vragen mag?
Verstandig om dan wat anders te zoeken inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met (online) communicatie en teksten.
Op zich best ok, maar mijn werkgever vind ik nogal saai. En weird. En saai.
Nu begint het leven echt jongeman. Wanneer staat de volgende training op het programma?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:30 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Oh tofquote:Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verstandig om dan wat anders te zoeken inderdaad.![]()
Ik heb zelf overigens toerisme gestudeerd. Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een boek. Niet veel inspiratie de laatste tijd, maar dat gaat in fases. Vanaf volgend jaar aan de slag bij een reisbureau part-time (2 dagen in de week of zo).
Een reisboek?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verstandig om dan wat anders te zoeken inderdaad.![]()
Ik heb zelf overigens toerisme gestudeerd. Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een boek. Niet veel inspiratie de laatste tijd, maar dat gaat in fases. Vanaf volgend jaar aan de slag bij een reisbureau part-time (2 dagen in de week of zo).
"Studiereizen"quote:Op woensdag 26 september 2018 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tofWaar gaat je boek over?
En reisbureau's, ik dacht dat zo'n beetje alles online gaat tegenwoordig![]()
Wel leuk! Mag je ook werkbezoeken afleggen?
mevr Koen heeft zich voor 'studiereis' Gambia ingeschrevenquote:
Ze gaat voor een echte neger?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen heeft zich voor 'studiereis' Gambia ingeschreven
ze doet maarquote:Op woensdag 26 september 2018 21:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze gaat voor een echte neger?
Uhu. Met al die jonge Gambianen.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu begint het leven echt jongeman. Wanneer staat de volgende training op het programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
ze doet maarquote:Op woensdag 26 september 2018 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die vond het dus tijd voor een uitwoonsessie![]()
als ze daar zo'n behoefte aan zou hebben, be happy with itquote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:43 schreef G-Pier het volgende:
[..]Ga je nog verdere opleidingen doen? 19 jaar en klaar zijn, veel te jong joh. Haal eruit wat erin zit, later heb je er plezier vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik wil eerst ervaring opdoen en daarna aan de lerarenopleiding beginnen. Ik vind het geweldig om tussen de vliegtuigen te werken maar hetgeen wat echt het beste uit mij naar boven haalt is anderen deze passie en professie aanleren. Misschien kan ik het vak combineren met de studie, wie weet.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga je nog verdere opleidingen doen? 19 jaar en klaar zijn, veel te jong joh. Haal eruit wat erin zit, later heb je er plezier van
quote:
Ze bestaan nogquote:Op woensdag 26 september 2018 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tofWaar gaat je boek over?
En reisbureau's, ik dacht dat zo'n beetje alles online gaat tegenwoordig![]()
Wel leuk! Mag je ook werkbezoeken afleggen?
Benieuwd naar het boekquote:Op woensdag 26 september 2018 21:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
Boek wat draait om een gecompliceerde familie. Uit elkaar gegroeid en in het boek komen er dingen naar boven waardoor ze elkaar weer vinden/nieuwe kansen krijgen. Dat gecombineerd met wat mysterie elementen
[..]
Ze bestaan nogAl maak ik er zelf nooit gebruik van. Als je zelf boekt en weet te zoeken ben je veel goedkoper uit. Maar sommige mensen zijn nog steeds lui en willen niks zelf uitzoeken, dus
Geen idee. Tijdje niet gewerkt uit vrije wil, dus nu langzaam beginnen weer. Vooralsnog lijkt het gewoon een kantoorbaan te zijn, geen speciale werkbezoeken of zo.
Ook weer waarquote:Op woensdag 26 september 2018 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze daar zo'n behoefte aan zou hebben, be happy with it
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:47 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik wil eerst ervaring opdoen en daarna aan de lerarenopleiding beginnen. Ik vind het geweldig om tussen de vliegtuigen te werken maar hetgeen wat echt het beste uit mij naar boven haalt is anderen deze passie en professie aanleren. Misschien kan ik het vak combineren met de studie, wie weet.
Een paarse en roze tas, goeie match.quote:
Kan alle kanten op, maar spannend wel joh, zoiets schijven! Eerste boek?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
Boek wat draait om een gecompliceerde familie. Uit elkaar gegroeid en in het boek komen er dingen naar boven waardoor ze elkaar weer vinden/nieuwe kansen krijgen. Dat gecombineerd met wat mysterie elementen
Daar heb ik echt totaal niet op geletquote:Op woensdag 26 september 2018 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een paarse en roze tas, goeie match.
Vind ik een hele romantische openheid naar elkaar toequote:Op woensdag 26 september 2018 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook altijd gezegd, prima, maar dan mag ik ook
Ik wist hetquote:Op woensdag 26 september 2018 21:55 schreef Molo het volgende:
Vakantie studiereiskaartje voor Koen![]()
[ afbeelding ]
Past welquote:Op woensdag 26 september 2018 21:55 schreef Molo het volgende:
Vakantie studiereiskaartje voor Koen![]()
[ afbeelding ]
Heb wel eens docu's gezien, arme kerels.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar heb ik echt totaal niet op gelet![]()
Maar het is wel een dingetje in Gambia. Veel Engelse dames die daar voor de jonge mannen heen gaan. Een soort Thailand maar net even anders.
Gaan met die banaan.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook altijd gezegd, prima, maar dan mag ik ook
quote:Op woensdag 26 september 2018 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
https://www.dailynieuws.n(...)oor-sushiverslaving/
Lang niet gebruikt, uitdrogingsverschijnselenquote:Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo'n ouwe opgerekte muts kan wel wat hebben
Maar ik snap niet hoe die uit zijn mond kan komen?quote:Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Gádverdamme!
Kan gelukkig niet in Nederland
Nou ze kiezen er zelf voor hoor. Het zijn geen minderjarigen meerquote:Op woensdag 26 september 2018 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb wel eens docu's gezien, arme kerels.
Ik weiger verder te lezen dan de titelquote:Op woensdag 26 september 2018 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 26 september 2018 22:02 schreef Koen66 het volgende:
dat soort gasten met toch wel fors aan de viagra zitten
Dat hoop je.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Gádverdamme!
Kan gelukkig niet in Nederland
Geen idee, denk dat ze het maagzuur overleven ofzoquote:Op woensdag 26 september 2018 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar ik snap niet hoe die uit zijn mond kan komen?
Die dingen poep je toch langzaam uit? Dus ik zou verwachten uit zijn kont...
als man moet je hem toch overeind kunnen krijgen en dat lijkt me visueel vrij lastig. Misschien helpt de gedachte aan het geld welquote:
Ze zijn nog jong en viriel, gaat een stuk makkelijker denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als man moet je hem toch overeind kunnen krijgen en dat lijkt me visueel vrij lastig. Misschien helpt de gedachte aan het geld wel
Nouuuuuuquote:Op woensdag 26 september 2018 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ze kiezen er zelf voor hoor. Het zijn geen minderjarigen meer
Die zijn nog jong, die staan de hele dag stijf joh.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als man moet je hem toch overeind kunnen krijgen en dat lijkt me visueel vrij lastig. Misschien helpt de gedachte aan het geld wel
Precies! En DIG!quote:Op woensdag 26 september 2018 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Benieuwd naar het boek![]()
Prima, kantoorbaan. Dan houd je wel tijd over voor andere zaken, zoals het boek. En FOT.
Eerste officiele boek, maar al wel eerder veel verhalen geschreven. Sinds kinds af aan eigenlijk al.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan alle kanten op, maar spannend wel joh, zoiets schijven! Eerste boek?
Ik ben weleens gevraagd wat op te schrijven maar ik kan niet boeiend schrijven dus dan wordt het een wirwar van gore verhalen zonder rode draad en doodsaai beschreven
Kijkt zij hem verliefd aan en hij doet zijn ogen dicht.quote:Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In die link wordt die worm wel heel langquote:Op woensdag 26 september 2018 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
nou, op m'n 20e zou zoiets de boel ernstig doen krimpenquote:Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn nog jong, die staan de hele dag stijf joh.
2quote:Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik zag het ookquote:Op woensdag 26 september 2018 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In die link wordt die worm wel heel lang![]()
.
Ze kunnen 20 tot 30 meter worden...….quote:Op woensdag 26 september 2018 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In die link wordt die worm wel heel lang![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |