SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Wat heb jij slanke handen.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
FOT / Wat is je laatst gemaakte smartphone-foto?
Jaaaa uw foto's graag
ik heb de boeken vorig jaar gelezenquote:Op woensdag 26 september 2018 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond de LotR's juist lekkerder weg lezen dan de Hobbit, maar dat kan ook komen door het feit dat ik 12 was toen ik de Hobbit las en 14/15 toen ik aan de LotR's begon.
Wat een leuk topic!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Jaaaa uw foto's graag
En hoe plaats ik een niet bestaande foto?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:20 schreef -Miauw- het volgende:
Jaaaa uw foto's graag
Oh, ik dacht dat de foto in de OP van jou was.quote:
Nou niet. Als je niets gemaakt hebt, kun je ook niets laten zienquote:Op woensdag 26 september 2018 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe plaats ik een niet bestaande foto?
De Hobbit en LOTR zijn ook echte geschiedenis hequote:Op woensdag 26 september 2018 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb de boeken vorig jaar gelezen
tot dan toe heb ik eigenlijk alleen echte geschiedenisboeken gelezen
Oke, dan heb ik voldoen aan uw opdrachtquote:Op woensdag 26 september 2018 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou niet. Als je niets gemaakt hebt, kun je ook niets laten zien
mja zo ver ga ik niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2018 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Hobbit en LOTR zijn ook echte geschiedenis he
En vergeet het Silmarillion niet
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de foto in de OP van jou was.
Foute aanname dus, ik had het kunnen weten.
Leuk topic.
Bedankt voor uw aandachtquote:Op woensdag 26 september 2018 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik voldoen aan uw opdracht
jaquote:Op woensdag 26 september 2018 15:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt voor uw aandacht
Maarre maak jij alleen foto's met je spiegelreflex?
Ok, goed om te weten!quote:
Eigen forum eerst!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, goed om te weten!
Aah please, toe![]()
FOT / Reis/Vakantie foto's!
FOT / [Centraal]Natuur en wild deel 2 hier gaan we lekker verder
FOT / [algemeen] Dierentuinfoto's - Zoo far, zoo good.
I knowquote:
Best goed eigenlijk wel maar klooi tegenwoordig met wat andere dingen dan mijn pc/telefoon, vandaar dat ik hier wat minder ben.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
En hoe is het met jou Fogel? Lang niet gezien!
Eerst en derde staan al foto's van mij in.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, goed om te weten!
Aah please, toe![]()
FOT / Reis/Vakantie foto's!
FOT / [Centraal]Natuur en wild deel 2 hier gaan we lekker verder
FOT / [algemeen] Dierentuinfoto's - Zoo far, zoo good.
Dat zijn alleen maar goede ontwikkelingen natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2018 15:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk wel maar klooi tegenwoordig met wat andere dingen dan mijn pc/telefoon, vandaar dat ik hier wat minder ben.
Ok. Nou, dan niet (meer) hoor.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst en derde staan al foto's van mij in.
Maar uh, ben jij nu ook fotomiep?quote:
Ja, fotoMiepquote:Op woensdag 26 september 2018 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, ben jij nu ook fotomiep?
Dus je gaat daar nu ook slotjes uitdelen?quote:
Bans!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat daar nu ook slotjes uitdelen?
Meteen anonimiseren die handel!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen anonimiseren die handel!
Krijg ik daar een banaan bij?quote:
Toch geen promotie gemaakt?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
If only![]()
Slotjes en notes, als het moet. Bans heb ik weinig aangevraagd.
Jij welquote:Op woensdag 26 september 2018 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg ik daar een banaan bij?
quote:Op woensdag 26 september 2018 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk good cop gaan spelen
Als naar FOT gaan promotie is is er wat mis op fok. Dat forum is, helaas, vrij stilquote:
Ja omdat jij je foto's daar niet postquote:Op woensdag 26 september 2018 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als naar FOT gaan promotie is is er wat mis op fok. Dat forum is, helaas, vrij stil
Nou ja, Miauw mag wel mooi met mij samen gaan werken he, dat noem ik toch wel een promotiequote:Op woensdag 26 september 2018 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als naar FOT gaan promotie is is er wat mis op fok. Dat forum is, helaas, vrij stil
Uitstel gedrag?quote:Op woensdag 26 september 2018 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet wel gaan solliciteren trouwens
NIet meer nee. Al helpt het dat het kliekje redelijk weg is.quote:Op woensdag 26 september 2018 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja omdat jij je foto's daar niet post
Dat is het zeker!quote:Op woensdag 26 september 2018 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nou ja, Miauw mag wel mooi met mij samen gaan werken he, dat noem ik toch wel een promotie
Ja ook. Ik moet mezelf ook redelijk optakelen om productief te zijn de laatste tijd. Moeee als ik vanuit mijn werk kom. Dus dé reden om verder te solliciteren.quote:
Oude-doos-foto's, hihaho, zijn ook welkom!quote:Op woensdag 26 september 2018 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet meer nee. Al helpt het dat het kliekje redelijk weg is.
Wat niet helpt is dat er een laag stof op mijn camera zit
En uit wiens doos moet ik die gaan halen?quote:Op woensdag 26 september 2018 16:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oude-doos-foto's, hihaho, zijn ook welkom!
En je hebt meteen een reden om weer te fotograferen. Ik ga zondag op pad met mijn camera.
Benieuwd of ik de 'aan'-knop nog kan vinden.
Uit je eigen doos natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2018 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En uit wiens doos moet ik die gaan halen?
na morgen zal ik eens kijken wanneer mijn camera weer uit mag
Waarom zou je de 'aan' knop niet kunnen vinden? De afdrukknop lijkt me moeilijker
Ik ga toch geen foto's van mezelf hier plaatsenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uit je eigen doos natuurlijkFotozolderkamer?
Afdrukken doe ik helaas niet meer. Alles wordt digitaal opgeslagen hier.
Wel leuk om eens fotoboeken te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |