Foto's waren OK, heb ze daarna op een avond nog eens kritisch bekeken en ik was tevreden, het paar overigens ook, maar die letten op heel andere dingen dan ik zelf.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, ook wel fijn dat jij het ook hebt overleefdStiekem ging ik daar wel vanuit gezien je nog aan het posten bent
![]()
Je foto's waren dan hoogstwaarschijnlijk beter dan het huwelijk zelf
Nou echtquote:Op woensdag 26 september 2018 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
viel mee, hij had ook een normale camera man, naja alles uit de kast getrokken voor die mooie dag
Toch fijn dat ze niet uit elkaar zijn gegaan vanwege de slechte foto'squote:Op woensdag 26 september 2018 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Foto's waren OK, heb ze daarna op een avond nog eens kritisch bekeken en ik was tevreden, het paar overigens ook, maar die letten op heel andere dingen dan ik zelf.
Huwelijk zelf hield minder dan 5 jaar stand.
Achteraf hoorde ik van verschillende mensen dat het moment zeer gewaardeerd werd, het was een mooie ijsbreker.quote:
Stel je voor.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze niet uit elkaar zijn gegaan vanwege de slechte foto's
Als ze op hun trouwdag nog een ijsbreker nodig hadden, dan snap ik wel dat het huwelijk niet lang stand hieldquote:Op woensdag 26 september 2018 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Achteraf hoorde ik van verschillende mensen dat het moment zeer gewaardeerd werd, het was een mooie ijsbreker.
Dat ding maakte nogal herrie.
Het was ook best wel een paar apart.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ze op hun trouwdag nog een ijsbreker nodig hadden, dan snap ik wel dat het huwelijk niet lang stand hield
Ineens hoor ik Ron Brandsteder zingenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was ook best wel een paar apart.
Wat erg voor jequote:Op woensdag 26 september 2018 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ineens hoor ik Ron Brandsteder zingen
Nee dank.quote:
dat heb ik vroeger ook gekekenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik deel graag
Die jurk van Ria...
Model hobbezak.quote:Op woensdag 26 september 2018 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik deel graag
Die jurk van Ria...
mja toen keek ik wel redelijk veel rtl 4 zelfs nog goede tijden ><quote:
Ik geloof je, maar ga echt niet kijkenquote:Op woensdag 26 september 2018 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op 1:10 gebeurt er wel iets doms
Ik vermoed dat Bonnie haar poepgaatje na dit duet wel wat minder strak wasquote:Op woensdag 26 september 2018 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond de Honeymoon quiz echt geniaal. Ik hoor nu pas hoe slecht Ron "zingt "![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |