gewoon gezellig feestje vieren net als iedereenquote:Op zondag 7 oktober 2018 13:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
YEAH
Wat doen al die negers eigenlijk bij die intochten?
"jouw racistische zwarte piet"quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:02 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dit is cultuur. Dat is heel wat anders dan jouw racistische zwarte piet. Maar als je dat niet snapt, dan helpt geen bril jou dat inzien.
Het zijn wel de blanken die de slavernij hebben afgeschaft...quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:24 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Naar wat ik hier en daar heb gelezen bevrijdde Sint Nicolaas juist slaven en wilde een deel daarvan uit dankbaarheid bij hem blijven. Ik zou overigens hiermee verkeerd kunnen zitten.
En mijn soort? Doe eens even normaal zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... zodat deze traditie nog steeds levend is in zwart Afrika. Daar komt Jeffrey Airfryers fascinatie met het verschijnsel vandaan: hij is geboren in Ghana.
Staat me ook iets van bij dat hij van Ghana naar de USA migreerde.
Wat zal het volgende stukje cultuur zijn dat verneukt wordt door deze groep?quote:Op zondag 7 oktober 2018 13:45 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ongelooflijk dat een marginaal groepje extreem linkse zeurpieten een Nederlands feest om zeep heeft geholpen en ook weer typerend dat linkse partijen als de PvdA en GroenLinks hun standpunten overnemen. Die weg-met-onze-cultuur-mentaliteit komt me echt mijn keel uit.
De volgende groep zijn de slachtoffers van seksueel misbruik in de katholieke kerk die vinden dat het maar eens afgelopen moet zijn met die christelijke kinderlokker genaamd "Sint".quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zal het volgende stukje cultuur zijn dat verneukt wordt door deze groep?
als je het gewoon niet toelaat kunnen ze het ook niet verneuken lijkt mequote:Op zondag 7 oktober 2018 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zal het volgende stukje cultuur zijn dat verneukt wordt door deze groep?
Gewoon, even niet toelaten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het gewoon niet toelaat kunnen ze het ook niet verneuken lijkt me
gewoon even niet toelatenquote:Op zondag 7 oktober 2018 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon, even niet toelaten.
Je ziet wat voor effect het heeft tot nu toe.
Dat is precies waarom dat hele hokjesdenken zo achterlijk is.quote:Op zondag 7 oktober 2018 13:02 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Heerlijk altijd op Fok, in extreemrechtse hokjes geduwd worden door een andere invalshoek te benoemen.
Wat betekent "niet toelaten"?quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het gewoon niet toelaat kunnen ze het ook niet verneuken lijkt me
Lekker je eigen cultuur om zeep helpen vanwege enkele zeurpieten.quote:
Vuurwerk lijkt ook nog maar een kwestie van tijdquote:Op zondag 7 oktober 2018 14:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon even niet toelaten
ik heb niet het gevoel dat er iets van mijn cultuur verneukt is, ik zie nog steeds zwarte pieten, ik eet nog steeds oliebollen en ik schiet nog steeds vuurwerk dus voor mij werkt het prima
wat anderen dan doen boeit me geen reet
gewoon niet toelaten dat iemand je cultuur verneuktquote:Op zondag 7 oktober 2018 16:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat betekent "niet toelaten"?
Het is vooralsnog een vrij land, lijkt me.
Ah, zo. Dus terwijl het land langzaam verschuift van zwarte pieten naar roetveegpieten thuis gewoon lekker je ding blijven doen is in dit verband "niet toelaten".quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon niet toelaten dat iemand je cultuur verneukt
daar is het idd een vrij land voor, gewoon je feestje vieren met zwarte pieten of witte pieten of pieten met kroketten in hun neus als je daar behoefte aan hebt
de enige die dat stukje cultuur voor je kan verneuken ben je zelf lijkt mij
Welke verschuivingquote:Op zondag 7 oktober 2018 16:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, zo. Dus terwijl het land langzaam verschuift van zwarte pieten naar roetveegpieten thuis gewoon lekker je ding blijven doen is in dit verband "niet toelaten".
Gelukkig maar, ik dacht even dat je iets wilde gaan verbieden of tegenhouden.
Leiden is ook wel echt een topgemeente.quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke verschuiving
Kap eens met dingen verzinnen. Elke gemeente in mijn omgeving (op Leiden na) had in 2017 100% zwart en het heeft er alle schijn van dat 2018 niet anders gaat zijn.
Jammer van het bestuur alleen. Maar dat heeft vooral te maken met al die geïmporteerde rechtenstudenten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:00 schreef Kamina het volgende:
[..]
Leiden is ook wel echt een topgemeente.
Ook je kop in het zand steken mag in dit land. Ik ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke verschuiving
Kap eens met dingen verzinnen. Elke gemeente in mijn omgeving (op Leiden na) had in 2017 100% zwart en het heeft er alle schijn van dat 2018 niet anders gaat zijn.
Ik neem waar dat er niks veranderd is midden in de randstad buiten de grote steden. Waar haal jij die aardverschuiving vandaan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ook je kop in het zand steken mag in dit land. Ik ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |