Toppertje!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 14:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag deze trailer in de bios voorbij komen hier in de UK. Wel intrigerend. En mooie plaatjes van Hong Kong:)
Ja toevallig hadden we het daar nog over in het vorige topic, deed het me ook wat aan denken. Ik heb dit nog niet gekeken, maar wel van plan, klinkt wel spannend.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:25 schreef EasyLife het volgende:
Manifest - Season 1 - IMDb
Dit doet me een beetje denken aan The Langoliers, wat was dat spannend vroeger.
Kent iemand dat nog? Was ooit als mini serie op TV.
Ja, op basis van een Stephen King boek.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:25 schreef EasyLife het volgende:
Denk het ook ja. Ik heb het nooit meer teruggekeken maar het zal er best ouderwets uitzien nu.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, op basis van een Stephen King boek.
Destijds vond ik het tof, maar ik denk dat het inmiddels een beetje achterhaald is gezien de niveaustijging in Serieland.
Killjoys vond ik sowieso minder dan die andere space serie die ze tegelijkertijd hadden maar hebben gecanceld, ben de naam even kwijt.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:17 schreef Karina het volgende:
The Gifted is ook weer begonnen. Vorig seizoen gevolgd en ik vond het wel wat. Ik hoop wel dat er nog wat leuke SciFI uitkomt. Killjoys is nu ook afgelopen, het seizoen dan, vond het dit seizoen wel minder dan het vorige, het werd een beetje te ingewikkeld allemaal, het begon zo leuk met de space bounty hunters, maar dat gegeven is allang niet meer van toepassing.
Ja ik weet welke je bedoelt met die android en die gasten die hun geheugen kwijt waren. Die vond ik ook leuker dan Killjoys.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Killjoys vond ik sowieso minder dan die andere space serie die ze tegelijkertijd hadden maar hebben gecanceld, ben de naam even kwijt.
Die inderdaad, SyFy annuleert helaas te vaak de verkeerde series.quote:Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Karina het volgende:
Dark Matter. Met die gast uit continuüm, Travis.
Langoliers was vroeger zo vet, maar laatst terug gekeken ;') Nooit moeten doen.quote:Op woensdag 26 september 2018 13:25 schreef EasyLife het volgende:
Idd, ik had het ook terug gekeken, eerste kwartier ofzo dan, mee gestopt, die herinnering is zo fucking vet.quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:08 schreef neggix het volgende:
[..]
Langoliers was vroeger zo vet, maar laatst terug gekeken ;') Nooit moeten doen.
It's your lucky day:quote:Op vrijdag 28 september 2018 11:23 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Idd, ik had het ook terug gekeken, eerste kwartier ofzo dan, mee gestopt, die herinnering is zo fucking vet.
En idd zoals eerder aangegeven, Twilight Zone enzo maar dan in een nieuw jasje, gewoon creepy stories elke week, mag van mij ook wel terug komen.
Niet zoals American Horror Story, eerste seizoen ging nog wel, maar daarna werd het een soort hippie verkleed feest ofzo.
Die dude was al briljant in First Wavequote:Op woensdag 26 september 2018 21:21 schreef Karina het volgende:
Dark Matter. Met die gast uit continuüm, Travis.
Dit klinkt wel als iets wat ik gezien zou moeten hebben maar ik kan het me niet herinneren.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dude was al briljant in First Wave
Geen idee of het de tand des tijds heeft doorstaan, maar ik zat vroeger echt voor de buis gekluisterdquote:Op maandag 1 oktober 2018 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als iets wat ik gezien zou moeten hebben maar ik kan het me niet herinneren.
Ik had eind seizoen 2 niet meer gekeken, maar deze wel weer, was ook benieuwd, was idd best grappig, al vind ik het wel een aparte kerel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:07 schreef Karina het volgende:
Eerste aflevering van Manifest ook gezien. In het begin dacht ik: meh familiedrama maar het werd al spannender naar gelang de aflevering vorderde. Ga het nog volgen iig.
De nieuwe Riggs in Lethal Weapon was beter/leuker dan gedacht van te voren, die geef ik nog wel een kans.
Gevolgd, zal eens een lijstje gaan samenstellen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor mensen die vooral werken met ''mijn actieve topics'' en waarbij nieuwe topics niet zo snel opvallen![]()
F&S / FOK! Serie Top 100 - 2018
Nou stop er maar mee dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:07 schreef Tim86 het volgende:
https://variety.com/2018/(...)pon-exit-1202967299/
Eerst dus een nieuwe Riggs, nu een nieuwe Murtaugh?
Balen was datquote:Op woensdag 26 september 2018 21:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die inderdaad, SyFy annuleert helaas te vaak de verkeerde series.
de nieuwe riggs is nog wel leuk maar zonder murtaugh is het wel klaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:07 schreef Tim86 het volgende:
https://variety.com/2018/(...)pon-exit-1202967299/
Eerst dus een nieuwe Riggs, nu een nieuwe Murtaugh?
Mooi, ik zocht nog weer een achtergrondserie. Al zag ik dat salvation ook een seizoen twee had.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:24 schreef Karina het volgende:
Tweede seizoen van Black Lightning is ook begonnen. Voor wie het heeft gemist
Ga hem vanavond kijken uit interesse, maar verwachtingen liggen erg laag. Blijft sneu dat ze niet gewoon een reboot hebben gemaakt met de originele cast (of op z'n minst hun kinderen of zo). Al die actrices staan er voor open...nou ja, stonden er voor open. Zonde, gemiste kans.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:35 schreef Friday12 het volgende:
Die nieuwe Charmed
Wat een feminazi gezeik
Vind ik ook.. niet eens dezelfde namenquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ga hem vanavond kijken uit interesse, maar verwachtingen liggen erg laag. Blijft sneu dat ze niet gewoon een reboot hebben gemaakt met de originele cast (of op z'n minst hun kinderen of zo). Al die actrices staan er voor open...nou ja, stonden er voor open. Zonde, gemiste kans.
Oh ja die wilde ik ook nog checken, bij de trailer had ik al zoiets van meh, maar als ik de reacties hier lees is het idd kutquote:Op maandag 15 oktober 2018 15:35 schreef Friday12 het volgende:
Die nieuwe Charmed
Wat een feminazi gezeik
3.4 op IMDb...quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:35 schreef Friday12 het volgende:
Die nieuwe Charmed
Wat een feminazi gezeik
Ik vond hem uiteindelijk nog best prima. Bij verre weg niet zo goed als de original, maar ik had erger verwacht zeg maarquote:Op maandag 15 oktober 2018 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die wilde ik ook nog checken, bij de trailer had ik al zoiets van meh, maar als ik de reacties hier lees is het idd kutWat Friday zegt: een vervolg had veel leuker geweest dan een reboot. En dan hadden de originele nog mee kunnen doen of af en toe eventjes voorbij kunnen komen.
Nou misschien als ik even tijd heb toch proberen, maar geen prioriteit er is weer zoveel begonnenquote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond hem uiteindelijk nog best prima. Bij verre weg niet zo goed als de original, maar ik had erger verwacht zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vermakelijke seriequote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:20 schreef EasyLife het volgende:
Iemand dit al gezien?
The Rookie (TV Series 2018– ) - IMDb
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 15:20 schreef EasyLife het volgende:
Iemand dit al gezien?
The Rookie (TV Series 2018– ) - IMDb
Nog meer superhero's? Fans van dit genre krijgen geen vitamine D meer deze jaren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Niet echt overtuigd na ep1 van Titans maar de 2e was echt gruwelijk
het zijn wel superhero's maar de serie is wel wat bloederiger dan normaal. Beetje Gothamsfeertje zoiets (donker) en zoals gezegd veel bloed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:58 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Nog meer superhero's? Fans van dit genre krijgen geen vitamine D meer deze jaren.
Als het net zo slecht word als Charmed(quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:49 schreef Karina het volgende:
Tijdens het beetje browsen door imdb kwam ik dit tegen
Roswell, New Mexico (TV Series 2019– ) - IMDb
Vond ik destijds een leuke serie, hopelijk wordt dit ook weer zo leuk.
En volgend jaar komt American Gods weer terug
Ja ik volg het nog. Ben toch wel benieuwd hoe het verder gaat/afloopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:57 schreef EasyLife het volgende:
Zijn de mensen die aan Manifest zijn begonnen hier nog mee bezig?
Toch wel... dus niet zo van, dat moet je kijken, vind die 7,7 best hoog namelijk op IMDb.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik volg het nog. Ben toch wel benieuwd hoe het verder gaat/afloopt.
Ik twijfel ook nog steeds een beetje, maar elke aflevering is er weer iets wat gebeurd waardoor ik toch de volgende weer wil kijkenquote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:00 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Toch wel... dus niet zo van, dat moet je kijken, vind die 7,7 best hoog namelijk op IMDb.
Ja die series ken ik, maar verder eigenlijk matig. Nee dan probeer ik die nieuwe Titans wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds een beetje, maar elke aflevering is er weer iets wat gebeurd waardoor ik toch de volgende weer wil kijken
Zeker wel een aanrader die. Lekker donker.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:03 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ja die series ken ik, maar verder eigenlijk matig. Nee dan probeer ik die nieuwe Titans wel.
Fresh off the boat is wel leukquote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:19 schreef EasyLife het volgende:
Nou idd, eerste 10 minuten dacht ik och weer zo'n Batman Robin geval, beetje vechten, maar zit wel meer achter, zin in ep 3.
Ben door al m'n comedy's heen, iemand nog tips? Hoeft niet per se van dit jaar te zijn, mag ook al in seizoen 2 of 3 zijn.
Ja die volg ik al, denk dat ik eigenlijk alles wel volg, ook de iets matigere series zoals American Housewife enzo. The Good Place valt ook een beetje tegen dit seizoen.quote:
Young Sheldon is erg leuk vind ik, leuker dan TBBT eigenlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:19 schreef EasyLife het volgende:
Nou idd, eerste 10 minuten dacht ik och weer zo'n Batman Robin geval, beetje vechten, maar zit wel meer achter, zin in ep 3.
Ben door al m'n comedy's heen, iemand nog tips? Hoeft niet per se van dit jaar te zijn, mag ook al in seizoen 2 of 3 zijn.
Valt wel mee. Vooral de mensen die Vampire Diaries en The Originals hebben gekeken als doelgroep. Best vermakelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 22:47 schreef EasyLife het volgende:
Legacies ook hoge rating (nog wel weinig votes), maar lijkt mij in de trailer een beetje een kinderserie?
Manifest las ik hier dat het een beetje mwoh was, als je eraan begint wil je op het einde blijkbaar wel de volgende aflevering zien, maar volgens mij niet echt waard om aan te beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Valt wel mee. Vooral de mensen die Vampire Diaries en The Originals hebben gekeken als doelgroep. Best vermakelijk.
Weet nog niet wat ik moet vinden van de nieuwe Charmed. Op zich vermakelijk, maar in vergelijking met de originele serie is het best wel crap![]()
Manifest moet ik nog aan beginnen, net als enkele andere series die begonnen zijn.
Dit inderdaad. Het is eigenlijk een vrij matige serie, maar je wilt wel weten wat er nu eindelijk aan de hand is.quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:04 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Manifest las ik hier dat het een beetje mwoh was, als je eraan begint wil je op het einde blijkbaar wel de volgende aflevering zien, maar volgens mij niet echt waard om aan te beginnen.
Waar is deze serie te zien?quote:Op zaterdag 3 november 2018 14:29 schreef cva het volgende:
deutschland 86 , het vervolg op 83
eerste 3 afleveringen zijn wat saai maar daarna gaat het weer los ....
Helaas nog niet op de Nederlandse Prime te vinden.quote:
ja ik heb nu sinds 2 weken prime , valt eigenlijk ongelooflijk tegen ten opzichte van netflixquote:Op donderdag 8 november 2018 10:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Helaas nog niet op de Nederlandse Prime te vinden.
Hopelijk komt die snel.
Tnx for de tip. Ik zie dat Ron Perlman erin mee speelt. Dat is voor mij al een pluspunt.quote:Op donderdag 8 november 2018 10:44 schreef EasyLife het volgende:
Is StartUp hier ooit wel eens voorbij gekomen als nieuwe serie? Inmiddels is seizoen 3 begonnen, maar ik heb dit helemaal gemist, ben nu bij S01E06 en dit is best goede shit!
Titans is geweldig. Ik ben nu episode 5 aan het binnenhalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 12:03 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ja die series ken ik, maar verder eigenlijk matig. Nee dan probeer ik die nieuwe Titans wel.
Is een spin-off van Sons of Anarchy.quote:Op maandag 12 november 2018 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben aan Mayans M.C.begonnen omdat die in de OP stond. Wat een heerlijke serie is dat zeg. Kijkt lekker weg en is goed spannend omdat iedereen echt iedereen bedriegt.
En die serie heb ik nog nooit gezien. Ik zag in Mayans al wel een keer een aantal leden van Sons of Anarchy voorbij komen.quote:Op maandag 12 november 2018 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is een spin-off van Sons of Anarchy.
Door Mayans zit ik nu te denken om Sons of Anarchy ook maar eens te kijken. Als het net zoiets is lijkt het me sowieso al tof.quote:Op maandag 12 november 2018 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is een spin-off van Sons of Anarchy.
quote:Op maandag 12 november 2018 19:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Titans is geweldig. Ik ben nu episode 5 aan het binnenhalen.
F&S / StartUpquote:Op maandag 12 november 2018 19:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx for de tip. Ik zie dat Ron Perlman erin mee speelt. Dat is voor mij al een pluspunt.
Ik leerde hem kennen in de franse film La cité des enfants perdus want overigens een erg goede film is. Nog nooit een film daarna gezien met zo een duistere sfeer.
Ik begreep van een perspersoon van Amazon dat dat er misschien niet van gaat komen.quote:Op donderdag 8 november 2018 10:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Helaas nog niet op de Nederlandse Prime te vinden.
Hopelijk komt die snel.
Gelukkig kon Sonarr hem wel vinden met engelse subs dus hij staat nu op de NAS.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik begreep van een perspersoon van Amazon dat dat er misschien niet van gaat komen.
Inderdaad wat meer duister en dat terwijl ik eigenlijk geen fan van DC Comics ben over het algemeen. Dit is echt de eerste serie die ik echt vet vind. En tnx for het noemen van the Gifted want ik was serieus vergeten dat ik daar ook mee bezig was waardoor ik nu 3 afleveringen achter elkaar kan zien. Ik kijk nu echt te veel series door elkaar.quote:Op maandag 12 november 2018 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]prima serie inderdaad. Die tijgerjongen is tof. Het is een beetje The Gifted maar dan wat harder en donkerder.
6 afleveringen gezien en toen gestopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand Maniac al gezien?
Ik kopieer even een post van mij uit een ander topic:
Ik heb van Maniac gisteren de laatste aflevering gezien. In 2 dagen tijd heb ik alles bekeken.
Ik kan hier niet veel over zeggen omdat het nog al snel over gaat tot spoilers. Maar wat is dit een bizar geniale serie. Het laat je met vraagtekens zitten tot de laatste aflevering. Zelfs nu ik weet hoe het ongeveer in elkaar steekt ga ik deze serie absoluut nog een keer bekijken omdat ik er zeker van ben dat ik een behoorlijk aantal dingen over het hoofd gezien heb of dat ik wat donkere grappen gemist heb want die komen er ook genoeg in voor.
Normaal kijk ik graag van die moeilijke films waar er een behoorlijk aantal van zijn maar een serie zoals deze heb ik nog nooit eerder gezien.
Ik heb vandaag de gehele dag nog na zitten denken door die serie nadat ik gisteren de laatste aflevering gezien heb. Hij is echt geniaal.
Maniac (TV Mini-Series 2018– ) - IMDb
Zag hem toevallig voorbij komen op YouTube en heb de eerste aflevering gekeken. Beetje SciFi horrorachtig. Ik vond de tech noir sfeer op de aarde wel aardig, maar volgens mij gaat het verhaal zich hoofdzakelijk afspelen op een schip met gestrande mensen.quote:Op woensdag 28 november 2018 12:51 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand deze al gezien? Is het wat?
Staan 2 afleveringen online momenteel, de rest volgt deze week.quote:Op maandag 3 december 2018 21:11 schreef Karina het volgende:
Iemand deze gekeken: Nightflyers (TV Series 2018– ) - IMDb komen van de week 3 afleveringen van. Ik denk dat ik het ga bewaren om in 1x te kijken. Lijkt wel wat iig.
nee maar het is scifi man! Is er niet zo heel veel meer.quote:Op maandag 3 december 2018 23:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Staan 2 afleveringen online momenteel, de rest volgt deze week.
Ben er nog niet van onder de indruk, kijk de serie wel af gewoon omdat het in mijn straatje ligt. Maar verwacht geen niveau Game of Thrones daar komt het niet bij in de buurt.
Daarom kijk ik het ook af, maar tot nu toe is het een beetje een slap aftreksel van Solaris/Event Horizon met personage die vooral gedreven worden door we luisteren niet naar andere mensen. Salvation was ook slecht, maar wel meteen leuk. Nightflyers irriteert zeker door de openings scene.quote:Op maandag 3 december 2018 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
nee maar het is scifi man! Is er niet zo heel veel meer.
Seizoen 1 was er goed, seizoen 2 vond ik niet geweldig.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:03 schreef Awsom het volgende:
Berlin Station heeft weer een heerlijke seizoensstart
quote:Eve heeft een kantoorbaan bij MI5 die haar droom om spion te worden bij lange na niet kan vervullen. Villanelle is een ongrijpbare huurmoordenares, die geniet van haar luxe leven. Deze twee razend slimme vrouwen raken door elkaar geobsedeerd, wat leidt tot een spannend kat-en-muisspel.
Topserie, via de VS heel seizoen een gezien. Aanrader dus!quote:Op zondag 16 december 2018 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Momenteel zend BNN-Vara de serie Killing Eve uit. Er is nu een aflevering uitgezonden. Bevalt prima.
[..]
Oh, wordt Timeless niet vernieuwd?quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:35 schreef EasyLife het volgende:
Meh, Counterpart was vorig jaar nog een beetje mysterieus, maar kan me nu totaal niet meer boeien.
Timeless wist ik eigenlijk niet dat er een nieuw seizoen kwam, beter, die was altijd wel vermakelijk, lekker simpel.
Oh dat komt er ook niet, seizoen 2 was al afgelopen, zijn 2 extra eps.
Timeless - Season 2 - IMDb
Forever vond ik ook jammer dat dat afgelopen was na 1 jaar, was ook zoiets.
Forever (TV Series 2014–2015) - IMDb
Echt he, gewoon zonder verstand als je 's avonds ff een uurtje door moest komen ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, wordt Timeless niet vernieuwd?
Dat was zo lekker trash kijken
Precies, kwaliteit was het niet, maar het was ook niet verkeerd. En best wat grote namen enzo. Dus ik vermaakte me prima.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:09 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Echt he, gewoon zonder verstand als je 's avonds ff een uurtje door moest komen ofzo.
Net als Burn Notice en Royal Pains al dat soort USA shit
En Chuck
Oh en White Collar was ook zoiets... allemaal leuke vermakelijke series.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies, kwaliteit was het niet, maar het was ook niet verkeerd. En best wat grote namen enzo. Dus ik vermaakte me prima.
Oh ik heb pas 1 aflevering gezien dus kan er niet veel van zeggen nog eigenlijk. Vond zelf seizoen 1 ook best spannend.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Valt seizoen 2 van Counterpart tegen ja? Ik vond het eerste wel erg sterk
Ah shit dat had ik niet gezien, ik dacht dat het gewoon seizoen 3 was, jammer hoor vond het wel leuk. Hopelijk ronden ze het hele verhaal dan wel netjes af in die twee afleveringen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:35 schreef EasyLife het volgende:
Oh dat komt er ook niet, seizoen 2 was al afgelopen, zijn 2 extra eps.
Timeless - Season 2 - IMDb
quote:One month after cancelling the cult drama (again), NBC announced Tuesday that it has ordered a two-part finale that will give "closure to the globetrotting series." The Peacock net did not specify an air date beyond confirming that the two-hour event will premiere during the holidays.
Good Girls kan ik aanraden. Had een erg sterk eerste seizoen. Zo hard gelachen. Tegelijkertijd geef je zo om de characters.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:01 schreef EasyLife het volgende:
Heb ff een Title Search gedaan op nieuwe comedy's met een rating van 6+ op IMDb, iemand wat aan te raden?
IMDb: TV Series
Released between 2018-01-01 and 2018-12-31
User Rating at least 6
Rating Count at least 500
Comedy
United States
English
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb
Barry!quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:01 schreef EasyLife het volgende:
Heb ff een Title Search gedaan op nieuwe comedy's met een rating van 6+ op IMDb, iemand wat aan te raden?
IMDb: TV Series
Released between 2018-01-01 and 2018-12-31
User Rating at least 6
Rating Count at least 500
Comedy
United States
English
(Sorted by Popularity Ascending) - IMDb
God Friend Me heb ik nu 3 afleveringen van gezien, dat is wel een beetje die kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies, kwaliteit was het niet, maar het was ook niet verkeerd. En best wat grote namen enzo. Dus ik vermaakte me prima.
Ga ik ook ep 1 t/m 3 van kijken.quote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
In januari komtThe Orville
weer terug!
Ik vond het allemaal best netjes afgerond idd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah shit dat had ik niet gezien, ik dacht dat het gewoon seizoen 3 was, jammer hoor vond het wel leuk. Hopelijk ronden ze het hele verhaal dan wel netjes af in die twee afleveringen.
edit: blijkbaar gaan ze dat idd doen
[..]
ja ik was er wel tevreden mee.quote:Op zondag 23 december 2018 21:43 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal best netjes afgerond idd.
Daarin is hij wel goed. Zijn verhalenbundel Sandkings heeft ook ijzersterke horror/SF verhalen.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:38 schreef Karina het volgende:
Iemand Nightflyers gekeken? Spannende scifi met wat horror erin. Van dezelfde schrijver als GoT maar totaal wat anders. Ik vind het wel een aanrader. Hopelijk komt er een seizoen 2 (al had ik liever gezien dat het verhaal helemaal was afgerond in 1 seizoen eigenlijk).
Nog niet. Vreemd ook dat Netflix dit dan weer niet als kijktip geeft.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:38 schreef Karina het volgende:
Iemand Nightflyers gekeken? Spannende scifi met wat horror erin. Van dezelfde schrijver als GoT maar totaal wat anders. Ik vind het wel een aanrader. Hopelijk komt er een seizoen 2 (al had ik liever gezien dat het verhaal helemaal was afgerond in 1 seizoen eigenlijk).
Is ook pas vanaf 1 feb op Netflixquote:Op maandag 21 januari 2019 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog niet. Vreemd ook dat Netflix dit dan weer niet als kijktip geeft.
ow ik heb het dan op een andere manier gekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 01:39 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Is ook pas vanaf 1 feb op Netflix.
Ik zag het ook staan toen ik even zocht in Netflix. Kan zijn dat het dan enkel nog een trailer was.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
ow ik heb het dan op een andere manier gekekenvandaar.
Ik heb het hele seizoen gekeken. Het is al op syfy geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zag het ook staan toen ik even zocht in Netflix. Kan zijn dat het dan enkel nog een trailer was.
Mireille Enos en Joel Kinnaman spelen beide weer agenten? Zou een spinoff van the killing kunnen zijn danquote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef dumble het volgende:
Heb gisteren de pilot van Hanna gezien, gebaseerd op de gelijknamige film uit 2011(die ik overigens niet zo boeiend vond). Dat gevoel heb ik bij deze serie niet! Echt rete spannend, aanradertje. Amazon released de hele serie in maart, dus zal nog ff wachten als je hem wilt bingen. Ik kan nu al niet wachten op episode 2 namelijk!
Hanna (TV Series 2019– ) - IMDb
klinkt goed. Ik vond de film al erg vet destijds dus dit ga ik zeker eens proberenquote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef dumble het volgende:
Heb gisteren de pilot van Hanna gezien, gebaseerd op de gelijknamige film uit 2011(die ik overigens niet zo boeiend vond). Dat gevoel heb ik bij deze serie niet! Echt rete spannend, aanradertje. Amazon released de hele serie in maart, dus zal nog ff wachten als je hem wilt bingen. Ik kan nu al niet wachten op episode 2 namelijk!
Ah ja, de killing dat was het! Ik kon er ff gister niet opkomen. Inderdaad beide agenten maar nu zijn het 'sworn enemies'!quote:Op maandag 4 februari 2019 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mireille Enos en Joel Kinnaman spelen beide weer agenten? Zou een spinoff van the killing kunnen zijn dan
Toffe serie dat Wayne, lekker rauw!quote:Op maandag 4 februari 2019 17:01 schreef dumble het volgende:
Nog twee aanraders:
I Am the Night (TV Mini-Series 2019– ) - IMDb
Speelt zich af in de jaren 70 Los Angeles. Een geadopteerd meisje van mixed race (maar blank) groeit op in de zwarte beurt samen met haar (stief)moeder. Ze komt er achter dat ze geadopteerd is en gaat opzoek naar haar 'echte familie' wat haar op een duister spoor brengt. Ze ontmoet de geruïneerde verslaggever (Chris Pine) die haar helpt met het mysterie van haar herkomst. Haar grootvader is George Hodel een beroemde gynaecoloog in L.A. en is blijkbaar erg evil!
Wayne (TV Series 2019– ) - IMDb
Wayne, a 16 year-old Dirty Harry with a heart of gold, sets out on a small two stroke road bike from Boston to Florida with his new friend Del to get back the shit-hot 79' Trans-Am that was stolen from his father before he died. An action comedy, it's John Wick via John Hughes.
Fuckin hilarisch en vet! Vooral dat boston accentje is echt geniaal. Je moet er van houden denk ik, mijn vriendin vond het niks..
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef dumble het volgende:
Opgeslagen, klinkt goed!quote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef dumble het volgende:
De eerste aflevering als soort van teaser van Hanna zag er goed uit vond ik. Jammer dat ik nu tot maart moet wachten.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben benieuwdhad ook de pilot gezien en die vond ik wel goed terwijl de film maar saai was.
quote:A young woman moves to 17th century Amsterdam and hires a mysterious local miniaturist to furnish the dollhouse she received from her merchant husband as present, but the lifelike miniatures somehow start eerily foreshadowing her fate.
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:29 schreef EasyLife het volgende:
Iemand hier bekend met Russian Doll?
Eerste aflevering gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 19:29 schreef EasyLife het volgende:
Iemand hier bekend met Russian Doll?
Toevallig gisteren ook de eerste episode gekeken. Ik vond t best wel grappig eigenlijk. Vond ook haar eerste reactie best wel goed geacteerd toen ze terug kwam de eerste keer..quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:00 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Eerste aflevering gezien.
Soort van Groundhog Day, maar dan in jaren '80 stijl (ondanks dat het zich wel tegenwoordig afspeelt), en dan met allemaal mensen die veel sexen en drugs doen en heel kut tegen elkaar doen de hele tijd omdat dat edgy is.
Pass.
Na aflevering 3 gaat het helemaal los, de serie krijgt van mij een 9 omdat een 8,5 niet kan op IMDb en ik met een 8 die 8,3 omlaag haal. Aflevering 1 moet je even doorheen, maar dan komt het wel!quote:Op woensdag 13 februari 2019 07:00 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Eerste aflevering gezien.
Soort van Groundhog Day, maar dan in jaren '80 stijl (ondanks dat het zich wel tegenwoordig afspeelt), en dan met allemaal mensen die veel sexen en drugs doen en heel kut tegen elkaar doen de hele tijd omdat dat edgy is.
Pass.
29 maart om precies te zijn..quote:Op maandag 4 februari 2019 16:05 schreef dumble het volgende:
In dezelfde categorie en zelfde makers Taika Waititi & Jemaine Clementquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Remake van de film What we do in the shadows (That movie)
Deze moet je online ergens zoeken vrees ik (want op FX) óf wachten op een NLse release:
Wat ik me wel afvraag, de serie is volgens mij 10 episodes, dus daar moeten extra dingen aan toegevoegd zijn.
Of het zijn hele korte episodes.
Maar![]()
![]()
Yepsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:53 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
In dezelfde categorie en zelfde makers Taika Waititi & Jemaine Clement, en net als de film What we do in the shadows, opgenomen in Wellington.
Wellington Paranormal
Low budget, maar goeie humor.
Briljantquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Remake van de film What we do in the shadows (That movie)
Deze moet je online ergens zoeken vrees ik (want op FX) óf wachten op een NLse release:
Wat ik me wel afvraag, de serie is volgens mij 10 episodes, dus daar moeten extra dingen aan toegevoegd zijn.
Of het zijn hele korte episodes.
Maar![]()
![]()
Dacht dat Umbrella een kinderserie was, soort Disney achtig.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Pollore het volgende:
Doom patrol: Tot nu toe erg interessant.
The Enemy Within: Pilot gezien heeft potentie kan wel super cliché worden.
The Passage: Ik heb een zwak voor vampier soort series maar bevalt goed tot nu toe
Whiskey Cavalier: Pilot was okay ook wel weer erg cliché maar er lijkt wel een soort klik tussen de hoofdrol spelers.
The Umbrella Academy: Vond ik erg leuk binnen een week door de 10 episodes heen gegaan. Alleen wel keihard met een cliffhanger geëindigd. Gelukkig is seizoen 2 al bevestigt.
Een van de betere series imhoquote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef JayHovah het volgende:
Geen nieuwe serie, we nieuw seizoen:
Vanaf 19 april is Bosch weer terug!
Umbrella Academy en Doom Patrol lijken een beetje op elkaar. Vond Umbrella Academy veel leuker maar het schrijfwerk kon een stuk beter. Doom Patrol vond ik waardeloos (zeker de main character).quote:Op maandag 4 maart 2019 14:22 schreef Pollore het volgende:
Doom patrol: Tot nu toe erg interessant.
The Enemy Within: Pilot gezien heeft potentie kan wel super cliché worden.
The Passage: Ik heb een zwak voor vampier soort series maar bevalt goed tot nu toe
Whiskey Cavalier: Pilot was okay ook wel weer erg cliché maar er lijkt wel een soort klik tussen de hoofdrol spelers.
The Umbrella Academy: Vond ik erg leuk binnen een week door de 10 episodes heen gegaan. Alleen wel keihard met een cliffhanger geëindigd. Gelukkig is seizoen 2 al bevestigt.
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef JayHovah het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
Vanaf 1 april komt The Twilight Zone terug
Waar te zien?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
Nou hier: that is set to premiere on April 1, 2019 on CBS All Access.quote:
"ergens"quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hier: that is set to premiere on April 1, 2019 on CBS All Access.
Maar vast ook wel ergens te vinden.
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef JayHovah het volgende:
Ik vind dat er zo belachelijk uit zien, maar het schijnt dus echt goed te zijn?quote:
Nouja goed goed... goed zeker niet. Wel extreem over de top en erg grappigquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:47 schreef EasyLife het volgende:
Ik vind dat er zo
[..]
Ik vind dat er zo belachelijk uit zien, maar het schijnt dus echt goed te zijn?
Dit gaat over The Magicians, ik volg dit nog steeds en het blijft echt geniaal, gewoon absurde fantasy met verwijzingen naar hedendaagse dingen. Zo moesten ze laatst een katachtige vrouw vangen die Napster heette "like the music downloading app?" en allerlei van die geniale grappen, ook vloeken ze aardig veel voor een magic fantasyquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:05 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik was een tijd terug gestopt na S02E06. Door jou weer begonnen... fantastisch, vooral de scene met K-Pop
Het is echt tofquote:Op maandag 1 april 2019 16:01 schreef Karina het volgende:
Iemand die Doom Patrol volgt, ik heb de pilot gekeken en vind het wel geinig. Weer een superhelden serie maar deze helden zijn een beetje anti helden, nou een beetje, een robotman, een vrouw die af en toe in een grote blob veranderd, een raar meisje en een mummieman.
Erg leuk.
Ze waren ook al even te zien in Titans trouwens.
Ja, had ook niet verwacht dat ik het wat zou vinden, maar het is echt tof inderdaadquote:
Eerste gezien, het echte Twilight Zone gevoel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:14 schreef Karina het volgende:
Mooi, ik zie dat er zelfs al 2 zijn, van de week even kijken dan!quote:Op maandag 1 april 2019 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eerste gezien, het echte Twilight Zone gevoel.
Ik had hetzelfde, dacht dat het niks zou zijn, maar het viel me reuze mee. Ik zag in de trailer nog een personage die heb ik nog niet gezien in de pilot, die gast met een laseroog of zoiets.quote:Op maandag 1 april 2019 20:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, had ook niet verwacht dat ik het wat zou vinden, maar het is echt tof inderdaad
Mooi!quote:
Goed of slecht?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef EasyLife het volgende:
Nou Hanna gaat totaal de andere kant op dan ik had verwacht...
Geen idee, totaal anders dan ik dacht, misschien komt 't nog. Dacht gaat beetje actie serie kant op, maar is nu meer psychologische drama shit.quote:
Was de film ook wel toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:58 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Geen idee, totaal anders dan ik dacht, misschien komt 't nog. Dacht gaat beetje actie serie kant op, maar is nu meer psychologische drama shit.
Probeer Gomorra, niet alle europese series zijn zo slecht.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:47 schreef EasyLife het volgende:
De tering wat valt Hanna tegen zeg, ik heb sowieso al de pesthekel aan europese series en films, maar dit lijkt wel een duitse serie ofzo, waarom staat op IMDb usa? Beetje gevoel Rex ofzo. Zo'n simpele serie die op een avondje in NL op tv komt.
Verschrikkelijk, alles waar ze niet amerikaans praten kan ik echt niet uitstaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Probeer Gomorra, niet alle europese series zijn zo slecht.
Ik snap ook niet wat er zo bijzonder is aan die halfslappe imitatie van het Britse Engels.quote:
Weinig echte voortgang dit seizoen.quote:
Ja idd, lekker achter elkaar knallen.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Weinig echte voortgang dit seizoen.
Nog steeds wel binge-waardig.
quote:Op maandag 15 april 2019 08:47 schreef EasyLife het volgende:
Niet heel nieuw meer, maar wellicht wel interessant hier, Game of Thrones is weer begonnen, gaat over een paar ridders die vechten, soms ook met draken, maar meestal met andere ridders. Ook heb je koningen en prinsessen enzo die altijd gezeur hebben. Meeste is gepraat, maar de actie is soms wel leuk. En er is ook een dwerg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep twice.quote:Op dinsdag 16 april 2019 01:42 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Is Love, Death & Robots al genoemd?
Doom Patrol vind ik wel vermakelijk tot nu. Het is alleen ietwat saai aan het worden. Ik ga wat titels hierboven googlen.
Ik ken hem uit Oz, maar dat is wel al heul erg lang geleden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:21 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Yep twice.
Ook aan Happy begonnen en ben flink aan het bingen. Leuker dan ik dacht, einde van aflevering 6 is ook geniaal, partners?
Zat trouwens elke keer te denken waar ken ik die vent toch van, blijkt het Freakshow te zijn van Harold & Kumar! Kwam ik pas achter na 6 afleveringen, toen ie net zo in de camera keek als in die film haha.
Bquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:01 schreef Coelho het volgende:
Iemand hier Cleaning Up van de BBC al gezien? De moeite van het aanslingeren waard?
Oeps... Ik dacht dat dit het centrale nieuwe series topic was, zo kijk ik er al tijden tegenaan. Pas nu valt het kwartje dat het hier US only is. Is er ook een reeks over nieuwe UK series dan?quote:
Volgens mij is je kwartje verkeerd gevallen. Maar dat van EasyLife ook dus t maakt niet zoveel uit. BBC heeft wel degelijk goede content..quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:57 schreef Coelho het volgende:
[..]
Oeps... Ik dacht dat dit het centrale nieuwe series topic was, zo kijk ik er al tijden tegenaan. Pas nu valt het kwartje dat het hier US only is. Is er ook een reeks over nieuwe UK series dan?
Staat toch echt in de titel [USA], maar goed.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:22 schreef dumble het volgende:
[..]
Volgens mij is je kwartje verkeerd gevallen. Maar dat van EasyLife ook dus t maakt niet zoveel uit. BBC heeft wel degelijk goede content..
Anyhuuuw, Cleaning Up heb ik nog niet gezien
BBC America...quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:42 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Staat toch echt in de titel [USA], maar goed.
Enige waar ik me ooit mee heb vermaakt was The IT Crowd.
"aardig"?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:47 schreef Coelho het volgende:
Ik snap dat smaken verschillen, maar series als The Night Manager of The Missing vond ik heel aardig.
Of een Engelstalig topic (deze dus) en een ander topic voor niet-Engelstalig (Scandinavisch, Belgisch, Frans, etc).quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:45 schreef Karina het volgende:
Goed punt hierboven, ik denk dat ik er gewoon nieuwe series van maak. Er zijn tenslotte ook goede Scandinavische nieuwe series om maar wat te noemen.
Mwah zoveel nieuwe series die 'iedereen' wil volgen zijn er niet. meeste zullen toch Engelstalig zijn. Overigens was er dacht ik ooit een topic over scandinavische series maar die is heel erg weggezakt. Oh en ook eentje over Japanse/Oosterse series ooit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of een Engelstalig topic (deze dus) en een ander topic voor niet-Engelstalig (Scandinavisch, Belgisch, Frans, etc).
Ik weet niet of alle trouwe bezoekers van dit topic op niet-Engelstalig zitten te wachten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah zoveel nieuwe series die 'iedereen' wil volgen zijn er niet. meeste zullen toch Engelstalig zijn. Overigens was er dacht ik ooit een topic over scandinavische series maar die is heel erg weggezakt. Oh en ook eentje over Japanse/Oosterse series ooit.
Ja precies dacht ik ook. Gewoon alle nieuwe series die je tegenkomt en wat lijken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle trouwe bezoekers van dit topic op niet-Engelstalig zitten te wachten.
Eén topic voor nieuwe series is wat mij betreft prima hoor.
Klopt maar misschien denkt iemand oh leuke Nederlandse serie en posten ze het dan niet hier omdat ze denken dat het alleen Amerikaans is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:05 schreef Tim86 het volgende:
We hebben het hier al jarenlang over alle series volgens mij. Maar het gros is nou eenmaal Amerikaans.
Even een reminder (vooral voor mijzelf):quote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef JayHovah het volgende:
Oh God, gauw nog ff Happy dr doorheen Bingen dan wordt Bosch mn maatje dit paasweekend haha.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:28 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Even een reminder (vooral voor mijzelf):
VRIJDAG!
Deze wordt momenteel toch uitgezonden door de NPO?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:00 schreef CrashO het volgende:
Das Boot (TV Series 2018– ) - IMDb
Best goed te doen. Heeft vrij weinig van doen met de film (speelt zich erna af), maar zit goed in elkaar en ziet er ook prima uit. Heb nu 3 afleveringen gezien en het kijkt best lekker weg.
En wat altijd wel fijn is in zulke series, de Duitsers spreken Duits, de Britten Engels en de Fransen daadwerkelijk Frans
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze wordt momenteel toch uitgezonden door de NPO?
Ik weet niet of het nog echt leuk is dit seizoen of gewoon een verschrikkelijke zieke bende.quote:
quote:"Happy!" Is Not for the Faint of Heart
Christopher Meloni discusses the fine line "Happy!" walks to keep the insanity of the show from going all the way over the edge.
Morgenavond de 1e aflevering kijken (première komende nacht).quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:35 schreef KennyPowers het volgende:
Frasier reboot confirmed
[ afbeelding ]
Will en Grace idd zelfde gevoel nog steeds. Becker aub haha. Xfiles vond ik ook niet slecht, Twilight Zone heeft een beetje matige afleveringen, alsof ze niet af zijn ofzo. Geeft mij iig niet dat zelfde gevoel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]nice hopelijk ook met Niles. Pa is helaas dood. Kan wel leuk worden, niet alle reboots zijn wat maar die van Will & Grace is best leuk.
Dat laatste heb ik ook een beetje maar kan ook zijn dat er tegenwoordig zoveel series zijn met spanning e.d. dat je verwend bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:45 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Will en Grace idd zelfde gevoel nog steeds. Becker aub haha. Xfiles vond ik ook niet slecht, Twilight Zone heeft een beetje matige afleveringen, alsof ze niet af zijn ofzo. Geeft mij iig niet dat zelfde gevoel.
En vroeger voelde het als tiener natuurlijk altijd veel magischer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook een beetje maar kan ook zijn dat er tegenwoordig zoveel series zijn met spanning e.d. dat je verwend bent.
Ook dat ja al was ik bij de serie hiervoor volgens mij geen tiener meerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:00 schreef EasyLife het volgende:
[..]
En vroeger voelde het als tiener natuurlijk altijd veel magischer.
Ja ik ben zelf van 82, dus zat toen denk ik op de basisschool nog, de hele oude series ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat ja al was ik bij de serie hiervoor volgens mij geen tiener meer
Alhoewel, er zijn heel wat verschillende geweest dus misschien ook wel.
De vorige was van rond 2003 zie ik dat is niet eens zo heel lang geleden die daarvoor was in de tachtiger jaren, denk dat ik die nog wel vaag weet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:02 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf van 82, dus zat toen denk ik op de basisschool nog, de hele oude series ken ik niet.
Ik vergeet nooit die aflevering met die goblin op de vleugel van het vliegtuig, man wat vond ik dat toen een griezel haha.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
De vorige was van rond 2003 zie ik dat is niet eens zo heel lang geleden die daarvoor was in de tachtiger jaren, denk dat ik die nog wel vaag weet.
Dat is ook de enige die ik me echt goed herinner. Dat is die van de Langoliers.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:04 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit die aflevering met die goblin op de vleugel van het vliegtuig, man wat vond ik dat toen een griezel haha.
Langoliersquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die ik me echt goed herinner. Dat is die van de Langoliers.
Dacht het ja, maar volgens mij was het ook een aflevering van de twilight zone (of ik herinner me het zoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:08 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Langoliers
Ook zo freaky haha, laatst nog opgezocht (gedownload), maar ik kon er niet echt inkomen.
Was destijds niet als film maar als miniserie op tv volgens mij.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht het ja, maar volgens mij was het ook een aflevering van de twilight zone (of ik herinner me het zo)
Verder is er niet zo heel veel nieuws, Knightfall is wel weer bezig, s02, die vind ik best goed.
oe dat was best creepy jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:10 schreef EasyLife het volgende:
[..]
1:38, hij ziet ergens dat beest ook nog de motor slopen en iedereen denkt dat ie gek is, maar na de landing blijkt de motor toch aangevreten
Nooit geweten trouwens dat dit al remakes waren van afleveringen uit de jaren 60.
Dat is ook de aflevering die mij is bijgebleven haha, geniaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:04 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit die aflevering met die goblin op de vleugel van het vliegtuig, man wat vond ik dat toen een griezel haha.
Was volgens mij een beetje rond de tijd dat Friends nog om 23:00 werd uitgezonden op zondagavond en niemand het kende en daarna Seinfeld.
Idd, eerste of eerste 2 waren best leuk, daarna gaat het nergens heen en opeens is het afgelopen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is ook de aflevering die mij is bijgebleven haha, geniaal.
De nieuwe Twilight Zone begon wel goed, maar wordt per ep minder lijkt het haast wel. Heb de meest recente nog niet gezien. Het is vrij mat allemaal..voorspelbaar.
Ah come on man... probeer er nu geen nieuwe draai aan te geven, ga gewoon door waar je was.quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:52 schreef EasyLife het volgende:
Benieuwd hoe ze Lucifer opgepakt hebben!
Was wel een van m'n favo series. Grappig trouwens dat je er nooit iemand over hoort en opeens iedereen op het werk het blijkt te volgen toen ik erover begon.
Yup. Maar ik heb ze ook nog niet allemaal gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:06 schreef Karina het volgende:
Er zitten wel wat aardige tussen trouwens, ik heb ze nog niet allemaal gezien maar die met de comedien was prima.
Hij begint goed iig.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Morgenavond de 1e aflevering kijken (première komende nacht).
Ben hier wel hyped voor.
Hoe voelt dat nou dat jezelf quoten?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:36 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ah come on man... probeer er nu geen nieuwe draai aan te geven, ga gewoon door waar je was.
Het is een reactie op mijn reactie, om verduidelijking te geven, wtf is er met haten deze dagen...quote:
Star Trek: Everything We Know About The Picard TV Showquote:Plot kept under wraps. Described as a follow-up series to 'Star Trek: Next Generation', and centers on Captain Jean-Luc Picard in the next chapter of his life.
Die originele Oostenrijkse serie heb ik ook gekeken, dat was best tof vroegerquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:00 schreef Tim86 het volgende:
Vroegah toen ik nog een klein Timmetjes was keek ik altijdKommissar Rex
Een Oostenrijkse tv serie over een agent met een herdershond. Blijkbaar is er nu, 25 jaar later, een Amerikaanse remake verschenen
Ja, was echt geniaal. Toen het nog met de originele cast was tenminste, Moserquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die originele Oostenrijkse serie heb ik ook gekeken, dat was best tof vroeger
Ik dacht ook dat het gewoon Duits was, totdat jij het hier benoemdequote:Op donderdag 13 juni 2019 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, was echt geniaal. Toen het nog met de originele cast was tenminste, Moser
Ik heb al die tijd gedacht dat het Duits was overigens. Dat soort dingen merk je niet echt op als je jong bent blijkbaar..Zag het pas net.
Jammer dat het meteen gecancelled is..heel vaag. Seizoen 1 wordt wel uitgezonden nogquote:Op zondag 16 juni 2019 13:39 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand Swamp Thing al gekeken? Heb gister de pilot gezien. Best tof.
Wut. Raar zeg. Jammerquote:Op zondag 16 juni 2019 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat het meteen gecancelled is..heel vaag. Seizoen 1 wordt wel uitgezonden nog
https://www.serietotaal.n(...)_VJAce4w-yKvnPehWhtM.
Heb ook niet meer echt nieuwe series die ik aan wil raden ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:20 schreef Pollore het volgende:
Ik vind het wel jammer deze topic een beetje dood gebloed is, vroeger haalde ik hier mijn tips voor nieuwe series uit.
Anyway, ik ben met de volgende nieuwe series begonnen die ik best leuk of interessant vind:
Good Omens: Hele vreemde serie maar ik raakte er wel snel verslaafd aan. Super goed geacteerd en interessant.
Euphoria: Eerste aflevering maandag uitgevonden volgens mij op HBO. Beloofd veel
The InBetween: Niet super goed maar lekker luchtig tussendoor nu het toch rustig is met series. Case by case serie.
Ow deze, daar ben ik zo benieuwd naar.quote:
Haha dit ziet er leuk uit. En dat over de Spice Girls noemen ze het cheerleader effect, als mensen samen staan lijken ze opeens allemaal leuk. Werk in een sportschool en als ik met mn brede collegas sta dan doen de dames ook aardigerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ow deze, daar ben ik zo benieuwd naar.![]()
Van de comicschrijver die ook Preacher/The Punisher schreef en van dezelfde producers als Preacher/ Breaking Bad.
Dat kan alleen maar goed zijn
Ja leukleukquote:Op zondag 23 juni 2019 21:10 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Haha dit ziet er leuk uit. En dat over de Spice Girls noemen ze het cheerleader effect, als mensen samen staan lijken ze opeens allemaal leuk. Werk in een sportschool en als ik met mn brede collegas sta dan doen de dames ook aardiger
Oeh!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:46 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik deze ga kijken, soort gay porn maar dan in een tv serie gestopt
Ik heb eindelijk de eerste aflevering gekeken, als je van aparte series houdt moet je dit echt kijken. En ook als je van leuke mannen die seks hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh!
Ik zie ook nogal wat namen voorbij komen.
En neon.
I'm SOLD!
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de eerste aflevering gekeken, als je van aparte series houdt moet je dit echt kijken. En ook als je van leuke mannen die seks hebbenWeet niet waar ik het mee kan vergelijken qua 'sfeer' misschien heel in de verte Preacher
Ja, ik ken de regisseur van Mysterious Skin en Kaboom. Dat was ook vrij vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat hoefde je niet eens te proberenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:07 schreef Karina het volgende:
Pandora kan geskipt worden dat is echt heel slecht.
Ze hebben het nieuw leven ingeblazenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:33 schreef Rossdale het volgende:
Niet bepaald een nieuwe serie
Ik moet dat nieuwe seizoen nog kijken. De eerste twee seizoenen waren in ieder geval erg sterk. Het derde was wat rommelig
Vooral kijkenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:18 schreef EasyLife het volgende:
Is Veronica Mars wat? Ben wel fan van Kristen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |