Gelukkig maar! Ik heb nu soms nog steeds echt pijnlijke borsten als ik bijv op mijn zij lig. Maar.. Ik ben wel trots op mijn productie (ook de borst die achter bleef met de productie heeft eindelijk door hoe het moet en produceert nu zelfs meer dan de mega enthousiaste borst). Ik ben zelfs al een lekkere voorraad aan het opbouwen. Voeden aan de borst doe ik nu 4x per dag. De overige voedingen (4 a 5 per dag) gaan via de fles met afgekoelde melk. Vannacht kwam het eindelijk een keer zo uit dat ik door kon slapen! Man gaf de fles en ik hoefde niet te kolvenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:30 schreef Lemijn het volgende:
Peace, eens met Aure. Dat wordt echt beter!
Geduld en baby's in één zinquote:Op maandag 29 oktober 2018 15:04 schreef Helsinki het volgende:
300 gram aangekomen!.
Wat ben ik blij. We hebben hem wel bijgevoed met KV want mijn productie is nog niet helemaal op peil. Gaat wel de goede kant op!. Het bij mij drinken is nog wel wat stressvol. De LK denkt dat hij nu genoeg energie en honger heeft en aan de borst moet hij flink wat meer zijn best doen dus dat frustreert hem wel eens een beetje. Het is ook niet de meest geduldige baby
.
Wel geprobeerd, en ga het nog eens proberen. Wie weet. Ik heb geen grote borsten en vond het maar ingewikkeld om hem juist aan te leggen (weet niet of dat met een ander formaat borsten niet zo zou zijn, maar daar kan ik helaas niks aan doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 16:16 schreef Aure het volgende:
En liggend voeden, is dat misschien iets voor jullie Helsinki?
Mijnes zijn ook maar klein, maar ik moest er ook wel even handigheid in vinden hoor. Maar als je dat eenmaal hebt, dan vind ik het wel een hele relaxte manier om te voeden.quote:Op donderdag 1 november 2018 15:48 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, en ga het nog eens proberen. Wie weet. Ik heb geen grote borsten en vond het maar ingewikkeld om hem juist aan te leggen (weet niet of dat met een ander formaat borsten niet zo zou zijn, maar daar kan ik helaas niks aan doen.) en dat duurde hem dan te lang.
Gisteren weer een matige opbrengst na het kolven steeds (30-40 ml). Ook aangelegd en dan na een half uur nog steeds gesabbel op het handje. Bedacht me toen dat ik niet genoeg had gegeten én gedronken die dag dus ik ben glazen water naar binnen aan het gieten vandaag en probeer om de zoveel tijd iets te eten. En zit nu op 80 ml. Het is niet genoeg voor een complete voeding, maar dat betekent wél minder KV bij. Ik probeer maar positief te blijven
. Ook weer een uurtje power pumping straks. Dat leverde de vorige keer 100 ml met kolven op.
Morretje, hoe word je een goede kolver?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |