er valt niets te snappen want je zegt helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die tekst van noudanzeg is nogal typisch voor een bepaalde mentaliteit. Die je ook bij die joker edding45 terug ziet, bv.
Maar goed, ik begrijp dat je je best doet om het toch vooral niet te snappen.
je zegt idd helemaal nietsquote:
Dat zou betekenen dat er iemand 'moeite' zou moeten doenquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan regelen ze het alsnog. Ze hebben nog een hele maand de tijd...
Maar als ze het zelf kunnen regelen, waarom kan defensie het niet dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:20 schreef sp3c het volgende:
zal wel te kort dag zijn
die jongens krijgen een voorschot om zelf dat spul in de winkel op te halen, neem aan dat defensie het daarna van ze 'terugkoopt' oid, zal wel op vestzak/broekzak neerkomen
als dat laatste niet het geval is dan is dat een goede reden om wat te gaan klagen maar vooralsnog niet, de oefening moet door en die gasten moeten goede kleding dus als dat aan het einde van de dag geregeld is maakt het mij verder niet zoveel uit dat de oplossing wat geimproviseerd is ... lijkt me beter dan die gasten uit principe in hun tropenuniform door de sneeuw te laten baggeren
weet ik hetquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar als ze het zelf kunnen regelen, waarom kan defensie het niet dan?
Iets misgegaan in de aanbesteding.quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar als ze het zelf kunnen regelen, waarom kan defensie het niet dan?
Goede tegenargumenten ook. Als Defensie al niet eens winterkleding kan regelen voor haar personeel hoe staat het er met de rest dan wel niet voor? En zo links en rechts is ook dat wel gebleken. Je zet gewoon onnodig levens op het spel mocht men mensen op uitzending sturen met dit soort materieel.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Goede tegenargumenten ook. Als Defensie al niet eens winterkleding kan regelen voor haar personeel hoe staat het er met de rest dan wel niet voor? En zo links en rechts is ook dat wel gebleken. Je zet gewoon onnodig levens op het spel mocht men mensen op uitzending sturen met dit soort materieel.
"een bepaalde mentaliteit" ja, misschien zelf je oogkleppen afzetten en eens met een objectieve blik gaan kijken naar de agressor VS. dat zou wel helpen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die tekst van noudanzeg is nogal typisch voor een bepaalde mentaliteit. Die je ook bij die joker edding45 terug ziet, bv.
Maar goed, ik begrijp dat je je best doet om het toch vooral niet te snappen.
En als je je oogkleppen afzet, en met een objectieve blik kijkt, zou je eens kunnen snappen dat met praten alleen je maar zo ver komt.quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:29 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
"een bepaalde mentaliteit" ja, misschien zelf je oogkleppen afzetten en eens met een objectieve blik gaan kijken naar de agressor VS. dat zou wel helpen.
quote:Op dinsdag 25 september 2018 10:02 schreef TheJanitor het volgende:
Wat een treurnis. Dat krijg je met vrouwen aan het roer.
Yep de een in knalroze de ander in geel.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:36 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
als je goed spul wil kun je het beter zelf kopen ipv dat je werkgever dat regelt
Vraag me overigens af of die stelling houdbaar is.quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:29 schreef Noudanzeg het volgende:
Overigens is de bedoeling van Trump dat we meer wapens en materieel moeten kopen bij de VS, dat verdient lekker voor ze.
Trump preekt voor zijn eigen parochie, de bedoeling is dat die blijven roepen dat hij awesome isquote:Op dinsdag 25 september 2018 11:29 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
"een bepaalde mentaliteit" ja, misschien zelf je oogkleppen afzetten en eens met een objectieve blik gaan kijken naar de agressor VS. dat zou wel helpen.
Verder ben ik het zelfs eens met Trump dat ondermeer Nederland meer mag besteden aan hun verdediging. Overigens is de bedoeling van Trump dat we meer wapens en materieel moeten kopen bij de VS, dat verdient lekker voor ze.
Dat dus. Veel collega's liepen tijdens oefening in zelf gekochte spullen. Zat vaak beter dan wat ze van de baas kregen.quote:Op dinsdag 25 september 2018 09:36 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
als je goed spul wil kun je het beter zelf kopen ipv dat je werkgever dat regelt
Raketten zou ik zo 1-2-3 niet weten, op het gebied van helikopters is er prima wat europees te kiezen.quote:
Dat zal best.quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:50 schreef sp3c het volgende:
en helikopters en raketten etc.
[..]
Trump preekt voor zijn eigen parochie, de bedoeling is dat die blijven roepen dat hij awesome is
meer is het niet vrees ik
Als de spullen van de baas niet deugen en men wordt er ziek van, wat rest dan?quote:Op dinsdag 25 september 2018 11:53 schreef Irrem het volgende:
[..]
Dat dus. Veel collega's liepen tijdens oefening in zelf gekochte spullen. Zat vaak beter dan wat ze van de baas kregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |